למה כשבחור?

אלדד26

New member
לא משקר ולא מדחיק.

את הפגישות שלי אפשר לחלק לשני חלקים: לא מוחלט, ואולי זה יצליח. החלק של "אולי זה יצליח" התפתח תמיד לקשר משמעותי. ולא, מעולם לא התקשרתי למישהי ונעניתי בסירוב. ב - 90 אחוז מהמקרים, חוסר הרצון היה הדדי. ב - 10 האחוזים האחרים ידעתי עוד בפגישה שהיא לא מעוניינת - אז לא היה לי מקרה שהתקשרתי למחרת ונעניתי בסירוב.
 

לירוי25

New member
בשורה התחתונה

אני מסכים שחשוב להקפיד על הניסוח המדויק כפי שאמרה ליאן, אבל יחד עם זאת אלדד צודק, לפעמים אנחנו אומרים את זה כי לא ממש יודעים איך להגיד בעדינות שזה פשוט לא זה.
 

deyulia

New member
והיא עונה

שכן זה הניסוח המדוייק שחזר על עצמו כמה פעמים.
 

gerry

New member
שמרי על עצמך...

take care על אותו משקל, ג´רי סיינפלד הקדיש קטע שלם לזה, הוא מנתח אותו: שמרי על עצמך - תשמרי את כי אני לא אהיה שם כדי לשמור...
 

hoze

New member
אני חושב ש...

יוכל להיות שיום אחרי הוא היה עסוק ושכח להתקשר (זה קורה) ואז הוא מאבד את שץ הביטחון שהיה לו באותו יום, ולא נעים לו להתקשר, הוא חושב למה היא לא צילצלה... והוא לא מתקשר והיאלא מתקשרת ואז עלם הקשר...מצד שני יכול להיות שהוא פשוט גומר קשר בצורה שנראית לו הכי עדינה...
 

deyulia

New member
במקרה הזה הייתי

משתמשת ברבים ולא ביחיד כלומר יכול להיות שהם... ולא יכול להיות שהוא, כי כמו שאמרתי זו תופעה ולא מקרה בודד.
 

ronen1981

New member
לא יודע.

אני כאשר אני אומר שאצלצל אני באמת מצלצל . אני נתקלתי בתופעה אבל הפוכה מרגיזה של בנות שמראות ענין אומרות שהן מעונינות ואומרות תצלצל לקבוע דייט ,וכשאני מצלצל הן נעלמו לי כאילו בלעה אותן האדמה....(כאשר מדובר תמיד בבנות שהכרתי דרך הנט). אולי לכן הפתרונים, אני אישית הבנתי שמהאינטרנט לא תבוא הישועה של מציאת בת זוג כיוון שבנות מזלזלות ואפטיות מידי כלפי בנים שהכירו בנט וזאת מבלי שמכירות אותי ומה אני שווה .........
 

deyulia

New member
אני אסכים איתך בקשר לנט

ואני ארחיס את זה גל על בנים כלומר אין טעם לנסות וליצור קשר בנט.
 

לירוי25

New member
מאותה סיבה שלא משנה מה תעשי

תמיד תוציאי מהמייבש גרב אחד בלי השני. חוקי טבע שאי אפשר להתווכח איתם. חוץ מזה, למה אתה לא מתקשרת? למה תמיד לחכות שהבחור יתקשר? קבלת שיוויון זכויות נכון? יופי, תרימי טלפון!
 

deyulia

New member
מי אמר שאני רוצה?

מי אמר שאני רוצה שיוויון זכויות, תראי לאן פוסטפמיניזם הביא אותנו, למה לא יכלו לעצור בפמיניזם ?
 

טל קר

New member
הפמיניזם עדין כאן, עוד לא הגענו

לפוסט. הוא עוד רחוק מלהגשים את מטרתו, אז איך אפשר לומר שכבר הגענו לפוסט? שכר שווה על עבודה שווה כבר קיבלת? יצוג שווה בכנסת או בפוליטיקה המקומית כבר יש לך? חלוקה שוויונית בתוך הבית כבר כאן? הזדמנויות שוות כבר בנמצא? שיחרור נשים וגברים משבלונות של איך הם אמורים להתנהג ומה הם צריכים לעשות ולרצות ולחשוב רק בגלל מינם כבר התבצע? אנחנו עדין בחברה שוביניסטית כשמוקדי הכוח הדתיים, הכלכלים החברתיים הפוליטים הצבאיים ותוסיפי איזה מוקד שאת רוצה, עדין בידי גברים. כל הקונספציה של הפוסט פמיניזם או "שהפמיניזם כבר סיים את עבודתו" היא BACK LASH לפמיניזם. פחדו משחרור משבלונות, אז הכניסו נשים לשבלונות חדשות. המושג לזה הוא "תודעה כוזבת". ולא רק גברים מחזיקים בו, גם נשים רבות. אל תסכימי ל"גברים תמיד יהיו גברים ונשים תמיד תהיינה נשים" מבלי לעצור ולחשוב מה ההגדרה החברתית לגבר, מה ההגדרה החברתית לאישה, והאם זה מקובל עליך או מגביל אותך. כשמדברים על הבדלים בין המינים, תבחני מה באמת הבדל, ומה בעצם נובע מחיברות שונה. שום דבר ממה שלא מוצא חן בעיניך לא נובע משוויון הזכויות, אלא מכך שהוא קיים רק בתאוריה ולא בפועל. ואת מוזמנת לדבר על זה ולהרחיב את הנושא שמענין מאוד לטעמי עם שאר חברותי הצרחניות- משופמות-לסביות בפורום פמיניזם ומעמד האישה :)
 
