מבצע לחג למהירי החלטה.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מבצע לחג למהירי החלטה.

מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
רציפים 11-16
המפלס העליון של התחנה. כאן מתנהלת תנועת הרכבות ממזרח למערב ובכיוון ההפוך. תחנת Berlin Hauptbahnhof נמצאת על ה"רינג" (תוואי הטבעת הרכבתית ) של ברלין. גם בית המלון בו השתכנתי נמצא כ-300 מ' בלבד מאחת מתחנות הטבעת. המיקום הפנטסטי הזה הביא לידי כך שלא נזקקתי ליותר מקישור תח"צי אחד לכל היותר, לכל יעד שביקשתי להגיע אליו.
 
רציפים 11-16
המפלס העליון של התחנה. כאן מתנהלת תנועת הרכבות ממזרח למערב ובכיוון ההפוך. תחנת Berlin Hauptbahnhof נמצאת על ה"רינג" (תוואי הטבעת הרכבתית ) של ברלין. גם בית המלון בו השתכנתי נמצא כ-300 מ' בלבד מאחת מתחנות הטבעת. המיקום הפנטסטי הזה הביא לידי כך שלא נזקקתי ליותר מקישור תח"צי אחד לכל היותר, לכל יעד שביקשתי להגיע אליו.
התחנה לא על קו הטבעת
תחנת Berlin Hauptbahnhof נמצאת על הצטלבות הקווים הראשיים של מזרח-מערב (ה-Stadtbahn ההיסטורי, מקביל בערך לקו האיילון שלנו בתפקידו) וצפון דרום החדש לגמרי, שהושלם ב-2006.
 

cooldan612

New member
רציפים 11-16
המפלס העליון של התחנה. כאן מתנהלת תנועת הרכבות ממזרח למערב ובכיוון ההפוך. תחנת Berlin Hauptbahnhof נמצאת על ה"רינג" (תוואי הטבעת הרכבתית ) של ברלין. גם בית המלון בו השתכנתי נמצא כ-300 מ' בלבד מאחת מתחנות הטבעת. המיקום הפנטסטי הזה הביא לידי כך שלא נזקקתי ליותר מקישור תח"צי אחד לכל היותר, לכל יעד שביקשתי להגיע אליו.
תשים לב, שהמסילות בברלין
אין להם אבנים ששמים מתחת. יש מעין רצפה כזאת שאני לפחות ראיתי בתמונה שנראית יפה לעין! מה שמייחד את הרכבות שמה ובכלל בשאר מדינות אירופה זה שהן נוסעות על כבלים חשמליים. ידוע לי על פרויקט מסוג זה גם בישראל. השאלה שנשאלת זה האם הפרויקט הנ"ל ייצא לפועל, אם כן בעוד כמה זמן יתחילו לבצע אותו?
 

cooldan612

New member
תשים לב, שהמסילות בברלין
אין להם אבנים ששמים מתחת. יש מעין רצפה כזאת שאני לפחות ראיתי בתמונה שנראית יפה לעין! מה שמייחד את הרכבות שמה ובכלל בשאר מדינות אירופה זה שהן נוסעות על כבלים חשמליים. ידוע לי על פרויקט מסוג זה גם בישראל. השאלה שנשאלת זה האם הפרויקט הנ"ל ייצא לפועל, אם כן בעוד כמה זמן יתחילו לבצע אותו?
תיקון קטן!
אוליי הרצפות האלה שהמסילות מורכבות על גבן זה כנראה בתחנות הרכבת.
 

Rubim88

New member
תשים לב, שהמסילות בברלין
אין להם אבנים ששמים מתחת. יש מעין רצפה כזאת שאני לפחות ראיתי בתמונה שנראית יפה לעין! מה שמייחד את הרכבות שמה ובכלל בשאר מדינות אירופה זה שהן נוסעות על כבלים חשמליים. ידוע לי על פרויקט מסוג זה גם בישראל. השאלה שנשאלת זה האם הפרויקט הנ"ל ייצא לפועל, אם כן בעוד כמה זמן יתחילו לבצע אותו?
הלוחות האלו
הם לוחות אקוסטים ומשמשים להפחתת הרעש הנוצר מהרכבות - מתחת עדיין יש אדנים שמחוברים לבטון. זו אחת מהדרכים להפחתת רעש מרכבות.
 

בועז ל

New member
מבצע לחג למהירי החלטה.

מה הייתם מעדיפים לראות: שרשור תמונות מכאן?
בתחנת "ברלין שפנדאו"
רכבת ICE, לא הכי נקייה חיצונית, מגיעה לקחת את עבדכם הנאמן ל-Wolfsburg הנמצאת כ-200 ק"מ מחוץ לברלין. 52 דקות של נסיעה חלקה ונעימה נדרשו ל-ICE ע"מ להגיע ליעדה. מהירות השיא במהלך הנסיעה - 251 קמ"ש לרכבת שמסוגלת ליותר (330 קמ"ש ע"פ מורי הדגול, פרופ' מלינג)
 

david80

Member
בתחנת "ברלין שפנדאו"
רכבת ICE, לא הכי נקייה חיצונית, מגיעה לקחת את עבדכם הנאמן ל-Wolfsburg הנמצאת כ-200 ק"מ מחוץ לברלין. 52 דקות של נסיעה חלקה ונעימה נדרשו ל-ICE ע"מ להגיע ליעדה. מהירות השיא במהלך הנסיעה - 251 קמ"ש לרכבת שמסוגלת ליותר (330 קמ"ש ע"פ מורי הדגול, פרופ' מלינג)
זה ICE בתצורת מודו והיא מוגבלת ל-280 קמ"ש
אך ה-ICE החדש יותר שהוא קרונוע מסוג סימנס וולארו היא אכן בנוייה ל-330 קמ"ש, אך רשת הרכבות המהירות בגרמניה הן יחסית לא מפותחות ורוב הקווים מוגבלים ל-200-250 קמ"ש. הן כן מגיעות ל-300 קמ"ש בין פרנקפורט לקלן ובקו בין פרנקפורט לפריז הן מגיעות עד ל-320 קמ"ש (בשטח צרפת בלבד)!
 
בתחנת "ברלין שפנדאו"
רכבת ICE, לא הכי נקייה חיצונית, מגיעה לקחת את עבדכם הנאמן ל-Wolfsburg הנמצאת כ-200 ק"מ מחוץ לברלין. 52 דקות של נסיעה חלקה ונעימה נדרשו ל-ICE ע"מ להגיע ליעדה. מהירות השיא במהלך הנסיעה - 251 קמ"ש לרכבת שמסוגלת ליותר (330 קמ"ש ע"פ מורי הדגול, פרופ' מלינג)
לא ה-ICE הזה בועז!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה