מהארץ: 3 תינוקות מתו מהרפס.....

אנשים דפוקים לגמרי

אם כבר יודעים שלמוהל מסויים יש הרפס - למה לתת לו להמשיך להרוג ילדים?? לא מצליחה להבין את זה.
 

חדשה31

New member
כרוניקה של מוות ידוע מראש.

מה זתומרת "לתת לו"? נראה שהכל נעשה במסגרת החוק. מדברים איתם, מנסים לשכנע - ואיש לא מעלה בדעתו לעצור את העניין ע"י חקיקה או בצורת אכיפה (ואיזה חוק יאכפו בדיוק, אני לא יודעת...). חוסר אונים טוטאלי של הרשויות. כמעט כמו פה. (פה נראה שהרשויות לא ממש רוצות להתערב...) כל פעם מחדש אני מתפעלת איזה לובי חזק יש לתמיכה במילת קטינים על כל תצורותיה והשלכותיה - לעומת הלובי הכל כך חזק נגד מילת קטינות... פשוט מטריף ת'שכל.
 
ממה שהבנתי מהכתבה

מדובר על אותו מוהל שהדביק כבר שלושה ילדים שמתו. אם זה לא רצח, אני לא יודעת מה זה.
 

Sailorgirl

New member
מטורפים ברבאריים פשוט אין לי מילים.


 

ayala26

New member
אחד ה"הוראות" שנותנים ליולדת בהולנד

הוא שאם מישהו בא לבקר את התינוק ויש לו פצע הרפס על השפתיים לא לתת לו בשום אופן להחזיק את התינוק כי הרפס קטלני לתינוקות ושיש לשים לב באופן מיוחד לכך. איך זה שאנשים לא יודעים שהרפס הורג תינוקות (או גורם להם לפגיעות מוחיות קשות)??
 
אנשים בורים לגמרי בכל מה שקשור להיגיינה ומחלו

לא רק הרפס שאנשים מדביקים אחד את השני ללא הכרה מבלי להזהר בימים שהפצע פעיל ובכך למנוע הדבקות מיותרת, הם גם באים עם שפעת, ואפילו מחלקת הנשיקה לתינוק בן יומו, לבקר את היולדת הטריה ונושמים לתוך הפה של התינוק! אין מודעות וגם אם יש מיד מבטלים אותה לטובת היתרונות של ההתחסנות הפיזית כתוצאה מחשיפה למחלות.
 

יד אביב

New member
האמת שאני לא ידעתי את זה

אני סובלת מהרפס בשפתיים מדי פעם, וממש לא ידעתי שהוא משפיע בצורה כה קטלנית על תינוקות. אני כמובן תמיד נזהרת בנשיקות וכו' כשיש לי הרפס פעיל (וזה קשה מאד כשמדובר בבן שלי עצמי!!), אבל רק כי לא רציתי שהוא יסבול מהגועל הזה גם. ממש לא ידעתי שעבור תינוקות זה קטלני בצורה כזו. חשבתי שגם יש הבדל בין הידבקות באיבר המין, ועוד בזמן שהוא פצוע, כפי שמתואר בכתבה, לבין מגע בין שפתיים נגועות ללחי תינוקית רכה. בכל אופן, תודה על המידע. אני אנסה לבדוק קצת יותר לעומק על השלבים בהם זה ממש מסוכן.
 

ayala26

New member
את צודקת,

גם אני לא ידעתי את זה לפני שבני הבכור נולד. אני כבר לא זוכרת אם קראתי את זה בעלון במרפאת היולדות או שהיולדת אמרה לי או שהדולה אמרה לי (דולה פוסט פארטום ששמלווה יולדת בשבוע הראשון אחרי הלידה כל לידה, ראשונה, שניה או עשירית
בהולנד)
 

יד אביב

New member
לא הצלחתי למצוא מידע מספק

עד איזה גיל זה ההדבקות ממש מסכנת חיים לתינוק?
 

ayala26

New member
מדובר ממש על גיל מהלידה

בשבועות הראשונים לפחות הרפס הוא קטלני לתינוקות.
 

ayala26

New member
השאלה היתה צריכה להיות

איך זה שלא מיידעים הורים לתינוק שנולד שהרפס הורג תינוקות (או גורם להם לפגיעות מוחיות קשות)??
 
הנה המקרה הזכור לי הבארץ

אבל האמת שי/ש כל כך הרבה מקרים שלא מגיעים לתקשורת לילד יש שבועיים אחרי ברית המילה "שלפוחיות" ההורים הולכים לרופא שמים לילד משהו ושמחים שזה לא הגיע לגזע המוח ואפילו מתווכחים איתי לפעמים ש"לא יכול להיות שהמוהל מוצץ לילד את הפצע" ולא פעם אמרו לי "כן , כן .... וגם יהודים עושים מצות מדם תינוקות נוצריים" היינ כדי להבהיר לי את גודל האבסורד במה שאני אומרת אז.... אני שולחת אותם לוידיאו של ברית המילה וגם רואים שהמוהל מתכוף לכיוון איבר המין של התינוק עם הפה שלו "אבל עמדתי ליד התינוק כל משך הברית"!?!?!? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2163815,00.html
 

ayala26

New member
מרתיח!!!

תשובת משרד הבריאות: "אין לנו סמכות אכיפה בנושא" סמכות אכיפה?! האם זה בכלל מחוץ לחוק למצוץ פצע מדמם באיבר המין בפה? אם זה מחוץ לחוק והמוהל עובר על חוק למה שלא תהיה להם סמכות אכיפה?
 
למעלה