מטרו מקבלת עונש ממשרד התחבורה

yarivos

New member
מטרו מקבלת עונש ממשרד התחבורה

למכירה אופנוע - עם רישוי, ללא אביזרי רישוי רוצים לרכוש אופנוע חדש, אבל לקבל אותו בלי פנס בלימה, מאותתים, לוחיות זיהוי ומראות? חברת מטרו, יבואנית ימאהה, יכולה לעזור לכם. משרד התחבורה החליט להעניש את היבואנית, ואסר עליה לשווק אופנועים למשך חמישה ימים. ההמשך בYNET
 

C O L T

New member
כמו תמיד הביורוקרטים מגלים אטימות שיא

נו אז מטרו השתינה מהמקפצה, אז מה? היא הרי עשתה זאת לתוך בריכת ביוב! לא לכולם ברור שבשטח ווינקרים ומראות לא יחזיקו מעמד? אז הנה. לפחות העונש סמלי ביותר ומגוחך. הולך להתקין ווינקרים על DR כדי להעביר אותו טסט, לשעה שלמה הוא יהיה תקני!
 

shayvilk

New member
יש הבדל בין לספק את הכלי חוקי ושהלקוח יעשה

מה שהוא רוצה, לבין לספק כלי שמורשה לכביש ללא אפשרות לרכב עליו. ידוע שרוב הכלים הללו לעולם לא יראו אספלט, אך מה קורה אם אתה כן מעוניין? שילמת במיטב כספך על כלי חוקי, מורשה לכביש, ובעל ביטוח, אני אישית לא הייתי מקבל את זה בחיוב.
 

shayvilk

New member
ד"א, לא מדובר על כך שהאופנועים סופקו ללא אביז

אביזרים מורכבים... מדובר על כך שהאביזרים לא סופקו בכלל (רק אחרי מספר חודשים הלקוחות קיבלו את האביזרים)
 

h a j b i

New member
../images/Emo45.gif

זה היה אמור להיות
בהתחלה כי הנחתי שרוב הלקוחות ביקשו את האופנועים ככה (ואולי הובטח להם מחיר זול יותר) אבל לאור ההודעה של yoe66 על לקוחות שלא סופקו להם אבזרי הרישוי למרות שדרשו אז אני מניח שמגיע להם עונש. רק חבל שעונש כזה לא יזיז להם.
 

SOLO TREKKER

New member
אתה לפחות יכול להתקין את הוינקרים.

אותם בעלי WR-ים לא קיבלו את אביזרי התקינה בכלל. גם לא בשקית ביד. וזה למרות שאביזרים אלו כלולים במחיר הקניה. אין להם יכולת (או יותר נכון - לא היתה עד להתפוצצות הפרשה) להעביר את האופנוע טסט.
 
רק שנבין על מה אנחנו מדברים

COLT, זה לא ה-DR שלך שהכל מותקן מהמפעל וסה"כ קילפו ממנו את הוינקרים. לא מדובר רק על וינקרים במאה שקל אלא על חבילה גדולה שבלעדיה אין רישוי. קח דף ועט: פנס קדמי עם אור גבוה מתג בורר אור גבוה/נמוך צמת חשמל נוספת לכל המערכות הנוספות פנס אחורי עם אור בלימה יוניט לרגלית בלם אחורי "מחרשה" לנשיאת לוחית רישוי (אי אפשר לחבר במצב המקורי) תאורת מספר צופר מתג צופר 4 מאותתים מפסק למאותתים ריליי למאותתים (קופסה שחורה) מראות ובטח שכחתי משהו. ממש לא "לשים וינקרים", מדובר בחבילה גדולה ויקרה שעולה בחו"ל עד 500$.
 

C O L T

New member
../images/Emo6.gif אתה חפרן! אבל צודק, מטרו גנבים, אין ספק.

רק שהם בטח חישבו ובצדק שכל האבזור הזה הולך לפח, אופנוע כזה רואה טסט רק פעם אחת, בסוכנות, גם ככה חייו לא ארוכים מדי ומי מוכר עם עברת בעלות היום.
 
"רואה טסט פעם אחת"? מאיפה הבאת את זה?

כל חברי לתחביב רוכבים על אופנוע חוקי, בעל רישוי בתוקף ומבוטח. מי שלא נוהג כך לדעתי טיפש. כתבת גם "גם ככה חייו לא ארוכים מדי"... מי? מה? או שאתה במסע אוטו-סוגסטיבי שכל רוכבי השטח רוכבים ללא טסט וללא ביטוח על ה-KTMים החד-פעמיים שלהם... בקיצור, תהנה על ה-DR שלך.
 

Shredingerscat

New member
מי שקונה אופנוע שטח עם רישוי

עושה את זה כדי לרכב בצורה חוקית, עם רישוי ביטוח וכל הבלגן, אחרת היה קונה ללא רישוי במחיר מוזל משמעותית (וגם מבחר גדול בהרבה).
 

yoe66

New member
לשם הבהרה, כל מי שקנה wr ב 07

לא קיבל אבזרי רשוי לא קיבל לא קיבל בכלל לא מותקן לא בשקית לא בשום דרך פניות רבות של הרוכבים נענו בלך ושוב עד שמישהו פנה למשרד התחבורע
 

AVNER XR

New member
כלומר מה שאתה טוען שאותו אדם לא יכול לגשת

למבחן רישוי עם האופנוע,אז כיצד בכל זאת האופנועים הנ"ל עברו טסט ?.
 
למטרו הפתרונים

אולי האביזרים ב-2007 היו עשויים מחומר נדיף והתפוגגו מיד עם החתמת רשיון הרכב בעמדה מס' 1? אולי... אולי... לא, לא יכול להיות. רגע, רגע, אולי לא היו בכלל אביזרים והאופנועים עברו תקינה ב"חאווה"? לא, לא יכול להיות. יבואן רציני. אין מצב. אפשרות א' יותר סבירה.
 

TomaC

New member
הוא התכוון לאחר שנה

כנראה שעדיין לא עברה שנה מהיום שהאופנוע הראשון עלה לכביש (ללא אביזרי רישוי), או שבדיוק עכשיו עברה שנה ורק עכשיו הבעיה צפה.
 

פ ו כ י

New member
ממתי יבואן מעביר טסט כאחד האדם?

על בסיס אישור התקינה שהעביר היבואן למשרד הרישוי בתחילת שנת הדגם- משרד הרישוי מוציא את ניירות הרישוי + לוחית מבלי שהרכב יזוז פיזית מהבונדד שברוב המקרים נמצא אצל היבואן כשטח אקסטריטוריאלי.. וכל זה רק מהסתמכות על הצהרת היבואן שהכלי כולל את כל אבזרי הרישוי.
 

stoli

New member
ומה לגבי החיוב?

מהכרותי עם מטרו הם בטח חייבו על התקנת והסרת האביזרים ה"נעלמים".
 
למעלה