מה אתם אומרים חברים?

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
עם כל הכבוד לנסיעות שלך לבנק מסד, זו לא דוגמה
גרתי שנים במקום ואני קשור אליו עד היום ולא ראיתי שהקווים 12, 26, 92 שלא לבר על 5, עברו שוממים במקום. נהפוך הוא. הבעיה היא,ש כשאר ביטלו את 12 עם תדירות טובה והפכו אותו ל- 72 עם תדירות של 30 דקות, הקו הפך להיות בלתי רלבנטי. 26 נתן שרות טוב מרוטשילד לכל אורך אבן גבירול, וכך גם 92. כך שלהגיד שהרחוב אינו מצדיק נסיעות זו אמירה בלתי מבוססת כלל וכלל, וכאמור, הדוגמה של פעם ב..... לנסוע לבנק מסד זו לא דוגמה
לא הבנת כלום, כרגיל.
אמרתי שבתור ילד אני מכיר את שדרות רוטשילד כי פעם בחודש למשך כמה שנים טובות היינו הולכים לשם (כן כן ברגל) מהמרכזית הישנה (ואח"כ גם מהמרכזית החדשה) לבנק מסד. אינני זוכר את קו 12 כלל וכלל, זה כן. דיברתי רק על ההיכרות שלי עם הרחוב. ב3-4 שנים האחרונות אני מזדמן לאיזור הרבה יותר (לרוב בשעות הערב המוקדמות עד הערב המאוחרות). בכל הפעמים שנסעתי בקו 92, הוא עצר בתחנה אחת או שתיים על רוטשילד בשביל לעלות או להוריד נוסע אחד. 72 כמו שציינת הפך לבלתי רלוונטי. קו 5 היה רלוונטי מתמיד. 26, שכחתי ממנו ואכן היה רלוונטי. 92 היה פחות מהסיבה היותר פשוטה כשאני חושב על זה, החופשי חודשי שלא היה בכרטוס משותף. אבל אני מאמין שאם לא קמה צעקה על למה לקחו לנו קווים? זה סימן שלא ממש מזיז למישהו בשדרות רוטשילד. וגם ככה כמו שאמרתי, קו 5 מקשר למקומות מרכזיים. קו 70 מקשר (בכיוון אחד) למקומות מרכזיים אחרים וכך גם קו 42. אני פשוט לא מצפה שבשדרות רוטשילד יעברו מספר רב של קווי אוטובוס ובכלל מספר רב של כלי רכב. זה סתם הורס את השדרה שהייתה אמורה להיות מקום של שפיות. אבל זה כבר נושא אחר. בתכל'ס זה איזור מגורים וככזה הוא לא צריך כל כך הרבה קווי אוטובוס, מה גם שלא מדובר על בלוקים שבהן יש יותר תושבים בעצם וכו'. אז נכון שזה נוח שיש אוטובוס מתחת לבית לכל מקום ומקום, אבל זה לא אומר שיש כל כך הרבה טעם לזה, לגבי 26 אני יותר מסכים איתך. אבל 70 ו42 מכסים את קו 12 של פעם (ממה שהבנתי), כך שאני לא רואה כל כך פגיעה משמעותית. מה גם שמ42/70 אפשר לרדת בלונדון מינסטור ולא להמתין יותר מ2 דקות לקו המשך.
 

olli3

New member
מנהל
לא הבנת כלום, כרגיל.
אמרתי שבתור ילד אני מכיר את שדרות רוטשילד כי פעם בחודש למשך כמה שנים טובות היינו הולכים לשם (כן כן ברגל) מהמרכזית הישנה (ואח"כ גם מהמרכזית החדשה) לבנק מסד. אינני זוכר את קו 12 כלל וכלל, זה כן. דיברתי רק על ההיכרות שלי עם הרחוב. ב3-4 שנים האחרונות אני מזדמן לאיזור הרבה יותר (לרוב בשעות הערב המוקדמות עד הערב המאוחרות). בכל הפעמים שנסעתי בקו 92, הוא עצר בתחנה אחת או שתיים על רוטשילד בשביל לעלות או להוריד נוסע אחד. 72 כמו שציינת הפך לבלתי רלוונטי. קו 5 היה רלוונטי מתמיד. 26, שכחתי ממנו ואכן היה רלוונטי. 92 היה פחות מהסיבה היותר פשוטה כשאני חושב על זה, החופשי חודשי שלא היה בכרטוס משותף. אבל אני מאמין שאם לא קמה צעקה על למה לקחו לנו קווים? זה סימן שלא ממש מזיז למישהו בשדרות רוטשילד. וגם ככה כמו שאמרתי, קו 5 מקשר למקומות מרכזיים. קו 70 מקשר (בכיוון אחד) למקומות מרכזיים אחרים וכך גם קו 42. אני פשוט לא מצפה שבשדרות רוטשילד יעברו מספר רב של קווי אוטובוס ובכלל מספר רב של כלי רכב. זה סתם הורס את השדרה שהייתה אמורה להיות מקום של שפיות. אבל זה כבר נושא אחר. בתכל'ס זה איזור מגורים וככזה הוא לא צריך כל כך הרבה קווי אוטובוס, מה גם שלא מדובר על בלוקים שבהן יש יותר תושבים בעצם וכו'. אז נכון שזה נוח שיש אוטובוס מתחת לבית לכל מקום ומקום, אבל זה לא אומר שיש כל כך הרבה טעם לזה, לגבי 26 אני יותר מסכים איתך. אבל 70 ו42 מכסים את קו 12 של פעם (ממה שהבנתי), כך שאני לא רואה כל כך פגיעה משמעותית. מה גם שמ42/70 אפשר לרדת בלונדון מינסטור ולא להמתין יותר מ2 דקות לקו המשך.
והם לא עברו שוממים, אבל גם לא עלו/ירדו מהם
ממש, לזה התכוונתי. מלבד קו 5 ו26.
 

