מה קורה עם אלדד לאן הוא נעלם?

פאפא5

New member
חחח את שואלת אותי?

הלוואי והייתי יכולה לענות לך:) לא יודעת בקושי שומעים או רואים אותו, מאז הראיון הקצר למה אתם אומרים לא שמענו לא אותו ולא אותה מתבטאים על כך. לדעתי האישית אני חושבת שבהתחלה היה להם קשה כי הם היו באמת כמו דבק אחד עם השנייה אבל עכשיו אני חושבת שהם כבר לא מרגישים ולא מצטערים.
 

פאפא5

New member
דבק ואהבה אף פעם לא מפריד

מה שהפריד ביניהם בסוף זה חוסר התאמה, ורצונות שונים:) אבל זה העבר .
 

פיליפ101

New member
את צודקת

אבל במערכת יחסים ולא רק גם בין חברות לא צרכים להיות כל הזמן יחד זה לא בריא במיוחד לאלדד עם בעית הטוטליות שלו.חסר לי לשמוע אותו ברדיו
 

l86

New member
כן, אצלם זה היה יותר מדי קיצוני.

לכן היה לי ברור שזה ייגמר, הוא כבר איבד את עצמו לגמרי.

הוא חסר לי בכלל, גם לשמוע אותו, גם לראות אותו בטלוויזיה, גם לקרוא את הטורים שלו....מתגעגעים אליו :(
 

l86

New member
אממממ

אני חושבת שבהתחלה היה גם לו וגם לקארין קשה אבל עכשיו הם כבר שלמים עם ההחלטה. כשזה נגמר זה נגמר, אין מה לעשות, עם כל הכאב. אם הם היו מתחרטים, הם היו חושבים לנסות שוב.
 

פאפא5

New member
האהבה ביניהם היתה חזקה

לי דוקא זה היה נראה נורמלי ומתבקש שלא יעזבו אחד את השנייה לרגע, גם בתוך הבית הם היו ככה וזאת הייתה ההוכחה הכי גדולה לכך שהם מאוהבים. זה רק טבעי שבמערכת יחסים בהתחלה מאוהבים ורוצים כל רגע להיות ביחד אחרי כמה חודשים קצת מתרחקים וחוזרים לחיים נוחתים, אבל מכאן ועד לפרידה, לא האמנתי שזה יקרה ובטח לא כל כך מהר. זה לא הדבק, החודשים עברו והאהבה דעכה, זה אומר שהייתה כאן אך ורק משיכה ולא מעבר.
 

l86

New member
אבל זה המשיך גם מעבר לחודשים הראשונים

הם עד הסוף היו צמודים, למעשה הם אף פעם לא התרחקו. הם היו דבק דבק דבק עד שהחליטו להיפרד.

אהבה דועכת לפעמים, זה קורה, ואז אם אין ילדים משותפים ואתם במילא רוצים דברים אחרים בחיים אין טעם לעבוד על זה ופשוט מחליטים להיפרד.
 

פאפא5

New member
זה המוזר בסיפור

הם היו דבק עד הסוף ובכלל לא היה נדמה אפילו שהם לא מאוהבים. כן הרגישו קרירות בקול של קארין ברדיו, אבל היה מורגש שהם עדיין מאוהבים...
 

פאפא5

New member
לא חושבת

אבל הדיעות שלנו עליה שונות. אני חושבת שאלדד בחור נשמה ובנינו הוא לא היה יכול להתאהב בה אם הייתה כל כך רעה כמו שאת מייחסת לה. אני חושבת שאת מתבלבלת בין רוע לפינוק. היא בחורה מאוד מפונקת, בטוחה שהעולם סובב סביבה, היא מאמינה שאין יותר יפה ממנה ואין יותר כישרונית וחכמה והעיצובים שלה הם כליל השלמות, גם הסביבה הקרובה שלה משדרת לה זאת, וגם אלדד נתן לה תחושה כזאת.. אז גם אותי היא עצבנה עם הדיבור הילדותי המתפנק, עם הבקשות הבלתי פוסקות, אבל היא לא רעה בכלל.
 

l86

New member
קודם כל, כשאנחנו מאוהבים אנחנו לא חושבים בהיגיון.

וחוץ מזה, לא ספציפית לגבי קארין, אבל באופן כללי זה שבנאדם הוא טוב לב לא אומר שהוא יכול לאהוב רק אנשים טובים, הוא גם אהב את מיקי ומרטין ואותם את לא אוהבת, אז זה כבר סותר את התיאוריה שלך.
 

פאפא5

New member
עם מרטין ומיקי הוא לא חי

יש הבדל גדול... אני לא חושבת שהיא רעה, היא אולי מתנשאת מעצבנת קצת ומפונקת אבל לא רעה, לא מכירה אותה בחיי היום יום אבל ראיתי אותה חודש באח , והיא לא בן אדם רע.
 

l86

New member
ברור שכן, חי איתם 3 חודשים בבית האח הגדול.

אני לא חושבת שקארין ספציפית רעה אבל אני לא מסכימה עם התיאוריה שלך שאם היא הייתה רעה אלדד לא היה מתאהב בה, הוא התאהב גם במרטין ובמיקי. כשאוהבים מישהו לא רואים את החסרונות שלו.
 

פאפא5

New member
אם כל אהבתי את אלדד

אני יותר מבטוחה גם לו יש חסרונות, כמו לכולנו אף אחד לא מושלם כולל הוא! אין בכלל לעשות השוואה הוא ״ גר״ גם עם צחי קרוב לשלושה חודשים. אפשר בכלל להשוות חיים של איש עם בת הזוג שלו לחיים עם מכרים בבית סגור, ועוד משהו הוא ממש לא התאהב לא במיקי ולא במרטין .. את מרטין הוא כיבד, אבל בטח לא התגעגע אליה שהייתה רחוקה ממנו, חחח קארין הייתה בת זוגתו הם היו שותפים לקורת בית למיטה אחת ולחיים , אם היא הייתה אדם רע הוא לא היה מסוגל לחיות איתה.
 

l86

New member
ברור, מעולם לא טענתי שהוא מושלם.

אבל לא הבנתי למה הבחירה שלו בקארין אומרת משהו על האופי של קארין, כי כן, הוא גם אהב ודאג למיקי ומרטין, ואולי היה נשאר איתם בקשר אם לא היה בוחר בקארין בסופו של דבר והוא בטח כן התגעגע למרטין כל הזמן הזה אחרת הוא לא היה מחדש איתה את הקשר. אלדד הוא פשוט בנאדם טוב שאוהב את כולם וסולח לכולם, אז אי אפשר להסתמך על זה.
 
למעלה