מה דעתכם

spectacular

New member
בגלל שזאת משפחה,

ומדובר בבני אדם ולא חלקים אלקטרוניים, לא מעיפים אף אחד אלא מתמודדים, ההתמודדות עשויה להחליש את המערכת , באותה המידה שהיא עשויה לחזק את המערכת, מכיון שבמשפחה ההרמוניה המושגת קשורה מאוד לרגשות, הרי שהרכיב החלש עשוי דוקא לחזק את המערכת, למרות חולשתו, לעיתים העוצמה נמצאת בחולשה, רגשות גורמים לתופעות פרדוקסליות .
 

spectacular

New member
התבלבלתי...

קיבלתי מחמאה?
נחמד שאמרת לי ככה, תודה.
 

Deerest

New member
לצערי

אני מכיר משפחות שעושות זאת. לא צריך ממש להעיף אותו כדי שהוא ירגיש בחוץ. אני חושב שמשפחה צריכה להיות תחת ההגדרה של קבוצת תמיכה, להבדיל מהגדרה של קבוצת ספורט (כדורגל למשל). השאלה שלך הייתה קשה.
 

seaגל

New member
ומה

לגבי אותם רכיבים חלשים שרוצים להיות חלק מקבוצה בחוץ? האם אין להם מקום בגלל חולשתם? האם הם יכולים להיות חלק רק מקבוצות תמיכה? זה נותן קצת תחושה של מצויינות ואם אתה לא שם אתה שייך.....
 

spectacular

New member
מצוינות.

כאשר מדובר בבני אדם, אין רכיבים חלשים, לכל אחד יש צדדים חזקים וחלשים, ולהיפך ,כל קבוצה חזקה ככל שתהיה רצוי שתשאף לשתף מיגוון של איכויות, כי המיגוון חשוב לא פחות מהעוצמה, לשאוף למצויינות זאת המצויינות הטהורה, מי שהמצוינות באה לו בקלות ,המצוינות באה לידי ביטוי, מי ששואף למצויינות , האדם שבו בא לידי ביטוי, מי שמעוניין להצטרף לקבוצה בשל המצוינות, יש בו כבר מן המצוינות הזאת,בעצם הרצון והשאיפה. אין רק מצוינות מסוג אחד.
 
seaגל,אני מתנצל שאני נשמע ככה,אבל:

זהו טבע העולם,יש דרך לתקן אותו לדעתך? לכל "רכיב",יש את הרכיב שמשלים אותו,זה מה שעושה את החיים קלים יותר..
 
אני

חושבת ש מצויינות זה להפוך את מה שיש למצויין זו הדרך שלי זו האמונה שלי זו המצויינות שלי זה האושר שלי
 
אני אדביק את התגובה של seaגל לכאן ו

ואתייחס אליה "ברשותך אישה לוקחת את מה שכתבת בשרשור הקודם ומביאה לכן להיות נאמן לעצמך ברגע שאני יודעת להיות נאמנה לעצמי אז אני מסוגלת להיות אני הן מול אדם אחד והן מול קבוצה ולשמור על היחוד שלי ... לצערי על עצמי אני יכולה להעיד שקשה שלי בקבוצה , קשה לי להיות אני כי אני מרגישה צורך להיות חלק מ.... ולהיות חלק מ...קבוצה לא פעם גורם לי לוותר על האני שלי. מעדיפה את האינטימיות שבקשר עם אדם שניים..." כתבת "ברגע שאני יודעת להיות נאמנה לעצמי אז אני מסוגלת להיות אני הן מול אדם אחד והן מול קבוצה ולשמור על היחוד שלי ... " אני חושבת שזה מדוייק מה אתם חושבים?
 

Deerest

New member
הגיגים על קבוצה וכח

כמילות השיר hey you פינק פלויד - החומה Together we stand, divided we fall קבוצת ספורט, קבוצת לחץ, קבוצת תמיכה... כל אחת והכח שלה. מצא את החוליה החלשה, פרק את הקבוצה והלך הכח. מה אומר לך... מלבד קבוצת ספורט איני רואה שם כח באף קבוצה. ז"א אולי יש כח אבל זה כח "חלש", אין עצמה בכח שנובע רק מעצם ההתאגדות לקבוצה. מה שנפלא בקבוצה זה הרצון להתחבר, היכולת לעשות דברים ביחד, להקים "פרויקט" שגדול על אדם בודד, שיתוף הפעולה וחלוקת העבודה, לראות ולהרגיש את הסיפוק בדרך. התחברות כדי ליצור סינרגיה זה כח של קבוצה. קבוצה שהתאגדה כדי ליצור בלון נפוח (לא חסר כאלו) ולהסתיר חולשות מסוגים שונים, אין בה כח. זה לא פשוט, בכל קבוצה שלא תהיה, בסופו של דבר המרכיבים שלה אלו בני אדם ואם בהם אין כח ואיכות, כך תראה גם הקבוצה. במערכות מוסיקה איכות הקבוצה נמדדת לפי הרכיב החלש במערכת. האם זה כך גם בקבוצות אנושיות? בקבוצות תמיכה למשל, יש פיצוי בין אישי, הכח של הקבוצה מופנה פנימה, לחיזוק המרכיבים. אני באופן אישי תמיד הייתי זאב בודד, בעיני לקבוצה תמיד יש איזושהי הגבלה על דרגת החופש שלי.
 
דירסט!

קראת את זאב הערבה של הרמן הסה? ורציתי לשאול אותך,לגבי מה שכתבת על הרכיב החלש במערכות סטריאו, מהיכן הידע? היית פעם אודיופיל,או שעדיין? כן,רוב הקבוצות מתאגדות בכדי ליצור בלון נפוח,אתה וטל הסברתם את זה הכי הכי יפה... דבר אחד אני כבר יודע! לא הייתי מתחתן עם אישה אורחת......
 

Deerest

New member
אני עדיין

אבל השמיעה כבר לא
והיתרון הוא שכך אני יכול להגיע לפשרה בין האוזן והכיס. אבל תדע לך שעם הטכנולוגיה של היום יש כל מיני שיטות לפצות על איכות נמוכה של רכיב מסויים, כמו קבוצת תמיכה, לא? בכל מקרה תמיד יהיה איזשהו רכיב שמכתיב את איכות כלל המערכת.
 
שאלה קטנה:

אתה משתמש במנורות או בטרנזיסטור? יפה אמרת דירסט,יש קבוצות גם בשטח הזה,והן מתאפיינות גם בסדר הגודל של המערכת,לא תמיד,אך זה כך,כמו בשטחים אחרים. אני גמול ממזמן,גם מאודיו,גם מסיגריות,וגם מ 18 ק'ג שהורדתי בכייף,ושאין לי שום בעייה לשמור עליהם,גם תוך כדי אכילה יחסית מבוקרת ב 2 לפנות בוקר היום אני לא מאמין שהייתי אודיופיל,בכדי להרחיב על כך אצטרך לפגוש בך! תאר לך שהחזקתי בו זמנית 3 זוגות רמקולים עם תג מחיר של 2600$ בארה'ב, 5000$,ועוד אחד של 5500$,ושמעתי רק באחד מהם,ולהגיד עלי שאני אמיד,לא יהיה מדוייק במובן הצר.... להתראות איש.
 
האמת

שבמשך השנים שמתי לב שזה פשוט קורה לי בלי תכנון אני בקבוצה. ובניגוד למה שכתבתם כאן אני בעד קבוצה לא גורע מהלבד יש דברים שאפשר לעשות רק בקבוצה לקבוצה יש כוח מיוחד אחר ואפשר עם הכוח הזה לעשות דברים מדהימים/נפלאים וכך עשיתי כל החיים לפי ההגדרה שלכם אז אני מדברת על קבוצה שהכוח בה מכוון פנימה בקבוצה שאני מדברת עליה אתה מאוד אוהב להיות ואתה מרגיש בה חפשי אז אולי תשקול עוד פעם...
 
קבוצה

שאני מדברת עליה מעניקה כוח שלא הולך אף פעם גם אם היא מתפרקת. כי היא בונה כוח בחברים ויחד היא צוברת כוח. מסכימה איתך לגבי "בסופו של דבר המרכיבים שלה אלו בני אדם ואם בהם אין כח ואיכות" ואז מגיעים לשאלות מה זה כוח? מה זה איכות? דירסט תסביר לי "במערכות מוסיקה איכות הקבוצה נמדדת לפי הרכיב החלש במערכת"
 

spectacular

New member
ושוב אני מתפרצת בגסות

דירסט ,אייכה??????? אנסה "במערכות מוסיקה איכות הקבוצה נמדדת לפי הרכיב החלש במערכת" את הרכיבים החזקים שומעים בלי בעיה, החלקים הדומיננטים נשמעים בקלות וניתן מיד לזהות את איכותם, לעומת זאת החלקים החלשים, הקטנים שנטמעים בבליל הצלילים, איכותם אינם מזוהה בקלות, השפעתם החיובית או השלילית, מתקיימת ומשפיעה אל קשה לאתר את מקורה בחלקים האלה, תארי לעצמך מקהלה שכל הילדים שרים בהתלהבות רבה, חלק שרים נפלא, חלק שרים טוב, אחרים שרים בסדררר... וילד אחד קטן וג"ינג"י בשורה האחת לפני אחרונה, מזייף בלהט ובלי חשבון, והמורה לזימרה משתגעת ובצדק, עד שהיא קולטת אתה!!!!!!!!!!שששש בוא תעמוד פה לידי בשקט,עד סוף השיר, ובא לציון גואל.
 
למעלה