ילד מאומץ שהוא בן יחיד למאמצים מתגייס לצבא

RonspotNL

New member
סליחה?

את זו שענייני אהבה והורות הם מעבר ליכולת ההבנה שלך הרי יש כאן דיון שלם עם עובדות על אימוץ מה המשמעויות של אימוץ האובדן הטוטאלי של הילדים המאומצים גם נמצא כאן והמחיר שמאומצים צריכים לשלם לכל חייהם (והמשפחות הביולוגיות גם כן אבל בעיקר המאומצים)העובדה שתשלום על אימוץ הוא סחר לכל דבר וההבדל בין פונדקאות לאימוץ גם נמצא כאן ועוד ועוד ואת שוב ושוב מסרבת להפנים את כל זה כי יותר קל לך לזלזל אני יותר ויותר מבין למה את ואנשים כמוך לא ראויים לדבר הזה שנקרא הורות שלא לדבר על הורות לילדים מאומצים אם היתה לך ולאנשים כמוך טיפת רגישות טיפת הבנה אולי רק אולי רק אולי היו לכם כלים הרבה יותר טובים להתמודד עם ילדים מאומצים ...
 

RonspotNL

New member
אפילו עברית את לא מסוגלת לכתוב ?

ולהבין שהזיה היא מילה נקבית לא זכרית ?אני יותר ויותר מבין עד כמה באמת את לא ראויה להיות אם את גם מזלזלת בעובדות הקשורות באימוץ גם מזלזלת במאומצים בוגרים וגם בשפה העברית את מזלזלת אני כבר לא יודע אם זה עצוב או מצחיק אבל אני לא בטוח שאת תורמת למצבם של הורים מאמצים כמוך
 

KallaGLP

New member
לא שיש לזה קשר כלשהו לפורום או לנושא, אך מי שלא יודע עברית

הוא אתה. מה לא מובן ב"דבר הזיה"? בדיוק כמו "דבר מתיקה". צירוף סמיכות שהוא לחלוטין זכר. אני מציעה שתבדוק את עצמך לפני שאתה, כהרגלך בקודש, מאשים אחרים בהאשמות שווא מגוחכות המעידות על הזלזול וחוסר הידע וההבנה שלך עצמך בלבד. אבל זה כבר מצב רגיל שאני מניחה שאין סיכוי שיבוא על תיקונו, בדיוק כמו הדברים חסרי השחר שלך על אימוץ והורים מאמצים.
לא אתחיל לרדת לרמה שלך באזכור תרומתך למצבה של אוכלוסיה כזו או אחרת, אבל דברי ההזיה שלך בהחלט אינם מוסיפים לך אישית כבוד.
 

RonspotNL

New member
דבר הזיה?

אף פעם לא שמעתי או קראתי אדם שמתבטא בצורה כזו דבר מתיקה? כבר שנים שלא מתבטאים בצורה הזו מצחיק אותי שאת אגב ממשיכה להעליב כמו שאמרתי במהלך השרשור הזה אני בקשר עם הרבה מאוד מאומצים מהארץ מהעולם הרוב חושב כמוני אני מציע שתקראי בדפי הפייסבוק השונים בקבוצות הפתוחות בנושא ותראי בעצמך
 

KallaGLP

New member
אתה זה שמתחילת דבריך בשרשור זה, כמו גם בקודמים,

מנסה להעליב ולהעליל, אומנם בצורה כושלת מרוב שהיא הזויה, על אוכלוסיה שלמה של הורים ומשפחות, אבל אין אפילו טעם לדבר על זה כי אתה ממילא לא מסוגל להבין זאת. למשל, ההערה המיותרת שלך על העברית שלי, שלא קשורה לכלום, גם לו הייתה נכונה, היא ממש לא במקום והתפקיד היחיד שיכול להיות לה בהקשר שבו היא הופיעה הוא להעליב, לזלזל ולהשפיל. אבל מה לעשות, זה לא הצליח לך עד כה ולא יצליח גם בעתיד.
ואם לא שמעת את הביטוי קודם, זה רק מצביע על כך שהחשיפה שלך לשפה עשירה ויצירתית היא מוגבלת. מותר לשחק עם שפה, מותר להשתמש בדימויים בצורה יצירתית, וכל אדם שבאמת עוסק ומבין בשפה יודע זאת ונהנה לעשות זאת. אבל שוב, לא ברור מדוע מלכתחילה אנו עוסקים בעניין כל כך לא רלוונטי בפורום אימוץ.
אני דווקא קראתי בקבוצות שונות, והדעות מאוד חלוקות, ובטח לא אחידות וחד צדדיות כמו שאתה מנסה להציג. וגם בפורום בתפוז, בתקופה שהיה יותר פעיל, כתבו בעבר מאומצים עם דעות הפוכות משלך.
ועד שלא תבין שאתה לא יכול להאשים קבוצה שלמה של אנשים בביצוע פשעים ללא שום הבחנה והוכחות קונקרטיות ספציפית נגדם, רק כי אתה החלטת שזה ככה בלי להכיר אותם או את הנסיבות של כל מקרה לגופו, שום דבר לא ישתנה ביחס שדבריך חסרי השחר והמעלילים זוכים אליו פה בפורום.
 

