מקפיצה את הסקר שלנו

אמארונה

New member
סקר עוד לא היה לנו פה../images/Emo8.gif

במה אתם עוסקים? האם אתם מרוצים עם הבחירה התעסוקתית שלכם או שחשים שעשיתם איזשהי פשרה? האם קל לכם לשלב בין חיי המשפחה לקריירה או שאתם נתקלים בקשיים?
 

נורקס

New member
אני אוהבת סקרים../images/Emo13.gif

עוסקת בקוסמטיקה טבעית ובחינוך מיוחד. מרוצה מאד מהבחירה אם כי מרגישה שאת תחום הקוסמטיקה הטבעית אפתח בהמשך לתחומים נוספים ברפואה טבעית.
לא מרגישה שהפשרתי אם כי עדיין די בהתחלה...
קצת קשה לשלב בין הריון לשתי עבודות אז הורדתי הילוך באחד מהם. מקווה שמספר חודשים לאחר הלידה אחזור ביתר מרץ לתחום הריפוי הטבעי. זה עבודה מהבית אז מקווה שיסתדר. אבל בינינו, עדיין לא מרגישה שממש ממש ממש מצאתי את יעודי בחיים המקצועיים.
 

פנינצה

New member
../images/Emo13.gif תשובות

עוסקת בתחום הטיפול. מרוצה מאוד מהבחירה ואין בה כל פשרה. כרגע לא עובדת- סיימתי ללמוד, נכנסתי להריון וטרם הספקתי למצוא עבודה, אך מהעבודה המעשית שהתנסיתי בשלוש השנים אני בטוחה בבחירה. אופטימית מאוד לגבי שילוב הקריירה עם חיי משפחה, משום שהחיסרון בתחום זה שהופך במקרה שלי ליתרון הוא שקשה מאוד למצוא עבודה במשרה מלאה ובד"כ מציאים פה כמה שעות, שם כמה שעות. מקווה לעבוד כ-3 ימים וביתר לגדל ילדים, או חמישה ימים קצרים.
 

נורקס

New member
פנינצה, רגע לא הבנתי....

את מתכננת לעבוד 3 ימים ולגדל 5 ילדים או להפך-לעבוד 5 ימים ולגדל 3 ילדים??? חחחחח
 

פנינצה

New member
טיפול רגשי בחולי נפש, בעלי צרכים

מיוחדים, בעיות רגשיות, חברתיות, אישיות ושאר שמחות
 

tookmy

New member
אוקיי

הדבר הכי משמעותי במקום העבודה שלי, עבורי, הוא שהוא רחוק. אני עוסקת בתחום לא שגרתי בתוך תחום החינוך, עבודה בבית ספר, אבל לא אופיינית מכל מיני בחינות ומבחינות אחרות כן. לקח לי הרבה שנים להגיע לעבודה הספציפית הזו. מהרבה בחינות היא מתאימה לי אבל קשה לי עם השילוב בינה לבין הבית. מאז שיש לי ילדה זה נעשה קשה. אני עובדת במקום תובעני מאד. השנה הורדתי ליומיים ולעיתים יום נוסף. ביומיים האלה הילדה עם מטפלת בבית ושאר הזמן איתי, לפעמים עם סבתא קצת. בתור חד הורית אני מרגישה שהפתרונות האלה קורעים אותי: אם אשלח אותה לגן או מסגרת מחוץ לבית אקרע כי זה לא נכון , אם משיך עם מטפלת כמו שזה כרגע אני נקרעת כלכלית. אני אוהבת את העבודה שלי ושם לוחצים עלי לעבוד יותר. מעבר ליותר או פחות שעות, זה לא שאני חוזרת הביתה ושוכחת מהעבודה. עכשיו תקופה שבה פרוייקטים שאני אחראית עליהם מגיעים לסיומם, ככה יצא שכל חג שבועות היו לי טלפונים הביתה ואתמול בבריכת הפעוטות ביד אחת אני רצה אחרי הקטנה וביד השניה עונה לטלפונים מהעבודה, השיחה האחרונה אלי היתה קרוב לעשר בלילה. קשה לי עם זה והייתי שמחה אם הייתי יכולה לסגור את הדלת מאחורי בעבודה ולהיות בשקט בבית, אבל זה לא סוג העבודה שלי. הייתי שמחה גם לעבוד במקום קרוב יותר, לא לנסוע שעה הלוך שעה חזור. מצד שני, יש בעבודה הרבה דברים שאני אוהבת והיא עבודה יחסית יציבה וקבועה וזה נראה לי חשוב לשמור עליו כשאני אמורה לפרנס את בתי.
 

