ילד מאומץ שהוא בן יחיד למאמצים מתגייס לצבא

RonspotNL

New member
אני לא רציתי להגיב על זה כי אני חודשיים בדיון הזה

ומהדיון הזה אפשר רק להבין שההפך הוא הנכון אם הייתם רוצים לעזור למאומצים הייתם גם מפנימים דברים בסיסיים ואת זה אתם לא עושים קאלה במשך כל השרשור מזלזלת בעובדות פשוטות אחרים/רות גם לא מבינים דבר וחצי דבר צר לי אתם לא רוצים לעזור למאומצים אלא לעצמכם בלבד ולהתעלם מהעובדות ולזלזל בהן זה פשוט קל יותר ולכן הרבה מכם פשוט לא ראויים להיות הורים בטח שלא הורים מאמצים אגב הביולוגיים לא חייבים להיות "מלאכים "אבל הם ההורים של הילדים הם חלק מהילדים ותמיד יהיו לא אתם ואתם גם לעולם לא תהיו והם בדיוק כמו המאומצים משלמים את המחיר על מנת שאתם תוכרו כהורים וזו בדיוק הבעיה
 

KallaGLP

New member
במקרים רבים יש שם ופרטים של האם הביולוגית.

לנו יש שם ופרטים אישיים נוספים עליה, ואנחנו גם לא מסתירים אותם מאף אחד.
 

RonspotNL

New member
זה שיש לכם אם יש לכם שם ופרטים אישיים לא אומר כלום

אני גם לא יודע אם אכן אתם לא מסתירים אותם מאף אחד הבעיה היא שילד אמור להיות עם הוריו הביולוגיים אם הם חיים ואין כל בעיה רפואית כזו או אחרת אין כל סיבה שלא ...
 

KallaGLP

New member
את זה תגיד לאם הביולוגית

שנטשה את הילדה בבית חולים בלידה וחתמה עליה ויתור עוד הרבה לפני שבכלל שמענו על קיומה. אילו אכן הוריה הביולוגיים היו מגדלים אותה כמו שהיו אמורים, מטבע הדברים לא הייתה מגיעה למוסד ולאימוץ ואנו בחיים לא היינו מאמצים אותה. הניסיונות שלך להפוך אותנו לרעים בסיפור ולשעיר לעזאזל ממש לא עושים עליי רושם.
לנו יש את תעודת הלידה המקורית שלה, ומה לך יש חוץ מאג'נדה אבסורדית והנחות חסרות בסיס שאתה גם משנה בהתאם למה שנוח באותו רגע? מה זה בכלל רלוונטי אם אתה מאמין לי או לא? הרי גם אם תראה את המסמכים במו עיניך לא תאמין. אפילו אילו האם הביולוגית הייתה מאשרת בפניך שעזבה את הילדה בבית חולים היית טוען שהיא משקרת. אתה הרי לא מבסס את אמונתך על עובדות, אלא על מה שמתאים לך להאמין. קודם אמרת שכשאין פרטים זה מעיד על חטיפה, אבל לפתע כשנאמר שיש פרטים, כמובן צריך דחוף להתפתל ולהמציא משהו אחר, כדי לא להודות חלילה אפילו באפשרות שזה ייתכן, רחמנא לצלן, וברור שתמשיך באסטרטגיה הזו עד בלי סוף, כי זו הדרך היחידה להיאחז באג'נדה.

בחייך, אתה באמת לא מחדש דבר, עמדתך ידועה היטב. כבר מזמן ברור שאתה איש "רחום וחנון" ושמבחינתך עדיף היה שהילדים האלה יגדלו בבית ילדים וישארו ללא משפחה עד קץ הימים, מה שממילא קורה בפועל לרוב הגדול של הילדים האומללים האלה.
העובדה שההורים המאמצים נכנסו לתמונה, אם בכלל, הרבה אחרי שההורים הביולוגיים ויתרו על ילדיהם חסרת משמעות מבחינתך. לשיטתך, הנזק לא מתחיל כשההורים הביולוגיים משאירים את הילד בבית חולים או במוסד, הולכים הביתה ולא יוצרים יותר קשר, והוא לא מתרחש בזמן שהילד מבלה שנים במוסד ללא משפחה אוהבת, בית חם וגירויים מתאימים. מה פתאום? עד כאן הכול היה נפלא והחיים היו מושלמים. באורח פלא הנזק מתחיל רק אם וכאשר באים ההורים המאמצים המרושעים, חוטפים את הילד מבית הילדים ומציעים לו בית.
היום אימוץ חו"ל למעשה לא קיים ובפרט רוסיה לא מאפשרת כמעט בכלל אימוצי חו"ל ומציעה לא מעט כסף לאזרחים רוסים שרק יסכימו לאמץ את הילדים הנטושים בארצם, שזה לא בדיוק מתיישב עם חטיפת ילדים לצורך מכירתם למאמצים עשירים מחוץ לארץ לשם רווח, אבל למי אכפת? למה לקלקל נרטיב שמסתדר בצורה כה מושלמת עם האג'נדה ההזויה והמופרכת? ולמה להרוס את האגדה הדמיונית שאתה מספר לעצמך עם תחשיבים פשוטים שמוכיחים חד משמעית שגם בתקופה שהיה אימוץ בינלאומי מרוסיה, ההיקפים שלו היו מזעריים בהשוואה לכמות הילדים ששהו במשך שנים בבתי הילדים ומעולם לא אומצו, ושהרוסים כל הזמן רק חיפשו דרכים לצמצם את האימוץ על ידי זרים יותר ויותר. הרי זה לא מסתדר עם סיפורי החטיפה לשם בצע כסף הכה יקרים לנפשך, אז אתה צריך פשוט לקבור את הראש בחול ולהתעלם וגם להמציא כמה "עובדות" חדשות לשם כך. מה יותר היגיוני מזה?
אכן, באמת כואב ועצוב להאמין שמי שוויתר או לא היה מסוגל לטפל בילדיהם היו ההורים הביולוגיים שזה אמור היה להיות תפקידם הטבעי מלכתחילה, הרבה יותר קל ונוח להפוך את המאמצים לשעיר לעזאזל, גם אם צריך להמציא מחדש את המציאות ולהוציא עליהם דיבה לשם כך, ובאותה הזדמנות גם לקחת על עצמך תפקיד של נציג המאומצים עלי אדמות שאיש לא הטיל עליך. בחיי, כפי שאמרתי - יכול היה להיות ממש מצחיק אילולא היה כה עצוב.
 

