מה עושים נגד מישהו שמנסה לכשף אותי?

PY1983

New member
מה עושים נגד מישהו שמנסה לכשף אותי?

שלום, יש בן אדם שעבדתי אצלו כמה שנים והחזיק אותי עם מניפולציות וכשהלכתי ממנו הוא תמיד החזיר אותי בדרך של כישוף (אפשר להשפיע גם דרך חלום).לא היה לי שום קשר מיני/רגשי עם אותו מעסיק,והוא גם אף פעם לא רמז לזה. אני לפני כמה זמן הלכתי ממנו , ומאז הוא גם ניסה להחזיר אותי באותן שיטות שלא הצליחו , ועכשיו הוא עבר לדברים יותר אלימים - פקודות תת הכרתיות ונסיון לשתול מחשבות אבסורדיות שהן לא שלי . מיותר לציין שכבר עשיתי חקר בתוך עצמי ולמחשבות האלה שמנסות להידבק אליי כמו מסטיק אין שום בסיס הגיני/רגשי,והעיתוי שבו הם באות זה בכלל לא הגיוני.זה כאילו הוא מנסה לשלוח לי פקודות למוח שלי , והמטרה שלו היא שאני אחזור לעבוד אצלו , כי אני מוכשרת כאשת מקצוע בתחום שלי והוא רוצה תמיג להשפיע אליי (אולי יש עוד סיבות למה בן אדם רוצה לכפות על מישהו אחר שיהיה אצלו בצורה כל כך אלימה ואגרסיבית).יכול להיות שבנוסף לכישוף הוא משתמש בטכניקות NLP. מה אני עושה?איך אני חוסמת את הנסיונות האלה?כי בגלל שעבדתי אצל המנוול הזה , אז יש לו תמונות שלי , יש לו כמה חפצים שקשורים לעבודה שבהם נגעתי , יש מצב שהיו זרוקות כמה שערות שלי (לכל בן אדם נופלים שערות) .
 
NLP משמש למכירה ותקשורת,למרות שלכל דבר יש צד

אפל... נגד הכישוף אפשר להשתמש בוורדינג, מצטער אין לי זמן להרחיב חייב לצאת. ביי
 

PY1983

New member
תודה על המאמר

אני רוצה שהטיהור באמת יעזור.אני אף פעם לא עברתי טיהור , אבל אני יודעת מה הסממנים של כישוף.ולפי המאמר שלך חלק מזה הוא פסיכולוגי.הרי בן אדם שהיסודות במח שלו והחשיבה בנויים בצורה 100% נכונה - אז שום כישוף מחשבתי לא יעבוד עליו.אני הייתי מעדיפה כבר כישוף שיעשה לי מחלה גופנית ואני לא מפחדת למות , כי בחיים האלה הבנתי שאין יותר גרוע כשמישהו מנסה לקחת ממך את חופש הבחירה ולשנות את נתיב המחשבות שלך למטרות הזויות שלו.אני פעם קראתי מאמר שאומר שהנשמה של האדם בוחרת לחוות כישוף (בלינק הבא : http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=583507)? הרי אם עכשיו היו שואלים אותי אם אני מעדיפה גהנום או כישוף - הייתי מעדיפה גהנום. מה את/ה היית עושה אם היית יודע שמישהו מנסה לכשף אותך?איך היית מתנקם בבן אדם?
 

kagome10

New member
למה להתנקם?

אני לא מזוכיסטית. ולמה ל נתק קשר מהאדם? הדרך הכי הגיונית למנוע ניסיונות השפעה, באמצעות NLP למשל, היא פשוט לא להיפגש איתו, לא לדבר איתו, לא לקרוןא מכתבים שלו, וכו.
 

RainBird

New member
שאלה מצויינת קגומה- מניין לדעתך הצורך להתנקם מגיע? אני חושב שזה כבר דיון אחר לגמרי- שקשור לדיון המתמשך למוסר.
 

kagome10

New member
לדעתי הצןרך לנקום נובע מחולשה ומפחד

לפעמים אני יכולה לבקש צדק, ותמיד אני מוכנה להגן על עצמי, אבל אני נגד נקמה, ולא רק מטעמי מוסר. לדעתי היא מזיקה לנוקם לא פחות מלמושא הנקמה. ואני לא מזוכיסטית, ואין לי רצון לפגוע בעצמי.
 

RainBird

New member
אני אישית חושב שמה שאת מתארת כאן הוא בעייתי כי מדובר בתפיסה ערכית אישית. אבל מה עם הנקמה עצמה לא בהקשר "מתאים לי" או "לא מתאים לי", ומעבר לתפיסה ערכית דטרמניסטית. האם כל נקמה היא אלמנט של חולשה ופחד? או שיש שם משהו אחר?
 

kagome10

New member
רק על עצמי לספר ידעתי

זה שנקמה עלולה לפגוע בנוקם זו עובדה. זה שהיא פוגעת תמיד זו דעה. בנוגע למקור לנקמה - נקמה יכולה גם לנבוע מחובה, או מסיבות שלא קשורות לרגש אלא לתועלת. אם יש רגשות שלא נובעים מפחד וחולשה שיכולים לגרום לרצון לנקמה, אני לא מסוגלת לתאר זאת לעצמי.
 

RainBird

New member
נכון, אבל מצד שני, כל פעולה עלולה בפוטנציה לפגוע בזה שעושה אותה, הכל מחציית כביש וכלה באכילת דובדבנים ובליעת חרצנים. כל זה לא נותן לגיטימציה לנקמה כמובן, אבל לדיון על נקמה יש הקשר רחב ביותר במיוחד במאגיה.
 

kagome10

New member
ענין של הסתברות

ההסתברות להיפגע במצבים מסויימים גבוה מבאחרים. ההסתברות לפגיעה עצמית כתוצאה מנקמה הוכחה מחקרית. אדם שנוקם ייחס יותר חשיבות לעוול שלדעתו נעשה לו ויחוש עצמו פחות מאושר בהסתברות גבוה יותר מי שלא נקם. וזה ללא קשר להקשר המאגי ולאמונה, או לאי אמונה בקארמה.
 

RainBird

New member
הוכח מחקרית? אפשר בבקשה קישור או מראה מקום למחקרים בבקשה?
 

kagome10

New member
כן, אבל קצת ארוך

יש את הספר "למה קמיקזות חובשים קסדות", ומובא בו המחקר הנ"ל ומראה המקום. אומנם זה קצת עקיף, אבל אין לי את הספר פה בבית, כך שכרגע אין לי את מראה המקום עצמו
 

fire snake

New member
נקמה=תשוקה לצדק שיצאה משליטה

מתי נקמה פוגעת בנוקם ואין אפס? זה קורה בד"כ לכאלה שכועסים על עוולות הנעשות להם באופן לא פרופורציונאלי - מועדים לכך כאלה שגרמו בעצמם עוולות איומות - ("עריצים קטנוניים", קורא להם דון-חואן של קסטנדה) ועל כן הם בדיסונאנס קוגניטיבי בעניין. כאשר יש דין ויש דיין, כל מה שיש לעשות זה להזעיק כוח שיטור - משטרה\רוח סביבה... - והוא כבר ישליט את החוק הקוסמי\האוניברסלי\האלוהי וישיב את הצדק על כנו. בעולמנו המשובש, אהא, לא תמיד אפשר לסמוך על כוחות השיטור, ולעתים יש להקים מיליציה אד-הוק להשבת הצדק על כנו - מצב מועד לפורענות! לא לחינם המציאו את הפרדת הרשויות... כשזה שכועס הוא גם זה שבכוחו להעניש - זהירות זהירות! כוח משחית! וכעס גם הוא משחית! וביחד - אללה יסתור! בדרך כלל, כפי שציינה קגומה, הנוקם ייפגע ועוד איך.
 

PY1983

New member
יכול מאד להיות

אבל כשאת נמצאת במצב שאת יודעת שיש מישהו שפוגע בך במכוון , את קודם כל חושבת מה לעשות כדי שהוא יפסיק לעשות את זה , ואחרי זה את מחפשת סוג של צדק.הרי אם אני נמצאת במעגל הזה של כישוף , אז זה משהו קרמתי , ויכול להיות מגילגולים קודמים.למשל אני עברתי תהליך של שיחזור גילגולים פעמיים ואני יודעת שפגעתי בילדים עם כישוף (כמו עסק כזה שיש מישהו שרוצה לפגוע בילד של בן אדם אחר , ובא ומשלם לי כסף ואני מטילה עליו כישוף שיכול להביא לו מחלות,חרדות קשות או אפילו מוות) , ואני מאמינה במנגנון ענישה.אם אתה עשית משהו רע למישהו (אפילו אם זה בגילגול קודם) אז אתה תקבל עונש על זה , והוא יהיה לפחות פי 2 או יותר(אף פעם באמת אין שוויון בקטע הזה).לכן אם אני עסקתי בגילגול הקודם בזה ולא קיבלתי בזמנו עונש , אז אני אוכלת אותה בגילגול הזה ע"י זה שאני בעצמי חשופה לכישופים מהסוג הזה. לכן כשמנסים לפגוע בי בדרך הזו זה מתסכל כי אני רוצה שגם המנוול שמנסה לכשף אותי ייקבל את העונש - בשלב הזה זה היה נותן לי תחושה של סוג של צדק שנעשה נגדו (למה רק אני צריכה להיענש כשאני עושה משהו רע?) אבל כשהשפעת הכישוף כבר לא עובדת , אז כבר אין לי צורך נפשי להתנקם בבן אדם.היה מישהו שלפני 4 שנים כישף אותי בכישוף אהבה ועליתי על זה מהר.היום אני לא נוטרת טינה לבן אדם הזה ומקווה שאלוהים יסלח לו (מי שעושה כישוף בסופו של דבר נדפק פי 3 או יותר - חוק ההחזרה).ואני אפילו היום מודה לו על זה , כי בזכות זה אני יודעת מתי מנסים לכשף אותי.יש לי רשימת סממנים ברורים לזה (שיש בזה הגיון),כך שמי שרוצה לדעת יותר על זה שיפנה אליי בהודעה פרטית.
 

kagome10

New member
דעות ועובדות

אני לא יולה לקבל את חוקי הקארמה כעובדה. קודם כל, כי לא כולם מסכימים עליה. בפורום הזה, או בפאגאניזם, יש מאמר של אלון (אם אינני טועה) שמסביר למה הוא לא מאמין בחוק השילוש. אמרת מחפשת צדק. אבל תצדק זה לא נקמה. אלו שני דברים שונים. ואם את מאמינה במנגנון ענישה, אז למה לנסות לנקום? זה הרי יבוא לו לבד.
 

fire snake

New member
ותשובתך? מניין מגיע הצורך להתנקם?

ולמה זה טובה? אולי באמת יש מקום לפתיל חדש.
 

RainBird

New member
אני רוצה לחשוב על זה קצת יש לי המון מה לומר ואני רוצה לסדר את המחשבות. אבל זה נכון שיש אלמנט פגיעה עצמית בנקמה. כן יש לזה צדדים שליליים ואפילו שליליים מאוד. עדיין יש לנקמה מקום קוסמי מסויים ומשום מה הוא תמיד קרוב לליבה של המכשםפה. טרם הרכרתי מכשפה או מכשפות שלא נתנו ידן או קיללו בעצמן.
 
למעלה