מה אתם אומרים חברים?

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
אני לא מאמין שקו 139 ישתנה השבוע.
אם עד עכשיו לא היה פירסום, הסיכוי לכך קלוש. אולי מצפים שהנוסעים מבר אילן ייסעו עם 168 על תדירותו המופלאה, שעות הפעילות הנרחבות שלו והמסלול הפחות אטרקטיבי שלו בתל אביב.
מצד שני
אני מתאר לעצמי סטודנט מדיזנגוף שיסע עם 139 עד בר אילן , זה לא בדיוק תענוג גדול . אני לא יודע אם זה יותר טוב מלקית 66 מהסנטר עד צומת עלית ומשם ליסוע עם 70/68
 

droriko

New member
מצד שני
אני מתאר לעצמי סטודנט מדיזנגוף שיסע עם 139 עד בר אילן , זה לא בדיוק תענוג גדול . אני לא יודע אם זה יותר טוב מלקית 66 מהסנטר עד צומת עלית ומשם ליסוע עם 70/68
רגע רגע
רק עכשיו שמתי לב שאתה רוצה שהוא יכנס קודם לבר אילן ורק אחרי זה לבית חולים . אז בעצם עכשיו המסלול יהיה ארוך מאד לאלה שצריכים לבית חולים/לבסיס תל השומר .
 

mister K

New member
רגע רגע
רק עכשיו שמתי לב שאתה רוצה שהוא יכנס קודם לבר אילן ורק אחרי זה לבית חולים . אז בעצם עכשיו המסלול יהיה ארוך מאד לאלה שצריכים לבית חולים/לבסיס תל השומר .
הסיבוב הזה לא מאריך כל כך הרבה.
להוציא מקרים חריגים (למשל אם נדפק הרמזור בצומת אלוף שדה). בכל אופן, מי שירצה לנסוע דרך מנדס יוכל לעשות את עם 55 ו-65. אם כי המהלך הנדרש ביותר הוא להחזיר את קו 35 במסלולו דרך מנדס ובית החולים. אז בכלל לא תהיה שום בעיה להסית את 139 לבר אילן.
 

alantan

New member
מצד שני
אני מתאר לעצמי סטודנט מדיזנגוף שיסע עם 139 עד בר אילן , זה לא בדיוק תענוג גדול . אני לא יודע אם זה יותר טוב מלקית 66 מהסנטר עד צומת עלית ומשם ליסוע עם 70/68
בכלל לא נורא, זאת אחת הדרכים המהירות להגיע
למחלף אלוף שדה מדיזנגוף. עיכוב קטן בגלל ההדרמה ללה גוארדיה, אבל לא משהו רציני.
 

droriko

New member
בכלל לא נורא, זאת אחת הדרכים המהירות להגיע
למחלף אלוף שדה מדיזנגוף. עיכוב קטן בגלל ההדרמה ללה גוארדיה, אבל לא משהו רציני.
למחלף עצמו אני יודע שזאת הדרך הכי מהירה
לא אמרתי בשום מקום שלא
 

guyweiss

New member
אני לא מאמין שקו 139 ישתנה השבוע.
אם עד עכשיו לא היה פירסום, הסיכוי לכך קלוש. אולי מצפים שהנוסעים מבר אילן ייסעו עם 168 על תדירותו המופלאה, שעות הפעילות הנרחבות שלו והמסלול הפחות אטרקטיבי שלו בתל אביב.
ואולי מצפים מהם לקחת 39 מעמידר. לא ברור
 

