מי צריך להתמודד עם השדים
של בת/בן הזוג ?

לא תוקפנית..פשוט מעמידה את הדברים לפי הכתובים

ואתה מנסה להתפלסף.. אני מחזירה את הדיון אליך..משום שאין לך עד עכשיו שום תשובה אמיתית. אתה מנסה לתרץ את הדיון הזה .. ובכלל לא מנסה להגיע לפתרון...אמיתי. לדעתי אתה מנסה להיות צודק..גם שאתה יודע שאתה לא. וכמו שנאמר: בוודאי שיש לך חיים משלך מחוץ לזוגיות..וזה עיניין של מרחב אישי. כבר נאמר כמה פעמים. אך השאלה היא..איך אתה מתנהל בזוגיות הזו..ומה הנטו זמן שלך עם בת זוגתך..מה המרחב שאתה נותן לה..ואיך אתה מתנהל. והאם בכלל...וזו השאלה הכי חשובה.. האם החבר'ה יותר חשובים ..מההתנהלות והמחוייבות שלך לזוגתך... הגיע הזמן לחשוב על מה שיותר חשוב. אני לא רואה שדים ולא רוחות או שריטות. אני רואה חוסר כבוד. אולי אני בוטה..אבל בטח לא תוקפנית. אולי התשובות שלי לא מוצאות חן בעינך אבל הפעם...הפעם ההתפלספות שלך מיותרת.!!!!
 
זו פרשנות שלך מהמקום שלך

ועניתי בצורה הכי מפורשת וברורה כך שההינעלות שלך היא לא תוצאה של מה שאני כותב אלא של מה שעובר לך בראש ברמה האישית עניתי בצורה מאד מפורטת ברמת הכלל כמו שכתב שושן פרא יש צורך להתמודד אבל לא לתת לשדים של הצד השני לנהל את המערכת.....
 
מאה אחוז. שיהיה רק טוב

בוודאי זה הפרשנות שלי. ילדת דיון מסויים ולא תמיד מקבלים מה שרוצים. לדעתי זה בסה"כ עיניין של מחוייבות לקשר..של כבוד אחד לשני..של לקבל אחד את השני עם המגרעות.. בעצם לנסות להפוך מגרעות למשהו חיובי להיות גלוי לתקשר ובעצם כל הטעויות שעשית בפרק א....אם למדת מהם משהו...אז ליישם בפרקים הבאים שלך. לפעמים "חברים" לא חשובים כמו הבן זוג. וצריך ללמוד לעשות קדימויות. ואין כאן שדים: לא לך לא לה לא לשום צד. יש סוג של התנהלות במהלך זוגיות שכניראה לא מתאימה לאחד מהשניים. אז הגיע הזמן לחתוך. צריך אומץ גם לחתוך.
 

n o g a1

New member
אם

מדובר על שדים של אישה (שדים , כן ??? , לא שדיים:))) , רוב רובם יעברו כלא היו אם תחבק ותאמר לה שאתה אוהב אותה. הנסיון להבין מיותר , לדעתי .
 

n o g a1

New member
שריטות

מתפרשות , לא פעם , כמצב שבו מתרחקים מהמטרה. התרחקות מהמטרה ,התפשרות ושימוש בשריטות ישנות מחלישות את הבסיס הקיומי , זה מלווה באיבוד נוכחות ועומק. כתוצאה מכך , לעיתים , מפסיקים לבטוח ולתת אמון בחוזק וביציבות מכאן האיום . העדר ביטחון עשוי להוביל לקושי בהתמסרות רגשית. ומכאן הדרך ידועה מראש..... ולכן שריטות הגבר , לגיטימיות כל עוד אינן מהוות איום ממשי ליכולת להתמסר רגשית ולהפתחות הקשר.
 

n o g a1

New member
קראתי

את השרשור כולו.... אז קודם כל , אני התייחסתי לשריטות עמוקות - חריטות , בשלשון העםץ ועכשיו תשובה עניינית לעניינך ... אם לא ניתן לקבל את האחר כפי שהוא ולהבין ולהפנים שהוא לא נולד ביום שהכרתם .... יש שם התנהלות ילדותית , רכושנית. אתה בוחר , מתאים או לא מתאים?
 
מי צריך???

כולנו... כל אחד ואחת עם השדים שלו ושלה הגישה שלך טיפה פטרונית. אתה מחפש "לעזור" לה? להתמודד עם השדים שלה לקבל אותך כפי שאתה? קצת משפט קשה. בזוגיות יש בד"כ שתי אופציות. או שאתה מקבל אותה כמו שהיא או שלא. לא מאמין ביותר מידי גוונים של אפור...
 

ערסlight

New member
עזרה

נקודת המוצא היא אתה. ברגע שאתה מזהה שזה פוגע בך זה סוף הסיפור. [כמובן אתה יכול לסבול קצת קודם]
 

maof

New member
זה @שוט...@שוט

תשחרר
מי שלא מקבל אותך כמו שאתה... מי שרוצה ומנסה לשנות אותך כל הזמן... מי שמשווה אותך למשהו מישהו אחר... מי שנימצא איתך פיזית אבל למעשה נימצא וחושב על מקום אחר... פשוט...פשוט...אל תהיה שם
אל תהפוך למטפל של זוגתך
מעוף
 
למעלה