אוהד11

New member
לא הבנת כלום, כרגיל.
אמרתי שבתור ילד אני מכיר את שדרות רוטשילד כי פעם בחודש למשך כמה שנים טובות היינו הולכים לשם (כן כן ברגל) מהמרכזית הישנה (ואח"כ גם מהמרכזית החדשה) לבנק מסד. אינני זוכר את קו 12 כלל וכלל, זה כן. דיברתי רק על ההיכרות שלי עם הרחוב. ב3-4 שנים האחרונות אני מזדמן לאיזור הרבה יותר (לרוב בשעות הערב המוקדמות עד הערב המאוחרות). בכל הפעמים שנסעתי בקו 92, הוא עצר בתחנה אחת או שתיים על רוטשילד בשביל לעלות או להוריד נוסע אחד. 72 כמו שציינת הפך לבלתי רלוונטי. קו 5 היה רלוונטי מתמיד. 26, שכחתי ממנו ואכן היה רלוונטי. 92 היה פחות מהסיבה היותר פשוטה כשאני חושב על זה, החופשי חודשי שלא היה בכרטוס משותף. אבל אני מאמין שאם לא קמה צעקה על למה לקחו לנו קווים? זה סימן שלא ממש מזיז למישהו בשדרות רוטשילד. וגם ככה כמו שאמרתי, קו 5 מקשר למקומות מרכזיים. קו 70 מקשר (בכיוון אחד) למקומות מרכזיים אחרים וכך גם קו 42. אני פשוט לא מצפה שבשדרות רוטשילד יעברו מספר רב של קווי אוטובוס ובכלל מספר רב של כלי רכב. זה סתם הורס את השדרה שהייתה אמורה להיות מקום של שפיות. אבל זה כבר נושא אחר. בתכל'ס זה איזור מגורים וככזה הוא לא צריך כל כך הרבה קווי אוטובוס, מה גם שלא מדובר על בלוקים שבהן יש יותר תושבים בעצם וכו'. אז נכון שזה נוח שיש אוטובוס מתחת לבית לכל מקום ומקום, אבל זה לא אומר שיש כל כך הרבה טעם לזה, לגבי 26 אני יותר מסכים איתך. אבל 70 ו42 מכסים את קו 12 של פעם (ממה שהבנתי), כך שאני לא רואה כל כך פגיעה משמעותית. מה גם שמ42/70 אפשר לרדת בלונדון מינסטור ולא להמתין יותר מ2 דקות לקו המשך.
מצטער, קביעותיך אינן מוכחות, ראית כשעברת אבל
עדיין ראית בהזדמנויות בודדות ולא ברצף בכל היום והערב ולא היכרת את דרי הרחוב ואת כיווני הנסיעה שלהם. בנק מסד הוא נקודתי ואינו מוכיח על הכלל, אז אל תסיק מסקנות על סמך הליכה של פעם בחודש מהתחנה המרכזית
 

olli3

New member
מנהל
מצטער, קביעותיך אינן מוכחות, ראית כשעברת אבל
עדיין ראית בהזדמנויות בודדות ולא ברצף בכל היום והערב ולא היכרת את דרי הרחוב ואת כיווני הנסיעה שלהם. בנק מסד הוא נקודתי ואינו מוכיח על הכלל, אז אל תסיק מסקנות על סמך הליכה של פעם בחודש מהתחנה המרכזית
בהחלט, כוונתי הייתה שזה אינו רחוב כה מרכזי
כמו אלנבי, בן יהודה, דיזינגוף וכו'. ולכם אני לא מבין מדוע צריך בו ריבוי קווים. מסכים על קישור נאות אל אבן גבירול, מסכים על קישור נאות למרכזית, מסכים על קישור נאות למרכז ת"א ומסכים על קישור לרכבת מרכז. כרגע, כאשר קו 5 נוסע במקום, קווים 42/70 מביאים לרכבת מרכז ולתחילת אבן גבירול (ומשם כאמור ניתן להחליף בקלות), זה נראה לי דיי מספק. אז נכון שבשעות הבוקר אני לא נמצא שם, אבל זה לא אומר שבכל שעות היום התדירות צריכה להיות גבוהה שם. זה איזור מגורים ולא אזור כה תוסס ובתחנות אני לא רואה אנשים מצטופפים, גם כיום (וכמובן אני מדבר אך ורק על שעות הערב). ואינני מכיר את דרי הרחוב וסביבתו. אבל אם אני משווה את רוטשילד, אל אלנבי, בן יהודה, דיזינגוף, אבן גבירול - אני מקבל תמונה שונה. שם הביקוש לתח"צ הוא הרבה יותר גבוה מן הסתם. ולכן אינני סבור שיש צורך בקישור לכל מקום ומקום מרוטשילד ספציפית, אלא ניתן להסתפק בקישור למרכזית, רכבת מרכז, מרכז ת"א ואבן גבירול (שחסר כעת ואינו באופן מושלם), כמו כן בכיוון הנגדי קישור לאיזור שוקן הוא דבר נחוץ. מעבר לכך, אשמח אם תפרט לי את הביקוש לתח"צ מרוטשילד אל מקומות אחרים שלא רשמתי עליהם.
 

