ילדה שלישית

gezers

New member
לדעתי..

ולא ממש מידע מנסיון לצערי.. את יודעת שאני עוד נאבקת בשביל השני/יה.. אבל אישית לדעתי שניים זה יופי טופי ותוספת אולי תהיה מבחינת "כל המוסיף גורע.." נכון ששלושה זה כבר "שבט" קטן, מאידך שלושה הם תמיד שניים+אחד, תחרות על זמן אמא, במיוחד במצבנו, עלולה להגיע למקומות לא קלים, הן מבחינת הילדים אבל גם מבחינתך (ואני דווקא מסתכלת על הצד הרגשי ופחות על הטכני..) כמו גם, בלי IVF אין לך אפשרות ממשית לוודא שזאת ילדה נוספת..
ובכלל, למרות הקלות היחסית שבה הרית בעבר, והלוואי שאם תחליטי אז גם הפעם זה מה שיהיה, להורמונים יש תופעות שלא תמיד ניתן לצפות, וכך גם להריון.. ועם שני קטנטנים כמו שלך.. אינטואיטיבית מרגישה שאם היית במקומך ספק אם הייתי הולכת לשם..
 

lollla

New member
מממ- מסכימה עם גזר מבחינת כל המוסי

המוסיף גורע נכון שאני לא האוטוריטה - גם שניים נראה לי לא קל , אני די מפונקת ואוהבת לישון אבל אכן - 3 לעומת 2 זה לא 2 לעומת 1 והנוסף, הקטע של ילד סנדביץ עשוי להוות בעיה - לעיתים ולסיום, אני דווקא מלכת החוגים - הילד שלי כרגע הולך ל-3 חוגי העשרה , ונורא חשוב לי שימשיך לקבל את כל מיני ההעשרה - בעיקר של מה שאני לא טובה בו - כמו יצירה. אני באמת לא רואה איך הייתי הולכת עם 3 לחוגים, ובאמת - לפי לאחוז את היד קודם
אולי אני לא דוגמא,בת יחידה, וגם כל העול של הטיפול באבי הסיעודי עלי (למרות שיש לו מטפלת צמודה). אבל החלטתי שילד שני אביא ללולי כדי שלא ישאר לבד כמוני - כמובן שצריך להצליח - עד עכשו הניסיונות לא היו ממש עקביים... מעבר לזה - גם אם לא הייתי בת 42!!!!! נראה לי שהייתי מסתפקת בשניים אבל אורוה - זה לא אומר שום דבר לגביך = ואם כן תעשי - כולי הערצה
 

אורora

New member
לגבי הילדה

זו היתה חצי בדיחה. ברור לי אשין דרך להזמין ילדה (גם דרך IVF זה אינו אפשרי כי אין אישור לכך בארץ למעט מקרים מיוחדים שאני לא נימנת עליהן). מדובר סתם בתקוות. רצוני בילד שלישי אינו משתנה גם אם הייתי יודעת מראש שיוולד לי בן נוסף.
 

gezers

New member
בווווום!! שמעת את הטריקה..?

זה היה ההומור שברח מהדלת..
הלווו, כאילו דה? חשבת שאניהייתי רצינית בקשר לילדה ו-IVF ..?
 

אורora

New member
טוב יש לי הרבה תרוצים

ישנתי נורא בלילה, אני חולה עם אנטיביוטיקה וערימת משאפים. משתעלת בטרוף כבר שבוע וכבר כואב לי הגב חהצלעות מרוב שיעול. איבדתי את הקול לחלוטין. וחוץ מזה שאני מקשקשת במרץ ברשת אני גם עובדת עד 16:00 תרוצים טובים לאובדן קטטוני של חוש ההומר?
 
קשה לענות על השאלה הזו

אבל אני נוטה להסכים עם קרמיט. אם עשית את כל השקלולים של עבודה, זמן, כסף, עזרה וכו' ואת מוצאת לכל השאלות האלה פתרום, לכי על זה.
 
למעלה