RonspotNL

New member
תראי לי עלבון אחד בבקשה מצידי

להגיד שתשלום עבור אימוץ הוא סחר זה לא עלבון זו אמת להגיד שככל הנראה הילדים לא נלקחו מרצון אלא מחטיפה ולחץ ואיומים על ההורים על ידי השירות למען ההורים המאמצים והעמותות זו אמת לא שקר הסיפורים האלה והעדויות האלה יוצאות החוצה כל הזמן ומתישהוא בעמותות ובשירות יצטרכו להוציא מישהו מטעמם שיצטרך לתת הסבר וזה יהיה קשה מצידם כי הנזק יהיה גדול להגיד שילד מאומץ מאבד את משפחתו ההיסטוריה שלו את שמו את זהותו קשרים עם משפחתו לכל חייו זו אמת לא שקר אין כאן כל העללה מצידי אם היית קוראת היית גם מפנימה את דבריי ואת כמו כל הורה מאמץ לא בעלת ידע כשזה נוגע לאימוץ אז נשאר לך רק לקרוא לי אומלל ולהתלונן שאני מעליב אותך אחת הסיבות שמאומצים לא כותבים כאן היא הסיבה הפשוטה שאתם לא רוצים להקשיב למה שאומרים לכם ומסרבים להפנים לכן בין השאר קמו הקבוצות בפייסבוק אני אולי היחיד היום שמנסה להסביר לכם דברים מינימליים אגב לקחת ילד מאימו ואביו כשהם בריאים ויכולים לטפל בילד או הילדה זה אכן פשע אמנם החוק לא רואה את זה בצורה הזו לצערי ומשתף אפילו פעולה עם העבריינים אבל זה פשע לכל דבר כי שוב מי שמשלם את המחיר אלה הילדים ולכל חייהם ואת זה את לא רוצה להפנים לא צריך להכיר את הנסיבות אין דבר כזה כל מקרה לגופו אם ההורים בריאים ויכולים לטפל בילדים אין כאן כל סיבה לקחת את הילדים מהם ולתת לילדים לאבד את כל מה שהם ושלהם לכל חייהם רק בשביל שאתם תוכרו כהורים
 

KallaGLP

New member
ואם אחזור שוב, זה יגרום לך להקשיב? הרי ברור שלא.