RonspotNL

New member
אני בספק אם היא חתמה ברצון

לרוב אף הורה ביולוגי לא חותם מרצון זה או מאיומים או לחץ או השילוב של השניים אם זה מהמשפחות העמותות או של המשפחות והעמותות יחד מה לעשות זה לרוב המקרה אתם בהרבה מובנים הרעים בסיפור הזה כי אתם חלק מהבעיה אם יש ביקוש וסחר בילדים למה שלא יהיו חטיפות על מנת שאתם תוכרו כהורים?הרי אתם משלמים הון תועפות על ילדים אם הילדים זקוקים לבית למה שתשלמו מינימום של 20 אלף דולר לאימוץ? למה שלא תהיה בדיקת ההורים הפוטיינצאליים לראות עד כמה הם יכולים להתמודד עם הילד או הילדה המאומצים וזהו? ואם יש פרטים מה הבעיה להחזיר את הילדה לאימה הביולוגית?הרי שם מקומה ואם יש פרטים והאם חיה ואין כל מחלה או מוות שלה או של האב הרי שאין כל סיבה לאימוץ וזו בדיוק הנקודה שאתם לא מבינים זה לא ענין של רחמים ותחנונים מבחינתי שהילדים יגדלו במקומם הטבעי אצל הוריהם הביולוגיים נ ק ו ד ה אלא אם כן יש מחלה או מוות שעליהם אין לנו שליטה ואלה כן סיבות לאימוץ ושוב לרוב זה פשוט לא המקרה צמצום אימוץ ע"י זרים לא יעזור לשיפור המצב אימוץ ר ק בנסיבות של מחלות ומוות יפתרו את הבעיה לטווח ארוך גם בארץ וגם בחו"ל ועידוד להשאיר את הילדים במשפחתם הביולוגית אבל כל עוד יש ביקוש לסחר בילדים ופרנסה מזה כמו שאמרתי שום דבר לא ישתנה לא פוליטית לא מעמותות לא דרך השרות ובאופן מסויים כן אתם אכן השעיר לעזאזל כי שוב אתם אכן הבעיה מכיוון שאתם לא מבינים שום דבר שנוגע לאימוץ אפילו כשאתם הורים מאמצים לפעמים תמורת תשלומים של מאות אלפי שקלים וזו בעיה אפילו גדולה יותר .... כי אם הייתם מבינים את המצב באופן מינימלי אולי הייתם גם מבינים את המשמעות של אימוץ וחושבים אחרת ואולי רק אולי הייתה לכם הבנה טובה יותר לגבי המחיר שהילדים המאומצים משלמים
 

KallaGLP

New member
ואני בספק שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב. אז מה?

