טוב עשיתי נסיון

zfard

New member
משקפי מגן

משקפי מגן מגנות עליך מחתיכות שעפות, משקפי דידימיום מגנות עליך מפני הקרינה שמשתחררת בעת העבודה בזכוכית החמה ומזיקה לעיניך.
 

shiranr1

New member
ואיך באמת נמנעים מקצוות מחודדים?...

בעייה בלתי נסבלת שלא נותנת לי מנוח!
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
נראה לי שהיסתבכת

הפקרת חומר חסוי, במקום שבאמת יש סיכוי שאיזה קיבוצניק ימצא יקרא, מסוכנת מאוד, מירב הסיכויים שהקיבוצניק ילמד מהחומר בחינם ולא יבזבז כספים עבור המידע. נראה לי שמאוד יכעסו עליך ספסרי המידע, בעלי הבית של עולם הזכוכית, שרק הם יודעיםהכל, ומי שמעונין ישלם, אגב כאבם אינו כאב של יוקרה בלבד, זה העסק שלהם והם מפסידים לקוחות בגללך. מי שעוזב את עולם הזוהר, ומי שעוזב את הקיבוץ. יגיע לירושלים לבסוף?
 

shiranr1

New member
בטח יגיע לירושלים... ל4 שנים לפחות,

אבל לא זו השאלה. השאלה הוא, האם הוא יתקבל בזרועות פתוחות...?
 

forestdevil

New member
מה את דואגת? פרח? זו הבעייה?

נסדר לך פרח...
 

zfard

New member
פטריה! פטריה!!!

הצפרדע כבר סגרה 4 שנים בירושלים, רוצה פטריההההה!
 

אוסיש

New member
לי עובד מצויין מים!

אני משתמשת בחומר הפרדה "הלבן", לאחר שהחרוז מתקרר אני שמה צינצנת עם מים, בדר"כ שוכחת את החרוזים, וכשאני חוזרת להוציא אותם אני לא צריכה פלייר. לפעמים רק מגבת לתפוס את השיפוד של יחליק לי. יוצאים בקלות! קולה אצלינו זה כמו מים. לצערי. אנסה בקרוב את עניין הקולה.
 
קצוות וכסף...

קצה המוט מתפוצץ אם מכניסים אותו מהר מידי לאש, בגלל מפל טמפרטורות צריך לתת לו להתרגל קצת לחום, בקצה הלהבה. אבל... הוא מתפוצץ גם אם הוא סדוק וגם אם נשארה הצטברות (עיגול קטן) של זכוכית בקצה ובמיוחד אם העיגול הזה מכיל בתוכו בועות (כך אני שמתי לב בכל אופן) אם יש לך הצטברות כזו את יכולה למשוך אותה קצת עם הפינצטה. הכסף זה עלה של כסף טהור ולא נייר אלומיניום אבל גם נייר אלומיניום עושה אפקט מעניין אחר (אפור ולא כסוף) ובאמת תקני משקפי דידיום! קצוות חדים של חרוזים: צריך להקפיד על זה מהחרוז הבסיס כי כשכבר יש דוגמא אם תוסיפי חמר בקצוות את יכולה לפגוע בה. בעקרון זה ענין של יחס בין כמות החומר לבין הרוחב של החרוז על השיפוד. הרוחב צריך להיות קטן יחסית לכמות החומר ואז יש התעגלות לכוון השיפוד. בעיקרון אם מוסיפים זכוכית מאמצע החרוז ומתיכים החומר מתפשט ומעגל את הקצוות אבל אפשר גם להוציא את החרוז מהאש, כדי שיתקשה (ולא יתקרר) ולהוסיף קצת חומר מסביב לקצה. אם קורה לך הרבה שצד אחד של החרוז יותר מחודד זה סימן שאת מחזיקה את השיפוד באלכסון.
 
למעלה