מה הפרק האהוב עליכם באחת הסדרות?

גיאספס

New member
מה הפרק האהוב עליכם באחת הסדרות?

נמנע מספויילרים וציינו פרקים של עונות ששודרו כבר בארץ הפרק האהוב עלי הוא ממיאמי. הפרק 10-7 (שאם אני לא טועה זה הקוד המשטרתי למושג "Out of service") הוא האהוב עלי. סגירת מעגל למשפחת קיין, קצת דרמה, קצת באסה (די אהבתי את בוב), אבל סה"כ פרק ממש טוב!
 
CSI LV

בעונה השנייה, לא זוכרת איזה מספר, כשהיה את הרוצח שנכנס לעליות גג של אנשים וכך ארב להם והרג אותם, ואז כשהתגלה שהמטרה המרכזית שלו הייתה ניק... וואו, חתיכת פרק. אממ, מה עוד? הפרק בCSI NY עם האישה שהולכת מתוך שינה ושהייתה חשודה ברצח שבעצם ניסתה לעזור לא במודע לקורבן. ובCSI מיאמי אני לא זוכרת משהו ספציפי... אולי יהיה לי בהמשך.
 

הדמר

New member
אני מחפשת להוריד את הפרק הזה

בס"ד אז אני יודעת שתפוז לא מאשר לפרסם הורדות כאלו (או ככה זה היה פעם) אז נא לשלוח לי למסרים או לאימ"ל [email protected] תודה מראש נ.ב לא הבנתי באותו פרק מה הוא רצה דווקא מניק?
 

שלמונזה

New member
האממממ ../images/Emo168.gif

לא מבינה במספרי פרקים אבל CSI מיאמי כמובן, הפרק של המשמורת של הילדה, בסוף האבא מת והורשיו מבטיח לו שלא יתן לאמא שלה לקחת את הילדה. נראה לי שבפרק הזה הוא גם מגלה שאחיו חי? אחלה פרק.
 

הוד11

New member
הפרק האהוב עליי

בCSI מיאמי הפרק השני אני חושב מהעונה השנייה ש הם חוקרים רצח של סוכן אוצרות ימיים שסוחר באוצר של ספינה ספרדית טבועה. וגם בזירת הפשע אהוב עליי הפרק הראשון או השני שרוצחים את השוטרת הולי גריבס
 

ברהה1

New member
CSI מיאמי

2 פרקים : היה פרק עם אדם שאנס ילדות קטנות ואחר כך קבר אותן כשהן עדיין חיות באדמה (מלחיץץ) זה גם היה הפרק הראשון שראיתי =) בפרק השני (בערך 10 פרקים אחרי) הוא בורח מהכלא וחוזר לעשות את זה, וכמובן ששוב תופסים אותו.
 

Obi Dan Kenobi

New member
הו, יש כמה של NY. אחד מהם..

Bad Beat, שבו החקירה מתחילה בעקבות ריב של מהמהרים במשחק קלפים בבניין מגורים. השלושה זרקו את הרמאי שבחבורה מהבית, לאחר שהרביצו לו, וכשנשמע צלצול הפעמון לאחר כמה דקות, בעל הדירה מסתכל בעינית, ונורה למוות. האחר, הוא שיתוף הפעולה בין NY למיאמי. צמד פרקים נהדר במיוחד.
 

liavsayegh

New member
../images/Emo45.gif הפרק איחוד של מיאמי-לאס וואגס

באמת מצויין. היה נחמד לראות את כולם ביחד על מסך אחד.
 

Obi Dan Kenobi

New member
בהחלט ../images/Emo13.gif

וגם הסיפור עצמו היה מעניין. אהבתי במיוחד את השילוב המיוחד שעשו. כשמיאמי "אירחה" את האיחוד, מאק היה בצוות של מיאמי. כש-NY אירחה את האיחוד, הורשיו היה בצוות של NY. מן איחוד כזה שמרגש בצורה משונה למדי.
 
קראתי איפשהו

שבפרק האיחוד של מיאמי ולאס וגאס, זו הייתה הפעם הראשונה שהראו את כל הדמויות של מיאמי ובעצם האיחוד נועד לראות איך הצופים יגיבו לסדרת הבת שתהיה-CSI MIAMI. נראה לי היה אותו הדבר עם נ"י ומיאמי. (ואולי בכלל מה שקראתי לא היה נכוןOo)
 

kerry cordano

New member
CSI לאס וגאס- באטרפלייס

הפרק שהנרצחת דומה 2 טיפות מים לשרה ו 4*4 מעונה 5 ו commited מעונה 5
 

liavsayegh

New member
יש מצב שיש אתר שזה נמצא כתוב?

כי אני יודעת שיש הרבה אתרים שתסריטים שלמים של סדרות נמצאות בהם.
 
למעלה