רק בהודעה הקודמת הצגתי בפניך ניסיון להעליב או לעקוץ מצידך, ואתה ממשיך לבקש דוגמאות כאילו לא נתתי.
"ככל הנראה" זו לא עובדה, זה במקרה הטוב ניחוש פרוע בקשר למצב במדינה שאתה לא ממש יודע עליה עובדות, שמעולם לא ביקרת בה ושלא היית נוכח ולו פעם אחת במהלך שכתוצאה ממנו האם הביולוגית נפרדה או הופרדה מהילד שילדה, כדי לקבוע אם אכן ויתרה עליו מרצון חופשי וסירבה בכל תוקף לקחת אותו הביתה אחרי הלידה או לחצו והכריחו אותה בכוח לוותר עליו. אין לך מושג אם הייתה בלתי כשירה לחלוטין לטפל לא רק בילד אלא אפילו בעצמה, אולי שיכורה או מסוממת כמעט ללא הכרה, כמו אנשים (ובפרט נשים) רבים ברוסיה וכו' (ואני חייתי שם וראיתי מספיק כאלה בשביל לדעת מה גודל הזוועה). אין לך בכלל שום מושג מה הסיטואציה שם ועל איזה רקע אותם הילדים האומללים מגיעים למוסדות, איך הם חיים שם ואיזה סיכוי יש להם בכלל בחיים מבלי שמישהו יאמץ אותם. שום דבר מהדברים האלה אתה לא באמת חקרת וביררת ובהתבסס על מידע חלקי, שבררת אות והיטב מתוך שפע המידע המגוון שקיים כי דווקא הוא זה שמתאים לך ומסתדר עם מה שאתה רוצה להאמין בו, ושנכון אולי רק בחלק מהמקרים שהתרחשו בזמנים אחרים ובמדינות אחרות, אתה מכלליל ומסיק לגבי כל המקומות, כל הזמנים וכל הילדים. אתה גם מתבלבל בין רשות במדינה אחת (ישראל) לרשות במדינה אחרת (רוסיה) שאין כל קשר ביניהן ובין הפעילות שלהן ומסיק אוטומטית מהאחת לאחרת (ואני בכלל לא נכנסת אפילו לנכונות המסקנות בקשר לראשונה). באמת נראה לך שפוטין מסתכל על מה שקורה בישראל הקטנה ומחליט לפי זה על פעולת הרשות המקבילה במדינה שלו? ואם אתה רוצה לטעון משהו ספציפי על הרשויות הסוציאליות ברוסיה, בעיר ובתקופה שבה אומצה בתי - לך למד, בדוק, חקור, אסוף ראיות ותחזור עם עובדות ולא עם ניחושים פרועים שלא מבוססים על כלום פרט לרצונך להאמין שזה נכון.
כבר אמרתי לך אלף פעם - אתה רוצה להאשים מישהו בזה שהילד גדל לא עם הוריו הביולוגיים? במרבית המקרים תאשים את ההורים הביולוגיים שנטשו את הילד או ילדו אותו בהיותם לחלוטין לא כשירים לטפל בו. הנזק נגרם ברגע שההורה הביולוגי נוטש, בין אם מרצון או מחוסר ברירה, את הילד שנולד לו. הורה נורמלי לא יסכים לוותר על ילדו בשום מצב ותמורת שום הון שבעולם, אפילו אם יציעו לו הרי זהב על כך. אם מישהו ויתר על הילד מרצונו או בקלות או אפילו תמורת כסף (וגם אם רוצים לטעון שאכן זה נעשה תמורת כסף, צריך להוכיח זאת לגבי כל מקרה לגופו), זו אשמתו של אותו הורה ביולוגי חסר אחריות או חוט שדרה או רגשות, ולא אשמת מי שאחרי חודשים או שנים מגיע לאמץ את הילד הזה, שחי במוסד ללא משפחה וללא אהבה וימשיך לחיות כך אם לא יאמצו אותו. האימוץ הוא שלב שבא הרבה אחר כך, לפעמים שנים אחר כך, כשהנזק כבר מזמן נעשה, ולא על ידי המאמצים, אלא על ידי מי שהשאיר את הילד שלו כדי שהמדינה או מישהו אחר יטפלו בו. המאמצים, אם יש להם מזל, מצליחים לתקן חלק מהנזק הזה במאמצים רבים, באהבה ובסבלנות אינסופית, אבל לא הם אלה שגרמו את הנזק מלכתחילה וזה אבסורד לטעון זאת. לא המאאמצים הכריחו את ההורים הביולוגיים לוותר על הילד שלהם, הוויתור הזה והעובדה שהילד חי במוסד, לא קשורים אליהם בשום צורה ואינם באחריותם.
כן, נכון, היו ואולי עדיין ישנם מקומות ותקופות שבהם הרשויות הפעילו לחצים על הורים ביולוגיים ואף חטפו ילדים, ואף אחד לא מנסה להכחיש זאת, אך כדי שתוכל לטעון שזה מה שקרה ברוסיה בתקופה שבא אומצו ילדינו, עליך להוכיח זאת, ולא לפזר סתם האשמות שווא כשאין בידיך ולו עובדה אחת קונקרטית, ולו בדל של הוכחה, על מה שבאמת קרה בפועל באימוצים הספציפיים שלנו.
