כל הפרקים בעיברית!!!!!!

dati4u

New member
כל הפרקים בעיברית!!!!!!

אני עכשיו עובד על להמיר את כל הפרקים של דיג'ימון שיש לי מכל העונות ששודרו בארץ (בעיברית כמובן) בקלטות לדיסקים. הקלטתי את 2 העונות הראשונות בערוץ 1 וה-2 האחרונות בערוץ פוקס-קידס (-כיום ג'טיקס). סדרה פצץ. דרך אגב איך הייתם מדרגים את העונות? אני אהבתי את העונה ה1 וה 2 די באותה מידה אח"כ העונה ה-4 והעונה ה-3 יחסית הכי פחות מוצלחת.... מה הדמות שהכי אבהתם בכל העונות? אני את מיוטיסמון.אין עליו. אני אודיע לכם שאסיים.לדעתי זה יקח קצת זמן.שבועות.אני עושה את זה באיזי.
 

remundo

New member
תמיד רציתי לראות את פרונטייר בעברית... ;;

חוץ מזה שיהיה נחמד לראות את הכל שוב בעברית, יש לנו מדובבים משובחים ^___^ ד"א, אם אתה כבר מעביר את הדברים עם כרטיס טלויזיה לדיסקים, יש מצב שתשתף את זה באינטרנט איפהשהו או משהו? אני לא יודעת איזה דמות הכי אהבת מכ-ל העונות. כשראיתי את זה בעברית הכי אהבתי את טנטומון באדוונצ'ר, דאיסקה, ג'ון, מומימון וארוקנימון ב02, ג'ורי בטיימרס ו.. את פרונטייר וסייברס לא ראיתי בעברית. (גם אין סייברס בעברית בכלל. נכון להרגע.) כיום אני עדיין אוהבת את טנטומון מאוד, אבל מאדוונצ'ר אני אוהבת בעיקר את טאיצ'י וחוץ ממנו גם את כל הילדים והדיג'ימונים הנבחרים האחרים, את 02 רק התחלתי לראות ביפנית אז הדמויות האהובות עלי לא השתנו בהרבה אם בכלל, בטיימרס אני הכי אוהבת את אימפמון, ריינמון ורוקי, בפרונטייר... לא ממש אהבתי אף אחד, אבל ג'ונפה היה הכי נסבל (ובאופן כללי הכי ניתן-לסימפוט או איך שלא תקראו לזה.) אז אפשר לומר שהכי אהבתי אותו (למרות שגם הברנש הצהוב עם הגרביונים היה די משעשע. וכמובן שגם הדיג'ימונית הזויה ההיא מהעשיריה עם תסביכי היופי היתה משעשעת.), בסייברס... טוב, זאת היתה סדרה קצת מוזרה, אפילו את האגומון והפיומון שלהם לא אהבתי במיוחד (למרות שבעונה הראשונה אהבתי אותם. האמת שאת פיומון אהבתי קצת פחות, וגם את סורה. אבל קושירו ומימי וג'ו היו נהדרים~, וכמובן שגם פלמון וגוממון. גוממון הוא הגוגלבוי האמיתי של העונה הזאת!) אבל מאסארו והמוגלי הזה (שכחתי איך קוראים לו) היו די חמודים. וגם צ'יקה היתה בסדר. אר, לקראת הסוף גם מוגלי התחיל לעצבן אותי אבל במשך רוב הסדרה הוא היה סביר אז נעביר את זה. אה, די אהבתי את הבחור הסנילי הזה שעשוי מאבנים (יפה לי, אני לא זוכרת את השמות של אף אחד כמעט >>") והיה רע בהתחלה. אומרים כאן הרבה שאי אפשר לדרג את העונות ממש, ובכל זאת, שלושת הסדרות הראשונות היו הכי אינטליגנטיות ועם הכי הרבה דמויות שאפשר להזדהות ולאהוב (לפחות לדעתי). החמישית נראתה כאילו גם היא תהיה משהו כזה בהתחלה אבל היא אכזבה די מהר, והרביעית היתה סוג של מיותרת מההתחלה (אם לא לוקחים בחשבון את הדברים האחרים שהפקנו ממנה, כמו השירים הנהדרים שיש בה ודברים חיצוניים כאלה ואחרים, כמובן.). טיימרס היתה היחידה שלא היה לה סוף טוב נקודה. ב02 היה את הקטע עם האוקיינוס האפל שנשאר פתוח, אבל חוץ ממנו הסוף היה עד כדי כך סגור שטרחו להראות לנו בדיוק לאן הילדים יתגלגלו בעתיד, ועם מי. (ומיאקו נהדרת, אבל בכל זאת היה כאן עוול גדול לקן ><") עד שאני לא אראה גם את 02 ביפנית (אולי אני אגמור קודם את אדוונצ'ר, נשארו לי רק עוד כמה פרקים) אני אמנע מלדרג את העונות. באופן זמני, אני יכולה לומר ששתי הראשונות (נכליל אותן באחת לצורך העניין) וטיימרס מתחרות לגמרי בצדק על המקום הראשון, למרות שלכל אחת מהן יש סיבות אחרות לגמרי שמשייכות אותן למקום הזה. וזהו, חפרתי מספיק.
 

star_female

New member
אני חושבת שתתאכזבי קצת מהמדובבים לעברית

בהתחלה של העונה הראשונה. אני זוכרת שראיתי את זה (זה היה מזמן, אבל אחרי שהתחלתי באמת לראות אנימות) וממש אפשר להרגיש את הרמה שלהם עולה בכל פרק. ד"א, נראה לי שהעוול שנעשה בסוף העונה השנייה הוא יותר למיאקו (מבחינת מקצוע - על בחירת בן זוג עוד אפשר להתווכח, ונראה לי שאת יודעת מה אני חושבת על זה).
 

remundo

New member
כמובן!

זה ממש פשע, היא היתה צריכה להיות קולגה של קושירו או משהו! (היא יכלה להיות... ><")
 

star_female

New member
אם כבר הזכרת את קושירו,

היא היתה יכולה להיות עוד דברים בשבילו. היא ממש העריצה אותו בסדרה, והוא... התייחס אליה יפה, מן הסתם. (זה קצת יותר ממה שאפשר להגיד על קן, שבקושי התייחס אליה) ^^;
 

remundo

New member
אני יודעת... >>"

חשבתי על זה הרבה במשך שנים(!) אבל את צודקת, לפחות הוא התייחס אליה יותר מקן. (אז הוא פחות "אפאטי" מבאדוונצ'ר, שם הוא לא התייחס למימי בכלל (טוב, גם זה יחסי. הוא כן התייחס אליה, אבל כמו שהוא מתייחס לכולם. הוא ילד טוב כזה.) ואז היא עברה לג'ו. בכל זאת הוא יותר מתאים למיאקו אז מה זה משנה מה לא היה עם מימי.) בכל אופן, אם אי פעם אני אכתוב את הסוף של אנדוונצ'ר עפ"י עצמי, זה יתוקן ^_^ (בקנה המידה הזעיר של פאנפיק, כמובן.)
 

star_female

New member
באדוונצ'ר, מימי וקושירו

היו ממש צעירים, גם מבחינת אופי, לפחות בפרקים שאת מתכוונת אליהם. קושירו התבגר בין שתי העונות, ולגבי מיאקו, היא גם גדולה בשנתיים ממה שקושירו היה אז, והיא גם בת (ובדיוק בגיל שזה מתחיל להשפיע). והיא גם מעריצה אותו. אז... (מימי מאוד תמימה באדוונצ'ר, והאמת שכשראיתי את זה ביפנית פחות קפץ לי מימי/ג'ו, למרות שהם היו יכולים להיות זוג ממש חמוד באופן כללי).
 

remundo

New member
כן, מימי היתה ילדה קטנה כזאת.