אורי404

New member
רק חבל ש-139 לא מגיע לבר אילן כמו 64.
מבר אילן השירות למרכז תל אביב פשוט לא קיים בעקבות ביטול 64, שבו השתמשו הרבה נוסעים מכיוון שהוא היה הקו היחיד שקישר בין בר אילן למרכז תל אביב, למרות תדירותו הנמוכה. מעבר לכך אני מסכים שקו 139 הרבה יותר יעיל. חייבים להעביר את קו 139 דרך בר אילן כמו 43, במקום דרך מנדס. בייחוד לאור העובדה שגם ככה הוא לא נכנס למסוף אלוף שדה. אני לא מבין למה לא עושים את זה.
כרגיל הסברת טוב יותר את כוונתי
 

guyweiss

New member
רק חבל ש-139 לא מגיע לבר אילן כמו 64.
מבר אילן השירות למרכז תל אביב פשוט לא קיים בעקבות ביטול 64, שבו השתמשו הרבה נוסעים מכיוון שהוא היה הקו היחיד שקישר בין בר אילן למרכז תל אביב, למרות תדירותו הנמוכה. מעבר לכך אני מסכים שקו 139 הרבה יותר יעיל. חייבים להעביר את קו 139 דרך בר אילן כמו 43, במקום דרך מנדס. בייחוד לאור העובדה שגם ככה הוא לא נכנס למסוף אלוף שדה. אני לא מבין למה לא עושים את זה.
 
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
מרוצה
נסעתי מספר נסיעות בתל אביב רמת גן ובני ברק, תשלום לפי זמן ולא לפי נסיעות, מה שרצו כאן רבות בפורום ותמיד הסבירו שזה לא יתקיים. רב קו שמכובד אצל 4 חברות, מה שנראה לפני שנה חלומות באספמיה.
 

אוהד11

New member
מה אתם אומרים חברים?
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם? 1) הרפורמה מעולה 2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם 3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
בעל טור במעריב על הרפורמה
בעל טור במוסף מעריב, מאור זכריה, בוחן את הרפורמה בגוש דן לאחר חודשיים, ומבחינתו היא יוצאת לא טוב
 

cwen

New member
בעל טור במעריב על הרפורמה
בעל טור במוסף מעריב, מאור זכריה, בוחן את הרפורמה בגוש דן לאחר חודשיים, ומבחינתו היא יוצאת לא טוב
על מה הוא מדבר?
קו 240 תמיד מלא! תמיד. לא יודעת מה קורה ב 140 אבל המסלול שלו לא השתנה בכלל, אז לא סביר שכמות הנוסעים בו ירדה באופן דרסטי. וגם 161 לא כזה ריק. ולמה הוא חושב שאם מספר הקווים ירד אז יש יותר אוטובוסים זמינים? הרי מספר הנסיעות הכולל עלה, בוודאי בשעות העומס. וגם יש לא מעט אוטובוסים חדשים ונוחים, אני נוסעת בהם כמעט כל יום.
 

olli3

New member
מנהל
על מה הוא מדבר?
קו 240 תמיד מלא! תמיד. לא יודעת מה קורה ב 140 אבל המסלול שלו לא השתנה בכלל, אז לא סביר שכמות הנוסעים בו ירדה באופן דרסטי. וגם 161 לא כזה ריק. ולמה הוא חושב שאם מספר הקווים ירד אז יש יותר אוטובוסים זמינים? הרי מספר הנסיעות הכולל עלה, בוודאי בשעות העומס. וגם יש לא מעט אוטובוסים חדשים ונוחים, אני נוסעת בהם כמעט כל יום.
נסעתי ב240 אחה"צ וכתבתי על כך כאן
עליתי עליו ברכבת מרכז ונסעתי עימו עד מכון מור, עליתי עליו כיוון שהוא היה ריק (10 איש היו בו). כשירדתי במכון מור, החלטתי סתם כך להמתין ולראות האם מדובר בתופעה קבועה או סתמית. 5 דקות והגיע עוד קו 240, כ-15 נוסעים עליו. עוד 6 דקות ועוד 240 עם כ-15 נוסעים עליו. בשלב הזה כבר אמרתי שאמשיך בנסיעה שלי לפתח תקווה וכ82 בדיוק הגיע (בו היו גם מקומות ישיבה), 240 בדיוק הגיע מאחוריו והיו בו כ-10 נוסעים. אני מאמין שבכיוון ההפוך זה משהו אחר, אבל הדהים אותי כמה הקו הזה ריק ואיך שהוא נהפך להיות סופר מהיר, כי כולם תקועים על קווי פתח תקווה המוכרים שנוסעים על ז'בוטינסקי ולא השתנו להם. קו 240 נחרט בתודעה שלי כקו המהיר ביותר על ציר ז'בוטינסקי.
 