כשימציאו את הפוסט פמיניזם

ספרי לי מה זה. בינתיים המציאו מושג כדי שישמש כמגננה או מתקפה (על פי הצורך) גברית בדרך כלל, רק שזה לא יותר ממושג שאין שום תנועה / גישה / תאוריה מובנית מאחוריו. מצטרפת להזמנתה של טל אלינו לפורום
(68)
 

אלדד26

New member
*ה*בעיה עם הפמיניזם ../images/Emo13.gif

(אני תוהה כמה בחורות פותחות את המכתב הזה בזעם) אז קודם כל, תירגעו. שנית, הבעיה של הפמיניזם היא פשוטה מאוד. תחשבו על גלשן שרוצה לעלות על גל, והופ - פספס את הגל, והגל ממשיך, וגווע לאיטו, כשהגולש נופל לו למים. אז עד תחילת המאה הקודמת לא היה שוויון זכויות. הגברים שלטו, נקודה. לא בסדר? נכון. ואז התחילה התעוררות פמיניסטית. בהתחלה לאט לאט, בזכות לבחור וכאלה, ולאט לאט זקף הפמיניזם את ראשו ורצה עוד. אני לא יודע אם אני מסכים עם טל קר. אני חושב שדווקא גברים יהיו גברים ונשים יהיו נשים. אבל אם ניקח את מכלול ההגדרה של "אישה" ושל "גבר", אז אני מסכים שהרבה מזה נעוץ בחינוך, ולאו דווקא בביולוגיה. למרות שיש הרבה ביולוגיה בעניין. כמו, לדוגמה, ולא ארחיב על זה במשפט - השאיפה של האישה למונוגמיות אל מול השאיפה של הגבר להפצת זרעו ככל האפשר. זה ביולוגי, זה טבעי - והחברה והתרבות שלנו הם הסיבה היחידה לתקינות המוסרית של המונוגמיות. אבל נכון שהחינוך לקוי. ומה הבעיה בפמיניזם? שהוא באמת נגמר מהר מדי וקיבל את ה - Back lash של הפוסטפמיניזם. בהרבה מאוד תחומים שטל ציינה קיים פער לטובת הגברים. הבעיה היא האפליה המתקנת. במקום לעשות שוויון, יוצרים פער עוד יותר גדול שרק מרחיק בין שני הצדדים. דוגמה: אישה פרסמה מספר טלפון של בן זוגה לשעבר בלוח גייז, והוא הוטרד קשות. לא קרה כלום (למעט אזהרה קטנה שהיא קיבלה מהמשטרה. שום דבר לא רשום). אני תוהה מה היה קורה אם המצב היה הפוך. נשים יכולות להתלונן על גבר לגבי הטרדה מינית, והוא יכול למצוא את עצמו במעצר, דבר שאני לא מאחל לאף אחד משונאיי, על לא עוול בכפו בכלל. ההיפך יקרה? הצחקתם אותי. בקיצור, פוספס לו הגל. בראש תנועת הפמיניזם עומדות נשים לוחמניות שלא רוצות שוויון באמת, הן רוצות להכניס כמה שיותר לגברים. אני בהחלט בעד שוויון. בעד שכר שווה בעבודה, בעד הזדמנויות שוות באקדמיה, בעד ייצוג הולם בכנסת (אגב, אני בדעה שהבעיה כאן היא בנשים שאינן מתמודדות דווקא), וכו´. אני *לא* בעד אפליות מתקנות משום סוג שהוא.
 

