מבצעים ברשת ניו פארם

hilala20

New member
מבצעים ברשת ניו פארם

רשת ניו פארם מציעה מבצעים בלעדיים במהלך חודש אוגוסט 2007: 1. מבצע TAX FREE במחלקת הקוסמטיקה. לא צריך לחכות לדיוטי פרי. כל מוצרי האיפור והטיפוח של מותגי הקוסמטיקה היוקרתיים במחירים ללא מע"מ. המותגים המשתתפים במבצע: יובנה, ביותרם, קליניק, ג'יבנשי, שיסיידו, ג'יין פיוברט, דיור, לנקום, גרלן, איב סאן לורן, אסתי לאודר. * המבצע לא כולל את סדרת הרנוטריב של אסתי לאודר. * המע"מ בשיעור של 15.5%. * יש כפל מבצעים 2. מבצע בלעדי של דר' פישר בניו-פארם: כל המוצרים ב-33% הנחה בין מגוון המוצרים: תכשירי תינוקות, מוצרים לטיפוח הגוף והשיער, תכשירים טיפוליים וכן מגוון מוצרים ממחלקת הקוסמטיקה של המותג דר' פישר ג'נסיס. המבצעים מתקיימים בכל סניפי ניו-פארם ברחבי הארץ עד ה-28.08.07. (אם שמעתם/ן על מבצעים נוספים, תעלו בשמחה)
 

pie and cactus

New member
ראיתי בניו פארם משהו כזה:

עד 100% הנחה (כולל כפל מבצעים) תמורת נקודות של ויזה, כאשר כל שקל=100 נקודות.קצת מיהרתי אז לא היה לי זמן לברר פרטים, מישהי יודעת משהו על זה? ונצל"ש קטן - זוכרות שכתבתי שכל מה שאני קונה נכנס לקובץ אקסל עם הפרטים שלו? אז עד היום רק השתמשתי בזה כרשימת קניות, והיום היה לי כל כך משעמם, שהחלטתי לבדוק קצת סטטיסטיקה. בקיצור לא אלאה אתכן (אבל אני יכולה - למשל לפרט מה שווי כל האיפור שלי, כמה הוצאתי על איפור בחודשים שונים ובשנים שונות, מה היה החודש הכי יקר שלי בו ביזבזתי הכי הרבה, ומה היה החודש שבו התחדשתי בהכי הרבה פריטים, מאיזו חברה יש לי הכי הרבה פריטים וכו' וכו'). טוב, בסוף הלאתי אתכן קצת, אז אגיע לנקודה שלי - גיליתי כמה אני מבזבזת בחודש בממוצע על איפור, וקצת הייתי בהלם - 400 ש"ח! בתחלה חשבתי שזה סביר, עכשיו אני דואגת שזה יותר מדי. כמה אתן מוציאות בחודש על איפור? (לא כולל טיפוח, כי בזה אני מינימליסטית)
 

hilala20

New member
באמת היה לך משעמם אה? ../images/Emo8.gif

אני מקציבה לעצמי כרגע 500 ש"ח בחודש לאיפור. משתדלת לא לחרוג מזה וגם עומדת בזה יפה מאוד. אני פשוט לא עובדת כרגע כי אני מתרכזת בפסיכו' אז כל זמן שאין הכנסה, אני ממזערת הוצאות....
 
יש לי גם משהו כזה

אבל אני מפחדת להתסכל כמה הוצאתי.. לדעתי זה הרבה יותר. ובהצלחה בפסיכומטרי! איך אני שמחה שעשיתי אותו כשהייתי בתיכון..
 

foggy night

New member
זה נשמע לי סביר

היו חודשים שהוצאתי הרבה יותר... מצד שני אני מתנחמת בעובדה שלפעמים לא בא לי ואני יכולה לא לקנות כלום כמה שבועות...
 

