יש לי שאלה למחנה ש"צ

ordiki

New member
אפרת אברמוב תמיד בוחרת

בהומור נמוך, אני לא חושב שהיא מסוגלת ליותר מזה.
 

blur2

New member
סתם שאלה..

אם היא נראית כ"כ טוב, מאיפה נובע הצורך לציין ע"ג הפורום כל פעם שהיא מכניסה משהו לפה, לעשות סקרין שוט, לפרט בדיוק את כל המאכלים ולספר שוב את אותה עלילה על מחיקת הלחם של יוסי?
 

אכדית

New member
תמיד ימצאו על מה להקניט, לא חסר

והיא באמת אוכלת הרבה ועלתה במשקל. אלו עובדות. החפירה בזה באמת מוגזמת, כל עוד זה לא יוצא מהכיס שלי - שתאכל לבריאות. ולא הייתי מתייחסת יותר מדי לאפרת אברמוב, כי באמת כל מי ששוקלת יותר מ- 50 קילו יורדים עליה אז זה לא מדד להאם היא נראית טוב או לא.
 

blur2

New member
שתאכל כמה שהיא רוצה.

אוכל זה דבר שקשור מאוד לרגשות, שלא נדבר על זה שזאת אולי התעסוקה היחידה בבית
 

פיקו בו

New member
מי זה על פי רוב?

אני כל היום שומעת איזה שמנה.. מזה התחת הזה?! כמה היא אוכלת ובואי לא נשקר לעצמינו בעולמינו אנשים (נשים) המודל למישהי שנראת טוב זה רזה תחת קטן וציצי סבבה סוג של רנין כזו ופרצוף יפה זה תוספת טובה.. והסויטה-מה כולם צרכים לעשות את הדברים בקצב ובדרך שלכם נראית נכונה..יאללה יאללה. כמו שהוא אמר לכבוד 1 2 3 4 5 6 7 מראות מה לעשות הם מבינים את עצמם..אני אומרת לכם שיש בינהם משו. ואתם וונסה מקנאים ובוחרים לראות שלא.
 

ingel

New member
נכון צבר מצחיק

בגלל זה שמים את הבדיחות שלו בפריים טיים.כי הפאנץ' ליין כול כך חזק. לאון לא מצחיק אלא הומו מוחצן זה דבר מצחיק(אותי לא כול כך) מסכים ששפרה היא ויזואלית נראית נהדר,אבל מה לעשות-לא מספיק מעניינת לטלוויזיה. בקשר לסויטה של צבר ושפרה-העוריכם התאמצו במיוחד לערוך משהו מעניין ולשים מוזיקה מרגשת.ממש מסעיר!שפרה-אתה יודע כמה אני אוהבת אותך צבר-צוחק צחוק של תקליט שבור. אגב מזרחים אשכנזים זה באמת לא לעניין אבל מה לעשות זה ישאר עוד לפחות 50 שנה עד שזה יעלם.
 

פיקו בו

New member
אתה לא מבין

התוכנית הזו היא רייטינג מה לעשות שעולמנו ורצוננו לראות תת רמה.. הוא מצחיק בדרך צינית יש לי המון חברים כאלה. מי ששונא אותם הרי ימשיךלשנוא אותם-אני אומרת לכם יש שם משו..
 