mister K

New member
לא הבנת כלום, כרגיל.
אמרתי שבתור ילד אני מכיר את שדרות רוטשילד כי פעם בחודש למשך כמה שנים טובות היינו הולכים לשם (כן כן ברגל) מהמרכזית הישנה (ואח"כ גם מהמרכזית החדשה) לבנק מסד. אינני זוכר את קו 12 כלל וכלל, זה כן. דיברתי רק על ההיכרות שלי עם הרחוב. ב3-4 שנים האחרונות אני מזדמן לאיזור הרבה יותר (לרוב בשעות הערב המוקדמות עד הערב המאוחרות). בכל הפעמים שנסעתי בקו 92, הוא עצר בתחנה אחת או שתיים על רוטשילד בשביל לעלות או להוריד נוסע אחד. 72 כמו שציינת הפך לבלתי רלוונטי. קו 5 היה רלוונטי מתמיד. 26, שכחתי ממנו ואכן היה רלוונטי. 92 היה פחות מהסיבה היותר פשוטה כשאני חושב על זה, החופשי חודשי שלא היה בכרטוס משותף. אבל אני מאמין שאם לא קמה צעקה על למה לקחו לנו קווים? זה סימן שלא ממש מזיז למישהו בשדרות רוטשילד. וגם ככה כמו שאמרתי, קו 5 מקשר למקומות מרכזיים. קו 70 מקשר (בכיוון אחד) למקומות מרכזיים אחרים וכך גם קו 42. אני פשוט לא מצפה שבשדרות רוטשילד יעברו מספר רב של קווי אוטובוס ובכלל מספר רב של כלי רכב. זה סתם הורס את השדרה שהייתה אמורה להיות מקום של שפיות. אבל זה כבר נושא אחר. בתכל'ס זה איזור מגורים וככזה הוא לא צריך כל כך הרבה קווי אוטובוס, מה גם שלא מדובר על בלוקים שבהן יש יותר תושבים בעצם וכו'. אז נכון שזה נוח שיש אוטובוס מתחת לבית לכל מקום ומקום, אבל זה לא אומר שיש כל כך הרבה טעם לזה, לגבי 26 אני יותר מסכים איתך. אבל 70 ו42 מכסים את קו 12 של פעם (ממה שהבנתי), כך שאני לא רואה כל כך פגיעה משמעותית. מה גם שמ42/70 אפשר לרדת בלונדון מינסטור ולא להמתין יותר מ2 דקות לקו המשך.
הוא הבין טוב מאוד ומבין הרבה יותר טוב ממך.
כנ"ל לגבי euronitzan שבכל הויכוח הארוך איתו בשרשור הזה, שבמסגרתו העלת את כל ההצעות מרובות ההחלפות שלך, שכנראה לא באמת מסתמכות על ידע (לעומת הניסיון הרב שיש לניצן שגר כל חייו בתל אביב, מכיר את מערכת התחבורה עוד ממתי שאתה היית בשא"ש ואף עבד בתחום זמן לא מבוטל), אתה סתם עושה מעצמך צחוק. לשניהם יש הרבה נסיון והבנה. הרבה יותר ממה שאתה חושב. אז באמת עדיף שתקשיב קצת לדעות של אנשים שמבינים במקום להתווכח על כל דבר. ואם כבר אתה בוחר להתווכח, לפחות אל תתחצף ואל תגיד שאוהד לא מבין "כרגיל", כי באמת שאין לך מושג עד כמה הוא מבין ובעל ניסיון אמיתי. אז בחייאת, די... התאפקתי לא להגיב על עכשיו אבל החוצפה שלך פשוט מעצבנת.
 

