מהו הרכב הנחשק בענייך??

IT-WRX

New member
IT / GOLF

לא יודע מי שאל אבל כמה שאלו אז ככה, אני מצטער על זמן התגובה אבל הייתי עסוק מצטער!. ולשאלתכם מי שלא מודע לנוסע ראיתי אנשים שואלים למה לא GT אז להשכלתכם. IMPREZA TURBO GT TURBO ה-tmodel הוא WRX יש כאלה שאומרים ככה ויש האומרים אחרת, דבר שני לא יודע מה הגרמנים מדברים אבל GOLF V6 ע ג ל ה יציבות גבוהה אבל לא חסר את זה ל-IT האצה איטית למדי, בסיבובים לא מלכה בקיצור מאז ועד להודעה חדשה המנצחת היא- Impreza Turbo GT Turbo WRX עוד משהו אני מחפש גלאי של Uniden מישהו מוכר (דווקא לא לשלי, אני קניתי מאיזה פרייר של חברה ...)
 

Booly

New member
אני הייתי קונה Eליאו RS חדשה ובעודף

מביא קיט הנמכה + בולמים של קוני, מחליף את הבלמים לבלמים ודיסקים של Ferrado, צינורות בלמים, BodyKit של- PrimaRacing אגזוז קומפלט של Devil, מחשב חדש + קמשפטים חמים של פיפרקוס,פילטר אוויר של K&N, מחליף את משאבת הדלק ווסת לחץ דלק, קיט של טורב וכמובןגלגלים משהו בסיגנון של 195/45/15 עם צמיגים של YOKO או FIRESTONE או PIRRELI. כסאות מדגם AVO2 של SPARCO או אולי כיסאות של COBRA עם חגורות 4 נקודות אחיזה. ריפודי עור התואמים לצבע הרכב, הגה של MOMO או SPARCO עם ידית הילוכים תואמת לוח שעונים לבן... וכמובן שבעודף אני משקיע במערך סוף הדרך !
 

7stan

New member
דלתא אינטגרלה 88´

אפשר לקנות אותה ב-40K ובשאר הכסף לתחזק אותה שנה-שנתיים.
 

Dimension-X

New member
לא חידשת כלום!.. ימעאפן יסתום !

ימפגר ידפוק ילא נורמלי.. ילא מפותח ! יילד מסכן ...... אתה לא קולט ????????????????????? ש............... ש................... ש................. מדברים איתך על לאנצ´יה ?? חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי חי
 

ac cobra

New member
הינה שלי

אני חושב ש bmw 840 או 850 כמו שראיתי באפקה חונה זה רכב טוב יש לו בערך 370 כ"ס ומנוע בגודל 5 ליטר !!!! אמ......... הוא יפה בצבע שחור חזק כמו של כל הערסים והוא עולה רק כ 130k ( ה840 עולה לפי המחירון של לוי יחצק רק 112k!!!!!!( ומה כבר אפשר להוסיף לו?????? אולי איזה מערכת רמקולים ב12 אלף ₪ ( שכוללת את כל הערכה = רמקולים , צ´ינצר+ רדיו דיסק) ומוסיף השקעה עד 5000 ₪ דברים לתוך האוטו+ "סאנרוף" ובאשר הכסף האיתי או את הפיג´ו של mi 16 ב40 אלך או ששומר לדלק!!! יש לכם אולי שיפורים לזה?<???????
 

7stan

New member
אחרי שתיסע בזה כבר תרצה אוטו אחר

ל-840 יש איזה 270 כ"ס ולא 370. המנוע הוא 4 ליטר V8 והגיר האוטומטי מסרס אותו כנהוג במכוניות אירופאיות. הביצועים בכלל לא ברמה שאתה חושב - אימפרזה תנסר כל 840 כזו ללא רחמים. והמחירון - לא פלא שהוא כה נמוך, כל תקלה באוטו הזה תעלה לך עשרות אלפים.
 

© DrorZi

New member
יש בלבול קל לדעתי

ה 840 הינה מכונית ספורט סלון ה WRX הינה מכונית ספורט. (כאילו נקודה כזה
) ה840 תשאיר את ה WRX בכל תאוצה שלא מעמידה, היא בנויה לנסוע 230 יום שלם ובנוחות, היא מיועדת לאנשים "מיושבים" שממהרים (מאוד) ולא לכאלה שאוהבים להרגיש כל רגע ורגע את האוטו. את האמת, אם כבר אתה רוצה תחרות ל WRX ורוצה להזכיר BMW באותה נשימה אז תזכיר את ה 328 (או נכון להיום את ה 330), סדרה 3 פונה הרבה יותר לנהג מאשר סדרה 8. אל תשמיץ יותר מידי את ה BMW בנוגע ליוקר החלפים, זה לא תמיד נכון.
דרור זי, לא היה מתנגד להעמיד 840 בחניה, ממש לא.
 

ac cobra

New member
יש לך טעות קטנה

בbmw אין סידרה 8 יש סידרה 3,5,7, ויש את הסידרה 6 שלשם היא היא שייכת ובקרוב היא תוחלף בz9 ואת הסדרה 6 היא ביוביא יאישי ולא דרך היבוא
 

אילן די

New member
תדייק

מה זאת אומרת אין סדרה 8 ? המכונית שבתמונה היא ללא ספק 840. היצור הופסק כיוון שלא היה ביקוש. הייצור של סדרה 6 (שהופסק אי שם בתחילת שנות ה-80) עדיין לא חודש אם כי יש כבר אבטיפוס. הסדרות של במוו כיום הן 3,5,7,Z ו- X.
 

be_roo

New member
שכל חלק יעלה אפילו כמו חצי אוטו

לא משנה כמה עולים חלפים, כי אתה לא תזדקק להם. כשמדובר ברכב חדש יחסית (לא מדברת על 318 משנות ה-80), אין תקלות. 3 עברו במשפחתי עם לא מעט קילומטרז, ועדינות היא לא מילה שמתארת את סגנון הנהיגה אצלנו, והדבר היחיד שהיה צריך להחליף זה נורות (שהם אכן לא זולות במיוחד).
 

אילן די

New member
במוו 850

מישהו פה זרק שהמחירון שלה בארץ הוא איזה 120. את שאר הכסף אני תורם לאגודת איל"ן מערכות סטריאו בע"מ :)
 

106ZaRziR

New member
מה זה!!!!!!! מי אמר שאין סדרה 8???

לפחות תבדקו לפני שאתם אומרים לא רק שיש סדרה 8 יש גם אמ8 ועוד פעם מי אמר את זה????
 

ac cobra

New member
אני אמרתי את זה

דבר לא שמעתי ולא ראתי אפילו תמונה אחת של ה"אמ 8" שלך גם לא דגם תצוגה לbmw יש רק 3דגמים בגרסאות ה-M ה M3-M5 והM של z3 אין להם גם M של סדרה 7 אבל אני לא אומר של ניסו לעשות זאת וזה לא הלך להם וגם אם היה דגם תצוגה היתה תמונה של זה בכל אתר מכוניות ספורט שמכבד את עצמו כמו super cars אז אם יש תביא בבקשה הוכחות!
 
למעלה