מבצע לחג למהירי החלטה.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
התמחור שלי נוח ויציב
תוכל לקבל שם רחוב בעבור 1.5 אירו, לחלופין תוכל לקבל את כל שמות הרחובות בעלות חד פעמית וצונועה של חופשי שבועי ברלינאי AB דנדש!
אנחנו בעיצומו של שרשור ברלינאי מרתק (כהרגלך), אך איני יכול שלא לתהות מתי נזכה לראות את גם החלק הראשן במבצע החג שלך?
1.5 יורו?! בוא'נה, אתה פושט עורות!

תגיד, אפשר לעשות אתך טרייד-אין עם השרשור העתידי של קו אשקלון-ב"ש?
אפרופו AB, במחיר 35 יורו ניתן לרכוש את ה-Berlin welcome card שמעניק לך 5 ימים של שימוש חופשי באזורי ABC באמצעי התח"צ השונים + הנחות משמעותיות לאתרים תיירותיים. מומלץ ביותר.
 

באג2003

New member
1.5 יורו?! בוא'נה, אתה פושט עורות!

תגיד, אפשר לעשות אתך טרייד-אין עם השרשור העתידי של קו אשקלון-ב"ש?
אפרופו AB, במחיר 35 יורו ניתן לרכוש את ה-Berlin welcome card שמעניק לך 5 ימים של שימוש חופשי באזורי ABC באמצעי התח"צ השונים + הנחות משמעותיות לאתרים תיירותיים. מומלץ ביותר.
נראה שהדרתי רגליי מגן העדן החת"צי הזה יותר
מדי זמן! ובאופן כללי היית שמח לחזור ולבקר במקומות ואתרים שהחסרתי בעבר, קיומו של ה- Berlin welcome card יפגע פונקט במטרה!
 

בועז ל

New member
תמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.
ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...
כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
עדיין עם אוטובוסים: במעבר חד לתקופה אחרת
סמוך למוזיאון הטכנולוגיה נתגלתה הענתיקה הזאת ששייכת למוזיאון.
 
עדיין עם אוטובוסים: במעבר חד לתקופה אחרת
סמוך למוזיאון הטכנולוגיה נתגלתה הענתיקה הזאת ששייכת למוזיאון.
Buessing, שנבלעה במ.א.ן
איפה זה?! אין, אני פשוט חייב להגיע שוב לברלין. אני לא תופס אפילו כמה דברים פספסתי. לא ידעתי שיש להם מוזיאון אוטובוסים (ידעתי שיש כמה אוטובוסים משומרים, אבל לא ידעתי היכן)...
 

בועז ל

New member
Buessing, שנבלעה במ.א.ן
איפה זה?! אין, אני פשוט חייב להגיע שוב לברלין. אני לא תופס אפילו כמה דברים פספסתי. לא ידעתי שיש להם מוזיאון אוטובוסים (ידעתי שיש כמה אוטובוסים משומרים, אבל לא ידעתי היכן)...
גם אני פספסתי לא מעט דברים.
שהיתי שישה ימים נטו בברלין, שמתוכם הקדשתי יומיים לנסיעות מחוץ לעיר. נותרתי עם ארבעה ימים שבפירוש אינם מספיקים לעיר הענקית הזו.
 

בועז ל

New member
תמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.
ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...
כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
חזית הענתיקה
 

בועז ל

New member
תמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.
ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...
כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
סביבת בית הפרלמנט הגרמני
אוטובוסי קומתיים קיימים בשפע בברלין ועושה רושם שמצליחים לא רע.
 

darkshadow1

New member
סביבת בית הפרלמנט הגרמני
אוטובוסי קומתיים קיימים בשפע בברלין ועושה רושם שמצליחים לא רע.
גם ברומא היו לא מעט כאלה-
רק שלא ממש ראיתי אנשים יושבים למעלה כי היה די חם. ובכיכר יש ריקשות?
 
