מוצרי איפור וטיפוח לנערות בסיכון לראש השנה

../images/Emo45.gif מסכימה עם הילה+ סיפור קטנטן

אצלי בעבודה כל חג אנחנו מקבלים מתנות מכל מיני גורמים שאנו עובדים איתם. כל אחד מאיתנו ( מדובר בצוות של 15 איש) מקבל כל חג ספרים,חבילות ענקיות של מוצרים של סבון של פעם/ללין, שוקולדים ,וכו'. ואצלינו המדיניות היא שכל המתנות ללא יוצא מן הכלל ניתרמות לנוער במצוקה/ ילדים חולים/נשים מוכות וכו' . אתן לא מבינות איך הם שמחים לקבל את המתנות האלה. במיוחד קרמים ספרים ושוברים לקניית בגדים. כי לרוב תורמים להם אוכל ופעם ב.. לקבל כאלה מתנות לחג זה פשוט עושה להם את היום הם קופצים מאושר כל פעם לראות את זה פשוט שובר את הלב וגורם לי להעריך כל דבר קטן ...אז לדעתי תרומת איפור הוא רעיון ניפלא!!! עדיף שיהיה בשימוש אצל מישהי אחרת שתשמח מאוד לקבל אותו,מאשר שישכב בארון ללא שימוש!!
 

נועית10

New member
../images/Emo207.gifלגבי הנערות בסיכון

אל הדיור מוגן לנוער בסיכון לעיתים מגיעות נערות שנפלטו מהבית לרחוב, עקב חזרה בשאלה, סיכסוך עם הורים, הורים זורקים אותן מהבית ועוד סיבות ולא מעט פעמים הן מגיעות לדיור מוגן מחוסרות כל, רק עם הבגדים שעל גופן ולכין מוצרי טיפוח והגיינה וגם איפור תמיד שמחים לקבל שם ולעיתים הדברים שאנחנו אוספים למענן אלו הדברים היחידים שמקבלים כמתנה במשך השנה.
 

daimond1

New member
|מסכימה וסיפורון

כשלמדתי במכללה באשקלון, אספנו דברי מזון לקראת אחד החגים. רוב מה שנאסף היה באמת אורז, שמן, קמח וכו'. אני הבאתי שקית של מתוקים (שוקולד, במבה, ביסלי וכו). אומנם מוצרי היסוד חשובים, אבל חשבתי באותו זמן על הילדים שאולי יקבלו את השקית (מה גם שהיו הרבה מוצרי יסוד). הדברים הקטנים שעושים את ההבדל
 

נועית10

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifיש עוד דרך להעביר במקום בדואר

בימי שישי אני לומדת בת"א ברחוב החשמונאים אז אפשר להיפגש איתי בשעה 10 או 11:45 בסוף הלימודים ואז אני אוכל להעביר את זה לירושלים. מי שמעוניינת יכולה לשלוח לי מסר.
 
למעלה