ayala26

New member
המקצוע שלי לא קשור למה שטבעי ../images/Emo9.gif

אני מפתחת אתרי אינטרנט למתווכים בעסקי נדל"ן בהולנד. הבחירה התעסוקתית שלי עוד משלב הלימודים היתה פשרה - אני רציתי ללמוד אומנות אבל ההורים שלי ממנו את הלימודים ולא הסכימו. במהלך הלימודים השתניתי וכבר לא כל כך התאימה לי הבחירה הזו אך לא הצלחתי לאזור אומץ ולאכזב את הורי ולהפסיק ללמוד. העיסוק שלי הוא ברמה נמוכה להשכלתי אך מכיוון שמראש לא היו לי שאיפות לקריירה (בלי קשר לאמהות) העבודה הזו שהיא תשע-עד-חמש מתאימה לי מאוד. אחרי חופשת הלידה חזרתי למשרה חלקית - 24 שעות שבועיות על פני 3 ימים. כרגע אני די מרוצה למרות שזה מעייף והימים שאני עובדת בהם הפכו מאוד קצרים - איך שאני חוזרת (איתו כי אני אוספת אותו מהמעון בדרך הביתה) מתחילים את טקס ארוחת הערב והשינה ואז נגמר לי היום. בעבודה נראה לי שמצפים שבאיזשהו שלב אחזור למשרה מלאה אך אין לי חשק לזה וזה גם לא משתלם מכל מיני סיבות - גם כלכלית וגם היומיים עם בני מאוד מאוד חשובים לי, כמובן כי אני אמא שלו ולא מתאים לי שהוא יגדל בגן עם אנשים זרים שיכירו אותו יותר טוב ממני אבל גם כי אחרת הוא לא ישמע עברית כמעט.
 

אמארונה

New member
../images/Emo179.gif

עסקתי לפני הלידה בעיצוב גרפי. במשך הרבה מאוד שנים הייתי מאוד מרוצה מהבחירה שלי ויש בי הרבה אהבה לעיצוב. בשנים האחרונות אני כבר פחות מחוברת לתחום ולמה שכרוך בו. יש בעיסוק הזה מעט מאוד אמת והרבה מאוד אשליה. מצחיק שאחרי מה שכתבתי אני עדיין מחפשת עבודה בתחום. זה נובע מפחד לעשות שינוי וזו מבחינתי הפשרה שלי כרגע. זה נובע גם מחוסר בהירות לגבי התחום הבא שבו ארצה לעסוק. העבודה כמעצבת גרפית מאוד לא ידידותית לחיי המשפחה ובכל מקום אליו הגעתי דרשו ממני לעבוד שעות נוספות מעבר ל-9 השעות היומיות. ואני בכלל מייחלת למשרה חלקית... אז בזמן האחרון אני כבר מודיעה מראש על עניין המשרה החלקית בטלפון, מה שמונע ממני הרבה בזבוז זמן והרבה ראיונות מיותרים ולמען האמת מונע ראיונות בכלל...
 
היום אני אמא במשרה מלאה.

לפני זה הייתי עובדת סוציאלית עם התמחות בבריאות הנפש. לא יודעת אם אחזור לעבודה סוציאלית. החלום שלי הוא ללמוד טיפול באמצעות בעלי חיים.
 

lulyK

New member
במקצועי, מעצבת גרפית.

עוסקת באמהות במשרה מלאה (תינוק אחד בבית ופעוט אחד בגן עד 1300) ובפרילנאס מזדמן (בנוסף לטור קבוע של איסוף טוקבקים שיש לי במגזין תקשורת
. כסף כמעט שאני לא מכניסה לחשבון המשפחתי).
 