כל עוד אין לי שום ראיות והוכחות לכך, הספק שלי לא מעניין אף אחד. אתה לא באמת יודע. אין לך שמץ הוכחה לאף מילה שאתה אומר ואתה בעצמך מודה שאתה רק חושב ככה. לחשוב ולדעת אלה שני דברים שונים לחלוטין. תחשוב מה שאתה רוצה, אם זה מה שעושה לך טוב בחיים.
כבר הסברתי לך מדוע משלמים כמה שמשלמים ולמי ועל מה הולך הכסף - כי עורכי הדין, המתרגמים, השופטים, הפקידים, הנוטריונים, העובדים הסוציאליים, הרופאים, נציגי העמותה וכו' גם צריכים להתפרנס ולשים אוכל על השולחן. למה שיעבדו בחינם? אתה היית מוכן לעבוד בחינם? משום מה אני בספק. בוודאי שיש בדיקת הורים פוטנציאליים על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים, ועל זה הולך חלק מהכסף. לנו כשאימצנו כבר היו שני ילדים ביולוגיים, והעובדת הסוציאלית באה לבקר אותנו ואותם בבית ולראות את תנאי החיים שלהם ואת המצב הבריאותי והנפשי שלהם, ועברנו גם סדרה של מבחנים פסיכולוגיים והבאנו גם אישורים מרופא. אז את מי בדיוק לא בודקים?
כאמור, ממש לא יעזור לך לנסות לטפול את האשמה עלינו וזה גם ממש לא עושה עליי שום רושם. לא אנחנו היינו אלה שהשארנו את הילדים שלנו בבית ילדים וחתמנו עליהם ויתור, ואין מצב בעולם שהיינו מוותרים על הילדים שלנו. ברוך השם, אנחנו מגדלים את שלושת הילדים הביולוגיים שלנו ביחד עם הילדה המאומצת באהבה גדולה, וכולם מרוצים. לא אנחנו אחראים על המצב שבו הורים אחרים אינם מסוגלים/רוצים לגדל את ילדיהם, חותמים עליהם ויתור ומשאירים אותם בבתי חולים ובמוסדות. אנחנו גם לא אלה שאחראים על התהליך שבו הילדים האלה מגיעים לבית ילדים וחיים שם ללא משפחה. אין לנו כל קשר לעניין. אנחנו הגענו לילדה ששהתה בבית הילדים כבר תקופה והאם הביולוגית יכלה להתחרט בכל שלב גם לפני מסירתה לאימוץ וגם במהלך תקופת הערעור שאחרי האימוץ. עובדה שלא עשתה זאת. זאת האחריות שלה, לא שלנו, וכל ניסיון להפוך את היוצרות ולהציג את חוסר האחריות והאכפתיות שלה כמחדל שלנו רק מעורר גיחוך, וחבל על הזמן והמאמץ שלך.
נכון, אני מסכימה לגמרי שהאם הביולוגית הייתה אמורה מלכתחילה לגדל את בתה שילדה, אבל עובדה שהיא לא עשתה זאת והצהירה שאין בכוונתה לעשות זאת, אז? זה שמבחינתך הילדה אמורה לגדול אצל האם הביולוגית לא משנה לאם הביולוגית. אותה לא מעניין מה מבחינתך, אותה מעניין מה מבחינתה, ומבחינתה היא חתמה ויתור ונטשה את הילדה בבית חולים ביום הלידה כי היה לה יותר חשוב לחיות עם גבר שאינו אביה הביולוגי ולא היה מוכן לגדל ילדה של גבר אחר, מאשר לגדל את הילדה שלה. השורה התחתונה היא שהילדה לא גדלה בבית אצל אימה הביולוגית מהיום שנולדה, אז מה מבחינתך או מבחינתי ממש לא רלוונטי. מבחינתי גם שאף אחד לא ירצח או יאנוס או יגנוב, אבל עובדה שאנשים עדיין עושים זאת נגד רצוני. איזו הפתעה!
מבחינתך שהייתה גדלה במוסד הנוראי והמחניק הזה, שעד עכשיו עושה לי רע להיזכר בו. זה מה שהיית מאחל לה. שהיא גם תגיע שם לגילאים מתקדמים כמו הילדים האחרים שלא היה להם המזל ואיש לא אימץ אותם. אני מניחה שלא היה מפריע לך וזה מה שעצוב באמת - שאתה מסרב להבין שבכל יום שעובר והילדים האלה נשארים במוסד, הם צוברים יותר נזק, יותר פגיעות, יותר חסכים ויותר עיכובים, ואת הזמן שעובר איש לא ישיב להם. אבל מה אכפת לך? מבחינתך שישבו ויחכו כי אולי בכל זאת יש סיכוי קלוש שעוד 5 או 10 או 15 שנה (נדיר ביותר) האם הביולוגית תתעשת לפתע ותבקש לחזור בה מהוויתור. הילד כבר לא יתעשת, אבל למה שיהיה לך אכפת?
אתה ממשיך כמו תקליט שבור לחזור על עניין ה"חטיפות" ועל "כל עוד יש ביקוש לסחר בילדים ופרנסה מזה" למרות כל הנתונים המוכיחים שזה לא היה המצב בעבר ובטח לא כיום, כי המספרים והנתונים ומצב האימוצים פשוט לא מסתדרים בשום צורה ואיך שלא תסובב אותם, אך אתה ממשיך להתעלם מבלי להביא אף נתון כדי להוכיח שאכן יש אמת כלשהי בטענתך שילדים נחטפים מהוריהם ביולוגיים בכוח בהמוניהם ואחר כך כולם נמכרים לאימוץ תמורת בצע כסף. מצב האימוץ ברוסיה מוכיח בדיוק את ההיפך, אך אתה פשוט מתעלם מכך כי זה לא מסתדר עם האג'נדה שלך.
ואני מבינה היטב מה משמעות האימוץ לבת שלי, וההבנה הזאת גורמת לי לשמוח בשבילה ובשביל כל המשפחה. ממצב של הזנחה היא עברה לבית חם עם הורים ואחים אוהבים, היא גדלה עליזה ומלאה שמחת חיים, היא לומדת ועובדת, עוסקת להנאתה באומנות האהובה עליה, מבלה עם האחים והחברים ומקבלת כל מה שהיא זקוקה לו. היא לא סובלת מהזנחה ולא צוברת חסכים ועיכובים התפתחותיים, בריאותיים ורגשיים, לא הושלכה לרחוב והדרדרה לסמים וזנות, כמו רוב בוגרי המוסדות ברוסיה, ולא התאבדה ולא מתה ממנת יתר, כמו שקורה לחלקם. היא חיה חיים מלאים של מתבגרת רגילה, עם חוויות ועניינים ובעיות של מתבגרת ממוצעת, בדיוק כמו שלושת האחים שלה, ולא רק מנסה לשרוד בכל מחיר כמו ילדי המוסדות.
בניגוד לאם הביולוגית, אני על הילדים שלי לא אוותר בשום תנאי ועבור אף אחד. התיק עם הפרטים של האם הביולוגית עומד במקום נגיש, כמו גם כל תמונות והסרטונים שצולמו בעיר הולדתה. היא מכירה את סיפורה היטב ואף הצענו לה לנסוע לרוסיה להתחקות אחר שורשיה. היא לא רצתה, אמרה שיותר מעניין אותה לנסוע למקום אחר. אם וכשתשנה את דעתה - אנחנו כאן והיא יודעת זאת. היא כבר בוגרת ולא זקוקה לאישור שלנו, ותמיכה היא תמיד תקבל. ואנחנו שמחים שהגיעה עד היום כשהיא בריאה ושלמה, וכבר מספיק בוגרת וקיבלה את כל הכלים הדרושים כדי להחליט מה היא רוצה לעשות ומי היא מעוניינת שיהיה חלק מחייה. מכאן והלאה זו החלטה שלה. המצפון שלנו נקי ושקט ושום דבר שתכתוב לא ישנה זאת.
 

