טוב, אז יש עכשיו את "היפה והחנון"

sagima

New member
ככה יותר טוב?

אני קורא לזה צרוף מקרים
 

sleibtag

New member
הלוואי עליי

יש לי פרופיל קרבי. הם אפילו לא מוכנים להסתכל עלי אני שולח את כל הפקסים בעולם אבל- בקשתך לא רלוונית. שונא צבא!
 

MajorWinters

New member
ראיתי עכשיו

ראיתי כמה חנונים כבדים בחיי, אבל יש שם דברים שהם בבירור מבוימים. אין סיכוי שמישהו אמר אותם. כמו ההקבלה הזו של המציאות לשח... ומשום מה התוכנית היא פרו-כוסיות. כלומר הם אומרים "עדיף להיות יפה וטיפשה, מאשר חכם עם חסרונות" וזה קצת מדכא, כי אם החכמים הם אלה שלא משיגים סקס, אז לאט לאט הגזע שלנו יהפוך לטיפש יותר?
 

Boldo

New member
אאוגניקה להמונים!

(מויקיפדיה: אֶאוּגֶנִיקָה (Eugenics) היא פילוסופיה חברתית, התומכת בהשבחת הדורות הבאים באמצעות סוגים שונים של התערבות ברבייה ובתורשה. האאוגניקה שואפת להשבחת הגנטיקה של הגזע האנושי ולהפיכת בני אדם בעתיד ל"טובים" יותר מהדור שקדם להם. ) בכל מקרה - בוודאי שהתוכנית תהיה פרו-כוסיות. כל מהות התוכנית היא להראות שאולי אם תביאו חבורת כוסיות (מילה מכוערת אבל היא תואמת למצב) הן יוכלו "ליישר" את הלפלפים האלו לדרך הנכונה.
 

מתן4ל

New member
יש לנו דרכים אחרות להתרבות...

בכל פעם שאתה תופס ילד עם פוטנציאל מתאים, שם לו רד-אלרט במחשב מחליף את הבובות שלו בשחמט וכאלה, ומצרף אליו 4 חברה שמעריצים אותו על זה. הוספת עוד אינטליגנט לאוסף שלנו. חוץ מזה שאומנם אסור לשבור את המיתוס שרק בנים חנונים אבל בכל זאת במרתפים חשוכים מנסים לתפוס ילדה (שהיא בת) עם פוטנציאל ולהפוך אותה לחנונית (או לפחות לאחת שמוכנה לסקס עם חנון) ככה שיש בארון הסודי תוכנית חירום למקרה שאתה בכל זאת רוצה סקס למרות השיטה האחרת ליצר חנונים... (אבל בגדול זה נכון שעדיף ליהיות יפה מאשר חכם - מה אתה מעדיף שיקרה אם תתקע עם האוטו באמצע הדרך שתסתכל על המנוע ואחרי 10 דקות של מחשבה תמצא מה הבעיה ותמשיך לנסוע או שלא תמצא את הבעיה אבל תוך 2 דקות יבוא בן אקראי להציל אותך
)
 
לייצר חנונים ממין נקבה לא יעזור

כי רוב הסיכויים הם שתקבלו הרבה יצורים ביישנים (גם ממין זכר וגם ממין נקבה) שלא יצליחו להתרבות כי אף אחד מהם לא יעשה את הצעד הראשון.
 
אבל במחשבה שניה...

אולי הם דווקא כן יצליחו להתרבות, אבל זה יהיה זניח יחסית לשיטה הראשונה. הסיבה לכך היא, שהם יתגברו על הביישנות בסוף, אבל זה יקרה רק בסביבות גיל 40 בממוצע. ומאיפה אני יודעת? ככה אני נוצרתי.
 

M a p s

New member
אוי האבסורד...

מקומם לראות בחורים אינטלגנטים שיש להם את כל הסיבות שבעולם להיות גאים בעצמם, עם ביטחון עצמי כזה על הריצפה. והם עוד אומרים תודה שהבנות לא יורקות עליהם, כן? אשכרה אסירי תודה. ומנגד, קבוצת פרחות שלא יודעות כלום מהחיים שלהן שופטות (!!) אותם. אוי האבסורד.... אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. איש חכם, ולא פחות חנון אמר פעם ואני מסכימה: Be nice to nerds. Chances are you'll end up working for one
 

darthziv

New member
בואי נאמר שבמספר מקרים

הם אובר-חנונים... כלומר זה לא רק התחביבים שלהם והבעיות החברתיות, זה כאילו שהם יוצאים מגדרם להיות כמה שיותר מוזרים בקיצור אז הבנות אולי אהבלות, אבל הבחורים האלו ווירדוז לעומת החנון הממוצע (לא כולם... אבל הרוב)
 

darthziv

New member
גם מחוננים לא צריכים לנפנף במוזרויות שלהם

כשהם בחברת חתיכות.. אשכרה אם אני הייתי משתתף (ואין מצב) הדבר הראשון שהייתי אומר כשהייתי מציג את עצמי, "איזה מוזרים הם אה?"
 

Boldo

New member
מנצל"ש את עצמי.

להודיע שאני טס עוד שעות ספורות לברלין הנאווה (והחמה למדי). אמנם אני לא חבר בולט בפורום (או אפילו לא חבר רצוי בכלל P: ), וכנראה לא ירגישו בחסרוני, אבל Ich bin ein Berliner לימים הקרובים :)
 
למעלה