לספר לסבא וסבתא?

JamesNox

New member
אני לא יצאתי לסבים שלי

לא בגלל עקרון, פשוט חלק נפטרו כבר ועם אגף שלם במשפחה נותק הקשר. אבל לפני כמה שנים (בגיל שלושים והמון) חידשתי את הכרותי עם דוד שלי, שהוא בן כמעט שמונים. לא הייתי מעלה בדעתי לעשות את זה (אני מאד חושש מעימותים), אבל הנסיבות לא הותירו לי הרבה ברירה (הוא חבר טוב של בן זוגי שהתחיל בהתלהבות לצאת מהארון בגיל 50+). ואני חייב להגיד בכנות שזו היתה היציאה הכי קלה שהיתה לי אי פעם. בגילו הוא כבר ראה הכל ושמע הכל, והבין שהדבר הכי חשוב זה שתהיה מאושר. כן היה קל אפילו יותר כי כבר הייתי בזוגיות (במובן שהוא קיבל מייד ״הוכחה״ שאני לא חו״ח בודד), אבל זאת לא סיבה לדחות בעיני.
 

Shinkan

New member
מה קורה במצב ש...

יש אבא שבריאותו לא יציבה, והוא שמרן מאוד, וידוע ע"פ נסיון רחוק יותר שהוא לוקח את הנושא הזה מאוד קשה (הוא בכה כששמע שאחיין שלו יצא מהארון)? אני מכיר מצב כזה, של בחור שסיפר לכל העולם, אבל קשה לו מאוד עם האבא כי הוא פוחד שיקרה לו משהו, אבל מצד שני קשה לו להסתיר כי הוא רוצה שאבא שלו יכיר אותו.
 
לדעתי

בריאותו של האב קודמת לכל. למרות הקושי שבעניין והרצון לשתף את האב, לא הייתי מסכנת את בריאותו.
 

Shinkan

New member
אני מסכים מצד אחד

אבל מצד שני אני חושב על העתיד, יום אחד האבא יילך לעולמו, והבחור יצטרך לחיות כל החיים שלו עם הבור הזה בבטן, שהאבא שלו לא באמת ידע כלום עליו. אני חושב שמצד אחד זה מאוד עצוב, וממש טראגי, אבל מצד שני... אם חס וחלילה יקרה משהו לאבא, איך הבחור יחיה עם זה?
 
למעלה