יצחק בוז'י הרצוג מגיע לפורום!

יצחק בוז'י הרצוג מגיע לפורום!

מחר בשעה 11:30 בבוקר, נארח בפורום את יצחק בוז'י הרצוג! קצת על האיש ופועלו
בינואר 2005 החל את כהונתו הראשונה כשר בממשלת ישראל בתפקיד שר הבינוי והשיכון. בתקופה זו רשם הישגים והוביל רפורמות חשובות.
במאי 2006 כיהן כשר התיירות והתמודד בהצלחה עם המשבר שפקד את ענף התיירות עקב מלחמת לבנון השנייה.
במרץ 2007 החל את כהונתו כשר הרווחה והשירותים החברתיים והשר הממונה על חברה, תפוצות ומאבק באנטישמיות.
במהלך כהונתו כשר הרווחה והשירותים החברתיים הצליח השר הרצוג לקדם בהתאם לתפיסת עולמו החברתית-כלכלית, שורות נושאים ובהם: פתרון למצוקת ניצולי השואה החיים בישראל, הובלת תוכנית לאומית לילדים ונוער בסיכון, הגדלת קצבאות הזקנה, מהפיכה משמעותית בתחום עידוד אנשים עם מוגבלויות לצאת לעבודה מבלי שתפגע קצבת נכותם, רפורמות בשירותי הרווחה של השלטון המקומי, פעולות לשיפור תפקודו של המוסד לביטוח לאומי תוך שימת דגש על שיפור השירות לאזרח ועוד רבות. ערב הבחירות, אתם ממש לא רוצים לפספס את האירוח הזה. אתם מוזמנים לרשום לבוז'י הרצוג שאלות כבר עכשיו
 
שאלה בעניין קצבאות זיקנה

בבחירות שעברו הקול שלי הלך לגימלאים מתוך דאגה אמיתית לדור המבוגר יותר ( שהרי גם אנחנו נגיע לשם ), מאחר ולא ראיתי שום שינוי משמעותי אלא להיפך - אני חייבת לומר שהתאכזבתי מאוד. מצבם הכלכלי של האוכלוסייה המבוגרת במדינה שלנו הוא מכפיר, המיתון רק עושה רע יותר למצבם ואני רוצה לדעת מה דעתך בנושא. איך אם מתכוונים להתייחס לנושא הזה? כמה חשוב לך באופן אישי לטפל בנושא הזה ?
 
קצבאות הזיקנה

תודה על השאלה. הטיפול בקשישי ישראל הוא נושא מרכזי שאני עוסק בו בשנים האחרונות כשר הרווחה. ואני וחבריי במפלגת העבודה הבאנו בו שיפורים משמעותיים בניגוד להבטחות הסרק של מפלגת הגימלאים. אני וחברתי, קולט אביטל, הובלנו את ההסדר ההיסטורי למען ניצולי השואה (באמצעות ועדת איצקוביץ שאני מיניתי והמלצתי) וכמו כן הבאתי לכך שנתנו תוספות משמעותיות ביותר לקשישים עניים בהבטחת הכנסה (מאות שקלים בחודש!) וכן תוספות לקצבת הזיקנה לכלל הזקנים בישראל. אנחנו יחד עם הסתדרות הגמלאים בראשותו של גדעון בן ישראל, הנמצא ברשימתנו נאבקנו ונאבקים על שורות נושאים חיונית לגמלאים, הבטחתי תשתיות קהילתיות לקשישים ובתים סיעודיים לקשישים ומשפר את מערך הפיתוח הסיעודי בישראל. ברור שישנם עוד אתגרים גדולים מאוד ואם תרצי במצע המפלגה שלנו תוכנית מפורטת בטובתם של הגמלאים באתר העבודה- www.havoda.org.il לסיכום, הנושא חשוב לי מאוד באופן אישי ונמצא כאחד הנושאים המשמעותיים ביותר על סדר יומנו.
 
בוז'י שלום

הייתי מעוניינת לדעת מה דעתך על מפלגת ישראל ביתנו בכלל ועל ליברמן בפרט. הייתי מבקשת שתתייחס לעניין של משטר דיקטטורי ועניין הגזענות. האם אתה חושב שליברמן מייצג מצע גזעני?
 
מפלגת ישראל ביתנו

תודה על השאלה. תהום אידיאולוגית פעורה בינינו לבין ישראל ביתנו ואנחנו סולדים מכל סממן של גזענות. מי שרוצה לבלום את ליברמן חייב להצביע "העבודה" כמו שבלמנו את הניסיון לחסל את בית המשפט העליון במערכת שלטון החוק במו ידינו, כך נבלום את ליברמן ובשביל זה צריך "עבודה" חזקה. זה ברור למי שמצביע קדימה, שיקבל את ליברמן כשותף נאמן של ציפי לבני. הביטויים והקונטציות שליברמן משתמש בהם מדיפים מאווירה של גזענות והולכים למכנה המשותף הנמוך ביותר תוך כדי סיכום תדמיתה של מדינת ישראל בעולם ולראייה עקרונות מגילת העצמאות.
 
גם מי שמצביע עבודה יקבל את ליברמן יחד איתם.

רק הצבעה לתנועה החדשה מרצ היא קול בטוח נגד ממשלת ביבי-ליברמן!
 
העבודה לא פסלה ישיבה עם ביבי-ליברמן.

לפני שאת כותבת שזה שקר תביאי לי הבטחה מתוקשרת של אהוד ברק.
 
הביאו לך כבר אחת.

העבודה לא תשב בממשלה שנוגדת את קווי היסוד שלה. לא עשתה זאת מעולם בעבר, ולא תעשה זאת גם עכשיו.
 
אז היא תוכל להגמיש את קווי היסוד שלה

כמובן, בשביל הכסא של אהודי תתחבב במשרד הבטחון...
 
אולי לא היו (למרות שהיו), אבל כנראה יהיו...

מי שלא רוצה לקחת את הסיכון הזה - שיצביע מרצ!
 

כרמלית10

New member
אהוד ברק

לא יוותר על תיק הבטחון, גם אם זה יהיה בניגוד למפלגתו. וטוב שכך עם ישראל זקוק לו כשר הבטחון
 
ברק לא יקבל את תיק הבטחון

אם מפלגתו לא תקבל מספיק מנדטים. לא יוכל ולא ירצה. מי שרוצה בו כשר הבטחון - חייב להצביע עבורו.
 
שאלה לגבי תקציב המוסדות להשכלה גבוהה

הייתי מעוניינת לדעת מהי דעתך לגבי שכר הלימוד במוסדות להשכלה גבוהה. סטודנטים הם דור ההמשך של המדינה, והיחס אליהם הוא כאל פרזיטים ויש תחושה כי חשיבות הלימודים היא בעניין של נראות בלבד. השכלה היא אבן דרך חשובה בכל מדינה מתקדמת לדעתי , לכן, הייתי מעוניינת לדעת מה תעשו ביחס לתקציב המוסדות להשכלה גבוהה ולא פחות מה יהיה על מערכת החינוך בכלל - קיימת בעייה מהותית בחשיבות של חינוך וצריך לפתור אותה.
 
למעלה