רוצה להוכיח את צדקתך ולזכות להתייחסות רצינית? סע לרוסיה, חקור את העניין ותחזור עם הוכחות. כל עוד אתה לא עושה זאת - הכל דיבורים ריקים, האשמות שווא, הוצאת דיבה ו-wishful thinking. אין סיכוי שמישהו יתייחס ברצינות לארס שאתה מפזר כאן כל עוד טעונותיך אינן מגובות ולו בראיה קונקרטית ורלוונטית אחת. אתה רוצה להוכיח שבתי נחטפה על ידי הרשויות ושכל המידע והמסמכים שברשותנו וכל המידע שנמסר לנו על נסיבות לידתה ומסירתה לידי הרשויות מזויפים ושקריים - אין בעיה, סע למקום שבו אומצה, אסוף עדויות על מה שהתרחש החל מרגע כניסת האם הביולוגית להריון, דרך הרגע שילדה ועזבה לביתה ובתי נשארה לבדה בבית חולים שבו היא בילתה חודשים מחייה מבלי שיטרחו אפילו להפוך אותה מצד לצד כמו שעושים לכל תינוק שזוכה לטיפול מינימלי, דרך זה שסוף כל סוף אחרי חצי שנה כזאת זכתה למקום בבית הילדים המפוצץ בילדים כמוה, שאיש לא מבקר אותם ולאיש לא אכפת מהם, ועד הרגע שבו נערך המשפט, נחתמו כל המסמכים, הוצא הדרכון והוצאנו אותה מרוסיה. תמצא הוכחות לכך שהאם הביולוגית רצתה לקחת את הילדה הביתה ולא הניחו לה, ושכנעו או הכריחו אותה בכוח להשאיר אותה לטיפול לוקה בחסר של הצוות הרפואי בבית חולים, כאילו שחסרה לו עבודה בתנאים המחרידים שגם ככה שוררים במוסדות הרפואיים ברוסיה ורק לטפל בתינוקות נטושים ללא תנאים הולמים חסר לו. תמצא ראיות לכך שהאם ביקשה לקבל את בתה בחזרה אך הרשויות סירבו והעדיפו להמשיך להחזיק אותה בבית החולים שכלל לא ערוך לכך, ולאחר מכן התעקשו להעביר אותה לבית הילדים המפוצץ גם ככה בילדים יתומים שאין להם דורש ולא אליה. תמצא ראיות לכך שעדיף היה לבתי אילולא היינו מאמצים אותה, ואילולא הייתה זוכה לבית נורמלי, למשפחה חמה ואוהבת עם 3 אחים נוספים, כולל אחות שהיא בעצמה אומרת שהיא לא יכולה לחיות בלעדיה, אלא הייתה נשארת בבית הילדים כל שנות ילדותה, בתנאים שאינם מאפשרים התפתחות וגדילה תקינה, ואחר כך נזרקת לרחוב כדי שתדאג לעצמה כמיטב יכולתה. בבקשה, הבא ראיות והוכחות לכל הדברים האלה, ואז נדבר. אבל כל עוד אתה מנפנף בהאשמות מבלי שיהיה לך ולו בדל של מידע מה התרחש במקרים הספציפיים ובמשפחות הספציפיות שאתה פונה אליהן בטענות, איש בחיים לא יתייחס אליך ברצינות. וגם אם תטען עד מחר שכל מה שאתה טוען זה "עובדות", עצם טענתך לא תהפוך ניחושים פרועים ולא מושכלים במקרה הטוב ושקרים מכוונים במקרה הרע לעובדות. אתה רוצה להאשים מישהו במשהו? be my guest. תחקור, תבדוק, תאסוף ראיות, תציג אותן ותוכיח. בלי שתעשה זאת, כל חייך תמשיך להתלונן שאתה מנסה להסביר דברים ואיש לא מקשיב לך, כי זה אכן יהיה המצב. עד שלא תלמד שלדבר כל אחד יכול והמרחב הווירטואלי סובל הכול, ושדיבורים בלי הוכחות קונקרטיות וספציפית לגבי המקרים שאתה מדבר עליהם בכזה ביטחון יהיר וחסר בסיס לא שווים אפילו את הזמן שאני משקיעה בלקרוא אותם, שלא לדבר על להגיב עליהם, שום דבר לא ישתנה ותמשיך לקבל את אותן התגובות שמגיעות לך בזכות. רק אתה אשם בכך שאלה התגובות שאתה זוכה בהן, כי הרווחת אותן ביושר. ואם תבוא עם טענות לא מגובות כאלה לכל בית משפט בעולם, יזרקו אותך מכל המדרגות ויצחקו לך בפרצוף.
אבל אתה מסרב להבין את כל זה, ממשיך בשלך ואחר כך מופתע כל פעם מחדש שלא מתייחסים לדבריך ברצינות. אז תמשיך, כי לי בטח אין את היכולת לגרום לך להבין עד כמה מגוחך, לא רציני, שפל ו-self-serving מה שאתה מנסה לעשות כאן.
 

RonspotNL

New member
המממ

1)אף הורה ביולוגי רגיל משני המינים (כזה שלא חלש ולא מתאים לאיומים וללחץ העמותות למסור את הילדים) לא נשאל על ידי אף אחד אם הוא כשיר לטפל בילדיו וילדיו לא נלקחים ממנו מה לעשות זו עובדה את יודעת את זה בדיוק כמוני
2)אם אדם או בת אדם הוא או היא שיכור/ה או מסומם/מת יכולים לעזור לו או לה להתגבר ולהתנקות מהסמים והאלכוהול על מנת שיוכל או תוכל לטפל בילדים ולחיות חיים טובים יותר והילדים האלה יכולים לתת את הכח לאנשים האלה לחיות ללא הסמים והאלכוהול אבל שוב זה עניין של מחשבה וטובת כל הצדדים
3 )אני בקשר עם המון מאומצים עוקב אחרי סיפורי אימוץ ויותר ויותר סיפורים של חטיפות ואימוצים לא חוקיים יוצאים החוצה כשאמרתי כבר יש חקירות ותביעות בנושא אני בספק שאם או אב ביולוגיים נוטשים נטשו או ינטשו מרצונם את הילדים שלהם עד היום עוד לא שמעתי על מקרה שכזה שזה נעשה מרצון אלא רק מאיומים לחץ והפחדות ושקרים( כשהרבה פעמים חותמים על מסמכי וויתור ללא הידע בכלל שמדובר על מסמכי וויתור)
4)אהבה אינסופית לא תתקן שום פירוד של ילד מהוריו ומשפחתו הביולוגיים והאובדן לכל חייו מה לעשות המחיר הוא לכל החיים האחריות היא חלקית שלכם כי אתם חלק מהתעשייה הזו והתגובה שלך היא הוכחה מצויינת לכך כי אם העמותות היו רוצות למצוא בית לילדים הן לא היו דורשות 20 אלף דולר עבור ילד (שוב זה סחר לכל דבר) וכל מה שהיו דורשים בתהליך זו בדיקה פסיכולוגית ופסיכיאטרית ואבחון שמראה את ההורה הפוטיינצאלי מול הילד
5) כשאת ה20 אלף דולר אולי היית יכולת לתרום להורה הביולוגי על מנת שיטפל בילד או הילדה שאימצת או ילד אחר לא לשכוח שלא כל אחד הוא בעל ממון כמוכם ככה שזה צריך להיות ברור לך שרק אנשים בעלי ממון כמוכם יכולים לשלם סכומים אסטרונומיים לעמותות או העמותה ממנה אימצת אז את לא יכולה להתפלא מכך שבתי הילדים מפוצצים מה לעשות לא לכל אחד יש 20 אלף דולר מיותרים בבנק כמוכם בשביל המטרה הזו כשבדרך הזו הם סוחטים ממך רגשות וכסף כששוב לרוב מדובר בחטיפות איומים ולחץ על ההורים הביולוגיים כשעד כמה שידוע לי קיבלת תיק עם מידע על ההורים את יכולת לאתר את ההורים באמצעות העמותה ולהחזיר להם את ילדתם ולעזור להם לגדל אותה מצבה היה הרבה יותר טוב
6)אם לא הייתי יודע חוקר או בודק גם לא הייתי אומר את דבריי אבל שוב את זו שלא רוצה להפנים אז הבעיה היא אצלך לא אצלי אני נמצא בהרבה מקומות בהם יש שיחות ודיונים בנושא ואני מתחיל להבין שהרבה אנשים כמוך מסרבים פשוט להשתמש במחשבה אז אני לא יכול לעזור לך ולאנשים כמוך את זו שיכולה לעזור לעצמך
7) רק הערה קטנה : לילדים (אם אינני טועה הביולוגיים שלך)אין כל קשר אליה הם לא דומים לה אין להם את אותו הדנא אין שום היסטוריה משותפת בינהם כי הם לא אחים שלה הם לא מהווים לה מראה כמו שהם בינם לבין עצמם ובינם לבינך וזה הבדל עצום גם אם יש אחות האומרת שהיא לא יכולה לחיות בלעדיה ושוב את זה את לא מבינה אבל שוב הוכחת עד כמה אין לך מושג באימוץ
 

