יכולים לדמיין שחיילנו ישמיעו מהמסגד בעזה את התקווה.

שחר 676

Well-known member
מנהל
אבי פרחן הוא אולי מהמפורסמים שפונו פעמיים: פעם מחבל ימית ופעם מגוש קטיף . היה עמו ראיון תקשורתי.

אגב, לא רק הוא. גם הנציגים שלך בכנסת רוצים לחזור ולאזרח את הגוש.

כיום הנציגים שלי בכנסת הם בן גביר וסמוטריץ אך זה לא אומר שאני מסכים עם כל עמדה ועמדה שלהם.

לא חושב שאנו צריכים להתיישב על אדמת עזה - כאמור אני מכיר את עזה היטב , אבטחתי לא פעם את נצרים וביקרתי המון פעמים במנהל האזרחי בעזה - בתקופתי האוכלוסיה שם תיעבה אותנו (הרבה פחות מאשר היום) ולא פעם היו מושלכות עלי אבנים בדרך הלוך ושוב למנהל האזרחי בעזה.

אנו לא צריכים שום קרבה אזרחית לאנשים הללו - אם לא תהיה ברירה אנו נצטרך לשלוט בהם בטחונית שהרי כבר הוכח מעבר לכל ספק שכל מקום אותו עזבנו הביא יותר טרור. (ראה ערך עזה והבריחה מלבנון)

בכדי להעניק בטחון כמה שיותר גדול לתושבי העוטף וישראל כולה אנו צריכים להחרים מהם רצועת בטחון גדולת מימדים , שינוי דרסטי של הוראות פתיחה באש על כל מי שנכנס פנימה לרצועת הבטחון מצידה הדרומי , ענישה קשה וחסרת פורפורציות על כל הפרה בטחונית וחיקוק חוקים אשר מונעים מבג"צ להתערב בשום שיקול הרתעתי צבאי.

זהו , נגמרה תקופת "יפות הנפש ומוסריות היתר" , נגמרה תקופת יללות השלום הפתטיות אשר מחלישות אותנו מוראלית ומחזקות את נחישותו וכח עמידותם של אויבינו - עכשיו רובו המכריע של העם היהודי מבין מה שתמיד אמרתי בנוגע ל "לנצח נחיה על חרבנו" וכי לעולם לא יהיה שלום אמת במזרח התיכון. הדבר היחיד המבטיח "אי לוחמה" במזרח התיכון הוא עוצמה צבאית ונכונות חד משמעית להשתמש בה.

אין יותר לסכן את חיי חיילי צה"ל בשל מוסריות יתר של מפקדים שלא מבינים שאנו חיים במזרח התיכון.

עכשיו , לאחר שכל עם ישראל הבין שסט הערכים המוסלמי הפוך לחלוטין מסט הערכים המערבי ניתן להפריך לחלוטין את התפיסה המוטעית הגורסת כי רווחה כלכלית ואישית תוריד מאויבינו את הרצון להמשיך ולעסוק בטרור. כלומר אם יהיה להם מה להפסיד אז הם לא ימהרו לשוב לטרור. בפועל קיבלנו הוכחה מוחלטת לקריסת תפיסה זו.​
 
למעלה