k a k u l a

New member
החיוב של החודש האחרון כפי שהוצאתי עכשיו

מאתר האינטרנט של הבנק שלי... אתן מוכנות.....לפי הפירוט המדוייק: ניו פארם - 539 ש"ח א"מ- 693 ש"ח א"מ- 378 ש"ח ניו פארם- 784 ש"ח מאק- 499 ש"ח מדינה מילנו- 89 ש"ח ניו פארם- 180 ש"ח מדינה- 83 ש"ח ניו פארם- 304 ש"ח ניו פארם- 290 ש"ח לא עושה חשבון כולל כי אני מפחדת.... כל זה בחודש אחד אין ספק חודש פורה חייבת לציין שנרכשו גם מוצרי טיפוח לא רק איפור
 

k a k u l a

New member
גם בעלי אומר את זה

מזל שיש לי בעל שלא מחשבן לי על הכסף ומזל שמצאתי עבודה שיכולה להרשות לי את כל הבזבוזים האלה כי אני בזבזנית כרונית תמיד רוצה עוד ועוד (כי הפירוט פה היה רק על קומטיקה כן, לא הזכרתי בגדים ונעליים)
 

foggy night

New member
מבחינתי יש שני תנאים (אולי שלושה) שיהפכו

חשבון כזה ללגיטימי אצלי: 1. יש לי את הכסף (ואין...) 2. אני אשתמש בכל מה שקניתי וזה לא דחף בלבד. (לחלופין, אם אתן לאחותי והיא תשתמש זה כאילו בשימוש שלי... אין הבדל). 3. אני באמת צריכה את זה, או לחלופין, זה עושה לי טוב. אני לא באה לשפוט. מצד שני - הרשימה שלך עושה לפחות לי רושם של קניות שמיועדות בין היתר למלא מזוודת איפור מקצועית. אני צודקת?
 

k a k u l a

New member
אין ספק שההצטרפות לפורום השפיעה "לרעה"

ואני ממש לא מאפרת מקצועית. ברור שהיו דברים אחרים שיכולתי לעשות עם הכסף הזה (כמו לחסוך לדוגמא...), ונוסף לזה ברור שיש עוד המון הוצאות של הוצאות על דירה, קניות, מנקה, חשבונונת , בילויים וכו'. אני לא במינוסים מפלצתיים וברור שאם זה לא היה אפשרי - לא הייתי מרשה לעצמי, אבל עדיין לפעמים אני תופסת עת עצמי ואומרת- "לא חבל??????"
 

foggy night

New member
אם את נהנית מזה

ולא מזיקה לעצמך - אז לא חבל. מה שעושה לך טוב. (עד היום אני לא מבינה מאיפה היה לי אומץ לשלם על אידיאליסט שהוא פריימר 350 ש"ח.... - מצד שני, אני גם מאוד מאוד מאוד מרוצה ממנו, אז אם הוא עושה לי טוב....)
 

בלונד23

New member
אני הייתי אומרת שתנסי להפחית

ולו למען שלום-בית. במקום בעלך הייתי כועסת. גם אם יש לכם וטוב שכך, עדיף לחסוך את הכסף לזמנים קשים בעתיד. זו דעתי, אבל כמובן, אם יש לך אלפי שקלים פנויים בכל חודש אז קטונתי.... הייתי מגבילה את עצמי לסכום כמו שהילהלה עשתה, ולא חורגת ממנו
 

hilala20

New member
את מזכירה לי את הדמות בספר שאני קוראת

עכשיו... confessions of a shopaholic. אני כל הזמן קוראת עכשיו ספרים באנגלית בגלל הפסיכו' ובין כל הכבדים שקניתי החלטתי לקחת משהו קליל גם. זה על אחת שמן הסתם מכורה לקניות ונכנסת למינוס וכל הזמן מנסה למצוא פתרונות יצירתיים איך להגמל/להרוויח יותר. דיי משעשע למען האמת אבל הרשימות שלה עוד יותר נוראיות משלך (לא שזה נוראי, אם יש כסף למה לא? אבל לה כבר אין...). והכי הצחיק אותי למצוא את מאק בין שורות הספר באיזה יום.
 

k a k u l a

New member
אבל מה שהכי מצחיק אותי

זה שתמיד אני חושבת שיחסית לחברות אחרות בפורום, אני לא קונה הרבה בכלל....
 
למעלה