ואת 02 עוד אל ראיתי ביפנית, אז אני אשתוק. (אבל ראיתי קצת מהפרקים הראשונים. "הא! איזומי סנפאי! איזה כיף שבאת לבקר במעבדות מחשבים שלנו!!!!11~~~" הממ כן.)
 

Snake Bandage

New member
לדעתי היא בטח הייתה קולגה שלו בעבר

אבל לבנאדם כמו מיאקו לגדל שלושה ילדים ולתחזק עבודה תובענית כמו חקר העולם הדיגיטלי זה קצת מוגזם. תמיד חשבתי שהיא פרשה כשהיא גילתה שיש לה ילדון שלישי בדרך. היא בטח מסייעת לקושירו מהצד מדי פעם. פעם ילד נבחר, תמיד ילד נבחר. אבל זו רק תיאוריה שלי, באופן מעשי זה כנראה באמת פשע כלפי מיאקו.
 

star_female

New member
המ, אני אוהבת את זה הרבה יותר מאשר את האפשרות

המקורית. (אבל אז קן היה יכול לעזור עם הילדים, אני חושבת שהוא דווקא היה משקיע בילדים שלו בגלל איך שההורים שלו התייחסו אליו בהתחלה...)
 

Digi Lista

New member
גם אני מעדיפה את האפשרות הזאת על המקורית.

גם לדעתי קן היה משקיע בילדים שלו בגלל איך שההורים התייחסו אליו בהתחלה... אצלי הדירוג קצת שונה-העונה הראשונה והעונה השלישית הכי אהובות עליי למרות שאני גם מאוד אוהבת את העונה השנייה והרביעית(את החמישית לא ראיתי מלבד קטעים בודדים אז אין לי קנה מידה)...
 

OOOO0

New member
אני לא אוהבת את המילה לעזור....

הילדים הם של האבא בדיוק כמו שהם של האמא ולכל אחד מהם יש אחריות שווה כלפיהם. אבא שמטפל בילדיו הוא שותף לנטל ולא עוזר לאמא.
 

OOOO0

New member
ילדים בדרך כלל זה נטל.

זה לא סותר את זה שזה נהדר ונפלא (כמובן לאנשים שבחרו להביא ילדים לעולם ולא עשו את זה כתוצאה מלחץ או קונפורמיות) אבל גידול ילדים זו גם עבודה קשה וסיזיפית, שסוחטת ממך המון אנרגיות. כמו כל דבר בחיים, זה כיף אבל גם מאוד קשה.
 

Digi Lista

New member
צודקת לחלוטין.

בכול מקרה מדובר על דמות מצויירת אז נראה לי שזה פחות קריטי
 

OOOO0

New member
חח ברור, ברור../images/Emo3.gif

אבל אנחנו כבר מתייחסים אליהם כאל אנשים אמיתיים שאפשר להזדהות איתם,לא? (יותר נכון אתם מתייחסים, אני בדרך כלל לא משתתפת בדיונים האלה כי אני לא מכירה את הדמויות המדוברות כדי להעביר דעה עליהן)
 

star_female

New member
אני מסכימה

אבל ספציפית במקרה הזה, הפכו את מיאקו לעקרת בית (למרות מליון ואחד דברים אחרים שהיא היתה יכולה להיות) והראו אותה מטפלת בילדים. לגבי קן, הראו בעיקר במה הוא עובד.
 

OOOO0

New member
אוי, באמת?

אם כך אני מתנצלת, לא הבנתי את זה מההודעות שלכם, חשבתי שהיא פשוט עברה לעבודה פחות תובענית..... בחירה נורא שוביניסטית ומאכזבת מצד הכותבים להפוך אישה בעלת פוטניאל כלכך גדול לעקרת בית, מה הם חשבו לעצמם?
 
למעלה