כדי להיכנס לאקשן-מה הדבר הכי

כדי להיכנס לאקשן-מה הדבר הכי

נורא/מעצבן/מורט עצבים שהחמות עשתה לכן..... קדימה אפשר לשפוך את הלב....
 
אז אני אספר לך

בהפוכה... מה הדבר הטוב ביותר (ויש הרבה) אבל הכי חשוב, גרתי אצלה שנתיים עד שקיבלתי את המפתח לדירה שקנינו ואפילו פעם אחת לא היה לנו ויכוח. להפך, לפעמים בצחוק אני אומרת לבעלי שהיה לי יותר כיף לגור איתה מאשר איתו
 
אז גם לי יש פרגון

(למרות שאני מנסה לחשוב מה הדבר הכי נורא שהיא עשתה לי, ולא עולה לי משהו בראש. אצלה זה בקטנות....) אז הפרגון - אני בהריון והחודשים הראשונים היו ממש קשים, כולל הקאות ובחילות וחוסר תיאבון וירידה במשקל. אז הכל חלף חוץ מחוסר תיאבון. בכ"ז יש דבר אחד שאני אוהבת לאכול וזה מרק אפונה, אז אתמול היא עשתה לי סיר שלם! שיהיה לי לכל השבוע.
 
אז הנה גם אני תורמת לכם את גיסתי

המעצבנת בעקבות חמותי. אנחנו גרים בדירה שחמותי קנתה כדי שהבן שלה לא יצטרך לגור אצלה כל השבוע ולהגיע הביתה אלי רק בסופ"ש - אבל מה יש לזה מחיר גבוה מאד. יש לנו דירה גם בחיפה ואני כאילו צריכה להתחלק בשכר הדירה עם גיסתי שיש לה וילה + חצר + עבודה בבית בשפע (היא מנהלת עסק מהבית) ובטוח שהיא לא זקוקה לגרושים האלה. בקיצר אחרי שחמותי עשתה לי את המוות למה אין לנו דייר (יש לנו אבל אני לא מספרת לה) ואחרי שאמרתי לה ששיווקתי את הדירה בכמה מקומות והשוק יבש היא שותקת אבל מדי פעם מכניסה לי שזה לא בסדר שאנחנו לא מחפשים דייר. זה דבר אחד. דבר שני גיסתי נצלנית שזה לא יאמן ממש - לבוא לבקר את אח שלה בשבתות או בימי שישי שהם באים לחמותי - מה פתאום. אבל לבקש ממנו עזרה במיילים או בתרגום היא במקום הראשון אצלו לפני המשפחה. וזה לא הכל. את המכונית הישנה שלנו היא ביקשה ולכן לא מכרנו אותה. בסוף קיבלנו איך שהוא כסף עליה מחמותי אבל זה כבר לא שייך לעניין. ולציין שכל פעם שחמותי שומרת על הילדים היא מחליטה לעשות אצלי בבית סדרים חדשים ובפעם האחרונה שנה וחצי חיפשתי סכין לחיתוך לחם עד שנמצאה האבדה במקום שבחיים שלי לא הייתי חושבת לחפש בו. והיא בחיוך לא היה מקום אחר. (אבל אולי תשאלי לפני שאת מחליטה מה לעשות). אבל יש גם פה ושם דברים טובים : תמיד היא מוכנה לשמור על הילדים גם בהתראה של 2 דקות לפני. תמיד היא מנקה את הבית כשהיא באה לשמור עליהם ומקלחת ונורא משתדלת שהם ירדמו לפני שאנחנו חוזרים. תמיד היא מוכנה לתת כסף אם נתקענו בסוף החודש בלי תקציב לדלק. ככה שאני מבליעה לפעמים את מה שעומד לי על הלשון לפני שאני מוציאה. היא אישה טובה ואנחנו בד"כ מסתדרות טוב והלוואי שזה ימשיך ככה.
 

