מסוף כרמלית
New member
יש שם אחלה מסעדה!הפסקה
אשוב מחר אי"עם פרק הרכבות. בתמונה: המבנה הגבוה בברלין - ה-TV TOWER על רקע מסילת הרכבת.
יש שם אחלה מסעדה!הפסקה
אשוב מחר אי"עם פרק הרכבות. בתמונה: המבנה הגבוה בברלין - ה-TV TOWER על רקע מסילת הרכבת.
שהייתה מלאה בדיוק כשהגעתי למרחק שני מטריםיש שם אחלה מסעדה!
אני מבקש גם את הצילומים של קו יד מרדכי ב"ש...הפסקה
אשוב מחר אי"עם פרק הרכבות. בתמונה: המבנה הגבוה בברלין - ה-TV TOWER על רקע מסילת הרכבת.
בקשתך הועברה לוועדת חריגים.אני מבקש גם את הצילומים של קו יד מרדכי ב"ש...
תודה.
מכאן!מבצע לחג למהירי החלטה.
מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
פרק הרכבות.מבצע לחג למהירי החלטה.
מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
אם זה היה מגדל משרדים-פרק הרכבות.
אפתח במספר תמונות פנורמה ממגדל השידור שהנו המבנה הגבוה בברלין. 368 מ' גובהו של המגדל ומתוכם (אאל"ט) למעלה מ-130 מ' של אנטנה. מעולם לא הבנתי מדוע גם גובהן של האנטנות נכלל בחישוב גובהו הכולל של המגדל, אך זה כבר עניין לפירושו של קובי חובב המגדלים. כך או כך, העלייה לתצפית המגדל, שנמצאת בגובה 203 מ', נעשית באמצעות מעלית אולטרא מהירה (6 מ' בשנייה, כמדומני) שמטיסה את הנוסעים למרומי המגדל. הנה קטע נוף שנשקף מלמעלה.
תודה על ההסבר, אבל היי: יש שם מסעדה!אם זה היה מגדל משרדים-
האנטנה לא הייתה נכללת בגובה. במקרה של מגדלי תצפית המצב שונה והאנטנה כן נכללת בחישוב.
אני לא במיוחד בקיא בהגדרות,תודה על ההסבר, אבל היי: יש שם מסעדה!
איך אנו מתמודדים עם השעטנז הזה מבחינת ההגדרה?
כאלה רכבות צריכות לפעול בקו לראשל"צ מערבפרק הרכבות.
אפתח במספר תמונות פנורמה ממגדל השידור שהנו המבנה הגבוה בברלין. 368 מ' גובהו של המגדל ומתוכם (אאל"ט) למעלה מ-130 מ' של אנטנה. מעולם לא הבנתי מדוע גם גובהן של האנטנות נכלל בחישוב גובהו הכולל של המגדל, אך זה כבר עניין לפירושו של קובי חובב המגדלים. כך או כך, העלייה לתצפית המגדל, שנמצאת בגובה 203 מ', נעשית באמצעות מעלית אולטרא מהירה (6 מ' בשנייה, כמדומני) שמטיסה את הנוסעים למרומי המגדל. הנה קטע נוף שנשקף מלמעלה.
לא "מביאים" - משתמשים בציוד הקייםכאלה רכבות צריכות לפעול בקו לראשל"צ מערב
ובעוד קווים פרבריים בארץ. יש צורך לחשמל את כל הרשת בהקדם, וליבא רכבות כמו ב- SBAHN הברלינאי. רכבת קלת משקל, תאוצה מהירה, עצירה מהירה. כל הרכבת נמוכת רצפה. במקום זאת מביאים פה לקו שיש תחנה כל 2 קילומטר, רכבת קומותיים כבדה עם קטר משא...
כאלה רכבות צריכות לפעול בקו לראשל"צ מערב
ובעוד קווים פרבריים בארץ. יש צורך לחשמל את כל הרשת בהקדם, וליבא רכבות כמו ב- SBAHN הברלינאי. רכבת קלת משקל, תאוצה מהירה, עצירה מהירה. כל הרכבת נמוכת רצפה. במקום זאת מביאים פה לקו שיש תחנה כל 2 קילומטר, רכבת קומותיים כבדה עם קטר משא...
אלו רכבות שמיוצרות במיוחד למערכתכאלה רכבות צריכות לפעול בקו לראשל"צ מערב
ובעוד קווים פרבריים בארץ. יש צורך לחשמל את כל הרשת בהקדם, וליבא רכבות כמו ב- SBAHN הברלינאי. רכבת קלת משקל, תאוצה מהירה, עצירה מהירה. כל הרכבת נמוכת רצפה. במקום זאת מביאים פה לקו שיש תחנה כל 2 קילומטר, רכבת קומותיים כבדה עם קטר משא...
אותה גברתמבצע לחג למהירי החלטה.
מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
אותה גברת
רכבות חולפות בלב לבה של העיר. בברלין, כמו בערים נוספות באירופה, אתה מבין איזה יתרון עצום יש לדבר.
וגם כבלי חשמל מכועריםקרינה!!!!!
המסילה בתמונה נבנתה בסוף המאה ה- 19אותה גברת
רכבות חולפות בלב לבה של העיר. בברלין, כמו בערים נוספות באירופה, אתה מבין איזה יתרון עצום יש לדבר.
המסילה בתמונה נבנתה בסוף המאה ה- 19
וכדי להקים אותה הרסו מספר לא מבוטל של בניינים. קשה לי להאמין שבברלין של שנת 2011 היו מאפשרים להרוס בניינים רבים במרכז העיר, כדי להעביר מסילה.
Berlin Hauptbahnhofמבצע לחג למהירי החלטה.
מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
ענקית,אך לא הכי גדולה באירופה, ואף לא בגרמניהBerlin Hauptbahnhof
מזג האוויר והראות לא האירו לי פנים ביום שעליתי למגדל. הנה מה שהצלחתי לחלץ בכ"ז ממראה תחנת הרכבת הענקית של ברלין ואירופה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.