לכל התומכים ברפואה משלימה ומנסים לערבב

zlp

New member
מעניין מאוד

מצד אחד את טוענת טענות מפליגות להן עלינו להאמין בזכות היותך X ומספרת בחופשיות על "עבודתך" ו"השכלתך" ומצד שני טוענת שאת לא עושה אאוטינג עצמי. איך זה מסתדר?
 

פולספגן

New member
"בחופשיות"?

תגיד לי, מה השכלתי למעט תואר (יותר נכון מינוי) שאותו כן כתבתי פעם? ומה עבודתי מעבר לזה שזה בתחום פיתוח תרופות?
 

zlp

New member
אני אשמח שתחתמי לי

בשמך המלא ובתוארך האקדמי, כמובן
 

פולספגן

New member
אם אתה מבקש משהו, אתה צריך תחילה לעשות זאת

בעצמך שזה כללי נימוס בסיסיים, אז קדימה ...
 

zlp

New member
אני מזכיר לך שלא אני טענתי בזכות המוניטין

תמיד היו לי טענות ענייניות- את זו שטוענת שהיא חוקרת בתחום ולכן עלינו לקבל את דעתך ולכן עלייך להביא הוכחות שאת אכן חוקרת. אגב, בפורום הזה גולשים אנשים שיש להם אפילו את הנייד שלי ומכירים אותי. מה שקשה לומר עלייך...
 

פולספגן

New member
אני לא מבקשת שתקבל את דבריי ע"ס המוניטין שלי

אלא ע"ס מה שקיים בפועל. אתה מוזמן לבדוק את הקריטיונים של ה-FDA בעצמך ואם יש לך שאלות, אשמח לעזור ...
 

zlp

New member
באמת?

אני לא מאמין שאני מתאמץ, אבל אשכרה הלכתי ומצאתי שלושה ציטוטים שלך בהם ה"טיעון" בנוי על עיסוקך לכאורה. ובכן, מהו, אם מותר לשאול?
 

פולספגן

New member
וזאת ההוכחה שלך? ../images/Emo6.gif

נראה לי שצריך להדגיש את המילה "לכאורה" באותיות קידוש לבנה. למשל, עושה העתק והדבק לקישור הראשון שלך, כדלקמן:- { נושא: לא, כי הראיה המרחבית שלנו שונה תוכן: אתה לא רואה את כל התמונה ואפילו המקורות שלך שטחיים כמעט באותו רמה של מדע לנוער. } אשמח שתפקח את עיניי, איפה עיסוקי נכנס בתגובה הנ"ל?
גם הקישור השני והשלישי שלך הוא מאותו הז'אנר, אך מכיוון ששם התגובה יותר ארוכה, לא אעשה גם לשם אעתק והדבק. אתה מוזמן גם להשיב בקישורים האלו, איפה עיסוקי נכנס בתגובות הנ"ל?
 

zlp

New member
אני מאמין שאת מבינה היטב

ורק חוסר יושרה אינטלקטואלית מונע ממך להודות בטעות. לדוגמה, לומר ששנינו לא אומרים אותו הדבר למרות שאין מחלוקת על עובדות "כי הראיה המרחבית שלך שונה" זה לטעון בזכות סמכות. כרגיל, את מבינה בהכל ולעולם לא טועה, ולכן יהיה לי קשה לפקוח את עינייך, "פרופסור"
 

פולספגן

New member
בהחלט וגם נסיון חיי גדול משלך עיקב גילך הצעיר

שרק לאחרונה עבר גמילה מחיתולים ולא אני כתבתי את זה
אני לא מבינה בהכל וכפי שאתה רואה, אני לא מתערבת בשרשורים כאן בפורום, שההבנה שלי לא מלאה, כמו למשל בפיזיקה שכל ידיעותיי הם מקורסי החובה שהייתי צריכה לעשות לשם התואר הראשון. כמו כן, אתה מודע לזלזול שלי בקורסים שאתה רק מסתמך עליו, אך זה לא מפריע לך לחשוב שאתה מבין גדול, לעומת ידע שנצבר מעבודה.
 

zlp

New member
למדי לנסח משפט בעברית וחזרי אלינו.

העיקר שהודית שאת טוענת בזכות סמכות. עכשיו רק נותר לגלות מהי אותה "סמכות". מ.ש.ל.
 

sivan120

New member
סליחה שאני מתערבת, אבל לא הבנתי על מה הדיון

אספירין זו תרופה ידועה ואני לא חושבת שיש איתה איזשהי בעיה...
 

פולספגן

New member
זאת הסיבה שנשאר לה האישור למרות שהיום לא היתה

מקבלת כפי שהרחבתי בתגובותיי הקודמות שחב' התרופות מנצלות פירצה בחוק שנקראת "בשימוש נרחב". אף אחד (גם לא אני
) לא לוקחת את יתרונותיה שהיא מצילה חיים במצבי AMI‬. בכל מה שקשור לטיפול במסגרת טרום בית חולים לאנשים עם חשד לאוטם בשריר הלב, אספירין הוא כנראה הכי יעיל ומציל - יותר מהפרין ויותר מניטרטים, כי הוא מונע את ההתגבשות של הקריש (לעומת ההפרין שמפרק אותו וזה לוקח זמן) אך כפי שהרחבתי יש לו חסרונות של "דילול דם" כפי שציינתי ולכן זה חוסר אחריות לאפשר לקחת אותו ללא מרשם רופא.
 

uzi2

Active member
tנראה לי שיש כאן אי הבנה.

אני מבין נכון - שכאשר את "דיברת" על זה שהיום ה- FDA לא היה מאשר את האספירין, התייחסת לא לאישור שלו כתרופה, אלא לאישור שלו כתרופה ללא מרשם רופא? כי לי נראה שהבינו אותך שדיברת על אישור האספירין כתרופה, ולכן התגובות.
 

פולספגן

New member
בקטנה

רוב הסיכויים שגם לא יקבלו זאת כתרופה, אך אני לא בטוחה במאה אחוז. במאה אחוז, רק בטוחה שלא היו מקבלים את האישור ללא מרשם.
 

פולספגן

New member
כן, אני טוענת לסמכות, אך לא פרטתי מעבר ...

קבלת ציון 0% על ההוכחה שלך. אם היית לומד בחו"ל גם לא היה לך מועד ב'
 
את בטוחה בזה?

כאן ההודעה הסופית של דיון שניהלתי איתך על אבולוציה ומתמטיקה, שבו הודית במפורש שאינך מכירה את המשוואות שטענת שמונחות ביסודה של האבולוציה, ובכל זאת חש בנוח לנהל לגביהן דיון: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2254&MessageId=152845323 כאן לא רק נכנסת לדיון בנושא פיזיקלי, למעשה יצרת אותו בעצמך: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2254&MessageId=152827601 וכאן התווכחת על מטאורולוגיה רק כדי לגלות שגם בזה אינך מבינה מספיק: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2254&MessageId=152695800 אני מציע לך לסייג את המשפט היומרני כל כך שלך - "אני לא מתערבת בשרשורים כאן בפורום, שההבנה שלי לא מלאה".
 

פולספגן

New member
כן

אגב, בכל שרשור הבנתי גבוהה יותר משלך. להזכיר לך את הסוד ואגב מזמן לא הפגנת את האוטיזם שלך ולקישורים הסתמיים שצרפת:- 1) אתה כתבת שגם אתה לא בקיא בהם למרות שכביכול זה התחום שלך. 2) מביא לאותו שרשור. 3) מה לא בסדר בלשאול שאלה בנושא שלא בקיאים בו?
 
למעלה