מאמינים במוסד הנישואין

להביא לך דלי?

התגובה שלך ממש לא לעינין. בואו לא נהפוך את ה"ציניות-בטעמים" להתנהגות של יאנוקות בגנון. יש שמוצאות שהן בהחלט נעימות לעין. ויש אותך, שזה מעורר בך בחילה, כשם שהתגובה שלך מעוררת בי.
 
זה בסדר , סתם טרול משועמם

שמחפש תשומת לב . כל עוד הוא לא עונה עניינית- אין שום טעם אפילו להגיב לו לטרול המשועמם.
 

ב ו ס ת ן

New member
אתה כ"כ צודק

הוא בכל פורום מעיק עם התמונות שלו. זרקו אותו מפורום הכרויות הקודם. יש אנשים שצריך רק להתבונן בחמלה כלפיהם.
 

P u s s i c a t

New member
ממזרים? למה?

ממזר הוא ילד שנולד לאישה נשואה שלא מבעלה - אלא אם הוא (האבא) לא יהודי. היתה לי עוזרת פעם. אישה עגונה. למעלה מ-20 שנים. כשבכתה לרבנים שיגאלו אותה - כי היא רוצה להביא עוד ילדים לעולם ולא רוצה שיוולדו ממזרים אחד הרבנים ייעץ לה להביא ילד מגוי... ככה הוא לא יהיה ממזר ועדיין יהודי כי האמא יהודיה.
אבל בכל מקרה - רווקה שיולדת ילד בלי בעל - הילד לא ממזר. רק אם היא נשואה והאבא של הילדים הוא יהודי שלא נשוי לה.
 
פאטה מורגנה...

ראיתי שם, לא האמנתי, חשבתי חיקוי עלוב של מישהי...ושוב פה. אחריי שאני קוראת "אותך" כי יש רק חתולית אחת שכותבת כך, כן זו את. ברוכה השווה אליינו מ....<?> בהחלט מראה מלבב לראות אותך כאן...<סאמקק...ובכלל>
 

P u s s i c a t

New member
פאטמה.. ../images/Emo3.gif

ואותי קשה לחקות (למרות שלא מעט ניסו
) ברוכה הנמצאת
ותהני כל זמן שזה נמשך, את יודעת, קשתיות. ממצות מהר
כשלא נחמד לי, אני פשוט - פוווף. מתאדה
 
ספרי לי על זה...

{ פוףףףףףףףףףףףף.......ואני הייתי שם} אגב.. את לא חושבת שזו בעיה שדופקת לנו הרבה בחיים? אנחנו, אני למשל, מתרצת המון בשם ה"הגדרות" של המזל שלי, מנצלת את מה שכתוב שם עד הסוף. השאלה, עד כמה אנחנו נצמדות לכתוב, ועד כמה אנחנו חלק מהכתוב...? עד כמה אנחנו זה "הכתוב" לנו במזל- <תכונות> סתם תהיה בעקבות הפוףףף שלך...שמשום מה תייכף אומר לי משהו גם לגביי.
 

P u s s i c a t

New member
יודעת רק עליי ../images/Emo13.gif

בכל עניין המזלות וההורוסקופים התחלתי להתעניין בשלב ממש מאוחר. כשפגשתי בפעם הראשונה את ה"אפיון" של המזל שלי - התחברו לי המון דברים. מאז - ברור שאני "מתרצת" דברים רבים ב"מזל" אליו נולדתי. אבל אצלי לפחות זה התחיל הפוך. רק ש... אני לא מנצלת מה שרשום שם. ולא מתרצת כדי ש"מותר" יהיה לי לעשות דברים. זה פשוט קורה. ואני "מסבירה" את זה בזה. עם או בלי מה שרשום שם - הייתי מתנהגת אותו הדבר. אגב... את ה"הסברים" נותנת בעיקר לעצמי. האדם היחיד שאני חייבת לו כאלה לגבי עצמי.
 