olli3

New member
מנהל
הוא הבין טוב מאוד ומבין הרבה יותר טוב ממך.
כנ"ל לגבי euronitzan שבכל הויכוח הארוך איתו בשרשור הזה, שבמסגרתו העלת את כל ההצעות מרובות ההחלפות שלך, שכנראה לא באמת מסתמכות על ידע (לעומת הניסיון הרב שיש לניצן שגר כל חייו בתל אביב, מכיר את מערכת התחבורה עוד ממתי שאתה היית בשא"ש ואף עבד בתחום זמן לא מבוטל), אתה סתם עושה מעצמך צחוק. לשניהם יש הרבה נסיון והבנה. הרבה יותר ממה שאתה חושב. אז באמת עדיף שתקשיב קצת לדעות של אנשים שמבינים במקום להתווכח על כל דבר. ואם כבר אתה בוחר להתווכח, לפחות אל תתחצף ואל תגיד שאוהד לא מבין "כרגיל", כי באמת שאין לך מושג עד כמה הוא מבין ובעל ניסיון אמיתי. אז בחייאת, די... התאפקתי לא להגיב על עכשיו אבל החוצפה שלך פשוט מעצבנת.
כרגיל אני לא יודע כלום... משהו חדש?
168 והחלפה ל524/525/531 זה מרובה החלפות 70 לצומת עלית ומשם כל קו שבא לאבא הילל (למרות שצריך לחצות את צומת עלית) - זה מרובה החלפות. כל קו למרכזית והחלפה ל524/525/531 (אישית לא הייתי הולך על האופציה הזאת) - זה גם מרובה החלפות. אומר זאת כמה וכמה פעמים - אין קו שלא נסעתי עליו בגוש דן, גם על 29 שבוטל נסעתי. גם על כל קווי המזלג שיש כיום כבר הספקתי לנסוע. גם על קווים עם תדירות חרפה - נסעתי (כמו 137 של קווים) וכן הרחקתי לכת גם לכל קווי פתח תקווה השונים. אין כיום קו שלא נסעתי בו בגוש דן, אין חיה כזאת (אפילו עליתי על 169 במסלולו החדש לתל השומר). רשמתי שאוהד לא מבין "כרגיל" כי התכוונתי ששוב הוא לא מבין את מה שרציתי להגיד, לא את זה שהוא אינו מבין בתח"צ או ברחוב הזה ספציפית. אני חושב שזה שיצא לי לתקן כמה וכמה נהגי אגד ולהכווין אותם אל המסלול שלהם (ששולחים נהג שלא מהאיזור לבצע קו שהוא לא מכיר בכלל), כשהייתי כולה ילד בין 4-5-6 (תקופה בה הייתי נוסע המון בין הערים: באר שבע - אשדוד - ת"א - ירושלים). זה קצת מראה על הידע שלי בתח"צ עוד מהגיל הזה. אז אני בן 23, אז? אני במרכז 1-3 ימים כל שבוע. ואני מתנייד אך ורק באמצעות תח"צ. ולא, אין לי אף פעם מסלול קבוע. אני נוסע בכל גוש דן, מקצה לקצה ומגיע גם לערי השרון. אז אולי די עם ההאשמות בנוסח שאינני מכיר את הקווים ואינני יודע על מה אני מדבר וכו' וכו' וכו'... אני חוצפן, אוקיי - מה אגיד לך. מעניין שרק אותי חיפשת בנרות בשרשור ההכוונה, לעומת הגולש החדש כאן בפורום שמכווין בלי שום ידע ועל פי האתרים השונים והמקלדת שלך לא מראה איקס אחד. מזמין אותך להסתכל על שירשורי ההכוונה שמאד יקרים לליבך וראה מה הולך בהם. והנה, זה מה שאני הולך לעשות מחר במרכז: הגעה לת"א עם 380, נסיעה במה שיבוא לקניון ביאליק בז'בוטינסקי, משם דוח ליד לבנים עם 66, ממשיך לבוגרשוב עם 66 או שיהיה לי סידור קטן רגלית לכיכר המדינה ומשם עם 5/14/66 לאיזור - לא משנה ממש. משם לבן יהודה רגלית, אח"כ עם 10 למתחם התחנה, דוך לצומת חולון עם 11 והמשך עם 201 לשבענה ומשם 143 למסובים ומשם 164 לפתח תקווה עם החלפה ל82 איפשהו בנת"צ. אחרי כמה שעות עם 82 לבלינסון, מהצד השני להוד השרון עם מה שיבוא ואח"כ עדיין לא מתכונן. וככה פחות או יותר נראה כל יום שלי במרכז ואני לפחות פעם בשבוע במרכז, כשלרוב זה נע בין פעמיים לשלוש. אז, אמור לי, אינני מכיר את הקווים? אני סתם נוסע בדרכים כמו אהבל, נכון? אני רק יודע בעל פה תדירות של כל קו וקו ולא פעם גם שעות דיי מדוייקות שהוא עובר בתחנה כזאת או אחרת. אני נוסע בגוש דן הרבה יותר מכל יומם, אז אולי נסגור את הפינה הזאת סוף סוף? אין קו שלא נסעתי בו בגוש דן - נקודה!
 