אני עונה בשמחה על השאלה

אני לא חושבת שהמדד לרגשות הוא גובה הצעקות אז נכון שניתן היה לראות בעין בלתי מזוינת שעינב נסערת בחדר האח הגדול אחרי שנחשף תיאום ההצבעות ונכון שגם ההתרגשות שלה מחזני היתה נראית אני מסכימה אפילו שהרגע שבו יוסי דיבר על אשתו היה מרגש מצד שני אני מתרגשת מלראות את מה שעובר על שפרה, את ההתמודדות שלה. מעניין אותי הדרך שבה היא מכניסה אותנו אל עולמה לתחושתי למשל יש משהו נוגע ללב בדרך שבה היא שיתפה את ונסה בכך שמעולם לא היתה לה בעיה להשיג גברים וכאן היא "נפלה" עם צבר למרות שזה הפך לאחד מהאמצעים להעליב/להגחיך/לנגח אותה כאן. יפה בעיניי מערכת היחסים המתפתחת בינה לבין צבר יפה בעיניי שהם לא רצים לממש אותה מול 40 מצלמות ומיליון אנשים רק בגלל שזה אולי מה שמצפים מהם לעשות האמת? שפרה וצבר לא מאוד מצחיקים אותי. הם יותר מעניינים האמת היא גם שיוסי מצחיק אותי או לפחות הצחיק אותי בהתחלה האמירה על כך ש"מחנה" אחד מרכל והשני לא היא די מגוחכת. כולם שם נמצאים במשחק. עינב ויוסי זורקים הערות על שפרה וגם צבר בכל הזדמנות שיש להם (וכל עוד לא מדובר בהערות פוגעניות או גזעניות בנוסח "האשכנזים הקרים" אין לי בעיה עם זה) לסיום - מי שיזכה במיליון צריך להיות זה ששיחק את המשחק נכון ושהוכיח לצופים שהוא או היא ראויים לכך אין לכך שום קשר למי הביא יותר רייטינג ל"קשת"
 

tal061971

New member
צבר

לא יודעת למה אבל דווקא מצבר ציפיתי לקצת יותר, האיש שעולם אהבו לאהוב בתחילת המשחק, זה שנראה טוב, התנהג באדיבות ונמנע להתערבב עם אותן קבוצות שנוצרו שם באון טבעי, זה ש"דחה" את הפלרטוטים של וונסה ושידר בגרות אחרת,זה שחשב שלא בא למשחק על מנת ליצור קשרים חברתיים ובטח שלא למצוא אהבה, דווקא ממנו ציפיתי שהשקט הנפשי הזה שכול כך אפיין אותו בתחילת המשחק ילך ויתפתח תוך כדיי למנהיגות מסוג אחר , לא כמו זו שהפגין שי, למנהיגות של שיקול דעת, לראיה רחבה יותר של אנשים, של מנהיגות מאחדת. ובמקום זאת ככול שעוברים להם הימים אנחנו מקבלים על המרקע, גבר מפוחד משהו, אשר נתגלה לנו כאסטרטג מושבע, בעל ראיה צרה , חסר רגישות מינימאלית לכאלה שמפגינים לעיתים חולשה (כמו איתי). החשדנות הזאת שפיתח לכול סיטואציה מעוררת בי תהיות לגבי אישיותו והופכת אותו בעיני לאדם אפור, המפגין חוסר אמון כלפי אחרים והספק התמידי בנאמנותם של אחרים. משום מה נראה לי כי בכל פעם שמתחיל להיות נעים שם ובמיוחד מאז ששי הלך מנסה צבר לחפש אחר תככים ומזימות תוך התעלמות מכל ראיה הסותרת אותן. חבל. לדעתי צבר יכול היה בדרך נעימה יותר , שקולה יותר ורגישה יותר לקבל אהדה גדולה יותר מאנשי הווילה ובעיקר מהצופים בבית. ובקיצור: "לא כל הנוצץ הוא זהב"
 

shush15

New member
עונה- בשמחה

אני נשואה + 3 (27) אני יכולה להסתכת כל היום על צבר- הוא מדהים, אפילו אמא שלי מחכה לו... לראות את המערכת יחסים שלו עם שפרה זה מרגש אותי מאד, אני תמיד חושבת שאם הייתי בפנים ( ולא הייתי נשואה..) הייתי ישר נדלקת עליו, והייתי מסתדרת עם שפרה הכי טוב, אז כן נחמד לי לשמוע אותם ולהסתכל עליהם, הם היחידים שיודעים לדבר לעניין וכיף לשמוע אותם מדברים רגוע בלי צעקות וקללות
 

נמו3

New member
עוד מעט כבר לא יההי את המחנות האלה.ביום ראשון

שיכנסו המתמודדים החדשים כול דיירי הבית יתאחדו , וזה הכי טבעי שיקרה!
 
למעלה