RonspotNL

New member
צר לי

בשביל עורך דין נוטריון מתרגם שופט פקיד עובד סוציאלי רופאים ונציגי עמותה לא צריכים יותר מ100 אלף שקל חוץ מזה למה שיעבדו בחינם מי אמר שיעבדו בחינם? ? שהמדינה תשלם להם משכורת גם בישראל וגם כאן בהולנד שופטים מקבלים משכורת מהמדינה כנ"ל עובדים סוציאלים גם רופאים מקבלים משכורת אבל כל עוד את משלמת סכומים שכאלה זה נחשב כסחר בבני אדם ומזה מבחינתי אסור להתפרנס מה גם שיש המון חטיפות כי יש ביקוש מאנשים כמוכם עם עודף כסף שייסחרו בבני אדם רק בכדי שיכירו בכם כהורים ומבחינתי אמרתי ילד אמור להישאר עם הוריו הביולוגיים נ ק ו ד ה כל עוד אין מחלה או מוות אין סיבה מוצדקת לאימוץ נקודה מקומם של ילדים הוא עם הוריהם הביולוגיים את לא תוותרי על ילדייך כי שילמת עליהם המון כסף (אם יותר מילד אחד מדובר על לפחות 200 אלף זה לא מעט כסף) זה די פשוט אבל הילדים איבדו את משפחתם הביולוגית ואת המחיר הם משלמים לכל החיים גם אם את חושבת שהם חיים כמו כל ילד אחר ואחרת הם לא לילד ממוצע יש מיטה בבית הוריו הביולוגיים יש קשר עם הוריו הביולוגיים אחים אחיות דודים דודות בני דודים סבים סבתות יש לו ידע בסיסי על עצמו ועל הרקע המשפחתי שלו למי הוא דומה ועוד לכן מאומץ הוא לא מתבגר ממוצע גם כן כי שוב מתבגר ממוצע חי עם הוריו הביולוגיים הוא מכיר את אחיו ואחיותיו דודים סבים וסבתות רקע משפחתי הוא יודע למי הוא דומה ילד מאומץ לא חי בדרך הזו כי אפילו ידע בסיסי על עצמו אין לו וכשמתישהוא הבועה הוורודה מתנפצת לילד המאומץ שחי בבועה הזו שנים ארוכות הרבה יותר קשה שוב הראית כמה אין לך מושג כשמדברים על ילדים מאומצים אני בהחלט מציע לך ללמוד יותר בנושא למרות שזה מאוחר מדיי
 

KallaGLP

New member
20,000 דולר בזמנו היה פחות מ-100,000 ש"ח.