ליאל212

New member
לאחר שרואים כמה קשה לקבל גט

וכמה סירבולים וכמה כאבי נפש לב ראש כמה דמעות נשפכו כמה ימים עצובים כמה חוסר וודאות מתי הרגע היוחל יגיע והוא לא מגיע , כלומר הגיע אבל אחרי כ-5 שנים כלומר 5 שנים חיכיתי לרגע אחד-מתן הגט ואפשר להמשיך ולהמשיך... עכשיו כשאני יותר בוגרת יותר בשלה ומוכנה לזוגיות הנכונה לא רוצה לחזור לשם יותר. אף פעם. לחיות ביחד -כן לאהוב-כן לכבד אחד את השניה ולהיפך-כן וכו' אפשר לעשות את כל זה גם בלי כתובה ובלי טבעת. וכן להביא גם ילד משותף. ואני מאמינה שכשאין את המובן מאליו הזה החתונה , המחוייבות יותר חזקה. כמובן שתלוי בזוג ובהבנה והאהבה שבניהם
 
../images/Emo127.gif מאמינה וחסידת המוסד הזה

נכון, דברים משתנים, מן הסתם, ההתחייבות, הנכונות, הרצון, המחוייבות.. אבל זה לא מחייב שינויים דראסטים עד כדיי אובדן האני העצמי שלך... בעיניי, גם היום, אין ולא יהיה כמו מיסוד זוגית באופן לגלי לחלוטין. לא יכולה להסביר, זה משהו בחינוך בהשקפה בראיה שלי... ולא הולכת לשנות את זה לאור "ההתפתחות" של החברה הנאורה שלנו, שמשום מה היום, דוגלת במערכות פתוחות, במערכות מרובות צלעות ואיברים, או "סתם" לגור ביחד. אבל זו אני.<הייתי שם...ואני אחזור לשם>
 

גלית35

New member
כן מאמינה,אבל גם לא תהיה לי../images/Emo20.gif

בעיה לא לעשות חתונה דתית. וגם האמת לא תיהיה לי בעיה לחיות עם בן זוג ללא כל טקס שכזה.
 

© RoNa

New member
כן ולא

מאוד תלוי בבני זוג ובדינמיקה בניהם. יש כאלה שלא צריכים את המסמך הפורמלי והטקס בכדי שיעידו על זוגיות בריאה, תומכת ואוהבת. ויש כאלה שזה מה שבעצם מחזיק אותם. אולי טקס הנישואין זה רק נורמה חברתית שחברה שלנו התרגלה אליה. בסך הכל אם חיים בזוגיות מלאה תחת קורת גג אחת, מה זה משנה אם יש טבעת או לא? מה שחשוב זה היחס אחד לשני, הכבוד ההדדי, השיתוף והאמון
אישית אני לא יודעת מה אני אעשה כשיגיע הרגע. לא יכולה להגיד עכשיו עד כמה זה יהיה חשוב לי, אבל כנראה אם אני לא חד משמעית, אז אהיה מוכנה לוותר על זה תמורת זוגיות טובה. בסך הכל גם כשחיים יחד כזוג, חייבים להיות כל הדברים שיש בנישואין, אז מה זה משנה בעצם אם זה עם טבעת או לא?
 
להרבה אנשים "חסר" ונחוץ הטקס הזה

כי הוא מסמל עבורם מחויבות , הבעיה היא שהרבה אנשים לא מפנימים את רצינות המחויבות וממשיכים בפועל להתנהג באותה קלות דעת לגבי הזוגיות, לכן אם זה לא עובד, ובחברה החילונית זה כך במידה רבה, אז הטקס הזה הוא סתם אשלייתי, הוא לא באמת מבטיח שהצד השני יקח ברצינות, יכבד ויעריך, יתאמץ לפתור בעיות ולא יפרק בקלות את החבילה, ממש לא.
 
למעלה