KallaGLP

New member


1. נכון, אם אין סיבה מיוחדת לחשוד שהורה לא כשיר, לא יחשדו, וגם קרה שפספסו מקרי זוועה של התעללות או הזנחה פושעת מצד ההורים הביולוגיים. אך אם קוראים למשטרה כי ההורה הורג את הילד במכות, או אם אימא הניחה קופסה עם התינוק שלה ליד פח הזבל או אם אמא רוצחת את ביתה כדי לרצות את המאהב שלה או אם אבא רוצח את בתו הפעוטה כדי להתנקם באמא (ואל תגיד שאתה לא שומע חדשות וכל זה לא קיים) - אז בהחלט לא מדובר בהורים נורמליים שיכולים לגדל ילדים, גם לא את הילדים שילדו. לצערנו, לא חסרים אנשים שיולדים אך אינם רוצים, מסוגלים או כשירים לגדל את ילדיהם, ולא משנה כמה תתכחש לעובדה הזו.
2. כן, בטח, כמובן, כל המוסממים והשיכורים יתיישרו בשורה וירוצו לעשות ריהאב ואחר כך גם לא יחזרו לעולם לשתות או לקחת סמים (וזה עוד מבלי להתייחס לשאלה מה התינוק יעשה בינתיים, במשך התקופה הבלתי מוגדרת שיכולה להימשך גם להימשך שנים ולהתסיים בכישלון, שבה האימא נכנסת, יוצאת ושוב נכנסת ויוצאת ממוסדות גמילה, יטפל בעצמו?). אני מציעה לך להכיר קצת את העולם הזה לפני שאתה מציע הצעות, כי אין לך מושג על מה אתה מדבר, רוב האנשים האלה ברגע שיצאו החוצה יחזרו לעשות את מה שהם תמיד עשו, וגם אם תיתן להם כסף כדי לעזור, הם פשוט יבזבזו אותו על שתייה או סמים או שניהם יחד.
3. אתה אולי בקשר עם המון מאומצים (כאלה שכנראה מתאים להם להיות בקשר עם מי שיש לו אג'נדה כמו שלך), אבל ממש לא עם כל המאומצים בעולם ואפילו לא עם חצי או רבע או עשירית או מאית או אלפית מהם. ואולי לא שמעת על מקרים כאלה כי זה לא מה שאתה רוצה לשמוע. עובדה שאחרים שמעו על מקרים רבים כאלה, שלא לדבר על כך שהופיעו הורים ביולוגיים בכלי התקשורת וסיפרו איך ויתרו מיוזמתם על ילדיהם או מתכוונים למסור את ילדם שיוולד לאימוץ.
4. שמענו כבר, ועובדה שזה לא נכון. מספיק לי לראות את בתי בשביל לדעת זאת, אבל יצא לי לדבר עם ילדים מאומצים בוגרים שהיו אנשים מאושרים ושלמים בחלקם ושמחו במשפחתם המאמצת.
5. תודה שאתה תורם בנדיבות את הכסף שלי, אני מציעה שאם אתה רוצה לתרום, תתרום את שלך. אני עובדת קשה בשביל הכסף שלי וחוסכת כל גרוש בשביל הלימודים והצרכים האחרים של ילדיי, ולא מפזרת את כספי לרוח ותורמת אותו לגורמים אנונימיים שאולי ילכו ויבזבזו אותו על שתייה או על סמים, מה גם שאין לי שום קשר וגישה אליהם. אני תורמת רק כשאני יודעת למי הולך הכסף ומה הולכים לעשות איתו, וגם אז אולי לך יש סכומים כאלה לתרום, לי לא. ובכלל, זו ממש חוצפה ויומרנות להיכנס לאנשים אחרים לכיס ולהגיד לאנשים מה לעשות עם הכסף שלהם. אתה גיבור גדול על חשבון אחרים.
6. קשקוש. לא הבאת אף עובדה, אף ראיה שקשורה לרוסיה. להגיד "אני יודע" כל אחד יכול, אבל ממתי מילה ריקה ללא גיבוי היא הוכחה?
7.
הצחקת אותי! בתי היא היחידה שתקבע מי נחשב מבחינתה אח או אחות, ולא אתה תקבע בשבילה. היומרנות החצופה שלך ממש מגוחכת. דבר בשם עצמך ובשם מי שנתן לך אישור לדבר בשמו, אין לך מה לדבר בשמם של אנשים שאתה לא מכיר, שאת דעתם מעולם לא שמעת, ושלא נתנו לך שום אישור לייצג אותם. בהחלט אין לי ספק שאם טיפוס נחמד כמוך היה פוגש בבתי הוא בכלל לא היה מקשיב למה שלה עצמה יש להגיד או היה מאשים אותה בשקר, והיה מנסה לשכנע אותה שהיא לא באמת אוהבת את אחותה, שזה רק נדמה לה, ובכלל עדיף שהיא תפנה לה את הגב כי יש לה גנטיקה אחרת, הרי בעולם אין מקרים שאנשים שונים גנטית אוהבים זה את זה אהבת נפש, כי זה פשוט לא ייתכן. בקיצור, אל תצחיק אותי.
 

RonspotNL

New member
לא ראיתי שכתבתי משהו מצחיק

1) כל המקרים בהם יש התעללות פושעת הזנחה או רצח אלה מקרים בודדים יש ביניהם מקרה רצח כזה של מישהי שהיתה גרה ברחוב שלי(אפילו לא הכרתי אותה ככה שאין לי ממש מושג במי מדובר אבל הרבה אחרים הכירו אותה כשחקנית) והמקרה היה בכל כלי התקשורת שנה שעברה היא נרצחה עם בנה ע"י בעלה לשעבר בחו"ל
2)כל המסוממים והשיכורים צריכים להתנקות ובשביל זה צריכה להיות להם סיבה טובה לזה אגב הנה שוב את מראה בורות משוועת אלכוהוליסט או מסומם תמיד יתמודדו עם הבעיה שאולי ירצו שוב לשתות או לצרוך סמים( ואני מדבר על סמים קשים) ולכן צריך לעזור ולטפל בהם ולטווח ארוך ולתת להם סיבות לא לגעת בסמים או אלכוהול הילדים שלהם בהחלט יכולים לעזור בתהליך הריפוי ולתת להם סיבות להמשיך ולהתרפא ולא לגעת בסמים או אלכוהול אבל הדילמה תמיד תהיה שם
3)אני בקשר עם המון מאומצים חלקם יוצאים מבועת האשלייה חלקם עדיין בבועה חלקם מעולם לא היו בבועה בנושא הזה אין אג'נדות יש רק חוויות ומחיר אובדן לכל החיים ואני לא צריך להכיר את כולם כי כולנו אותו הדבר כולנו משלמים את המחיר לכל החיים גם אם יש כאלה המאושרים במשפחתם המאמצת זה לא משנה את מצב האובדן והטראומה כשכבר אמרתי חלק נמצאים בבועה אשלייתית שמתישהוא יצאו ממנה ויצטרכו ללמוד לחיות אחרת
4)אין מצב שהורה ביולוגי יוותר על ילדיו מרצון אבל מכיוון שעמותות ולשירות יש המון מה להסתיר זה די נח לשים כמה הורים עלאק ביולוגים בתקשורת ולהגיד שהם וויתרו מרצון אני בספק אם זה נכון
5)אם היו לי 20 אלף דולר מיותרים כמוך הייתי בהחלט תורם למטרה שחשובה לי ולא הייתי לוקח את כספי ותורם אותו לעמותה שבספק אם היא חוקית הלוקחת ילד ממשפחתו הביולוגית ללא סיבה טובה
6)צר לי יש המון ראיות לדרוש מאדם 20 אלף דולר עבור ילד סכום גדול שכזה מהווה ראיה מצויינת לסחר בבני אדם כשלאף אחד אין מושג אם האימוץ חוקי בכלל אני יכול להמר שהאימוץ בהרבה מקרים לא נעשה בדרכים כשרות
7)לא ממש יש עובדות ובתך לא יכולה לקבוע מי נחשב מבחינתה אח או אחות אח או אחות חולקים דנא חולקים היסטוריה יש דמיון בינהם הם מתנהגים באופן דומה ומהווים מראה אחד לשני/ה וגם מול ההורים לבתך אין את זה גם אם היא אוהבת את ילדייך הביולוגיים או אותך זה לא ישנה את העובדות האלה גנטיקה היא דבר חשוב כאן בעיקר כשמדובר בילדים מאומצים הזלזול שלך רק מראה עד כמה אין לך כל מושג באימוץ זה בהחלט מדאיג ...
 