אני רואה שגם כלכלה אינה הצד החזק שלך, כמו דברים רבים אחרים. כדי לדעת כמה זה בשקלים צריך לדעת מה היה שער הדולר באותה תקופה, והוא היה פחות מ-5 שקלים ואפילו פחות מ-4.5 שקלים, כלומר פחות מ-100,000 ש"ח. וכל זה התחלק בין כל האנשים בתפקידים האלה X 2 (בארץ ובחו"ל) וכלל כמעט 4 שבועות של ליווי צמוד של נהג עם רכב צמוד, מתורגמנית ונציגה שעובדת על הניירת המשפטית. זה נכון שהשופטים מקבלים משכורת מהמדינה, אבל משפטי אימוץ של אזרחים זרים זו הוצאה שהמדינה רוצה לקבל עליה החזר. עובדים סוציאליים של העירייה או מוסד או רופאים בקופת חולים או בית חולים מקבלים משכורת, כאן מדובר בעבודה במסגרת פרטית, לא מטעם המדינה או מוסד כלשהו. מה, אף פעם לא שמעת על רופא פרטי, מורה פרטי, וכו'? כמעט בכל מקצוע יש תחומים שבהם העבודה היא בעלת אופי פרטי. אתה יכול לקרוא לזה איך שאתה רוצה, אבל יש הליכים שהחוק מחייב וההליכים האלה עולים כסף וזה לא משהו שבא על חשבון משלם המסים.
סחר בבן אדם היה לו התשלום הזה היה הולך לאימא הביולוגית כדי שתמכור לי את הילד שלה, אך האימא הביולוגית בכלל לא מעורבת בתהליך - היא כבר חתמה ויתור הרבה לפני זה.
זה שתחזור על אותן מנטרות לא יעזור - ברוב רובם של המקרים (עבריינים יש בכל תחום, אבל במיעוט קטן של מקרים, בעיקר של אימוץ פרטי שלא דרך עמותות) אין סחר בבני אדם, אין חטיפות.
הילד אולי אמור להישאר עם אימו הביולוגית, אלא שהאם הביולוגית אינה מוכנה או אינה מסוגלת להישאר עם הילד. יש הרבה דברים שאנשים לא אמורים לעשות והם עושים או אמורים לעשות ולא עושים, ומה דעתך על כך ממש לא משנה. מה שקובע זה מה שאנשים עושים בפועל ולא מה לדעתך הם היו אמורים לעשות. אין לך שליטה על מה שאנשים אחרים עושים, ואני מתפלאת שעדיין לא הבנת זאת - אתה כבר לא ילד קטן.
לילד הממוצע אכן יש מיטה אצל הוריו הביולוגיים, אבל התינוקת הזאת, מה לעשות, לא הייתה תינוקת ממוצעת, אלא תינוקת שנולדה כתוצאה מהריון לא מתוכנן ולא רצוי לגבר אחד כשהאם הביולוגית רצתה לחיות עם גבר אחר. האם הביולוגית החליטה מראש, עם כניסתה להריון, שהיא מוותרת עליה בלידה, וזה שתתכחש לזה גם עוד 100 פעם לא ישנה את העובדה שהיא פשוט סירבה לקחת את הילדה הביתה אחרי הלידה ולהכיר בה כבתה.
אילו הסבים והסבתות היו מעוניינים לאמץ ולגדל את הילדה - היו נותנים להם כי כי יש להם עדיפות ראשונה וגם בית המשפט בודק דבר ראשון אם האפשרויות האלה נבדקו. מה לעשות, אף אחד במשפחת הילדה לא רצה לגדל אותה. אחרי קרובי המשפחה המיידיים בא תורם של אזרחי רוסיה שאינם קרובים, אבל גם ביניהם לא נמצא מי שמוכן לאמץ, ורק אז אושר להעביר את הילדה לאימוץ חו"ל.
על איזה ילדים שילמתי המון כסף? הילדה היחידה ששילמתי על תהליך האימוץ שלה, שעלה פחות מ-100,000 ש"ח, היא הילדה המאומצת. על הילדים האחרים לא שילמתי גרוש. ילדתי אותם. אתה כנראה אפילו לא מסוגל להבין מה כותבים לך במילים פשוטות וברורות שחור על גבי לבן.
ותסלח לי, אבל אם אתה חושב שהורים לא מוותרים על ילדיהם כי שילמו עליהם כסף, אני מציעה לך בחום לעולם לא להפוך להורה, כי אתה זה שחושב על ילדים במונחים של סחורה שמה שקובע את ערכה הוא המחיר ששילמו עליה. ואחרי זה אתה עוד מטיף לאחרים.
בקיצור, גיבוב כזה של קביעות אבסורדיות, מגוחכות וחסרות בסיס לא קראתי כבר זמן רב. חבל שזה לא מצחיק כי זה כל כך עצוב לראות אדם בוגר עם צורת חשיבה כל כך צרה ואובססיבית שהוא אפילו לא מסוגל להבין מה הוא קורא אם זה לא בדיוק תואם מילה במילה את תמונת העולם המעוותת שהוא צייר לעצמו.
 