סביבת בית הפרלמנט הגרמני
אוטובוסי קומתיים קיימים בשפע בברלין ועושה רושם שמצליחים לא רע.
הירוקים/קרם שבתמונה עבדו פעם בתח"צ בברלין
גירסה חד-קומתית שלהם היוותה את עמוד השדרה של הצי של דן במשך שני עשורים וחצי, אחד עדיין נוסע בקו ואחד במוזיאון אגד. זה דגם שבגללו סחבק אוהב אוטובוסים!
 

mauzer

New member
הירוקים/קרם שבתמונה עבדו פעם בתח"צ בברלין
גירסה חד-קומתית שלהם היוותה את עמוד השדרה של הצי של דן במשך שני עשורים וחצי, אחד עדיין נוסע בקו ואחד במוזיאון אגד. זה דגם שבגללו סחבק אוהב אוטובוסים!
המשחק omsi bus simulator מוכר לך ?
 
תמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.
ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...
כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
זה האוטובוס של אביתר, לא שלי!

אגב, מסכים לגבי ברלין - גן עדן תח"צי על גבול השלמות....
 

בועז ל

New member
תמונות תח"צ מברלין.
חג שמח לכולם. חודש ספטמבר הוא החודש המועדף שלי לגיחות קצרות לחו"ל. זהו חודש רגוע, לאחר הפורענות התיירותית ששיאה ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר במרבית חלקי אירופה עדיין מצוין לטיולים. השנה בחרתי בברלין בה טרם ביקרתי. על התח"צ בגרמניה נכתבו לא מעט מלים בפורום, כמו גם תמונות שהוצגו ממנה. אי לכך, השרשור הזה לא יהיה שרשור נתונים מקצועי א-לה פיינשטיין ממוסקבה, אלא רק שרשור תיירותי א-לה בועז לוי התייר הממוצע.
ולמרות זאת אומר בקצרה כי מערכת התח"צ שמצאתי בברלין היא אחת המערכות האיכותיות ביותר בהן נתקלתי באירופה. מערכת שניתן להשוות אותה לנבחרת גרמניה בכדורגל: מסודרת, יעילה, עושה היטב את עבודתה, אך למרות הכל לא מושלמת. היעדר כריזה באנגלית ברכבת לנמה"ת, חלונות מקושקשים בגרפיטי מהם לא ניתן להביט החוצה, איחורי רכבות (כן גם אצל הגרמנים ועד 30 דקות לעתים) ועוד. אך כל הליקויים שהוזכרו כעת בטלים בשישים לעומת המצוי בברלין ושיעורם זעום ביותר. נכון לספטמבר, לא נתקלתי בפקקי תנועה ברחובות ברלין. מקום ישיבה ברכבות כמעט תמיד נמצא, התדירות מעולה, המידע זמין ובשפע, כרטוס משותף אמיתי ומלא לכל אמצעי התח"צ וכרטיס נסיעה לקבוצות קטנות (עד חמישה אנשים) שהייתי מאוד רוצה לראות בארץ. נכון, יש באירופה רכבות תחתית מפותחות מזו של ברלין (שאף היא מצוינת), אלא שהסוד הגדול בהצלחתה של התח"צ הברלינאית הוא באינטגרציה המצוינת שבין אמצעי התח"צ השונים, שחיים בסמיכות פיזית ומשלימים זה את זה. כאשר התדירות מצוינת והמידע נגיש וזמין, החיים הופכים פשוטים מאוד לתייר המזדמן וגם החלפה בין אמצעי תח"צ אחד לאחר אינה מטרידה כלל. לתייר מהסוג שלי, שאוהב לתעות ולהתברבר קצת, הגרמנים עושים את החיים קשים עם הסדר והדיוק שלהם...
כהרגלי בקודש, אפתח עם האוטובוס של אנדי.
בניין הרייכסטאג
לאלו המתכננים טיפוס לכיפת בניין הפרלמנט, כדאי לדעת כי ביקור שכזה מצריך תיאום של לפחות שלושה ימים מראש (מתבצע דרך האינטרנט). אני לא ידעתי ופספסתי.
 

בועז ל

New member
בניין הרייכסטאג
לאלו המתכננים טיפוס לכיפת בניין הפרלמנט, כדאי לדעת כי ביקור שכזה מצריך תיאום של לפחות שלושה ימים מראש (מתבצע דרך האינטרנט). אני לא ידעתי ופספסתי.
שונות
עוד אמצעי תח"צ תיירותי. אני כבר רואה את "חובב המוניות של הפורום" (כן, רתם, זה אתה
) מגיע לברך על האמצעי החדש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה