מה עדיף שיהיה בבית?

OdedIsNotAfraid

New member
כמה הערות

כשמדובר בטלפון, מדובר בשידור של מידע דיגיטלי באיכות ירודה , 5K-10K (קילובייט) בשניה יכול לסגור בהחלט את השיחה, אלא אם מדובר בשיחת וידאו, שאגב גם יכולה להיסגר על משהו כמו 10 קילובייט בשניה באיכות נמוכה-בינונית, אתה אומנם צודק לגבי התשתיות, שהסתמכות על רשת קווית זה עדיין הסתמכות על חברות קפיטליסטיות ולכן ניתן להגביל אותך עדיין גם לזה יש פיתרון, שוב זוכר את האנטנה על כל בנין? הן יכולות להיות מחוברות זו לזו לאנטנה ראשית באמצעות גלים נקודתיים (דוגמת לייזר) ולהעביר את הנתונים לאנטנה ראשית בקצב מסחרר, וככה לעקוף את התשתית הקווית, זאת אגב דוגמא לפיתרון אפשרי, אני בכל אופן דיברתי על הסתמכות על התשתיות הקוויות, ועל מערכת גיבוי בעת הצורך שלא תהיה מופעלת כמעט אף פעם, הקוים הנוכחיים בישראל בהחלט יכולים לספק עד 10Mbit שזה די והותר, 5-10K של נתונים עבור כל מכשיר יניבו מקסימום 8MBIT גם אם נעשה בכולם שימוש בו זמנית, אסור לשכוח שבכל רגע נתון נעשה שימוש בפחות מ10% מהמכשירים כך שאני לא רואה פה שום בעיה, אלא אם כן המפונקים רוצים להתחיל להצטייד במכשירים שמורידים סרטי וידאו באיכות HD אני לא רואה פה בעיה, בכל מקרה את זה צריך לתת הוראה למחשב לעשות לדעתי, הPING בין המחשירים לנתבים לא צריכים לתפוס רוחב פס משמעותי כל כך , מדובר בחבילות מידע קטנות פעם בכמה שניות.
 

OdedIsNotAfraid

New member
המריבה הזאת היא בכלל תענוג

אגב, צר לי לשמוע על בוריס, היה המורה שלך? בוא נסכם את זה בקלילות, אם היו לנו אנשים שפויים שמנהלים את המדינה אז הם היו דואגים שלא ניחשף לכמויות גבוהות של סרטן ועדיין הכל היה זז מהר גם באינטרנט וגם בסלולרי, יש כמה וכמה דרכים להגשים את זה, גם מבחינה כלכלית היה יותר כדאי לכולנו, המחירים היו יותר זולים ולא היה עושק ואלפי עו"ד ועסקנים שיוצאים לפיקניק בפלורידה עכשיו, זה ממזמן יכלו לעשות, אבל הציבור לא מבין בשיט ומזיינים לו בשכל כל פעם מכיוון אחר צריך להעלות אתרים לאינטרנט שיציגו דברים בהסברים פשוטים עם מצגות שיראו 10 דרכים שונות איך היינו יכולים לחיות עם מאית מהאנרגיה שיש באויר היום בגלים ועדיין לזכות לאינטרנט ולסלולרי יותר מהירים ואיכותיים, אני חושב שרק אתר שבנוי היטב שיציג את הנושא בצורה שגם ששמשון ויובב יכולים להבין וגם שפינוקיו ושאלתיאל קוואק יוכלו להבין את הנושא ולפתוח להם את הראש, יגרום למבוכה של האנשים שעשקו אותנו כל השנים והפציצו אותנו בפי 100 יותר קרינה ממה שהיה צריך להיות לפחות!
 

somebodddy

New member
כן, היה המורה שלי לפיסיקה לפני כמה שנים טובות

בכל אופן, אני עדיין חושב שמדובר בהוצאה כספית אדירה - גם מבחינת הקמה של תשתיות וגם מבחינת תחזוקה שוטפת.
 

OdedIsNotAfraid

New member
אני חושב להיפך

אני חושב שמדיניות שונה היתה מוזילה את הסלולר ונותנת לישראל נתבים בכל בית ועל גג של בתים ומחוברים לתשתית קווית כמות הקרינה היתה נופלת לאחוז בודד ממה שהיא כיום או אפילו הרבה פחות מזה, תחשוב כמה כסף הולך היום לאנטנות הגדולות המרכזיות, כמה כסף הולך על הצבתם תוך כדי תשלום למי שמציב את זה בשטח שלו, כמה כסף הולך על עורכי דין, כמה כסף חשבון פלאפון ממוצע אלו חברות עושקות, אין בעיה להגשים את החזון הסלולרי עם מינימום קרינה ועם חשבונות סלולריים עוד יותר נמוכים. אל תצפה שעשרה יונקים ממשפחות רשע-פשע-חלבון-פרה יוותרו על זכותם להרוויח המון המון כסף, זה לא יקרה, תמיד טוב שיש בלאגן, צריך עו"ד מפרנסים עוד מושחתים משחיתים עוד פינה וטרטוריה יוצרים עוד מקומות עבודה = כוח, עכשיו לוותר על הכוח הזה אי אפשר, במיוחד כשחלק נכבד מה"כוח" התרגל לשבת ולקבל כסף על מינימום עבודה והסתדר לו יפה, לא מעוניין לאבד את המעמד החדש כ"מרוויח כל", הזכויות בידיים, אתם העבדים, קרינה? לא ליד הוילה שלי!
 

OdedIsNotAfraid

New member
שמע אין להם בושה

אפילו אמר לי: אבא שלי כל כך חשוב יש לנו אנטנה בבית משלנו! חחחח בדיוק, כי ככה אין קרינה כמעט ותהיה בטוח שהאנטנה הפרטית מתחברת רק למכשירים של בני המשפחה.
 

somebodddy

New member
אתה יודע איזו מדיניות באמת הייתה מוזילה

את הסלולר? אם הייתה חברה ממשלתית שאחראית על האנטנות, וחברות הסלולר פשוט היו מתחברות אליה. ככה היו רק רבע מהאנטנות. או לחילופין, כל אנטנה הייתה אחראית על רבע מהשטח של מה שהיא הייתה אחראית עליו קודם, מה שאומר רבע קרינה ממה שיש עכשיו. ככה החברות הסלולאריות היו צריכות לשלם הרבה פחות על התחזוקה של האנטנות, ועם קצת רגולציה החיסכון הזה היה מתגלגל גם לצרכן. בכל אופן, אני מסכים איתך שאפשר לצמצם את הקרינה בצורה משמעותית - אני פשוט חושב שהמטרה שהצבת של צמצום הקרינה פי עשר אלף זה קצת לא ריאלי. צמצום הקרינה פי מאה נגיד זו מטרה הרבה יותר ריאלית(למרות שגם זה לא פשוט) וגם תועיל לבריאות שלנו לא מעט.
 

OdedIsNotAfraid

New member
אני חושב שקוראים לזה

ROAMING בכל אופן ללא ספק זה עדיף ובהחלט זה לאוו מתנגש עם הרעיון של כמה חברות וקפיטליזם.
 

OdedIsNotAfraid

New member
תוספת

עוד אפשרויות להתייעלות והפחתת קרינה *SMS - דורש מעט מאוד אנרגיה טכנולוגיה של זיהוי קולי מייעלת את האפשרות הזאת, נמנעים מלתת טכנולוגיה כזאת באיכות גבוהה, אך לדעתי אפשר ליישם אותה חלקית בצורה מספיק טובה כבר כיום. אנשים יוכלו לדבר ולהענות , המכשיר אפילו יכול להקריא להם את הטקסט בצורה רובוטית. עידוד SMS במחירים נמוכים, העלאת מחירי השיחות, תצמצם קרינה בצורה משמעותית. כנ"ל להעברת מידע או סרטי וידאו - מחירים גבוהים. *ריבוי אנטנות כמו שדיברנו, ROAMING וכו' בין החברות. *יציאה בכל מכשיר לחיבור USB וגם לחיבור טלפון קווי - בזק , תאפשר חיסכון נוסף אולי החברות ירתעו מרעיונות כאלו לא רווחים וכו' אך סה"כ הן ידעו למצוץ כסף אין פשוט במשרד התקשורת אף אחד שבכלל יכול לעמוד מולם כי ממילא מי שנכנס למשרד הזה הוא בובה.
 
לא הכל שחור ולבן

"אם היו לנו אנשים שפויים שמנהלים את המדינה אז הם היו דואגים שלא ניחשף לכמויות גבוהות של סרטן ועדיין הכל היה זז מהר גם באינטרנט וגם בסלולרי" אני חושבת שכל אנשי הפורום הזה (ועוד כמה עשרות אלפי אנשים) מסכימים עם כך שהמדינה שלנו אינה מתנהלת באופן שפוי, אבל יש כ"כ הרבה דברים על סדר היום (שאינם מטופלים) אז בטח שאי אפשר לדאוג לכל דבר... כל אדם יכול לומר על הנושאים החשובים לו ושנראים כדורשים טיפול לדעתם כ-"אם המדינה הייתה מנוהלת באופן שפוי, אז היה ....כך וכך" זה נכון שמכעיס אנשים החיים "חיי מותרות" בעוד אחרים גוועים ברעב, אבל בגלל זה שהוא עורך דין נשללה ממנו הזכות לנסוע לפיקניק (טבעוני!!!) בפלורידה? יש אנשים המרוויחים את כספם באופן הוגן או לא הוגן, הם בוחרים מה לעשות איתו, הם לא בוחרים להשקיע בחייהם ואז לתרום את זה אפשר לכעוס על זה אפשר להבין את זה, אבל זכותם המלאה לצאת להם לחופש בפלורידה... גם אותי מאוד מעצבן דברים כאלה, שאנשים חיים מכלום לעומת אנשים שבאמת באמת חיים חיי מותרות, אם זה לקנות מצרכים יקרים שאינם מוכחרים בכלל ללא גבול, ואם זה לנסוע לחו"ל 8 פעמים בשנה. אבל אפשר להיות מעט יותר ריאליים, אין לנו מה לשפוט אותם שאנו לא במקומם ותכלס זוהי זכותם המלאה. ובקשר לשאר הדברים אתה צודק, ואם זה מה שמאוד חשוב לך תפעל בשביל זה, תשיג אנשים תעשה מצגות תעשה כל דבר הכי מזערי שביכולתך בכדי לעשות את זה... אם זה עד כדי כך חשוב לך, כי לפי ההודעה זה נראה שאתה נחוש בדעתך שזה מה שצריך לקום מחר בבוקר ולעשות ההודעה שלך כתובה באופן שניראה שאתה מרוגז ושופט אנשים רבים, אם זה מה שכ"כ משנה לך קום ותעשה משהו! אני לא ממעיטה בערך של זה ולכל דבר החשיבות שלו, אבל לי למשל מעט יותר חשוב למעלה מ300 מליון בעלי חיים שמעונים ומומתים מידי שנה רק בישראל בתעשיות המזון מן החי מאשר אנשים הבוחרים לסרטן את עצמם ומאשימים אחרים במקום לשאת בתוצאות, ולכן אני פועלת בשביל זה! אל תאכלו את החיות והפרשותיהן!!!!!!
 
../images/Emo6.gifחח

איך לכל דבר אני מכניסה זכויות בעלי חיים, אני מצטיירת כאיזו פאנטית חח...
 

OdedIsNotAfraid

New member
זכותו?

אני אישית לא חושב שיש לאף אחד זכות לקחת חלק בפעילות שהיא כפייה\הרס לא מוצדק לטוס לפלורידה בשביל ארוחה טבעונית, זה ללא ספק מעשה חכם שכולל זיהום סביבתי עצום, בכל אופן זה לא בקטע של להגיד לאנשים מה לעשות או לא לעשות ברמת העיקרון אפשר לטוס לפלורידה מבלי שזה יזהם, כמובן ברמת העיקרון, לא כפי שדברים בנויים כעת, ברמת העיקרון, לא ירדתי על עו"ד שבוחרים לסוע לחופשה ולא על אנשים עם הרבה כסף, אלא על המושג "עבודה מיותרת ומזיקה" מבחינתי זאת יכולה להיות עבודה של עבדות עם שכר נמוך וגם מיותרת ומזיקה ואז אני לא ארד על הפיקניק בפלורידה (הטבעוני), אלא על הבשר על האש בפארק.
 

OdedIsNotAfraid

New member
חג שמח

אני לחלוטין מסכים שמעבר לטבעונות זה הנושא הכי חשוב כמעט שקיים, בכל אופן מדובר באחד הנושאים החשובים ביותר. אני ורבים אחרים מודים לך על המאמצים שאת עושה בתחום, גם אני בתהליכים לשנות את התזונה שלי לטבעונית בתוך שבועות ספורים מעכשיו.
 

בטיפורד

New member
איזה פחד אתכם...

חיפשתי הודעות על רשתות ומחשבים ניידים כי אני רוצה לקנות והגעתי לאשכול סרטן :0 אז מה יותר מועיל לחברה ופחות לסרטן? להתחבר לרשת אלחוטית בבית (בזק וכיוב'), או להתחבר לרשת של השכנים בלי לשים ראוטר בבית :)? אני באמת רוצה לדעת
 

liana1980

New member
סרטן

אני גולשת לי עם בזק... סרטן או לא לפחות אני יכולה לעבוד בלי להתנתק כל עשר דקות ולסבול מיחס מחפיר וחובבני (מאוד חובבני) של חברת "הוט". לא משנה כמה זול זה יהיה יש גם את קרטריון האיכות והנוחות.
 
למעלה