Rakefetsagman

New member
קצת ארוך --

במקור אני מעצבת גראפית, ואהבתי את הבחירה שלי מאוד -- היו תקופות שממש הרגשתי שנפלא לי לעבוד ושאני לא מאמינה שגם משמלמים לי על זה. אח"כ עברנו ללונדון והתחלתי ללמוד עיצוב לנט -- היה לי ממש מזל ומצאתי עבודה נהדרת במשרד פירסום גדול מיד אחרי הלימודים -- הייתי ברקיע השביעי העבודה היתה מאתגרת ולמדתי המון. אבל הכל השתנה לקראת הלידה, עברנו לאמסטרדם -- יחד עם זה התפכחתי קצת מהעולם הריקני של הפרסום -- וכיום אני עובדת עם שותף על פרוייקטים קצת אחרים כמו ארגוני צדקה וכו' -- חשוב לי מאוד לעשות משהו ש'נותן' לקהילה ולא להיפך. כיום אני חושבת על שינוי קריירה (טיפול או ייעוץ) ואנחנו שוב בדרך לשינוי מקום -- (מסתמנת אופציה לחזרה לארץ) -- ולא ניראה לי שאוכל כ"כ להשתלב מחדש בשוק התובעני הזה. כרגע אני עובדת שלושה ימים בשבוע -- ומבלה יומיים עם הפעוט שלי -- שהוא פרוייקט העיצוב המוצלח ביותר שעשיתי עד היום
 
והנה אני:

עוסקת בשיאצו (מה, לא ידעתם?) ובתזונה סינית, עם התמחות בהריון ולידה. לאחרונה יצא לי שוב ללוות לידה והיה נפלא. אני מרגישה שאני במקום הכי נכון בעולם. סה"כ אני מצליחה בינתיים לשלב מצוין בין הקריירה למשפחה. טוב לי.
 

פלגיה

New member
אני עוסקת בתוכניות לימודים במתמטיקה

משהו שאני אוהבת מאוד מאוד מאוד. להשלמת הענין אני מנהלת בתפוז שני פורומים בנושאי חינוך ותנ"ך. לרוב שלמה עם הבחירה, מלבד ההרגשה שעוד שעה בכל יום בבית (באותה משכורת) היתה מועילה מאוד לי ולילדים.
 

רחלי@

New member
חיי המשפחה זה הקריירה שלי../images/Emo9.gif

אני אישה ואמא במשרה מלאה, שני תפקידים מאוד משמעותיים ומספקים בשבילי. חושבת להקים עסק קטן לתוספת כסף אבל זה עדיין בחיתולים.
 

colargolet

New member
מצטרפת לסקר../images/Emo13.gif

עד לפני הלידה הייתי מהנדסת תוכנה בעולם ההייטק הקר והתובעני. עדיין בחל"ת. ביקשתי לחזור ולעבוד בחצי משרה. סורבתי (
. יותר מדויק - הציעו לי חצי משרה במקצוע קצת שונה, אבל לא מעניין
). אני לפני התפטרות רשמית. "העולם הגדול" פתוח בפניי כרגע, ואני בודקת אפשרות של פרנסה חלקית מאמנות. אני מרוצה מאוד מהבחירה שלי שלא לחזור למשרה מלאה, אבל פוחדת מהתחושה של "לא יודעת מה הולכת לעשות", במיוחד כשכל חיי עבדתי.
 
מצטרפת

למרות שאני רוצה לעסוק בתחום אותו למדתי- אדריכלות (עיצוב פנים בעיקר)- התרחקתי ממנו די הרבה בשנים האחרונות ודי קשה לחזור. יש לי חנות יד שניה לילדים ותינוקות בקיבוץ. אני לא יודעת אם זו פשרה, אבל אני לא יכולה להוסיף עוד שעות פתיחה (למשל) בגלל שאני עם הילדים אחה"צ. מה שכן, ההתעסקות המתמדת עם דברי ילדים עושה לי חשק אין סופי לעוד ילדים משלי (בקרוב...). לשלב- בדר"כ אין לי בעיה. אנשים שמגיעים לחנות שלא בשעות הפתיחה, יודעים שהם יכולים להתקשר אלי ואני מגיעה (בדר"כ עם הילדים). יש לי עוד שאיפות, אבל יקח להן קצת זמן להתממש.
 
למעלה