mister K

New member
כרגיל אני לא יודע כלום... משהו חדש?
168 והחלפה ל524/525/531 זה מרובה החלפות 70 לצומת עלית ומשם כל קו שבא לאבא הילל (למרות שצריך לחצות את צומת עלית) - זה מרובה החלפות. כל קו למרכזית והחלפה ל524/525/531 (אישית לא הייתי הולך על האופציה הזאת) - זה גם מרובה החלפות. אומר זאת כמה וכמה פעמים - אין קו שלא נסעתי עליו בגוש דן, גם על 29 שבוטל נסעתי. גם על כל קווי המזלג שיש כיום כבר הספקתי לנסוע. גם על קווים עם תדירות חרפה - נסעתי (כמו 137 של קווים) וכן הרחקתי לכת גם לכל קווי פתח תקווה השונים. אין כיום קו שלא נסעתי בו בגוש דן, אין חיה כזאת (אפילו עליתי על 169 במסלולו החדש לתל השומר). רשמתי שאוהד לא מבין "כרגיל" כי התכוונתי ששוב הוא לא מבין את מה שרציתי להגיד, לא את זה שהוא אינו מבין בתח"צ או ברחוב הזה ספציפית. אני חושב שזה שיצא לי לתקן כמה וכמה נהגי אגד ולהכווין אותם אל המסלול שלהם (ששולחים נהג שלא מהאיזור לבצע קו שהוא לא מכיר בכלל), כשהייתי כולה ילד בין 4-5-6 (תקופה בה הייתי נוסע המון בין הערים: באר שבע - אשדוד - ת"א - ירושלים). זה קצת מראה על הידע שלי בתח"צ עוד מהגיל הזה. אז אני בן 23, אז? אני במרכז 1-3 ימים כל שבוע. ואני מתנייד אך ורק באמצעות תח"צ. ולא, אין לי אף פעם מסלול קבוע. אני נוסע בכל גוש דן, מקצה לקצה ומגיע גם לערי השרון. אז אולי די עם ההאשמות בנוסח שאינני מכיר את הקווים ואינני יודע על מה אני מדבר וכו' וכו' וכו'... אני חוצפן, אוקיי - מה אגיד לך. מעניין שרק אותי חיפשת בנרות בשרשור ההכוונה, לעומת הגולש החדש כאן בפורום שמכווין בלי שום ידע ועל פי האתרים השונים והמקלדת שלך לא מראה איקס אחד. מזמין אותך להסתכל על שירשורי ההכוונה שמאד יקרים לליבך וראה מה הולך בהם. והנה, זה מה שאני הולך לעשות מחר במרכז: הגעה לת"א עם 380, נסיעה במה שיבוא לקניון ביאליק בז'בוטינסקי, משם דוח ליד לבנים עם 66, ממשיך לבוגרשוב עם 66 או שיהיה לי סידור קטן רגלית לכיכר המדינה ומשם עם 5/14/66 לאיזור - לא משנה ממש. משם לבן יהודה רגלית, אח"כ עם 10 למתחם התחנה, דוך לצומת חולון עם 11 והמשך עם 201 לשבענה ומשם 143 למסובים ומשם 164 לפתח תקווה עם החלפה ל82 איפשהו בנת"צ. אחרי כמה שעות עם 82 לבלינסון, מהצד השני להוד השרון עם מה שיבוא ואח"כ עדיין לא מתכונן. וככה פחות או יותר נראה כל יום שלי במרכז ואני לפחות פעם בשבוע במרכז, כשלרוב זה נע בין פעמיים לשלוש. אז, אמור לי, אינני מכיר את הקווים? אני סתם נוסע בדרכים כמו אהבל, נכון? אני רק יודע בעל פה תדירות של כל קו וקו ולא פעם גם שעות דיי מדוייקות שהוא עובר בתחנה כזאת או אחרת. אני נוסע בגוש דן הרבה יותר מכל יומם, אז אולי נסגור את הפינה הזאת סוף סוף? אין קו שלא נסעתי בו בגוש דן - נקודה!
נניח שבאמת נסעת בכל הקווים...
אתה עדיין לא יכול לטעון שאוהד, שעוקב ונוסע עשרות שנים בקווי גוש דן "לא מבין", ושניצן שגר כל חייו בתל אביב ומכיר מעולה את מערכת הקווים הוא "מאוד עקשן" ולנסות לחנך אותו על סמך נסיעות אקראיות שלך. מהיכרות איתם ועם הידע שלהם וגם מהיכרות עם מערכת התח"צ בגוש דן (אם כי פחות משניהם), לא נותר אלא להתייחס לדבריך בביטול. אם אתה אוהב לבצע החלפות אוטובוסים כל שנייה, שיבושם לך. רוב נוסעי האוטובוסים לא עושים זאת ולא יעשו. והרשה לי לא להתייחס לדבריך על הגולש החדש. אני מסמן
אם אני רואה טעות בשירשור, לא לפי גולש זה או אחר.
 

olli3

New member
מנהל
נניח שבאמת נסעת בכל הקווים...
אתה עדיין לא יכול לטעון שאוהד, שעוקב ונוסע עשרות שנים בקווי גוש דן "לא מבין", ושניצן שגר כל חייו בתל אביב ומכיר מעולה את מערכת הקווים הוא "מאוד עקשן" ולנסות לחנך אותו על סמך נסיעות אקראיות שלך. מהיכרות איתם ועם הידע שלהם וגם מהיכרות עם מערכת התח"צ בגוש דן (אם כי פחות משניהם), לא נותר אלא להתייחס לדבריך בביטול. אם אתה אוהב לבצע החלפות אוטובוסים כל שנייה, שיבושם לך. רוב נוסעי האוטובוסים לא עושים זאת ולא יעשו. והרשה לי לא להתייחס לדבריך על הגולש החדש. אני מסמן
אם אני רואה טעות בשירשור, לא לפי גולש זה או אחר.
טענתי שאוהד לא הבין אותי ואת קו מחשבתי.
לא טענתי שהוא אינו מבין את מערכת התח"צ בגוש דן ולא טענתי שהוא אינו מבין בנושא התח"צ כלל וכלל. בסדר בסדר בסדר, נסיעות אקראיות אבל עדיין אני לא מגיע אף פעם למה שכותבים כאן ואני נוסע המון. אז כן מבחינתי זו עקשנות להגיד שלא נאה להחליף בצומת עלית, מה לעשות? אני בא לעזור ולמצוא פתרונות. קו 42 זו בעיה לדעת מתי הוא מגיע כי הוא יוצא מבת ים. הקווים שיוצאים מהכרמלית וגם קו 70 שיוצא מהמרכזית הם קווים שניתן לסמוך על שעת ההגעה שלהם. ואם מבססים עליהם נסיעה - זה יכול להיות ממש לא רע. אז להתייחס לדבריי בביטול, מדוע? הוא בעצמו אמר שינסה ויחזור עם הממצאים. יכול להיות שהפתרונות יעזרו לו (כי גם ככה גם את 42 מוציאים מרוטשילד ועכשיו להתייבש בהמתנה אליו, אני בטוח שזה לא משהו שהוא יחפוץ בו). רוב נוסעי האוטובוס והתח"צ בעולם עושים זאת ואין סיבה שגם בישראל לא יעשו זאת. אז שרוב נוסעי האוטובוס יסעו ממרכזית ת"א לתל השומר באמצעות קו 70 ורוב אחר ישתמש בקו 20 המייגע של פעם ורוב אחר ישתמש בשירותי קו 28 המחפיר. ואחרים ישתמשו בקו 92 כדי להגיע מפתח תקווה לקניון איילון ולא חסר דוגמאות. אני לא מצפה שיהיה קו מכל נקודה ונקודה אל כל נקודה ונקודה אחרת. אז הרשה לי להגיד לך שאם תסתכל על השרשורים, לפחות בשבועיים האחרונים, תראה שהן מפוצצות מטעויות. בלי קשר אליי, פשוט תסתכל.
 

olli3

New member
מנהל
טענתי שאוהד לא הבין אותי ואת קו מחשבתי.
לא טענתי שהוא אינו מבין את מערכת התח"צ בגוש דן ולא טענתי שהוא אינו מבין בנושא התח"צ כלל וכלל. בסדר בסדר בסדר, נסיעות אקראיות אבל עדיין אני לא מגיע אף פעם למה שכותבים כאן ואני נוסע המון. אז כן מבחינתי זו עקשנות להגיד שלא נאה להחליף בצומת עלית, מה לעשות? אני בא לעזור ולמצוא פתרונות. קו 42 זו בעיה לדעת מתי הוא מגיע כי הוא יוצא מבת ים. הקווים שיוצאים מהכרמלית וגם קו 70 שיוצא מהמרכזית הם קווים שניתן לסמוך על שעת ההגעה שלהם. ואם מבססים עליהם נסיעה - זה יכול להיות ממש לא רע. אז להתייחס לדבריי בביטול, מדוע? הוא בעצמו אמר שינסה ויחזור עם הממצאים. יכול להיות שהפתרונות יעזרו לו (כי גם ככה גם את 42 מוציאים מרוטשילד ועכשיו להתייבש בהמתנה אליו, אני בטוח שזה לא משהו שהוא יחפוץ בו). רוב נוסעי האוטובוס והתח"צ בעולם עושים זאת ואין סיבה שגם בישראל לא יעשו זאת. אז שרוב נוסעי האוטובוס יסעו ממרכזית ת"א לתל השומר באמצעות קו 70 ורוב אחר ישתמש בקו 20 המייגע של פעם ורוב אחר ישתמש בשירותי קו 28 המחפיר. ואחרים ישתמשו בקו 92 כדי להגיע מפתח תקווה לקניון איילון ולא חסר דוגמאות. אני לא מצפה שיהיה קו מכל נקודה ונקודה אל כל נקודה ונקודה אחרת. אז הרשה לי להגיד לך שאם תסתכל על השרשורים, לפחות בשבועיים האחרונים, תראה שהן מפוצצות מטעויות. בלי קשר אליי, פשוט תסתכל.
ותסתכל על בת ים אל תה"ש... אם זה לא טעות....
 

mister K

New member
טענתי שאוהד לא הבין אותי ואת קו מחשבתי.
לא טענתי שהוא אינו מבין את מערכת התח"צ בגוש דן ולא טענתי שהוא אינו מבין בנושא התח"צ כלל וכלל. בסדר בסדר בסדר, נסיעות אקראיות אבל עדיין אני לא מגיע אף פעם למה שכותבים כאן ואני נוסע המון. אז כן מבחינתי זו עקשנות להגיד שלא נאה להחליף בצומת עלית, מה לעשות? אני בא לעזור ולמצוא פתרונות. קו 42 זו בעיה לדעת מתי הוא מגיע כי הוא יוצא מבת ים. הקווים שיוצאים מהכרמלית וגם קו 70 שיוצא מהמרכזית הם קווים שניתן לסמוך על שעת ההגעה שלהם. ואם מבססים עליהם נסיעה - זה יכול להיות ממש לא רע. אז להתייחס לדבריי בביטול, מדוע? הוא בעצמו אמר שינסה ויחזור עם הממצאים. יכול להיות שהפתרונות יעזרו לו (כי גם ככה גם את 42 מוציאים מרוטשילד ועכשיו להתייבש בהמתנה אליו, אני בטוח שזה לא משהו שהוא יחפוץ בו). רוב נוסעי האוטובוס והתח"צ בעולם עושים זאת ואין סיבה שגם בישראל לא יעשו זאת. אז שרוב נוסעי האוטובוס יסעו ממרכזית ת"א לתל השומר באמצעות קו 70 ורוב אחר ישתמש בקו 20 המייגע של פעם ורוב אחר ישתמש בשירותי קו 28 המחפיר. ואחרים ישתמשו בקו 92 כדי להגיע מפתח תקווה לקניון איילון ולא חסר דוגמאות. אני לא מצפה שיהיה קו מכל נקודה ונקודה אל כל נקודה ונקודה אחרת. אז הרשה לי להגיד לך שאם תסתכל על השרשורים, לפחות בשבועיים האחרונים, תראה שהן מפוצצות מטעויות. בלי קשר אליי, פשוט תסתכל.
אני לא מקבל משכורת על תיקון הכוונות.
אי לכך, כמו רוב גולשי הפורום, יש ימים בהם אינני עוקב אחרי שירשורי ההכוונה ואחרי הפורום בכלל. אבל כשאני נכנס ורואה טעות אני מתקן.
 

droriko

New member
אני אעשה לך סדר
מכיוון אבא הלל לאלנבי, אין בעיה מיוחדת. הכיוון הזה בסדר וזמן הנסיעה זהה למצב הישן. בכיוון השני מתחילה הבעיה: אם אני נוסע לרכבת מרכז ומחליף ברחוב על פרשת דרכים, הכל בסדר, כל עוד זמן ההמתנה אינו עולה על 5 דקות, אחרת אני מפסיד זמן (זמן שמופסד בחום הקיץ, קרי לא כיף גדול). קווי אגד לא רלוונטיים בכיוון הזה כי הם עוברים בדרך בגין, מה שאומר שיש 5-7 דקות הליכה, נוסף על זמן ההמתנה. אמרת צומת עלית? אם אני נוסע אליה ב61/161, יש כ7 דקות הליכה מרח' ארלוזרוב עד התחנות של אבא הלל. אם אני נוסע אליה עם קווים שמגיעים לז'בוטינסקי, שוב יש 5 דקות לפני זמן ההמתנה, כשכל מה שאני מרוויח הוא את קו 67 ועוד כמה קווים די נדירים של אגד, מספיק נדירים כדי לא להכניס אותם לחישוב שלי. מה שהתחלתי לעשות כדי להימנע מההחלפות הללו הוא לרכז את זמני ההמתנה וההליכה: בד"כ אני הולך מאלנבי/רמב"ם לאלנבי רוטשילד ותופס משם את 42/142. הצעד הנ"ל כרוך ב10 דקות הליכה + 5-30 דקות של המתנה, אבל לפחות אני יודע שישנה המתנה אחת שכולה נעשית בצל. בקיצור, איך שלא הופכים את זה ריאלית, גם בין שני מקומות סופר מרכזיים, המצב רק הורע. בשעות הערב (אני נוסע בד"כ בערב מבן יהודה לאבא הלל) אין בכלל מה לדבר על החלפות כשזמן ההמתנה בהחלפה מתחיל מחצי שעה + הכמה דקות של הליכה שציינתי קודם. בערב הולכים על האופציה התדירה ביותר - קו 66, כל רבע שעה. אגב, ציינת את עזריאלי, איך בדיוק המקום הזה עוזר? יש קו אחד שמגיע לשם ישירות מאלנבי (23), נוסע כל 20 דקות ומגיע לתחנה המרוחקת 10 דקות מקווי אגד שנוסעים לאבא הלל.
מילא עכשיו שיש לך צל באלנבי רוטשילד
אבל מה יהיה בחורף
 

cwen

New member
למה לחכות לקווים ספציפיים?
מאבא הילל לרכבת מרכז לא חסרים קווים, מרכבת מרכז לאלנבי גם לא חסרים.... אז במקו להחליף שני קווים - תחליף שלושה. אני במשך שנים פועל רק כך, לא מחכה לקו ספציפי, פשוט נוסע הלאה למקום מרכזי אחר שבו יש מספר רב של קווים אל היעד שלי. זו תח"צ יעילה לטעמי.
בתיאוריה זה נכון, וככה אני גם נוסעת
הבעיה שבלילה יותר מדי קווים מסיימים מאוד מוקדם (בשמונה עד עשר) כך שכל היתרון שב"הרבה קווים מגיעים וכו'" מתמסמס לו ונעלם. ואלה שכן נוסעים, נוסעים בתדירות מזעזעת, ואם הם קווי מזלג לעתים קרובות הם מגיעים ביחד. בלילה פחות נוח לנסוע ממה שהיה קודם. אני עדיין מרוצה, כי רוב הנסיעות שלי בכל זאת בשעות היום, ובשעות האלה אני מרגישה שיפור ניכר.
 

olli3

New member
מנהל
בתיאוריה זה נכון, וככה אני גם נוסעת
הבעיה שבלילה יותר מדי קווים מסיימים מאוד מוקדם (בשמונה עד עשר) כך שכל היתרון שב"הרבה קווים מגיעים וכו'" מתמסמס לו ונעלם. ואלה שכן נוסעים, נוסעים בתדירות מזעזעת, ואם הם קווי מזלג לעתים קרובות הם מגיעים ביחד. בלילה פחות נוח לנסוע ממה שהיה קודם. אני עדיין מרוצה, כי רוב הנסיעות שלי בכל זאת בשעות היום, ובשעות האלה אני מרגישה שיפור ניכר.
זה נכון חלקית ואסביר מדוע.
כולם שוכחים שיש עוד לא מעט קווים שנוסעים עד שעות הלילה המאוחרות. הרי בכל מקום בארץ קווים ישירים מסיימים לפעול מוקדם יותר, בין אם מדובר בקו עירוני, פרברי או בין עירוני. אז למה שיהיה משהו שונה בגוש דן? בצירים מרכזיים תמצאי תדירות גבוהה למקומות מרכזיים אחרים, צירים כמו ז'בוטינסקי, דרך נמיר, דרך בגין, המסגר, הטייסים, בן יהודה, דיזינגוף, אלנבי ואפילו רוטשילד, קינג ג'ורג' וכו'. לא ניתן לצפות שתהיה תדירות גבוהה לכל קו וקו ואל צריך לצפות שמנקודה X, יהיו קווים נון סטופ לעשרה נקודות אחרות - זה בלתי אפשרי פשוט. החוכמה בשעות הערב היא לקחת קו מסויים למקום מרכזי אחר שבו תמיד יש תדירות גבוהה יחסית לשעה המאוחרת. במידה ועושים כן, ניתן להגיע ליעד במהירות גבוהה יותר. לא אותה מהירות שיש בשעות הבוקר והיום, אבל ככה עובדת מערכת תח"צ בכל מקום, כי כך צריך להיות. לא יכול להיות מצב שנהגים לא ינוחו, שאוטובוסים יעבדו בתדירות גבוהה כשאין ביקוש. זה מיותר... זה יגרום לעומסים הרבה יותר קשים בשעות הבוקר כי לא יהיו נהגים.
 

אורי404

New member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
מה, שחושבת על זה שירלי כהן-מינץ
כתבה על זה כאן. מבין המטרות היו קווים ראשיים שונים בתדירות גבוהה. בפועל ההמתנה עדיין נותרה ארוכה יחסית. כך שלא נפתרו הליקויים.
 

droriko

New member
מה, שחושבת על זה שירלי כהן-מינץ
כתבה על זה כאן. מבין המטרות היו קווים ראשיים שונים בתדירות גבוהה. בפועל ההמתנה עדיין נותרה ארוכה יחסית. כך שלא נפתרו הליקויים.
YNET שוברים את השיאים של עצמם
אחת הכתבות הכי מניפולטיביות ושטחיות שנתקלתי בהן . אתם מבינים ? פעם אחת היא נתקלה בנהג שלא עצר בתחנה (מבלי כמובן לבדוק אם הסיבה מוצדקת או לא) ופעם אחרת היא נתקל בנהג שצעק על נוסעים ומפה היא הגיעה למסקנה ש"חברי דן" הם אנשים גסי רוח שצועקים על נוסעים ועוצרים בתחנות רק מתי שבא להם .
 
YNET שוברים את השיאים של עצמם
אחת הכתבות הכי מניפולטיביות ושטחיות שנתקלתי בהן . אתם מבינים ? פעם אחת היא נתקלה בנהג שלא עצר בתחנה (מבלי כמובן לבדוק אם הסיבה מוצדקת או לא) ופעם אחרת היא נתקל בנהג שצעק על נוסעים ומפה היא הגיעה למסקנה ש"חברי דן" הם אנשים גסי רוח שצועקים על נוסעים ועוצרים בתחנות רק מתי שבא להם .
זו לא שבירת שיא - זו השגרה בYNET
 

אורי404

New member
זו לא שבירת שיא - זו השגרה בYNET
במקרה הספציפי הזה, יכול להיות, שיש מן הצדק
כמובן לבדוק האם הדברים המתוארים בכתבה נכונים. מה לעשות, כבר קרו מקרים של שיבושים בזמנים ושל התנהגויות לא הולמות. כך, שאם לא נכון מה, שתואר, כמובן שיש הוצאת דיבה. אבל אם הדברים נכונים, אז לדעתי אין מה לבוא בטענות כלפי, מי שכתבה.
 
במקרה הספציפי הזה, יכול להיות, שיש מן הצדק
כמובן לבדוק האם הדברים המתוארים בכתבה נכונים. מה לעשות, כבר קרו מקרים של שיבושים בזמנים ושל התנהגויות לא הולמות. כך, שאם לא נכון מה, שתואר, כמובן שיש הוצאת דיבה. אבל אם הדברים נכונים, אז לדעתי אין מה לבוא בטענות כלפי, מי שכתבה.
לא, זו לא הנקודה
השאלה אינה אם מה שתואר נכון או לא. השאלה היא אם לגיטימי לקחת שני מצבים ולהפוך אותם לכלל. שאלה נוספת: האם שני מקרים שקרו לה (בהנחה שקרו לה) מהווים אבן בוחן לכל הרפורמה, על עשרות קוויה ומאות אלפי נוסעיה? שאלה שלישית: האם מקרים כגון אלה לא ארעו פני השלב הנוכחי של הרפורמה? האם הם קשורים ***דווקא*** לרפורמה? שאלה רביעית וחשובה מכל: מדוע YNET נותן במה לדמגוגיה סוג ז' ומציג אותה כ"ביקורת על הרפורמה"? (אל תטרח לענות, זו שאלה רטורית...)
 

אורי404

New member
לא, זו לא הנקודה
השאלה אינה אם מה שתואר נכון או לא. השאלה היא אם לגיטימי לקחת שני מצבים ולהפוך אותם לכלל. שאלה נוספת: האם שני מקרים שקרו לה (בהנחה שקרו לה) מהווים אבן בוחן לכל הרפורמה, על עשרות קוויה ומאות אלפי נוסעיה? שאלה שלישית: האם מקרים כגון אלה לא ארעו פני השלב הנוכחי של הרפורמה? האם הם קשורים ***דווקא*** לרפורמה? שאלה רביעית וחשובה מכל: מדוע YNET נותן במה לדמגוגיה סוג ז' ומציג אותה כ"ביקורת על הרפורמה"? (אל תטרח לענות, זו שאלה רטורית...)
בדברים האלה אני מסכים איתך לחלוטין
בכל הנקודות, שהעלית אני מסכים איתך לחלוטין, ווילי. אכן חסרה רמת תחקיר מעמיקה בכתבות השונות ולא רק ב-Y-NET ונוטים לחבר בין נושאים, שאין ביניהם כל קשר.
 
מה, שחושבת על זה שירלי כהן-מינץ
כתבה על זה כאן. מבין המטרות היו קווים ראשיים שונים בתדירות גבוהה. בפועל ההמתנה עדיין נותרה ארוכה יחסית. כך שלא נפתרו הליקויים.
היא הבת של תנחום כהן-מינץ ממכבי תל-אביב ב
כדור-סל. היה שחקן מעולה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה