לכל המצטרפים החדשים לפורום - חשוב

נעה גל

New member
אני קוראת שוב את דברי,

ואני רואה שהגבתי כאן אל mom&shaked בנימה כועסת שלא הגיעה לה. אני חייבת להודות שאני נסערת מאוד מכל הדיון הרגיש הזה בכללי הפורום, שעד כה, לא נזקקנו לו בכלל, הדברים היו מובנים מאליהם לכל המשתתפים.
 

michal@gal

Active member
מנהל
לגבי הכללים לגבי נושאים שעולים

בפורום, והתרכזות בנושאי חינוך בלבד, אני מסכימה איתך לחלוטין, אבל אני לא רואה שום בעייתיות בצירוף תמונה בזמן שמעלים נושא. זה לא מכביד על הפורום, ומי שלא רוצה לראות את התמונה רק עונה על השאלה ויכול להתעלם מהתמונה.
 

נעה גל

New member
תמונות

אני מאמינה בכל ליבי, שתמונות כן עלולות להפריע למהלך הפורום והמשך הדיונים כפי שהיו כאן עד כה. הבעיה היא, לא עם אלה שיבחרו לא להגיב לתמונות, אלא אם תמונות שכן יגיבו אליהן. בדר``כ מנסיוני, תגובה לתמונות לא כוללת דיון בחינוך. ובסופו של דבר נגיע למצב שנצטרך לדוג דיונים הרלוונטים לנו מתוך הודעות לא רלוונטיות. אני מקוה שאת רואה שלא נמחקה כאן אפילו לא הודעה אחת שיש בה תמונה אך כללה גם דיון רלוונטי לפורום. ואכן אנשים בחרו לא להגיב. ההודעות שנמחקו (והיסטורית ההתנצלויות שלי נמצאת בדיון הזה) היו הודעות שכללו אך ורק ``שלום שמי`` +תמונה. וכולן לא משורשרות. אני מרגישה, שזה פוגע באיכות הפורום הזה. אני יודעת שאני באופן אישי, לא נכנסת לפורומים שאני צריכה להתאמץ כדי לגלות היכן הדיון הרלוונטי לי.
 
כאמא טריה למדי, ולכן גם טריה בשימוש

בפורומים למניהם - הווה אומר הורים לפעוטות, לא התודאתי להווי הפורום הזה. במעבר הלא סימפטי שכולנו חוות לאחרונה, הגעתי לכאן בעקבות הודעות בפורום הורים לפעוטות ולתומי חשבתי שזה זה ההמשך. אני מאלה שבהחלט מחרישים, ולומדים את ``החומר``, אבל עם מחשבה כמו `זה הפורום שלנו`, אך טבעי היה בעיניי להציג את עצמי כמו שהצגתי. חבל שלא היו הבהרות בעניין קודם לכן. ואני מרגישה גם עכשיו כחורגת מעניין הפורום, קבלו את התנצלותי. שיהיה לכולם המשך דיונים פרויים, אמא של נוריאל.
 
מילת זכות...

כמי שגם העבירה בשבוע האחרון פורום ``מהיום להיום`` מיואל לתפוז (פמיניזם) - מעבר מוצלח אבל קצת בעייתי בהתמודדות עם ממשק חדש וסגנון ותוכנה חדשים - אני מבינה את המהמורות של ``חבלי הילדות`` של המעבר. חלק מהבעיות - שירשור, חשיפה לקהל גולשים חדש שמצטרף לקבוצה די מגובשת שנבנתה בפורום, כוחו של הרגל והלם השינוי גובים את מחירם... הפורום הזה הוא פורום נפלא ואני מציעה לכן להאזר בסבלנות, לפסוח על הסעיפים הבעייתיים ועל קבלת פנים מבולבלת לעיתים בשל החידושים ולהשאר בסביבה...בסה``כ תצאו נשכרות, נצא כולנו נשכרות. אני אישית תומכת בגישתה של נועה לגבי צמצום עניין ה``צ`ט`` בתוך הפורום ולאורך זמן זה מוכיח את עצמו ככלל חיובי לכולנו. זה מה שמבדיל את הפורום הזה מדומיו ברשת, בפער עצום לטובתו... :) חנה
 
למעלה