RonspotNL

New member
הממ

אני חושב שאת לא חזקה בכלכלה מכיוון ש20 אלף נשארים 20 אלף ערך מטבע משתנה רק מול מטבעות אחרים כשכל מיני גורמים משפיעים על זה מטבע Xיכול להתחזק מול מטבע אחד כשאותו מטבע באותו היום ביום הבא או השבוע הבא יכול להתחזק לעומתו ואותו מטבע X יכול להיחלש אבל 20 אלף נשארים 20 אלף אם כאן מדובר בעבודה במסגרת פרטית אז כמו שאמרתי זה סחר בבני אדם גם אם זה לא מול האם הביולוגית זה סחר בבני אדם אם סחרת בילד אחד בלבד או כמה זה לא משנה עדיין סחרת בבני אדם ושום דבר לצערי לא ישנה את העובדה הזו כשלרוב מדובר בחטיפות לחץ ואיומים גם מצד העמותות והשירות למען ההורים המאמצים וגם מצד המשפחות המורחבות אולי בנוסף ולרוב לא מדובר בוויתור מרצון כשתירוצים והשקרים (המהווים כיסוי לשירות לעמותות ולהורים הביולוגים וגם להורים המאמצים )תמיד אפשר למצוא השקרים והתירוצים עוזרים לחפות על האמת (שוב כי אם האמת תתגלה לא העמותות לא השירות ולא ההורים המאמצים יצאו טוב מהסיפור הזה ) אין גם כל סיבה ל4 שבועות עם נהג צמוד מה גם שמתורגמנית ונציגה משפטית לא צריכים לעלות 20 אלף דולר אני עשיתי כל מיני הליכים משפטיים בחיי הייתי צריך מתורגמן משפטי ונציג משפטי לא שילמתי מאות אלפי שקלים או מאות אלפי יורו בשביל זה גם רופא פרטי או מורה פרטי לא דורשים סכומים כאלה אם הליך עולה כסף אז שהעמותה תממן אותו נקודה אתם הם אלה שחושבים שילדים זו סחורה אחרת לא הייתם משלמים עשרות אלפי דולרים או יורו תמורת ילד ולא הייתם לוקחים ילד של מישהו אחר והייתם תורמים את הכסף אם כבר לאם ביולוגית שתגדל את הילד ...
 

KallaGLP

New member
עזוב, יותר מועיל לדבר לקירות בבית.

אני מבינה שאתה זקוק לחשוב בצורה כזו וגם מבינה למה. שיהיה לבריאות ותהיה בריא.
 

RonspotNL

New member
מה שאמרתי מבוסס בעובדות

אני לא זקוק לחשוב ככה כי אלה פשוט עובדות אני מבין שהעובדות קשות לך ואת זו עם הבעיה להתמודד איתן כי את חלק מהבעיה אבל זו הבעיה שלך בלבד יום אחד תצטרכי להתמודד איתן באמת אולי כשזה יקרה תפנימי את דבריי ותביני אבל מאוד ייתכן שגם לא כי לפי מה שאני רואה כאן בפורום ההורים המאמצים כאן ואת בתוכם לא ממש מבינים דבר וחצי דבר כשזה נוגע לאימוץ ומאומצים או במילים אחרות כשזה נוגע לילדים המאומצים שאימצתם ...אתם הם אלה שצריכים ללמוד הרבה בנושא למרות שמאוחר מדיי ...
 

RonspotNL

New member
איך זה עוזר לי אם אין לך כל טענה נגדית חזקה משלי?

הרי כל מה שאמרתי אמת את יכולה להתכחש לה ( כי זה קל יותר ) אבל הדברים מבוססים במציאות מה לעשות
 

KallaGLP

New member
רק אל תצחיק אותי. במה בדיוק מגובות הטענות שלך?

איפה ההוכחות שמי מהילדים שאומצו כאן בפורום נחטפו? איפה הנתונים? אתה יודע, שכשמאמשימים מישהו במשהו הוא נחשב חף מפשע עד שהוכח אחרת, לא להיפך. לא אנחנו צריכים להוכיח שילדינו לא נחטפו, אתה זה שצריך להוכיח שהילדים הספציפיים האלה באופן אישי כן נחטפו. למרות זאת, אני היחידה שסיפקתי פה נתונים כתובים ממקורות שונים, ואילו אתה רק פיזרת האשמות חסרות בסיס ושחר. אתה יכול לטעון מה שאתה רוצה עד שהגיהנום יקפא וזה לא יהפוך את זה לנכון רק כי החלטת שזה כך וכי נוח לך לחשוב שזה כך.
כל אחד יכול לטעון מה שהוא רוצה ומה שנוח לו. אני יכולה לטעון שהשמש זורחת במערב ושוקעת במזרח, אז מה?
בקיצור, אתה יכול להמשיך אם זה מה שעושה לך טוב, אף אחד לא יכול למנוע ממך לכתוב כל מה שעולה על דעתך, אבל זה רק הופך למגוחך יותר מהודעה להודעה.
 

RonspotNL

New member
לפני שאני זז לשינה אני אגיב במהירות

הנתונים נמצאים בכל מקום אם היית מתעניינת באמת בנתונים היית גם מוצאת אותם רק לאחרונה יש בכמה מקומות עולם כולל קוריאה והולנד ( האחרונה היא מקום מגוריי ) בהן בגלל נתונים של חטיפות ואימוצים לא חוקיים ועוד שיצאו החוצה כרגע יש חקירות ותביעה משפטית בהולנד (שוב מקום מגוריי ) ובקוריאה כשהרבה ילדים מאומצים בוגרים כרגע בגלל אימוצים לא חוקיים בסופו של דבר גורשו מארצם(למשל מארצות הברית) ללא סטטוס וכרגע חיים במדינה שזרה להם עם תרבות ושפה שהם לא מכירים רחוקים ממשפחתם וילדיהם אני לא צריך להאכיל אותך עם כפית המידע קיים ...אם היית רוצה היית מחפשת את המידע בשביל לראות אם דבריי נכונים (והכל אמת לצערי)אני הייתי במקומך גם בודק טוב טוב שהאימוץ שלך הוא אכן חוקי אם יסתבר שהוא לא את בבעיה ...הנה הסיפור למשל על התביעה בקוריאה

https://lightofdaystories.com/2019/...cIVuryrgJCCImtluxUdFRE0He1W7c5Q0PCz-x2CD9AJVw
 

KallaGLP

New member
לא, זה לא עובד ככה.

