כשבן/בת הזוג מבקשים מכם משהו..

אוף :)

אני לא מצליח לקשר נכון אבל הבנת את הרעיון...
 

אוגלה

New member
לא מדויק

כי איסורים שנובעים מתוך רכושנות - לא מקובלים עלי. העניין של הגובה הוא אכן דו-כיווני, אבל לא בגלל זה הוא בסדר. אם נלך של הדוגמא של נסה - אם הדרישה לעזוב פסיכולוג היא מתוך רכושנות זה לא בסדר, אם זה מהסיבה שהפסיכולוג פוגע בקשר - זה כן בסדר.
 
אני לא מצליח להבין את האבחנה

הזו.
מישהו בא ומבקש ממך לחדול ממעשה שפוגע בו, אבל עבורך המעשה חיובי (להראות סקסית).
תשובה: לא.
בא ומבקש ממך לחדול ממעשה שפוגע בו, ועבורך המעשה גם שלילי (עניין הגבהים).
תשובה: כן.

את אומרת שהמניע שלו במקרה הראשון הוא רכושנות, ולפי זה האבחנה. אבל מה המניע במקרה השני? לא רכושנות? למה המניע שלו במקרה השני נחשב בעינייך כשר?

אגב, אני לא התכוונתי להעביר ביקורת - מבחינתי התנהגות לגיטימית - ואני לא יכול להכחיש שגם הייתי נוהג כך.
 

אוגלה

New member
תראה..

במקרה השני זה שזה כביכול פוגע גם בי זה לא מה שגורם לי לא לעשות זאת, אלא שאני מבינה את זה. העניין של הגובה זה לא רק איתו כגבר וכבן זוג, אלא אם אנשים באופן כללי. בתיכון החברות שלי היו יחסית נמוכות (רובן לא עברו את ה-160), מה שגרם לי להרגיש כמו "הענק" ולנסות להסוות את עצמי. (כמו בעליסה בארץ הפלאות) כשאני עם החבר ואני גבוהה ממנו - אני שוב מרגישה כמו הענק באינטראקציה שלי מולו מבלי קשר לאיך אנשים מסביב מסתכלים עלינו. מהצד שלו - זה כנ"ל, ומתווספת לזה תחושה של הילד הקטן שהולך עם אמא. בניגוד למה שבורג'ס חושב (ומהסיבה הזו אני עונה לך ולא לו), אין לזה שום קשר לאיך החברה תופסת אותו ואותי או לבטחון עצמי. יש לזה עוד סיבות שאני לא אפרט כאן.

בנוגע ללבוש - שוב, הרי לא מדובר בבחורה שכל הזמן הייתה צנועה וחסודה ויום אחד החליטה לעשות הסבת מקצוע לחשפנות. ב-99% מהמקרים מדובר על בחורה שמתלבשת רגיל, והתלבשה רגיל לפני שהכירה את הבחור וגם בזמן שהכירה את הבחור, אבל אז לבחור "פתאום" נהייתה בעיה עם הלבוש הזה. למעשה לא נהייתה לו בעיה, אלא שעכשיו הבחורה כביכול שלו, ורק הוא רשאי לראות אותה באופן מושך.
 

Alex Burgess

New member
הדוגמה של נסה לא קשורה.

גבר שמבקש ממך לא לנעול עקבים גבוהים מדי - לא נוח לו שאת גבוהה ממנו, זה גורם לו להרגיש שהוא נראה רע בעיני אחרים, מערער לו הביטחון וכו' וכו'.

גבר שמבקש ממך לא להתלבש חשוף מדי - לא נוח לו שגברים ילטשו עיניים בחזה שלך ויתגרו, זה מעורר בו קנאה, מערער לו את הביטחון וכו' וכו'.

רכושנות היא תחושת בעלות על רכוש. את לא רכוש, אז מה הקשר? אם בן זוגך אומר לך שהוא לא רוצה שתפלרטטי עם גברים אחרים כי את שלו, אז הוא רואה בך רכוש? מה הבעיה בלבקש לא לעשות משהו שיגרום לו לאי נוחות? את מסכימה להנמיך עקב, אבל להעלות מחשוף מעורר בך אנטגוניזם עז ואת מיד מאשימה ברכושנות. לי זה נשמע כמו ניסיון להראות שאת לא שייכת לאף אחד, שזה משהו טריביאלי ומזכיר מקרים בהם אנשים מכריזים "יש לי את הזכות להגיד מה שאני רוצה!".
 

אוגלה

New member
ובנוסף,

ברוב המקרים שבחור אוסר על בחורה להתלבש באופן מסוים, זה לא בגלל שביום אחד היא החליטה שמעכשיו היא מתלבשת כמו עובדת רחוב.
 

Alex Burgess

New member
גם אצלי זה ישר התנגן בראש

ואני מקווה שאתה מתכוון לשיר של החיות.
 

ArrowNY

New member
ןאים בא לי להסתכל?

למה מה תעשי? תגידי לי לא להסתכל?
 
זה ממש תלוי

כעיקרון זה לא בדיוק קרה לי, אבל זוגי גילה לי שלא חשב שהוא יצא עם מישהי עם שיער צבוע קיצוני (אדום).
הוא לא אוהב פירסינגים
ולא קעקועים וגם לא ראסטות.
הוא סולד מהכל.

יש לציין שאני מתכננת לעשות את כל זה.

זה עניין של טעם לדעתי, אני ארגיש רע אם מישהו יאסור עליי משהו ואין היגיון ממשי מאחורי זה (למשל, לבוא עם גופיה לארוחה משפחתית שיש שם דתיים, אני לא אעשה)
אבל באמת שיהיה לי קשה להיות עם מישהו שיאסור עליי משהו שהוא לא עניין של חיים או מוות (סמים וצריכה מוגזמת של אלכוהול וכ'ו)
 

אוגלה

New member
לא מבחינת מראה או משהו..

פשוט לאנשים נוח ראסטות בשלב מסוים. ואז הם עושים ראסטות, והכל סבבה, עד היום שבו הם מחליטים להתחיל בקריירה, ולא סתם עבודה זמנית, ושראסטות לא נתפסות ברוח טובה, ואף מעסיק רציני לא יקח אותם לעבודה, ואז הם מחליטים להוריד את הראסטות. שזה אומר גאלח. ואני לא יודעת אם נעשו או לא נעשו מחקרים על כך, אבל יש לי תחושה שגם גאלח על נשים לא עובד טוב על מעסיקים.
 
וכמובן לכל החוששים לגורלי

אני מודעת לכל הסקנות ואני לא עושה שום דבר מקפריזה.
את הקעקוע הנוכחי שלי תכננתי המון זמן והמיקום מחושב וכמובן המשמעות היא חזקה.
ראסטות זה חלום ישן שלי ואני מודעת לכל ההשלכות ולטיפול הקשה והכאב וההיפטרות ממנו, כמובן שזה לא אותו הדבר, אבל היו לי כבר 6 ראסוטות בשיער.

ופירסינג...אני לא עשיתי עד עכשיו כי אני ממש מתה מפחד. :p
 
למעלה