אתה הראשון שבחר- זכית!בומבדיר
אתה הראשון שבחר- זכית!בומבדיר
תמונות תח"צ מברלין.מבצע לחג למהירי החלטה.
מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
פרק האוטובוסיםתמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
עוד אוטובוס של אנדיתמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
עוד אוטובוס של אנדי
בירושלים כבר יש 75-155-69 האדומה.זה בהחלט האוטובוס שלי!
הלוואי ויגיע יום אחד גם לרחובות ת"א...
זה לא אותו אוטובוסבירושלים כבר יש 75-155-69 האדומה.
ליד בניין העירייהתמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
לזכות ישראל ייאמר, שמכניסים מסכים כאלהליד בניין העירייה
תחנת אוטובוס צנועה, אבל מסך דיגיטלי המפרט את הקווים בתחנה ומועד הגעתם - יש.
גם בירושלים.לזכות ישראל ייאמר, שמכניסים מסכים כאלה
באזור גוש דן והשרון נכנסו לאחרונה מסכי מידע דומים. מובן, שלא בכל האזור ומובן, שיש עוד חלקים בישראל. אבל עדיין התחילו ממשהו, בתקווה שזה יתפתח ליותר.
והיום ראיתי מסך עובד!גם בירושלים.
טוב... בערךוהיום ראיתי מסך עובד!
באמת ראיתי את זה שבקרן היסודטוב... בערך
יש אחד בקרן היסוד שעובד כבר הרבה זמן. היום ראיתי אחד בצומת בר אילן שהציג את הקווים בכיוון הלא נכון. בכלל, ההתקנה של השלטים האלה קצת הזויה. כדי להתקין אותם בלי לחפור יותר מדי, בכל הקו הכחול ביטלו תחנה אחת בכל קבוצה של תחנות כדי להשתמש בתשתית החשמל שלה, אני מניח (גם ככה לא מפעילילם את התורה שלהן אף פעם) מה שקרה בפועל זה שהשלטים די רחוקים מהתחנות עצמן והאבסורד הוא שלעיתים הם גם מופנים בגבם לתחנות!
גם בירושלים.
אוטובוס ורק"לתמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
כפול שתייםאוטובוס ורק"ל
וגר זאב ליד כבש, בגרסה הברלינאית.
עוד בסביבהתמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
Karl-Liebknecht-Strasse סמוך לאכלסנדר פלץעוד בסביבה
תיאלצו לסלוח לי על שאיני מעלה את שמות הרחובות. אחח...לו רק השפה הגרמנית הייתה קלה (להגייה וקצרה בכתיבה) כמו התח"צ של ברלין.
אפשר לשכור את שירותיך?Karl-Liebknecht-Strasse סמוך לאכלסנדר פלץ
התמחור שלי נוח ויציבאפשר לשכור את שירותיך?
כמה כסף אתה גובה פר רחוב?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.