כדי להיכנס לאקשן-מה הדבר הכי

ריטה1

New member
קמצנות ואגוצנטריות

הן שתי מילים שהומצאו עבור החמים שלי. הם בחיים לא ממש אהבו את הילדים שלהם, נראה כאילו הם הפריעו להם בחיים, בעיקר לחמי (מעניין אותי למה הם עשו 3 ילדים),הם מפוצצים בכסף, אבל בחיים לא ייתנו אגורה לילדים, תמיד יגידו שאין להם, ואם אפשר אפילו ישנוררו מהילדים.פשוט כואב לי הלב על בעלי המסכן והאחים שלו, שסבלו ממש התעללות כל החיים. בקיצור אין לי אף מילה טובה להגיד עליהם, בימים האחרונים נתקלתי קצת בהפשרה, הבת שלי חולה וחמותי מתקשרת כמעט כל יום לשאול מה שלומה, אבל לשמחתי היא לא חושבת להגיע לבדוק, (הם היו אצלנו פעם אחת בלבד) ואפשר עוד דבר מעצבן?קיבלתי ממנה ליום ההולדת שלי מצעים (כי אני באמת אוהבת מצעים), עם עטיפה יפה ושקית של חנות מוכרת, ואז גיליתי שזה לקינג סייז, והלכתי לתומי לחנות להחליף, שם גיליתי שהמצעים לא נקנו שם. התקשתי אליה וסיפרתי לה, ואז יא המרצע מהשק, היא התחילה לגמגם ואמרה לי שלמעשה זה משהו שהיא קיבלה מזמן, ושכב אצלה בבית. (וזו מישהי שנוסעת כל חודש לחו"ל למקומות מאוד יקרים).
 

lishon

New member
אם לא היית אמא של שי

הייתי בטוחה שאת גיסתי, נראה לי שיש לנו אותם חמים.
 

dili

New member
האמת... אין לי הרבה מה לקטר עליה

בגדול היא ממש בסדר! מתה על הילד שלנו, תמיד מציעה את עצמה לעזרה וגם עוזרת ברצון כשצריך... אבל יש בה את המינוסים שלה
היא תמיד אומרת את המשפט: אני לא מתערבת! ומה היא עושה? נכון...מתערבת! אמנם לא ברמה של כניסה לורידים, אבל בעיני זה עדיין נקרא להתערב... עוד דבר, זה שיש לה רכב והיא נוהגת, אבל תמיד לאירועים ודומיהם, אנחנו צריכים לקחת אותם איתנו וזה אומר להצ´טקמק כולם באוטו
ודבר אחרון והכי טרי, זה שהיא גרה קרוב לגן של הבן שלי וחושבת שזה מקנה לה את האפשרות ללכת לשם ולראות אותו מתי שבא לה..לא סוף העולם, אבל אותי זה מעצבן... אה...רגע, נזכרתי...היא אשה נקיה, באמת..הבית שלה מבריק והכל, אבל היא תמיד עם ידיים מלוכלכות (שמן, אוכל וכו´), היא אף פעם לא מנגבת ידיים לפני שהיא מחבקת אותנו ותמיד אנחנו מוצאים את עצמינו עם כתמים על הבגדים
 

אורית ג.

New member
../images/Emo47.gifוהמנצחת בשרשרת זו היא...

בולי27 עם משפט המחץ: ----------- אמרו לבעלי לפני החתונה מול העיניים שלי שאם הוא רוצה לבטל את החתונה אז שלא ידאג, "הם יתנו לו גב...". ------------ חהחהחה לא האמנתי. ונכנסתי לברך את הפורום החדש ולקנא בכל אלה שיש להם רק דברים טובים לומר על החמות. פנינה המון הצלחה בפורום המוצלח הזה אורית ג. מפורום ברית מילה (202)
 

בולי27

New member
איזה ביאוס לנצח בתחרות כזו../images/Emo10.gif

זאת אומרת שאני הכי מסכנה בפורום
במה אני זוכה
מישהו יקח אותם ממני
 

popo11

New member
שרשרתי במקום הלא נכון ../images/Emo3.gif

אז הנה הקישור לשם . אני רק רוצה להוסיף שזה לא הדבר הכי נורא שהיא עשתה לי, אבל בהחלט הקש. הדבר הכי נורא היה הטריגר להדרדרות היחסים, אבל זה לפעם אחרת.
 
נזכרתי!

ואו, אני לא מאמינה איך שכחתי! כשאני ובעלי היינו חברים, היינו מתחלקים בזמן פחות או יותר חצי חצי בין בית הורי לבית הוריו. יום אחד הלכנו לחתונה של בן-דוד של בעלי, וחמותי פתחה את הכספת להוציא תכשיטים, וגילתה שכמעט כל תכולת הכספת נגנבה! היתה היסטריה איומה שנמשכה זמן רב, ובאיזה שהוא שלב היא אמרה שהיא רוצה שכל המשפחה תעשה בדיקת פוליגרף. כמובן שמאוד הובכתי, כי זה היה ברור לחלוטין שהיא לא חושדת בבעלה או בילדיה, אלא בי, ורוצה שאני אעשה בדיקת פוליגרף! אחרי כמה ימים בעלי בא וסיפר לי שהוא דיבר עם אמא שלו, והיא הודתה בפניו שהיא רוצה שאני אעשה את הבדיקה והיא לא חושדת בבעלה או בילדים. אז בעלי אמר לה "אין בעיה, גם אני וגם ליאת (אני) נעשה בדיקת פוליגרף, ואחרי זה אני עוזב את הבית ולא תראי אותי יותר בחיים!" אז כמובן שהיא נלחצה וירדה מזה מהר (אם היא היתה רואה את המינוס שלי בבנק, מיד היא היתה רואה שאני לא גנבת!) וכמובן גם הסתבר שהמנקה גילה את המחבוא של מפתח הכספת ושהוא גנב את התכשיטים, שאף נמצאו אצלו ע"י המשטרה לאחר כמה חודשים.
 

בולי27

New member
אני בשוק, אני בהלם, אני ה מ ו מ ה |

איך איך איך את מסוגלת להחליף מילה עם הז_ _ _ הזאת?????
 
אני טיפוס רחום וחנון....

אני נוטה לחשוב ולקוות שזה נבע מבלבול ולחץ ומההיסטריה סביב גניבת התכשיטים. אז החלקתי את זה. גם לא דיברתי איתה על זה מעולם, השיח היה בינה לבין בעלי. אבל אני בכ"ז קצת מתעצבנת שהיא מביאה לתומר צעצועים מאובקים שהיא קונה ב - 4 ש"ח שכפר-קאסם, ואח"כ מתפלאת שזה לא עובד "אבל ראיתי בחנות איך זה עבד...נו,טוב אני אחליף את זה" ומביאה משהו עוד יותר מגעיל.
 
למעלה