מה עושים נגד מישהו שמנסה לכשף אותי?

גל סופר

New member
כתבתי לך קודם שמדובר בפרדוקס

ברגע שהיא מבצעת אקט שהוא שונה מדרכה הרגילה, משמע שהיא משנה מן הדרך שלה ויוצרת דרך חדשה- שונה, מיוחדת עבורה. אם היא נוהגת במשהו מיוחד ומבחינה להתעלם זה לא דבר של מה בכך, הרי שהיא מייחסת לו חשיבות. הבעיה אינה סמנטית, אלא הבנתית. תקראי את התגובה שלי שוב ושוב. בהצלחה
 

kagome10

New member
קראתי אותה, ולא שיניתי את דעתי

גם אם מבחינתה זה לא עניין של מה בכך, עליה לנהוג כאילו היא לא מייחסת לו חשיבות, לזייף זאת עד שזה יצליח. ובכל מקרה, אני מאמינה שבני אנוש יכולים לבחור כיצד להתנהג, להקדיש תשומת תב זה בחירה, אך גם להתעלם זה בחירה.
 

גל סופר

New member
יש דעות, ויש עובדות

אם אנחנו מדברים על NLP, הרי שלפעמים נוצרים פרדוקסים מעין אלו. מכאן באה הקלישאה (שאינה באמת קלישאה) שבריחה היא לא דרך התמודדות.
 

PY1983

New member
מסכימה איתך

בריחה היא באמת לא דרך להתמודדות.אם כולם היו מבינים את משמעות הדבר הזה , אז המון אנשים היו מפסידים כסף (כמו פסיכיאטרים , שרלטנים למיניהם העוסקים בדברים כמו ריפוי / כישופים פיקטיביים שלא עושים כלום , ועוד הרבה אנשים שגורמים לאחרים לברוח לפתרונות קלים שלא מצריכים התמודדות)
 

kagome10

New member
הבנתי את דבריך (למרות שאני לא מסכימה עם דעתך

ולמרות שאתה מסרב להביא נימוקים לנכונות טענתך). לא הבנתי את הקשר שלהם להודעתי, עליה שורשרו, ואין לך ראיות לכך שמישהו הבין את זה.
 

גל סופר

New member
נאה דורש נאה מקיים

אני דווקא הבאתי נימוקים, את זו שמתעקשת שהתעלמות מבעיה תפתור אותה. הסברתי מדוע אני חושב אחרת ואף הדגמתי את ההשפעה של 'התייחסות מיוחדת' אל בן אדם דרך הדוגמה של אריקסון. את לעומת זאת אפילו לא טרחת לקרוא את הודעותיי לעומק, שהרי אם היית עושה כן סביר שהיית מבינה את הקשר שלהם להודעותייך. מישהי שהגיבה הבינה את הקשר, זה מעניין שאת לא הבנת. אין לי ראיות לכך שמישהו הבין את זה? התגובה הקונקרטית הזאת היא לגמרי ראייה. אני מסכים איתך, זה בהחלט משעשע יותר לדון בתורת-הדיון מאשר בנושא עצמו. זו דרך מקסימה להתמודד (...) עם טענה שונה. בהצלחה.
 

fire snake

New member
אם אני הייתי יודעת שמישהו מנסה לכשף אותי

אם אני הייתי יודעת שמישהו מנסה לכשף אותי ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ הייתי משתדלת להפר את זממו, ולמנוע ממנו לזמום בעתיד. להתנקם? לא לא הייתי מתאפקת מליהנות ממפלתו - אם זה יוצא - אבל הייתי נמנעת מפגיעה בו שהיא מעבר למה שנחוץ כדי למנוע עוד עוול. PY1983 , היזהרי היזהרי! ארדן בחור מאוד נלהב כשזה נוגע לנקמה, הוא חש שהעוולות שנעשו לו הן בלתי נדלות, ולעומת זאת הוא מאמין (לפחות כך אמר בכמה הזדמנויות) ש"זכותו של כל אחד" (ובייחוד של ארדן...) "לעשות כל מה שבכוחו" - כלומר, אין דין ואין דיין, הכל מותר, אם אתה מאפיונר מספיק גדול להעיז נגד המאפיונרים האחרים בכלא שלך. עצה אישית: אל תתני לעצמך להיסחף לנקמה - כי מיד תמצאי את עצמך מסובכת עם מזימות שלא נוגעות לך של ארגוני פשע (מאפיה, או מאגיה, או רשתות קארמה אחרות) זרים לך, שהם ממש לא לפי כוחך. התרכזי בהשבת המצב לתקנו - בהשבת חרותך - ולהפתעתך אולי תגלי שהחוק הקוסמי\האלוהי\ מה שזה לא יהיה בכל זאת העניש את המעוול - לא בלי גבול, אבל העניש. וגם אם לא - את חרותך תרוויחי, שזה העיקר, לא?
 

RabeJungfrau

New member
מאוד לא מכובד.

מלנקקת להודעה שלי בפורום פגאניזם, העוסקת בעניין הנדון. וציטוט מהתוכן שלה: "אנחנו כאנשים שעברו תהליך ארוך מהרגע שהתחלנו להתקרב לאלים והבנה שלא כל דבר שנאמר לנו כילדים הוא נכון – אנחנו צריכים להיות מפוקחים מספיק בכדיי לדעת לסנן דברים שנכונים ואינם נכונים לנו לא רק מהורינו, חברינו, ממה שאנחנו למדים מבית הספר – אלא גם מחברים לקהילה. אפילו שאנחנו אוהבים אותם. אפילו שאנחנו בוטחים בהם. אסור לנו להסתמך על מילים – לעולם לא להסתמך על מילים יפות! עלינו להתמודד בכוחות עצמינו, לקחת בחשבון את אשר נאמר אך להיות חזקים ובטוחים מספיק בעצמינו בכדיי להסתמך על החושים שלנו. ולא – אנחנו עלולים לפספס עולם ומלואו – בפנייה לאל או אלה שהזהירו אותנו לגביהם, בהתנסות שנדמתה לאחרים מטופשת, או באדם שנאמר לנו כי הוא עלול להזיק. עצה היא עצה – יש לקחת אותה בחשבון, אבל להפעיל את שיקול הדעת שלנו עצמנו."
 

fire snake

New member
אני יכולה לברר לך

מה עשו לך ומה יש לעשות בעניין. פני אלי במסר אם לא עניתי, סימן שהמסר תעה בדרך - נסי שוב, או הודיעי לי פה בפורום.
 

shalevb2

New member
אני מקווה שזה יעזור

אני תרגלתי ומתרגל מדיטציות שונות ומגוונות מאד קרוב ל-10שנים, והילר מוסמך כ-7 שנים. יש משהו שלמדתי בלימודי ההילינג שלי שנקרא שורש, כשאת רגועה, תשבי ותדמייני שורש שבוקע מהפריניאום (נקודה בין איבר המין לפי הטבעת) משתרש ומתפשט אל תוך האדמה עד שהוא מגיע אל ליבת כדור הארץ. לאחר שסיימת את המדיטציה תוכלי להשתמש בו כארקה לכל ההשפעות והאנרגיות שלא תרצי בתוכך, פשוט כל העודף והרע יתפרקו לאדמה (ששם הם צריכים להיות) ויעזבו אותך בכל פעם שתחפצי. זה לוקח קצת זמן לשלוט בזה אבל זה שווה את הטירחה, ותיזכרי שאת לא חייבת להרגיש ולחשוב דבר שאת לא רוצה בו. בשביל עוד שיטות שיעזרו לך לשלוט בחייך את מוזמנת לבקר בבלוג שלי http://energy-arts.blogspot.com בברכה שלו ברונר.
 

קתרינהA

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
למעלה