מה קורה עם אלדד לאן הוא נעלם?

l86

New member
הוא לא נעלם,הכל בסדר איתו.

הוא עדיין פעיל מאוד בפייסבוק.
 

פיליפ101

New member
כן אבל לא מעלה תמונות באינסטגרם

תגידי יצא לך לרות גולסטאר מה דעתך על דורון וצחי?
 

l86

New member
כן, אבל זה לא חדש שהוא לא שם הרבה תמונות

הוא פחות אוהב להיחשף מאז שהוא כבר לא מפורסם.

ראיתי רק את הקטעים שעולים לרשת מדי פעם, ממש לצפות אני לא צופה בעונה הזו, ממה שראיתי אני חושבת שלקחו את דורון וצחי על תקן הליצנים והם ממלאים את המשבצת נאמנה. לך יצא לראות?
 

פיליפ101

New member
אני לא מבינה למה מה הקשר לזה שהוא מפורסם או לא יש לו הרבה

עוקבים. כן יצא לי לראות דורון עושה לעצמו בושות חבל על הזמן פשוט יוצא מטומטם
אבל בלעדיו היה משעמם. בכל זאת פדיחה לילדיו. וצחי הוא צחי כרגיל. הוא כבר לא עושה לייקים לקארין בתכיפות כנראה התייאש חשב שיש לו סיכוי
 

l86

New member
לא כזה הרבה יחסית

הוא במצב ביניים כזה כרגע, אין לו המון עוקבים כמו למפורסמים, אבל יותר עוקבים מאנשים ממוצעים. אני מניחה שעם הזמן מספר העוקבים יירד כשיבינו שהוא לא רוצה לעדכן יותר. כי הוא לא רוצה, הוא רוצה לחזור לאנונימיות, חיי הזוהר כבר לא מעניינים אותו, הוא רוצה לחיות חיים רגילים.

חחחחח כן, לא מפתיע אותי לשמוע על דורון....מה, צחי באמת עשה לקארין לייקים בתכיפות? חשבתי שהיו רק איזה פעמיים...חחחח כנראה באמת התייאש....
 

פיליפ101

New member
חבל. כי הייתי רוצה לדעת אליו יותר

עושה עשה כמה לייקים אחרי שנפרדה מאלדד
 

l86

New member
חחח גדול לגבי צחי...הוא כזה שקוף...

אני לא חושבת שיש הרבה מה לדעת כרגע, הוא בעיקר עובד וכשהוא לא עובד הוא בפייסבוק. אם הוא יתאהב במישהי חדשה אז הוא בטח יקדיש לה את רוב זמנו ואז לא נראה אותו הרבה בפייסבוק.
 

פיליפ101

New member
לא נראה לי שהוא כל כך מחפש מישהי חדשה

כשהיה עם קארין היה הרבה בפייסבוק
 

l86

New member
לא נכון, בקושי ראו אותו בפייסבוק כשהוא היה עם קארין.

אין מה להשוות בין הפעילות שלו בחודשים האחרונים לפעילות שלו כשהוא היה עם קארין. אולי את פחות שמת לב לזה כי התחלת לעקוב אחריו רק לאחרונה, אבל בתור מי שעוקבת אחריו מהרגע שהוא יצא מהבית אני בהחלט רואה הבדל משמעותי.
 

l86

New member
אני זוכרת שפעם הייתי מתלהבת כשהייתי רואה אותו בפייסבוק

מרוב שזה היה נדיר שהוא עושה לייק למישהו.
אולי פעם בשבוע הייתי רואה איזה כמה לייקים מרוכזים שלו וזהו. היום זה ברגיל, כל פעם שאני נכנסת לפייסבוק אני רואה מלא פוסטים שאלדד עשה להם להם לייק, לפעמים אני אפילו קולטת שהוא זמין בדיוק באותו זמן כי הפוסטים מתחדשים אוטומטית.
 

פאפא5

New member
אני באמת חושבת שצריך לסגור את הפורום

זה פשוט כבר לא לעניין. אלדד אדם פרטי וכך הוא רוצה להישאר. עם הזמן אני מוצאת את עצמי פחות ופחות מגיבה כי זה נראה לי מגוחך. לדבר ולהתעניין באדם פרטי שלא מופיע בטלווזיה לא עושה ריאלטי ולא מעוניין לשתף בחייו לפחות כרגע, נראה לי טיפשי..
 

פיליפ101

New member
זכותך לא להגיב פאפא

אבל לא נראה לי שבנתיים צרכים לסגור את הפורום
 

פאפא5

New member
פליפ, כוונתי לא הייתה רעה

פשוט הוא כמעט לא מעדכן, לא נראה אותו במדייה אין התעניינות עליו ברכילות בכלל... יש עוקבים לפורום אבל אף אחד לא משתתף בדיונים, אפילו מקימת הפורום כבר חודשים לא מעדכנת בו! לא יודעת למה רק לי זה מוזר): אני חושבת שצריך להניח לו להיות אדם פרטי כמו שהוא רוצה...
 

l86

New member
אבל אנחנו עדיין מתעניינות בו

וחוץ מזה אנחנו מדברות פה על עוד דברים, כמו עונות אחרות של "האח גדול", או פליטים אחרים שיצאו מהבית, לפעמים גם על חיינו האישיים. זה לא כזה מוזר, זה כמו כל אלה שמגיבים לו באינסטגרם ובפייסבוק. אז נתעלם ממנו לחלוטין כי הוא כבר לא סלב? לא, נמשיך לדבר על מה שהוא מאפשר לנו לדבר במה שהוא חושף עד שיימאס לנו או עד שיימאס לו והוא יפסיק לעדכן סופית.
 

פאפא5

New member
186 אולי את צודקת

תשמעי בהתחלה שהוא החליט לנטוש את עניין התעשייה ולעבור לצפון , ממש שמחתי בשבילו, אבל באמת לא חשבתי שהוא יעלם לגמרי! ): אני לא הפסקתי להתעניין בו, ואני מאחלת לו את כל ההצלחה בעולם אבל באמת אני מרגישה שאנחנו טוחנות מים, כי זה באמת חייו האישיים, ועוד מעט לא יהיה במה לדון... אבל אולי את צודקת שצריך למשוך עוד קצת ולדבר גם על נושאים אחרים, אולי אפילו האח הגדול 8 ( בתקווה שיהיה לנו דמות פייבוריט משותף:) )
 

l86

New member
אמממ אבל הוא לא כזה נעלם

היה לו יותר מה לשתף כשהוא היה עם קארין, ועכשיו יש לו פחות. אין לו מה לקדם יותר כי הוא כבר לא מפורסם אז אין לו אינטרס לשים הרבה תמונות של עצמו, אבל הוא לא נעלם לגמרי, הוא עדיין שם מדי פעם תמונה, אם הוא יפסיק אז גם אנחנו נפסיק לדבר עליו. ואכן עוד מעט העונה החדשה של "האח הגדול" וכבר ראינו שיש לנו טעם דומה, אז אולי באמת שוב נחלוק פייבוריט :)
 
למעלה