טוב, אז יש עכשיו את "היפה והחנון"

מתן4ל

New member
טוב, אז הביקורת בקרוב הגיעה:

ראיתי את הפרק הראשון, סדרה חביבה חבורת גיקים מקבלת חבורה של פאקצות. כשגיק בתוכנית הוא אחד שבלחץ מטורף מבחורות, יש לו תחביב לא סטנדרטי (כמו דרקונים סיניים) והוא גאון [אם כי זה חסר משמעות בתוכנית כי השאלות שם יכולות רק לקבוע אם אתה דביל ברמות על טבעיות או פחות מזה אין שום דבר שמראה שהם יותר חכמים מהממוצע]) ופאקצה בתוכנית היא אחת שמסתכלת דבר ראשון על מה הבן לובש (מה שגרם להם להרגיש עדיפות על הבנים שלא ידעו ללבוש משהוא שירשים אותן) מתה על בגדים (אחת אפילו ישנה עם דובי) ואהבלה [ברמה על טבעית *אף אחת* לא הצליחה לפתור את התרגיל 75%X700 וכולם חשבו שהשמש זורחת ושוקעת בים וכו']. וזהו, בוחנים את הבנות בשאלות היגיון (למשל מה פירוש המילה אוטוריטה [תשובה של אחת הבנות: זה קשור לזמרת ריטה?]) ואת הבנים בשאלון אישיות (למשל תצייר איש [אחד הבנים: <מצייר איש מ4 קוים ועיגול> "ככה אנחנו מציירים איש בפיסיקה]). כמובן לא מגלים לצופים (ולשחקנים) את התשובות הנכונות, אלא רק מי ניצח. אין כאן מחקר מעמיק על נפשו המיוחדת של החנון אלא סתם 60 דקות של לצחוק על אהבלות וליהנות ממשחקים פסיכולגים שנלוים להפסד וניצחון (בכי של בחורות ותיאוריות קונספירציה של בחורים [בעיר של אחד שלא רצה לנשק בובה] וסתם תורת המשחקים בגרוש (המנחה: אני מחלק 5000 יורו למי שפורש עכשיו).) אבל זה מספיק כיף בשביל לראות. סיכום: לא מתקרב למלחמת-הכוכבים לא גרוע כמו היפים והאמיצים סתם ברמה של שעשועון טרוויה כזה(אפילו טיפה יותר טוב).
 

שלוקמן

New member
סטיגומות

אתמול ראיתי את התוכנית והבנתי שכאן מחפשים רייטינג והחנונים והפקצות היפיפיות הם דוגמניות. כושר המשחק של השחקנים הוא מעולה הייתה לי הרגשה שמזלזלים בצופים אתם שואלים למה? לפי דעתי כל ילד בכיתה א' יודע שב1967 הייתה מלחמת ששת הימים ולא נחרב בית המקדש, זוהי אחת הדוגמאות שלי דעתי התוכנית מונפצת.
 

darthziv

New member
אני לא חושב שכל ילד בכיתה א יודע את זה

והאמת? זה לא כזה משנה שהן לא יודעים מתי הייתה מלחמת ששת הימים יותר גרוע שהן חושבות שבית המקדש שנחרב בעת העתיקה, חרב כשהסבים שלהן היו בגילן
 
תגידו מתי יש שידור חוזר?

בוים רביעי התכנית מתנגשת עם "שעות אפלות" ואז תמיד ב- 10 אני מעבירה ל- AXN ולא רואה את הסוף הבנתי שיש ביום שבת אבל באיזה שעה ?
 

Noam S

New member
דעתי

שאין דבר כזה תכנים ישראלים כמעט. הרוב מועתק. המבוגרים עושים מה שהם אוסרים על ילדיהם בלימודים
 
למעלה