מעלה לגברים שכאן שאלה

מעלה לגברים שכאן שאלה../images/Emo35.gif../images/Emo3.gif

הייתי היום אצל רופא (לא משנה רופא משפחה/ילדים/אף אוזן גרון, מה שבא לכם). יש לי היסטוריה ארוכה איתו ולא דווקא חיובית. בהתחלה היינו כל הזמן מאוד טעונים אחד כלפי השניה, כי אני טיפה היפוכונדרית והוא היה מתעצבן מהחששות שלי, היו כמה פעמים שממש רבנו. אחרי איזה שנה שאני הולכת אליו מידיי פעם, משהו התרכך בפגישות האחרונות. בפעם הקודמת שהייתי אצלו הוא אמר לי "איזה כייף לך שאת חופשיה עכשיו ואני תקוע פה, הייתי מת ללכת לים". והיום כשהייתי אצלו הוא סיפר לי סיפור עצוב על משהו שקרה לו ועל איך שהוא בכה מזה, ובכלל נהיה רגשני כזה איתי". הוא גם אמר לי: הבוקר שלי התחיל כ"כ גרוע, טוב שבאתם לפה עכשיו בטוח היום שלי השתפר" (באתם, בגלל שהייתי עם הילדים, מה לעשות - חופש). האשלה שלי: האם אני חשה במסרים כפולים? האם הוא מנסה משהו? או שהוא סתם רואה בי משהו חברי?... שאלה נוספת לגברים: מה זה אומר כשאתם מתחילים להיות רגשניים? מדברים על לבכות, על חולשות וכאלו? זה קורה לי המון בזמן האחרון שגברים נפתחים אליי מהכיוון הזה. גלו לי
 
את השבת בעצמך כבר בשאלה

סיפרת שאנשים נוטים לשתף אותך.....אז גם הוא. אם הוא צריך אוזן קשבת. אם יש לך אוזן בשבילו. תני לו. אין בזה כל חטא. אם הוא מתכוון למשהו אחר. הוא כבר יגיד. מה תעשי עם זה? כל דבר בעיתו. כרגע זה נשמע כמו התקרבות תמימה.
 
סיטו זה יכול להשתמע לשני פנים../images/Emo4.gif

אני למשל בקשר מצויין עם הגניקולוג שלי. ממש קשר חברי. מדברים על המשפחה, חופשות, מתבדחים וכד'....אבל לעולם! הוא לא ינסה משהו. לא רק בשל העובדה שגם בן זוגי בקשרים חבריים איתו אלא מכיוון שזה לא אתי ועלול לעלות לו בשלילת רשיונו. זה לא אומר שאני לא מקפידה ללבוש תחתונים "סליזיים" בביקוריי
 
אוקיי, איזו בורות- מה זה תחתוני

מחזור?? את מתכוונת לתחתונים זרוקים כאלו שלא אכפת עליהם?
 
../images/Emo9.gif כן, מסתבר.

אני באופן אישי אוהבת חוטיני. לקח לי מלאאאאאאא זמן להתרגל אבל עכשיו כשאני לובשת אותן אני מרגישה סקסית גם כש.. אף אחד לא שם לב.
 
שוחרת, איך זה בכלל

שהגניקולוג שלך רואה את התחתונים? הוא עומד מאחורי הפרגוד כשאת מתפשטת?
ההוא שלי- מכיר אותי רק נטורל
 

פ ר ח בר1

New member
חהחהחה ניראה לי ככה..

.."מת ללכת לים וכאלה...לדעתי כן יש פה מסר מסויים
אך השאלה אם הוא גם מסתכל מפזר מבטים כאלה או רק מדבר ולא מסתכל...
 
מבטים../images/Emo35.gif חד משמעית כן../images/Emo70.gif

למרות ששוב, זה יכול להיות שאני נותנת למבטים האלו אינטרפטציה משלי.
 

פ ר ח בר1

New member
טוב..תצטרכי ללכת שוב

אליו..ואם ישנה עקביות של יותר מ 3 מפגשים שכאלה...בהחלט יש מצב
חתיך לפחות?
 
אפשר לחשוב....רופא או טייס...

מה זה חשוב??? כמו כל אלה שכותבים בצ'אט: רופא חתיך טייס קרב... חחחח ברור מיד שאלה מקסימום אינסטלטורים....או שבאמת הם רופאים או טייסים ואז זה יותר גרוע (אין תכונה גרועה משחצנות בעיני).
 
אבל הוא אמיתי-הוא לא וירטואלי

והוא חתיך גם כי הוא חתיך, וגם כי הוא רופא. הססטוסקופ עושה לו רק טוב.
 
מה זה משנה בכלל...

מה הוא רוצה? השאלה היא אם את רוצה! אם כן...לכי על זה (אני באופן אישי לא הייתי עושה את זה). אם לא...הניחי לזה ותתייחסי להערות שלו בבדיחות ולא מעבר לזה. לא הייתי ממליצה לך לפתח את זה, ואת מספיק נבונה להבין את הסיבות.
 
למעלה