בולי27

New member
יש ../images/Emo70.gif סוף סוף יש איפה לקטר../images/Emo70.gif

אבל אצלי זו לא רק חמותי (זה גם חמי וגיסתי) אז אפשר? הדבר בכי נורא שעשו לי ..... יש כל כך הרבה.... גרשו אותי מהבית שלהם, אמרו לבעלי שהוא מזניח אותם (בגלל מי?), אמרו לבעלי לפני החתונה מול העיניים שלי שאם הוא רוצה לבטל את החתונה אז שלא ידאג, "הם יתנו לו גב...". הכי מורט עצבים... ניצול כספי, ניצול לא כספי (תיקח אותי לפה, תיקח את אחותך לשם, תתקן לי, תעשה לי, תביא לי) תבוא לכאן היום, תבוא לכאן מחר, מתי אתה בא? להתקשר בליל הסדר שתי דקות לפני הסדר ולשאול מתי אתם באים? כשהיא יודעת שאנחנו לא אמורים לבוא. אחרי שאומרים לאחד מהם לא, השני מתקשר גם. יש לי כל כך הרבה...
אני יכולה להמשיך עוד שעה.... אבל למה אני היחידה שמתלוננת???
 

הגנובה

New member
אחותי!!!../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif|חיבוק

מצאתי את אחותי התאומה לחמות!!!! הדברים שאת כותבת זהים לחלוטין למה שאני עוברת עם חמתי, חמי, גיסי וגיסתי!!!! אני לא מאמינה שיש עוד אחת כמוני בעולם!!!!!!!
 

בולי27

New member
ממש כיף לנו מה?../images/Emo8.gif

אז תשתפו אותי קצת... איך מתמודדים? אצלי הבעיה הכי חמורה שבעלי לא רואה כלום מההתנהגות שלהם. הוא חושב שהם אנשים פשוטים וטובים (קצת פרימיטיבים וטיפשים) אבל בלי כוונה רעה!
 

lishon

New member
אצלי הבעיה מתחילה בכסף..

כשהיינו זוג צעיר שגר יחד, החלטנו שאנחנו זקוקים לאוטו. בדקתי את האפשרויות ואמרתי לבן זוגי שבעוד חודש וחצי משתחרר לי כסף ואז נוכל לקנות אוטו, נושא האוטו עלה בביתם ביום שישי וחמותי העלתה את הרעיון שהיא תלווה לנו את הכסף וכשתשתחרר תוכנית החיסכון שלי אני אחזיר לה. מכיוון שבעלי נורא רצה אוטו, הסכמתי, שבועיים אח"כ החלטנו שאנחנו מתחתנים והודענו להם על כך בערב שישי, לקח לה בדיוק יומיים והיא התחילה לנג´ס ולברר מה קורה עם הכסף, והיא במינוס והבנק לוחץ עליה ובלב בלה, נאלצתי לקחת הלוואה על מנת להחזיר לה את הכסף. היא ממש נלחצה שאם חלילה נתחתן אני אחשוב בטעות אולי לא להחזיר לה.
 
שחמותי אומרת לבעלי

" לא נעים לי לבוא אליכם להתארח(שלא תבינו היא באה!) בגלל ענת. כאילו אני .....מפלצת! היא אומרת שהיא לא רוצה להפריע לי(נו טוב לפחות היא צודקת
)
 

מ ו ח

New member
הביאה לנו

חבילה ענקית של קונדומים, ביום שהיא פגשה אותי. ואמרה: "תעשו הכל רק בלי בטן"
 

anat30g

New member
באמת?

אני לא מאמינה שלמישהו יש כזה אומץ ומצד שני כזאת חוצפה!
 

natali_rh

New member
וואו פתאום נראה לי שהיא לא הכי גרוע

פתאום נדמה לי שחמותי לא הכי גרועה בעולם. האמת היא שיש לה קטעים שאפשר למות מהם, כמו הפרצוף ההמום והעצב שבא אחרי שהודענו בשמחה על הריוני השני (עוד ילד?? כ"כ מהר??) שהיה כשבכורי היה כמעט בן שנתיים. ומצד שני אני מקבלת כבר שנים תלוש משכורת מחמי וחמותי בכל תחילת חודש + ביביסיטר בל יום שלישי. אבל אל דאגה תמיד אפשר למצוא על מה לקטר...
 