cwen

New member
נסעתי ב240 אחה"צ וכתבתי על כך כאן
עליתי עליו ברכבת מרכז ונסעתי עימו עד מכון מור, עליתי עליו כיוון שהוא היה ריק (10 איש היו בו). כשירדתי במכון מור, החלטתי סתם כך להמתין ולראות האם מדובר בתופעה קבועה או סתמית. 5 דקות והגיע עוד קו 240, כ-15 נוסעים עליו. עוד 6 דקות ועוד 240 עם כ-15 נוסעים עליו. בשלב הזה כבר אמרתי שאמשיך בנסיעה שלי לפתח תקווה וכ82 בדיוק הגיע (בו היו גם מקומות ישיבה), 240 בדיוק הגיע מאחוריו והיו בו כ-10 נוסעים. אני מאמין שבכיוון ההפוך זה משהו אחר, אבל הדהים אותי כמה הקו הזה ריק ואיך שהוא נהפך להיות סופר מהיר, כי כולם תקועים על קווי פתח תקווה המוכרים שנוסעים על ז'בוטינסקי ולא השתנו להם. קו 240 נחרט בתודעה שלי כקו המהיר ביותר על ציר ז'בוטינסקי.
באיזו שעה זה היה?
כי בערב לכיוון בת ים הוא מאוד מלא. וגם בבוקר מבת ים לרכבת מרכז. אחר כך מתחיל להתרוקן, כי אנשים הגיעו לעבודה שלהם. אם נסעת בבוקר, פשוט לא דגמת אותו בקטע המתאים. גם 40 כבר לא מלא בכיוון הזה, אבל כמה תחנות קודם לא היית יכול להשחיל סיכה פנימה.
 

cwen

New member
באיזו שעה זה היה?
כי בערב לכיוון בת ים הוא מאוד מלא. וגם בבוקר מבת ים לרכבת מרכז. אחר כך מתחיל להתרוקן, כי אנשים הגיעו לעבודה שלהם. אם נסעת בבוקר, פשוט לא דגמת אותו בקטע המתאים. גם 40 כבר לא מלא בכיוון הזה, אבל כמה תחנות קודם לא היית יכול להשחיל סיכה פנימה.
אה, אחר הצהריים
כמובן, צריך לראות גם כמה אנשים עולים עליו בבני ברק. הוא משמש שם גם כקו פנימי.
 

olli3

New member
מנהל
אה, אחר הצהריים
כמובן, צריך לראות גם כמה אנשים עולים עליו בבני ברק. הוא משמש שם גם כקו פנימי.
נזכרתי וזה היה בשעה 15
אני מאמין ששבני ברק הוא מלא יותר, אבל חבל שאנשים לא יודעים שיש להם קו מדרך בגין לז'בוטינסקי שהוא מהיר, יעיל וריק בשעות האלו. ולעומתו קו 40 מלא, לא ברור לי העניין הזה. ובעזריאלי ורכבת מרכז כשהוא מגיע לתחנה, נמנעים מלעלות עליו. ברכבת מרכז פשוט עולים על 70/82 מעל פרשת דרכים או ממתינים בבגין ל51 העמוס לעייפה. פשוט לא מבין את זה.
 

cwen

New member
נזכרתי וזה היה בשעה 15
אני מאמין ששבני ברק הוא מלא יותר, אבל חבל שאנשים לא יודעים שיש להם קו מדרך בגין לז'בוטינסקי שהוא מהיר, יעיל וריק בשעות האלו. ולעומתו קו 40 מלא, לא ברור לי העניין הזה. ובעזריאלי ורכבת מרכז כשהוא מגיע לתחנה, נמנעים מלעלות עליו. ברכבת מרכז פשוט עולים על 70/82 מעל פרשת דרכים או ממתינים בבגין ל51 העמוס לעייפה. פשוט לא מבין את זה.
נו, זה כמו עם הבכיות של הסטודנטים מגבעתיים
על קו 45. בשעה שהרבה יותר הגיוני לנסוע לרכבת עם מה שבא ומשם להחליף לאחד מקווי אגד לאוניברסיטה שבאים בתדירות עצומה.
 

olli3

New member
מנהל
נו, זה כמו עם הבכיות של הסטודנטים מגבעתיים
על קו 45. בשעה שהרבה יותר הגיוני לנסוע לרכבת עם מה שבא ומשם להחליף לאחד מקווי אגד לאוניברסיטה שבאים בתדירות עצומה.
במקרה הזה יש הסתייגויות.
לא כל הקווים מורידים ברכבת מרכז ברחוב על פרשת דרכים (למרות ש61/161/55 הם אלו שחופפים עם 45 במסלול שלו בגבעתיים). אז תמיד יהיו אלו שיתלוננו שלרדת בבגין וללכת לנמיר זה לא בשבילם. מנגד הם תמיד יוכלו לרדת בעזריאלי, לעלות על הגשר ולקחת מהצד השני את הקווים לאונ'. אבל היי, זה מאריך את הדרך ולעלות על הגשר, ולחצות אותו... זה לא נוח (למרות שיש דרגנוע מצד אחד ומעלית מצד שני). אז בוודאי שלאותם אלו שקשה לבצע את ההחלפות האלו עדיף קו אחד מפותל אבל כזה שמגיע ליעד שלהם בלי שהם צריכים לזוז ממנו. ואני יכול להבין שבגשם או בחום הכבד זה יותר קשה לביצוע כל עניין ההחלפות ולכן איפשהו אפשר להבין אותם. מילא אם היה קו שמוריד בדיוק בדרך נמיר, אז לא היו בעיות ולא נראה לי שמישהו היה מתלונן.
 

guyweiss

New member
במקרה הזה יש הסתייגויות.
לא כל הקווים מורידים ברכבת מרכז ברחוב על פרשת דרכים (למרות ש61/161/55 הם אלו שחופפים עם 45 במסלול שלו בגבעתיים). אז תמיד יהיו אלו שיתלוננו שלרדת בבגין וללכת לנמיר זה לא בשבילם. מנגד הם תמיד יוכלו לרדת בעזריאלי, לעלות על הגשר ולקחת מהצד השני את הקווים לאונ'. אבל היי, זה מאריך את הדרך ולעלות על הגשר, ולחצות אותו... זה לא נוח (למרות שיש דרגנוע מצד אחד ומעלית מצד שני). אז בוודאי שלאותם אלו שקשה לבצע את ההחלפות האלו עדיף קו אחד מפותל אבל כזה שמגיע ליעד שלהם בלי שהם צריכים לזוז ממנו. ואני יכול להבין שבגשם או בחום הכבד זה יותר קשה לביצוע כל עניין ההחלפות ולכן איפשהו אפשר להבין אותם. מילא אם היה קו שמוריד בדיוק בדרך נמיר, אז לא היו בעיות ולא נראה לי שמישהו היה מתלונן.
60/160 חופפים (ולא 61/161) ואכן נושא ההחלפה
לתושבי גבעתיים בעייתי עם קווים אלו. המרחק בין התחנה של 60/160 לזו של נמיר לכיוון צפון הינו מעל 5 דקות הליכה זריזה המלווה במדרגות וחציית כביש ראשי. יכול להיות שלתושבי גבעתיים הקרובים למרכז ר"ג עדיף לנסוע כבר עם 40/33. בקטע גבעתיים-אונ' ת"א 45 מבצע מסלול ישיר יחסית ונוח, על כן דווקא ההתנגדות של תושבי גבעתיים מובנת מאוד בנושא. ובכל זאת היה ניתן לשנות את המסלול המזרחי של הקו, או לחילופין לפצל את 45 לשני קווים נפרדים (לדוגמא שיתחיל ממסוף עמידר דרך מרכז ר"ג ובכך לתגבר את 61).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה