"מופז, רצחת לנו את האחות"

רונאל1

New member
מטרנה לא מצא את האמת

אז כרגיל הוא מסית ומשקר: א. תחת זאת הם עמדו דקת דומייה לזכר 'הקורבנות משני הצדדים', היינו לזכר הרוצחים ולזכר הקורבנות גם יחד - באמת? הם עמדו דום לזכר המחבלים המתאבדים? ב. תאמין לי בושה שיש אנשים כמוך שכאילו שייכים לעם היהודי. בשיא הרצינות. אתה אנטי ציוני מוחלט. מאלה שגורמים את הנזק הכי גדול למדינת ישראל ורוצים שהיא תיראה כמו מדינת עולם שלישי פנאטית ומסוכנת.
 

מטרניך

New member
דביל, באתרים שלהם הם מתארים את

הרוצחים כקורבנות או כלוחמי התנגדות. הם גם סופרים אותם בין הקורבנות - בדו"ות בצלם, אמנסטי וכו'. מדינת עולם שלישי? חתיכת חלאה מבחילה. בצרפת שאתה אוהב גם כן עומדים דקת דומייה לזכר הרוגי ה-אס.אס.? אם היית פותח שם את הג'ורה שלך היו מכסחים לך את הצורה הנאלחת שלך בלאו הכי.
 

רונאל1

New member
טמבל קטן

בצלם לא סופרים מתאבדים כקורבנות. המח המעוות שלך עושה את זה. אתה חלאה מגעילה. המיץ של הזבל של מדינת ישראל.
 

רונאל1

New member
בדקו = המח של מטרנה

מי בדק? איפה בדקו? תביא לינק ואל תזיין ת'שכל עם שקרים והמצאות. מנגנון ההסתה הימני במלוא עוזו.
 

רונאל1

New member
טמבל יישאר טמבל

מסית ישאר מסית שקרן ישאר שקרן תמשיך להמציא נתונים ושקרים לגבי ספירת ההרוגים של בצלם. לא תמצא מקום אחד שמוכיח שהם ספרו מחבל מתאבד יחד עם אותם פלסטינים שצה"ל הרג.
 

מטרניך

New member
אחרים עשו זאת לפני. אין לי זמן לזה.

וגם לא לדביל כמוך. תיכנס לאתר ותתחיל לספור. תתחיל מאפס. ניראה אם תוכל להמשיך.
 

רונאל1

New member
השקרן הקטן

המציא סיפור והסית. ככה זדה אצל אנשים כמוך כשאתה לא מסוגל להתמודד עם האידאולוגיה הקורסת שלך אתה משקר ומסית נגד השמאל. להגיד שבצלם סופרים גופות מחבלים יחד עם שאר ההרוגים זה כמו לשבת באירופה ולהמציא עלילות דם על יהודים. אפס.
 

מטרניך

New member
מכיוון שאתה דביל ולא יודע לספור, אז

תפנה לבצלם בשאלה ותשאל אותם לאיזו סטטיסטיקה הם מכניסים את הטרוריסטים המתים. לסתום דביל כמוך יעזור רק פטיש של 5 קילו.
 

רונאל1

New member
מטרנה לא ינק מספיק

והוא לא התפתח להיות בנאדם. מיץ זבל של שקרים.
 

Charlie

New member
מטרניך- על בלוף ה"ציונות"

אני רואה שאתה קובע מי ציוני ומי לא. כדאי לך לברר מהי הציונות, מה ביקשה לחולל ומה אמרו וכתבו מייסדי התנועה הציונית טרם תתהדר בתואר המפוקפק הזה ותשלול אותו מיריבך הפוליטיים. אני לא ציוני.
 

מטרניך

New member
לא התבלבלת בהודעה שאתה מגיה עליה?

אולי תסביר קודם כל לאיזה דברים אתה מגיב?
 
"צ'רצ'יל, רצחת לנו את האח"

ראש הממשלה וינסטון צ'רציל נדהם מההתקפה המוחצת בעת שביקר בבית משפחת ג'ונס בלונדון. צ'רציל הגיע לניחום אבלים על אריק הצעיר, שהיה קורבן להפצצות הנאצים על העיר. משפחת ההרוג הטיחה בצ'רצ'יל: "למה אתה לא מנסה להגיע להסדר עם הגרמנים? אתה מציע לנו רק אלימות והרג". ---- עד כאן לגבי האחות האומללה, אשר מעדיפה להאשים במות אחותה את שר הביטחון ולא את מרצחי החמאס, חבריה משכבר הימים. כפי שאמר שר הביטחון, אין תופסים אדם בשעת צערו, ולכן יש לה "נסיבות מקלות". לא כל שכן לגבי רובי הצעיר, שאינו יכול להתגונן בכך שהביא את דברי הבלע לפורום כשהוא "בשעת צערו", ולפיכך נשאלת השאלה מה הניאו לעשות כן? אתם מוזמנים לחוות דעתכם.
 

רונאל1

New member
נו באמת, עוד פסיכי

" מרצחי החמאס, חבריה משכבר הימים " לא הגזמת קצת אדוני מנהל הפורום? חבריה משכבר הימים? הטענה של הדס הגם שנאמרה בשעת צערה, יש בה הרבה הגיון והיא דומה לכל אם שהטיחה את האשם במות בנה בלבנון באריק שרון. האם גם הן חברות טובות של חיזבאללה? תתבייש.
 
למעלה