מחפשת אישה פונדקאית

Yarik N

New member
לי היא לא מובנת ../images/Emo5.gif

כאב מאמץ (אשר יכול להביא ילדים ביולוגיים לעולם) לא ברור לי מדוע הבחירה בילד ביולוגי היא מובנת ואפילו טבעית
אני יכול להבין את הרצון של האשה לחוות חווית הריון ולידה, אבל במידה וזה בלתי אפשרי, אימוץ נראה לי כאופציה עדיפה אלפי מונים על פונדקאות. בעיני (כפי שאמרה מירבי) בפונדקאות יש משהו לא מוסרי ודעתי כדעתה של חנה בית הלחמי בדיון שראיתי שהיה כאן לפני כמה ימים. חישבו על כמות הילדים שנמצאים בעולם זרוקים בבתי יתומים (ראיתם את הסרט הדקומטרי "חדרי הגסיסה"? ואת הסרט על בתי היתומים ברוסיה?) ומחפשים ומשוועים לבית חם אשר אתם יכולתם להעניק אותו. אם רק הייתם יודעים כמה זמן עובר מרגע קבלת הילד ועד לחיבור שלכם כהורים לאותו ילד, הייתם חושבים אחרת, אני בטוח. כמובן שאין בכוונתי לומר שעוולות העולם הנוראי הזה ויחסו לילדים מוטלת על כתפי כל מי שאינו יכול להיכנס להריון, אבל כואב לי לשמוע ניסוחים כמו "לא מוכן לשמוע", חבל, תנסו לחשוב, ל"השתעשע" ברעיון, יכול להיות שבסופו של דבר תוכלו לקבל ילד כפי שחלמתם ולהעניק לאותו ילד...אין מילה אחרת מלבד עתיד.
ומירבי - הודעתי היתה לא נעימה? תלוי על איזה אזניים רגישות היא נופלת... גם הודעתה היתה לא נעימה לי, כי האזניים שלי רגישות לעיניין האימוץ. אני בטוח שהיא לא התכוונה להיות נעימה בדיוק כפי שאני איני התכוונתי לכך.
 

נמשושה

New member
יריק -זה ויכוח אינסופי

חבל לפתוח שוב פעם את ההתפלספות אימוץ-פונדקאות. לכל דבר יש פלוסים ומינוסים, אין שחור או לבן. לכל אחד מערכת השיקולים שלו, וזה לגיטימי. ללכת על אימוץ מטעמים הומניים זה מקסים, אך לעומת זאת אי אפשר להתעלם מהרצון לילד ביולוגי. צר לי שזה צורם לך, אבל גם אני "לא הייתי מוכנה לשמוע על זה" כל עוד ידעתי שאופצית הפונדקאות פתוחה בפני. אל תקח/י את זה אישית...אנשי הפונדקאות לא פוסלים אימוץ, הם פשוט לא מעדיפים אימוץ. את/ה חושב/ת שפונדקאות הוא דבר לא מוסרי. אני חושבת שאשה שעוזרת לזוג להביא ילד לעולם עושה מעשה לא רק מוסרי, אלא נעלה. אבל שוב...הפורום כאן לא בשביל לדון בבעיות של אתיקה....לא נפתח שוב דיוני חנה מחדש. מי שפה הוא מי שבעד, וטוב לו עם זה, ולא ישוכנע אחרת.
 

שולי א

New member
מחכה

הי מילנה מחכה מאוד לתשובתך האם קיבלת את ה-e-mail ששלחתי לך? שולי
 
מציאת פונדקאית

מילנה, אנחנו גם מחפשים פונדקאית, פרסמתי מודעה בעיתון מקומי ומיד קבלתי טלפונים... שווה לנסות!!! שיהיה בהצלחה
 
למעלה