תביא הוכחות שהילדים שלנו שאומצו מרוסיה לישראל לא אומצו באופן חוקי. אל תביא לי מקרה של אימוץ מקוריאה לארה"ב שאין בכלל שום נתונים אפילו באיזו שנה התרחש, ושבוצע דרך סוכנות אמריקאית עצמאית שאין עליה שום פיקוח של המדינה. זה לא רציני ולא רלוונטי. אולי גם תביא כהוכחה את המקרה של הילדה מברזיל מלפני תקופת העמותות? זה כמו להגיד שאם התגלה שיש שופט שקיבל שוחד, זה אומר שאוטומטית כל השופטים בעולם מקבלים שוחד.
ברור שהיו מקרים מעולם, אבל זה לא קשור. זה שחלק מהאימוצים במקומות מסוימים לא היו חוקיים, זה לא אומר שכל האימוצים בעולם לא חוקיים. ברור שאימוצים לא חוקיים הם אלה שמגיעים לתקשורת ועושים הרבה רעש, כמו כל דבר סנסציוני, אבל אין בכך שום הוכחה שכל האימוצים בעולם לא חוקיים וכל הילדים נחטפים. נאמר בכתבה שצריך לוודא שיש כל המסמכים? כאילו, דא. כל הדברים המתוארים שם, של העדר מסמכים, אזרחות וכו' - זה הכול לא רלוונטי לאימוץ מרוסיה דרך עמותות. לבת שלנו יש אזרחות רוסית ודרכון רוסי בתוקף ויש לה גם אזרחות ישראלית ודרכון ישראלי בתוקף, יש לה תעודת לידה מקורית, תעודת אימוץ שאושר בבית משפט במהלך משפט רשמי בנוכחותנו ומסמכים נוספים, כך שתודה על הדאגה, באמת, אבל באמת שאין צורך.
שוב, אתה רוצה להאשים הורים פה בחטיפה? עליך מוטלת החובה להביא הוכחות מהימנות לכך שהילדים הספציפיים האלה נחטפו ואומצו בצורה לא חוקית. ובאותה הזדמנות תביא הוכחות נגד עמותות ישראליות שפעלו באותה תקופה ברוסיה על כך שהורשעו בחטיפת ילדים ובניהול אימוצים לא חוקיים. אחרת זו הוצאת דיבה ותו לא.
 

RonspotNL

New member
זה כן עובד ככה

את זו שצריכה לבדוק אם האימוץ ש א ת ביצעת הוא חוקי או לא זו ה א ח ר י ו ת שלך לא של אף אחד אחר אני הבאתי לך דוגמא שכרגע נמצאת בתביעה ביקשת מידע הבאתי לך את יכולה לבטל את זה כי זה לא נח לך אבל הוא קיים גם על השירות למען הורים מאמצים ועל העמותות הישראליות והרוסיות אין כל פיקוח אגב מה לעשות זו המציאות אחרת הם היו פועלים למען הילדים המאומצים היו מפסיקים לשקר לגבי האימוצים והם גם היו מעודדים קשרים בין שני הצדדים (מה שהם לא עושים בכלל ואפילו גורמים לנזקים על מנת שזה לא יקרה )ובטח שלא היו זורקים תיקים עם מידע של מאומצים לרחוב עם המידע הכי בסיסי שלהם ועליהם מה לעשות זה קרה בישראל גם כן אם היה פיקוח וטיפת רגישות זה לא היה קורה בשום פנים ואופן ובטח שהכל רלוונטי לאימוץ וזה שיש לילדה שלך מסמכים כמו דרכון אפילו חותמת של בית משפט לא אומר שהאימוץ היה חוקי( תמורת 20 אלף דולר ששילמת אפשר בקלות לשחד גם שופט על מנת שיחתום על האימוץ זה המון כסף ברוסיה ) אין לך כל מידע על זה ובאם הילדה לא נחטפה מהוריה אבל שוב אתם הם אלה שאימצתם אתם הם אלה שצריכים לבדוק טוב אם אכן האימוץ היה חוקי כאן בהולנד מספר גדול ( וכרגע עדיין לא ברור בכמה מדובר אבל מדובר בהמון)של אימוצים שנחשבו כחוקיים התגלו כלא חוקיים בכלל כשההורים המאמצים חשבו שהאימוצים היו חוקיים לחלוטין לכן כרגע יש חקירה ותביעה בנושא מכל מיני גורמים ....מה לעשות זו המציאות את כהורה מאמץ עם אחריות לא קטנה לבעיה הזו כי את חלק ממנה
 

KallaGLP

New member
את מה שהיה באחריותי עשיתי בזמן שאימצתי.