KallaGLP

New member
נו, באמת.

1) "מקרים בודדים" (אפילו בהנחה שהם בודדים) בתוך אומות של מאות מיליונים מצטרפים לאלפים רבים, וזה כולל את כל המקרים שבהם הורים ביולוגיים אינם מוכנים או מסוגלים לטפל בילדיהם מסיבה זו או אחרת, ולא רק רצח. כמות הילדים שאומצה מרוסיה היא זעומה יחסית למספר הילדים שיש שם ואפילו יחסית לכלל הילדים שנמצאים בבתי הילדים (בתקופה המדוברת היה מדובר באלפים בודדים של ילדים שאומצו, כשלישראל אומצו אולי 200 ילדים בשנה, שזה מספר זעום, ממש אפסי, לעומת כל הילדים בבתי הילדים, שלא לדבר על כלל הילדים ברוסיה), ככה שאין כל בסיס לטעון שמדובר בילדים שלא נופלים בקטגוריה הזו. ושוב, אפילו לו מה שאתה אומר היה נכון ברמה העקרונית, עדיין זה לא אומר כלום על מקרה ספציפי כזה או אחר לגופו, ולא ניתן להסיק מסקנות על מקרה כזה בלי לבדוק ולהביא הוכחות.
2) נכון, גם אני חושבת שהם צריכים להתנקות, אבל עובדה שברוב המקרים זה לא קורה. גם כשהם מקבלים עזרה ומגיעים למוסדות גמילה, רבים מהם חוזרים אחר כך לסורם, ואף מרגילים את ילדיהם לסמים ולאכוהול. ברוסיה וברומניה הסתובבו ילדים בני 6 שעישנו סיגריות ושתו. יש לי חבר טוב מרוסיה שברח מהבית. הוא אומר שלו היה נשאר במשפחה שלו, היום או שהיה מת או שהיה בכלא. באמת נראה לך שהעולם הוא מקום כזה ורוד שמספיק להגיד להורה ביולוגי שהוא צריך לטפל בילד שלו ולהכניס אותו למוסד גמילה ולתת לו סיוע כדי שיפסיק את מה שיעשה ויהפוך הורה למופת? אם זה מה שאתה חושב, אתה חי בלה לה לנד.
3. נו, בטח. כמה פשוט. כל מי שלא חושב כמוך חי בבועה. אז אתה דיקטטור של מחשבות. אתה אפילו לא מבין כמה אתה שיפוטי, יהיר, מתנשא וצר מוחין, שאתה לא מבין שכל האנשים הם שונים ודרך החשיבה והרגשות שלהם שונים והיחס שלהם לסוגיות החיים שונה. אתה זה שחי באשליה אם אתה חשוב שאי פעם יהיה מצב שבו כולם יחשבו אותו הדבר, כמו מכונות או רובוטים. כמו שלאנשים יש אמונות שונות, דעות פוליטיות שונות, ערכים שונים, רגשות שונים בקשר לאנשים ונושאים שונים, החל מהפלות וכלה בהגירה, כך לעד ישארו דעות שונות לגבי אימוץ.
4. ועוד איך יש מצב. ואולי כבר תפסיק עם המנטרה של העמותות והשירות? רוסיה זו לא ישראל, המנגנונים בה אחרים. ואם אתה רוצה דוגמה לאמא שלא רק ויתרה מרצון, אלא גם לא רוצה שום קשר עם הילד הביולוגי שלה, מספיק רק לחפש ברשת.
5. מה זה משנה ולמי אכפת כמה כסף יש לך? אתה יכול לתרום 100 דולר? תתרום מאה דולר. אבל אין לי ספק שלא תרמת ולו לאימא ביולוגית רוסיה אחת. ולא אתה תחליט אם יש לי כסף מיותר ועל מה להוציא אותו, זו חוצפה כאין דוגמתה. כאמור, אם מטרה זו או אחרת חשובה לך, אז אתה מוזמן ואמור לתרום אליה מכספך ולא להיות "צדיק" על חשבונם של אחרים.
6. אין שום ראיות לכלום, תבדוק את המשכורות של כל האנשים הרבים שעושים עבודה רבה ושמקיעים במשך חודשים את זמנם ומרצם בארגון האימוץ, ותראה שזה ממש לא סכום כזה גדול. וכשאתה רוצה להוכיח משהו, אין דבר כזה "להמר". להמר זה בקזינו. כבר אמרתי לך - אתה רוצה לטעון שהאימוץ של פלוני או אלמוני לא חוקי או שהילד נחטף - הבא ראיות הקשורות למקרה המדובר, אחרת זה דיבור ריק והוצאת דיבה.
7. נכון, יש עובדות. בכל מקום הן רשומות כאחיות. מבחינת מדינות רוסיה, מדינת ישראל, ארה"ב, מבחינת בתי המשפט ורשויות שונות במדינות שונות בעולם, מבחינת החברה בכללותה, החברים שלהם ובני המשפחה שלהם, והחשוב ביותר - מבחינתן האישית, מבחינת ההרגשה והדעה שלהן, הן אחיות. רק מבחינתך הן לא אחיות. והרי ידוע שרק אתה קובע. אבל אם לך מותר להגיד שבתי לא יכולה לקבוע, אז אני אומרת לך שאתה לא יכול לקבוע. למה הזכות שלך לקבוע עבור מישהו אחר יותר גדולה מהזכות של מישהו אחר לקבוע עבור עצמו? ולמה בכלל בתי לא יכולה לקבוע ואתה כן? מה, אתה מיוחס? אתה אלוהים? מלך העולם? דעתך היא היחידה שקובעת ביקום הזה ולאף אחד חוץ ממך אין זכות לדעה משלו ולדיבור? אז דעתך לא קובעת יותר מדעתו של כל אדם אחר עלי אדמות. המקסימום שאתה יכול להחליט זה עבור עצמך, ותאמין לי שאף אחד לא ינסה לעמוד בדרכך ולקבוע עבורך מה שלא מתאים לך. זו האובססיה שלך לקבוע לאחרים, אבל לאחרים אין אובססיה כזאת ולכן את אף אחד לא מעניין מה אתה חשוב לעצמך ומה אתה קובע לעצמך ואף אחד לא מנסה לשכנע אותך אחרת. אבל עבור אחרים לא אתה תקבע, אלא הם עצמם יקבעו. אתה יכול להכריז כאן הכרזות עד מחר, אבל אין להן שום תוקף, שום השפעה ושום משמעות לאיש פרט לך.
ואגב, רואים שאין לך ילדים. הילדים הביולוגיים שלי בכלל לא דומים זה לזה וגם לא בהכרח דומים לנו. הם כולם שונים ומיוחדים, והגנטיקה שלהם לא כתובה להם על המצח וגם לא מעניינת אותם. זה שיש אנשים שיש להם אובססיה עם גנטיקה זה עניין שלהם, ולא מחייב אף אחד אחר. לכל אחד יש סדר עדיפויות אחר לגבי מה באמת חשוב להם בחיים ובקשרים בין אנשים. אגב, כשבעלי תלה מעל השולחן שלו בעבודה את התמונות של כל הילדים, העמיתים שלו הסתכלו ואמרו: שאף אחד מהילדים לא דומה לו, פרט לילדה הזאת - והצביעו על הילדה המאומצת. וזה ממש לא היה המקרה היחיד שבו שמו לב לדמיון ביניהם. אבל זה סתם קוריוז, כי זה ממש לא חשוב, והדמיון בכלל לא משנה. הדבר היחיד שחשוב זה איך ומה היא מרגישה וחושבת, ואם תנסה להגיד לה שאחותה האהובה אינה אחותה האהובה בגלל דנא או גנטיקה, היא תחשוב שהשתחררו לך כמה ברגים במוח.
יש עובדה אחת פשוטה - אתה לא קובע לכל העולם מה לחשוב ומה להרגיש, ולא משנה כמה ומאיזה במות תזעק - היחידים שיקשיבו לך הם אלה שמרגישים וחושבים כמוך. מי שלא חושב ולא מרגיש כמוך, יתעלם באלגנטיות במקרה הטוב וישלח אותך לחפש את החברים שלך במקרה הרע.
תהיה בריא.
 