טל קר

New member
הבעיה של הפמיניזם זה השם הרע שהוציא

(ו) לו הגברים שקמו על רגליהם האחוריות בתור מגננה. כל זה קרה עוד לפני שנולדתי. (מכיון שכתבתי הודעה נורא ארוכה והיא נמחקה, אני אביא תקציר, וארחיב בתגובה לתגובתך הבאה) א. הגל לא פוספס כי הוא עוד לא נגמר, והוא גם לא יגמר עד שלא יהיה שוויון בין המינים. אולי יהיו הפוגות, אולי יהיו תקופות עם קצב שינויים יותר מהיר וקצב שינויים פחות מהיר, אבל הוא לא יגמר לפני שהוא יסיים את תפקידו. כך שכל ההסברים שלך על הגלים שפוספסו, והפמיניזם שנגמר מהר מדי וכו´, לא ממש תואמים את המציאות. ב. בראש תנועת הפמיניזם עומדות נשים לוחמניות שלא רוצות שוויון באמת, הן רוצות להכניס כמה שיותר לגברים? כדי למלא דברים ריקים מתוכן אלו, אשמח אם ראשית תגיד לי מי הן הנשים האלה, אתה יודע, קצת שמות (כי באמת אני לא יודעת) ותדגים גם מה במעשיהן רומז שהן לא רוצות שוויון באמת, אלא רק רוצות להכניס כמה שיותר לגברים (כמה דוגמאות שנראה על מה אנחנו מדברים) ג. בטח שהפמיניזם זוקף ראשו ורוצה עוד. זכות בחירה זה יפה, אבל זה לא הכל. אנחנו רוצות שוויון. לא שוויון חלקי בתחומים מסוימים שנוחים לגברים, כל עוד אנחנו "לא מגזימות". ראה סעיף א´ שוב. ד. העדר תיקון אפליה הוא המשך שימור המצב של הסטטוס קוו. אם יש שתי משפחות משפחה א´ שכל השנים עשקה את משפחה ב´ וכיום היא נמצאת עם רכוש רב וברוב ענק בכל מוקדי הכוח, ומשפחה ב´ שהיא עניה מרודה ורגליה נדחקו ממוקדי הכוח, להתיחס אליהן עכשיו בדיוק באותה צורה, זה שימור אי השוויון. כמו שאם יש לך עני ועשיר ותתן לשניהם בדיוק את אותו סכום, נניח מאה שקל, זה לא שוויון. ה. התאוריות הסוציוביולוגיות שאחת מהן תיארת כבר מזמן מאוד לא פופולריות ו. בקשר לאישה ששמה את המספר בפורום גייז - זה בהחלט חמור, ואתה לא צריך לנסות לנחש מה יקרה בכיוון ההפוך, כי הכיוון ההפוך בהחלט קורה, כל כך קורה שיצא עכשיו חוק מיוחד נגד STALKING (תסתכל בו, אין לו ממש שיניים). שלא לדבר שאני ראיתי במו עיני בתפוז גברים ששמים תמונות ערום של האקסיות שלהן, שתודה שזה קצת יותר גרוע ממספר טלפון.
 

אלדד26

New member
תגובה ../images/Emo13.gif

מגננה? שום מגננה. מאז פריצת המודעות לנושא שנקרא "שוויון" אני חושב שרוב הגברים (לפחות אלו בסביבתך
) מודעים לשוויון ומוכנים אליו. אני רק טוען שהפמיניזם הפך למין כלי לניגוח המין הגברי על ימין ועל שמאל. אין פעילות אמיתית להשגת שוויון, יש רק פעילות לאפליה מתקנת כל הזמן, דבר שמעורר יותר אנטגוניזם מכל דבר מועיל שהוא. ולשאלותייך: א. כפי שאני רואה את התהליכים כיום, שוויון לא יהיה. יהיו אפליות מתקנות כאלו ואחרות - אבל שוויון לא יהיה. ב. אני מדבר לפי מה שאני רואה. לא, אני לא מכיר את אותן הנשים באמת. לגבי הדוגמאות - דיברתי על נושאים כמו הטרדה מינית, למשל. נורא קל להפליל היום גבר בהטרדה מינית, דווקא בגלל הרגישות כלפי הנשים. ג. הפמיניזם צריך לזקוף ראשו וצריך לרצות עוד. הבעיה שלי היא עם הדרך. אין כזה דבר "נוחים לגברים". אם רוב הנשים היו רוצות את מה שאת רוצה, אז זה באמת היה קורה. הבעיה היא שיש מספיק נשים שאינן מצויות בדעתך, ואינן בהכרח רוצות לשנות את המצב. זה בדיוק כמו בד"צ - אין מספיק חילוניים שישנו את המצב. ד. נכון, אבל אין שום קשר בין הדוגמה שלך לבין רוב האפליות המתקנות. למעט עניין השכר לנשים (שדווקא אינו זוכה לאפליה מתקנת - והאמת שגם לא צריך לזכות לכזו, אלא לשוויון פשוט), אפליות מתקנות אחרות (למשל, יחס משטרה לתלונות על הטרדה) אינן קשורות להיסטוריה רבת שנים. ה. את מוזמנת להפנות אותי למקומות רציניים שאומרים שהן לא פופולריות. במקרה יצא לי להסתובב בחוגי מחקר ביולוגיים שטוענים בדיוק את מה שאני טענתי. ו. נכון, זה אפילו הרבה יותר גרוע. אבל זה עדיין לא מצדיק את העובדה שאף אחד לא התייחס לתלונתו של הגבר. מעניין איך היו מתייחסים אליי אם הייתי טוען שהמזכירה שעובדת איתי מטרידה אותי מינית.
 
למעלה