טלאפ

New member
למרות שעל פניו אנחנו מסתדרות

עם חמותי אני דווקא מסתדרת רוב הזמן, אבל עם גיסתי... אין לי מושג מה היא רוצה מהחיים שלי, אבל היא מתעבת אותי והיתה רוצה לראות את בעלי גרוש.. חמותי לעומת זאת כמובן מעדיפה את הבת על הבן אבל זה ברור לא? כי גם אני "הילדה הקטנה" של ההורים שלי והקשר ביננו שונה מהקשר שלהם עם אחים שלי. וקיטורים יש לי הרבה רק נחכה שהפורום יתחיל לרוץ...
 
היא ישר שנאה אותי...

עוד לא הספקתי לעשות כלום והופ... היא כבר רצתה להפריד ביני לבן שלה... מאז אני לא סולחת לא שוכחת.... רוב הדברים זה באמת "בקטנות" (כמו למשל: כשעוד היינו רק חברים- "להזמין" אותי לעבור לגור איתם במקום לעבור לדירה שכורה חדשה (אחרי שנגמר לי החוזה) ואז לאט לאט לנסות להפריד ביננו... או לפתוח את כל הצ´יקים של החתונה (כולל אלו של המשפחה שלי) שלא בנוכחותינו ושלא בידיעתינו (וזה עוד לפני שאנחנו בכלל פתחנו אותם...) או כשהבן שלה מבטיח משהו ולא מקיים, לבוא אליי בטענות או..... טוב יש הרבה, בשביל זה הפורום הזה קיים לא?!
 

anat30g

New member
מאביסה את כולם

את הילדים בסוכריות... את בעלי, ככה שהוא לעולם לא מצליח לעשות דיאטה... וא"כ מתלוננת שהוא משמין... ובגללי....
 

ר של ניב

New member
הדבר הכי נורא שעשתה לי

באחד מן הימים בתחילת החברות, אולי אחרי שנה לא זוכרת, היינו ישנים אחד אצל השני מנוחות היא באה בבוקר ואמרה שאת הילדים שלהם מגדלים בצמר גפן (הם הספרדים-פרסים) לא כמו אצלנו האשכנזים. ואם כבר מדברים על הפליה... אני הייתי בשוק, כי היא לא הכירה אותי בכלל. המזל שלי שבעלי חושב כמוני ועונה לה בתקיפות. לא משנה שהילדה שלה עשתה בדיוק אותו דבר, ועוד יותר מגוחך, לא נתנו לה לישון בבית שלהם עם החבר, אבל אליו היא יכלה ללכת. בעידן של היום זה נשמע דבילי. כאשר עברנו לבית שלנו הביאה לי מתנה לבית סט צלחות. ההורים שלי קנו לנו מקרר, וזה אחרי שהביאו 35 אלף דולר לדירה, הם לא הביאו כלום. ואם אומרים להם שהמצב קשה אז הם אומרים שאנחנו לא יודעים איך לארגן את הכסף שלנו, וחס וחלילה לעזור לנו. גם עם הילדים, חמי אמר לי שאם היה חוג שמלמד כיצד לטפל בילדים הוא היה שולח אותנו לשם, כי אנחנו לא יודעים לטפל בילדים שלנו, ובעלי ענה לו :כאילו שאתה טיפלת בנו". אז כמו שאמרתי לפחות בעלי עונה להם. הם עוקצים את כולם עם ההערות שלהם, כבר נמאס.
 
מוכר..........

ההורים שלי נותנים ונותנים והם כלום. לא נותנים מתנות. לא מציעים עזרה. מציקים לי בהערות עוקצניות כל פעם שבאים אליהם. חושבים שרק הם קיימים ולהורים שלי אין צורך ליסוע בחגים, רק אליהם. והכי נורא- בעלי שלא עונה להם ולא מבין למה אני כועסת.
 
זה גם גיסתי ואני

גם כלתי ואני גם בעלי ואני וגם הדודה המעצבנת ששואלת קושיות של פסח וגם הזקנות הקרציות שמשגעות אותנו בגינה
 
למעלה