לא ביקשתי ממך להביא את המידע שהבאת, מידע כזה גם אני יכולה להביא, ביקשתי מידע ספציפי שרלוונטי ומתייחס לאימוצים ספציפיים, וכמבן שלא יכולת להביא כי אין, אז הבאת משהו לחלוטין לא קשור, לא מבחינת זמן, לא מבחינת מיקום ולא מבחינת נתונים אחרים. זה כמו שתאשים אותי ברצח ואבקש ממך להביא הוכחות ותביא לי את המקרה של חווה יערי ותגיד שזה מוכיח שגם אני רצחתי.
אז בהולנד יש תביעות, אבל בישראל אין. אם וכאשר יהיו תביעות רלוונטיות - נדבר שוב. אבל נכון להיום יש 0 תביעות ו-0 ראיות לכך שהאימוצים האלה לא היו חוקיים ויש 100% ניירת המעידה על שכן היו חוקיים. לצערך זה המצב, וגם אם השרשור הזה יימשך עוד 100 שנה, המצב הזה לא ישתנה.
ובאשר למה שקרה עם התיקים - אכן זו רשלנות פושעת ומצערת, אך זה עניין אחר לגמרי ואין לכך שום קשר, שלא לדבר על הוכחה, למידת חוקיות האימוצים. להיפך, אם כבר, זה מצביע על כך שאין לעמותה מה להסתיר, כי אילו המסמכים היו לא חוקיים או מעידים על פעילות לא חוקית, אין ספק שהיו דואגים להסתיר אותם הרבה יותר טוב ולא להניח אותם בצורה מרושלת כך שכל אחד יוכל למצוא ולהעביר לרשויות החוק.
בקיצור, לא יעזור לך כלום - אתה רוצה להאשים מישהו במשהו? תביא הוכחות שהוא באופן אישי עשה משהו לא בסדר. אין לך הוכחות כאלה? זו סתם הוצאת דיבה מכוערת ושקרית, מעשה של פחדן שמסתתר במדינה אחרת ותחת כינוי וירטואלי כדי לנקום בחפים מפשע שאין להם שום קשר אליו על הקשיים האישיים שלו בחיים. רק שאף אחד לא מתרגש מהקשקושים האלה ואין לך סיכוי בחיים להשיג את מה שאתה באמת מקווה להשיג - לפרק משפחות של אנשים אחרים ולגרום להם להרגיש רע עם מעשיהם. אילו היית מסוגל לראות את עצמך מהצד, היית רואה כמה הניסיון הזה מגוחך ופתטי.
 

Noga Lavie

New member
כמה מפתיע, גם בבלגיה שופטים מקבלים משכורת מהמדינה

אבל הורה מאמץ המבקש לקבוע עבורו דיון ראשון (ואחר כך שני) בבקשתו לקבל אישור לאמץ משלם אגרה לבית המשפט, ואז גם משלם עבור הקורס שחייבו אותו לעבור כדי שידונו בבקשתו.
ההבדל העיקרי הוא שאנו שילמנו ישירות לאלו שנתנו לנו שירות, ולעמותה שילמנו רק את חלקה בעבודות. בסופו של דבר, האימוץ עלה לנו סכומים דומים מאוד לסכום הנדרש בישראל, למרות שהחלק שהגיע לעמותה היה מגוחך.

להאמין שמי שאימץ ילד לא יוותר עליו רק בגלל העלות שהאימוץ עלה לו זה דבר אחד (מטופש ככל שיהיה), להאשים מישהו ספציפי בזה זו הוצאת דיבה.
 

RonspotNL

New member
למה זה מטופש?

הרי 20 אלף דולר הם סכום גדול שלא לכל אחד ואחת יש סכום גדול כזה בבנק (ולכם כנראה יש באופן נדיב למדיי) אז מן הסתם אם הוצאתם סכום כזה גדול ללא כל בעיה על ילד למה שתירצו להפסיד גם את הילד שעליו שילמתם וגם את הסכום ששילמתם? הרי זה הפסד כפול יש כרגע דיונים על העניין הזה בכל מקום אפשרי בקבוצות הישראליות של המאומצים בפייסבוק (גם זו הפתוחה )ובקבוצות הבינלאומיות הסגורות ולכל המאומצים בכל הקבוצות האלה גם הישראליות וגם הבינלאומיות יש את אותה הדיעה לגבי העמותות והשרות למען ההורים המאמצים בישראל לא מוזר?הרי הרבה מכם טוענים שהמאומצים שונים זה מזה אם זה היה נכון הרי שלא היה קול אחד ודי אחיד כשזה נוגע לשרות למען ההורים המאמצים והעמותות השונות בארץ ובעולם לא הייתה ביקורת כל כך נוקבת על העמותות והשרות מה לעשות המצב של השרות והעמותות לא טוב בלשון המעטה כרגע ולפי הראיות וההוכחות הכל נכון ככה שאין כאן כל הוצאת דיבה
 
למעלה