RonspotNL

New member
אני חושב שאת זקוקה לבריאות יותר ממני

1) שוב אין דבר כזה הורים ביולוגים שלא מוכנים או מסוגלים לטפל בילדיהם מסיבה כזו או אחרת אין חיה כזו חוץ ממחלה ומוות כל הורה יכול לטפל בילדיו הביולוגיים
2)לידיעתך זה תלוי במקרה אבל לרוב התמכרויות שונות כמו של סמים קשים ואלכוהול באות לרוב מבעייה נפשית הבעיה היא שאנשים כאלה זקוקים ליותר ממוסדות גמילה מוסדות גמילה לא פותרים את הבעיה כי לרוב מדובר בטיפול מקצועי עם אנשים שהם לא מכירים ואנשים כאלה זקוקים לעזרה " קרובה" יותר כי אנשים קרובים ילדים בני זוג וקרובי משפחה שנמצאים שם בשביל האדם יכולים לעשות הרבה יותר בשביל שהאדם יתקדם קדימה ויתנקה מאלכוהול וסמים קשים
3)זה לא עניין של מי שלא חושב כמוני יש עובדות ועם עובדות לא מתווכחים להפלה והגירה אין קשר לנושא הזה כשאת מחליטה להפיל ההחלטה היא שלך ואין כל משמעות של ההחלטה הזו בחייהם של אחרים כשאדם מחליט להגר הוא מחליט על חייו כשמדברים על מאומצים כל המאומצים חווים אובדן כל המאומצים חווים טראומה ודרך חשיבה מסויימת או רגשות מסויימים יכולים ביחד או לחוד לנסות לגרום למאומץ לברוח מהעובדות האלה או להתמודד איתן כשבורחים מהעובדות האלה למאומץ הרבה יותר קשה אחר כך זו המשמעות של הכחשה
4) רוסיה וישראל ובעצם כל מדינה אחרת המאפשרת סחר בבני אדם ואימוץ ללא כל סיבה אמיתית כמו מחלה או מוות היא בעייתית אנשים ינסו בכיף לשקר ולהגיד שהורים ביולוגיים מוותרים מרצון על ילדיהם בפועל את יודעת בדיוק כמוני שאת לעולם לא תוותרי על ילדייך הביולוגיים ואת יודעת בדיוק כמוני שאף הורה כמוך ירצה לעשות את זה מרצון
5)אם יש לך כסף מיותר ואת עוברת איתו על החוק הבעיה היא שלך בעיקר אם יתגלה והאימוץ שאת שילמת עבורו לא היה חוקי מה שככל הנראה זה בדיוק מה שקרה כי אני בספק אם העמותות האלה עובדות באופן חוקי כבר עכשיו כבר יש תביעות וחקירות אם זה יתפתח גם בכיוון הישראלי מאוד ייתכן שאתם לא תהיו מרוצים מהעניין
6)20 אלף דולר זה סכום אסטרונומי לא לכל אחד יש סכום עודף כזה בבנק (אחרת לא היו בתי ילדים מפוצצים בילדים הרי שאם זה לא היה סכום גדול הרבה הורים היו יכולים לקנות ובעצם לאמץ את אחד או אחת הילדים שנמצאים בבתי הילדים האלה עובדה שזה פשוט לא המקרה מה לעשות זו המציאות)
7) הילדות שלך יכולות להיות רשומות כאחיות בכל מקום אבל הן לא אחיות בכלל כמו שאמרתי לאחים יש אותו רקע אותו דנא את אותה ההיסטוריה לאחים יש דמיון בהתנהגות במראה הם מהווים מראה בינם לבין עצמם ובינם לבין ההורים לבת שלך אין את זה עם הבת הביולוגית שלך גם אם יהיו רשומות בכל מקום שהן אחיות זה לא ישנה את המצב שעובדתית הן לא אחיות זה לא משנה מה הדיעה שלהן ומה הן מרגישות אחת כלפי השנייה עובדתית הן לא חולקות את אותו דנא את אותה ההיסטוריה לא דומות אחת לשנייה בשום אופן ולא מהוות מראה אחת לשנייה זו לא קביעה שלי זו המציאות אם את רוצה לקבל את זה או לא זו הבחירה שלך (כנ"ל לגבי הבת שלך)אבל שוב את מראה עד כמה את לא רוצה להתמודד עם המציאות כשמדברים על אימוץ הילדים שלך בהחלט דומים זה לזה כי הם עם אותו דנא ואותה היסטוריה משפחתית עם המאומצת הם לא חולקים דבר אגב דמיון זה לא רק עניין של מראה בלבד אבל שוב את מראה את הבורות שלך בנושא 8)זה לא עניין של סדר עדיפויות אבל כשמדברים על ילדים מאומצים העניין הזה חשוב לכן אמרתי שאין לך כל מושג באימוץ שום דבר כלום בעצם והמדהים הוא שאת מוכיחה את זה בכל תגובה שלך אגב רגש זה דבר אחד עובדות זה דבר אחר מחשבה זה דבר אחד עובדות זה דבר אחר אני מציג פשוט את המציאות כמו שהיא
 

KallaGLP

New member
כל אחד זקוק לבריאות. אולי אתה עוד צעיר ולא מבין את זה,

אבל יום אחד תבין. בכל אופן, קראתי רק את הכותרת. אין לי שום כוונה לקרוא את יתר ההודעה כי, סלח לי על הבוטות, זה כבר כל כך חוזר על עצמו, משעמם וחסר תוחלת, שאני מעדיפה לפנות לעיסוקים מעניינים ופרודוקטיביים יותר.
כאמור, תהיה בריא.
 

RonspotNL

New member
כמו שאמרתי את לא רוצה להפנים

כתבתי תגובה ארוכה על התגובה השנייה שלך עם הלינקים ומשהו השתבש כשרציתי לשלוח אותה אכתוב אותה שוב יותר מאוחר כשיהיה לי קצת זמן אני חושב שיש לך ולאחרים הרבה מה ללמוד בנושא יש כאן הרבה חומר שאת יכולה ללמוד ממנו למעשה מבלי להתכוון את עוזרת לי בטיעוניי במובן מסויים ועל כך תודה אני אסביר יותר מאוחר...
 

KallaGLP

New member
נכון, אתה רואה, כולם בבעיה חוץ ממך, וללא תקנה.

לכן חבל על בזבזוז האנרגיה שלך. איש לא יקרא ואיש לא יקשיב.
 

RonspotNL

New member
איפה ראית שאני אמרתי שכולם בבעיה חוץ ממני?

תגידי את יודעת לקרוא? את אמרת שאת לא רוצה להפנים שום דבר שנוגע לאימוץ ואמרתי באופן ברור שגם את וגם הבת שלך בבעיה בגלל זה אני בבעיה אכן כי אנשים כמוך לוקחים ילדים של אחרים ומסרבים להתמודד עם העובדות שקשורות לאימוץ כמו שאמרתי כמה וכמה פעמים בשרשור אני בהחלט מבין למה לא מגיע לכם להיות הורים שלא לדבר על להיות הורים מאמצים
 

KallaGLP

New member
אתה אכן בבעיה, אך לא בגללי או בגלל מישהו אחר פה.

ואת הבעיה שלך אף אחד מאיתנו לא יצליח לעזור לך לפתור כל עוד אתה מסרב להכיר בקיומה.
 
למעלה