האם התחנה הזאת בכלל מהווה מרכזית?מרכזית הקריות היום בערב
שלום! מרכזית הקריות היום ערב שישי ב1945 למעט מטרונית שהגיעה כרגע מחוף הכרמל התחנה ריקה
זו בסך הכל תחנת יציאההאם התחנה הזאת בכלל מהווה מרכזית?
אין בסביבתה כמעט בתי מגורים ואין אף קווים שנכנסים אליה חוץ מהמטרונית... לי זה נשמע יותר כמו מסוף תחנה תפעולית מאשר תחנה מרכזית.
יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצאזו בסך הכל תחנת יציאה
כמעט ואין מי שצריך לעלות למטרונית דווקא משם. מתקן שיש קו או שניים שמגיעים למרכזית הקריות/יוצאים ממנה.
זה רעיון בעייתי.יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצא
שלום! יתכן בעתיד שהתחנה תשמש תחנת מוצא לכל הקוים הצפוניים מהקריות (ואז ירדו הרבה אוטובוסים מכביש 4 בין הקריות ולב המפרץ )כמוכן חיבור לנצרת וטבריה קוים שיתחילו ממרכזית הקריות .
תחבורה כמו תקשורת מייצרים חלופה ואז מתגלה שיש ביקוש .
מדובר על כך שתהיה במקום תחנת רכבת ואז כמובן שהתנועה באזור תגדל .
למה מטרונית למרכזית המפרץ?זה רעיון בעייתי.
תחשוב על אדם שמוצאו בצפת וירצה להגיע לטירת כרמל.
אוטובוס מצפת למרכז הקריות, מטרונית ממרכזית הקריות למרכזית המפרץ, החלפה לקו 101 אם ברצונו לדלג על פקקים ולחסוך זמן, החלפה לקו לטירת הכרמל בחוף הכרמל.
 
זה יותר מידי החלפות וזה יקרה לכל מי שמוצאו בעיר צפונית ויעדו ביעד מעט דרומית מחוף הכרמל.
 
גם בתל אביב העובדה שיש הרבה מסופים בהרבה קצוות של העיר לא גורמת לכך שאוטובוסים בינעירוניים מגיעים רק למסוף ומשם ממשיכים רק בקווים עירוניים.
ובכלל, כאשר תהיה רכבת מכרמיאל, הדרך הכילמה מטרונית למרכזית המפרץ?
כאשר תהיה תחנת רכבת בסמוך למרכזית הקריות (ואז זו תהיה תחנת הרכבת הראשית באזור הקריות), נוסע מצפת לטירת הכרמל יוכל ליסוע עם אוטובוס עד מרכזית הקריות, משם ברכבת לחוף הכרמל ומחוף הכרמל באוטובוס לטירת הכרמל.
כבר כיום יש שתי רכבות פרבריות בשעה בין הקריות לכל תחנות חיפה (בנוסף לרכבות הבינעירוניות). כאשר ייפתח הקו לכרמיאל מספר הרכבות יגדל.
גם היום כשרוצים ליסוע בין צפת לטירת הכרמל יש צורך בלפחות שתי החלפות (במרכזית המפרץ ובמת"ם או מרכזית חוף הכרמל או לחילופין בעכו לרכבת ובחוף הכרמל מרכבת לאוטובוס).
אולי הכי מהירה אבל זה יהיה יקר יותר...ובכלל, כאשר תהיה רכבת מכרמיאל, הדרך הכי
מהירה להגיע מצפת לטירת הכרמל (וגם ליעדים בחיפה) תהיה להחליף לרכבת בכרמיאל עד חוף הכרמל (או תחנה אחרת בחיפה אם היעד בתוך חיפה).
הבדלי המחירים בין אמצעי תח"צאולי הכי מהירה אבל זה יהיה יקר יותר...
אולי אפילו משמעותית
לא תהייה רכבת כזאת ב 10 שנים הקרובות.למה מטרונית למרכזית המפרץ?
כאשר תהיה תחנת רכבת בסמוך למרכזית הקריות (ואז זו תהיה תחנת הרכבת הראשית באזור הקריות), נוסע מצפת לטירת הכרמל יוכל ליסוע עם אוטובוס עד מרכזית הקריות, משם ברכבת לחוף הכרמל ומחוף הכרמל באוטובוס לטירת הכרמל.
כבר כיום יש שתי רכבות פרבריות בשעה בין הקריות לכל תחנות חיפה (בנוסף לרכבות הבינעירוניות). כאשר ייפתח הקו לכרמיאל מספר הרכבות יגדל.
גם היום כשרוצים ליסוע בין צפת לטירת הכרמל יש צורך בלפחות שתי החלפות (במרכזית המפרץ ובמת"ם או מרכזית חוף הכרמל או לחילופין בעכו לרכבת ובחוף הכרמל מרכבת לאוטובוס).
לא צריך לפרויקט כזה תקציב כל כך גדוללא תהייה רכבת כזאת ב 10 שנים הקרובות.
זה לא פרויקט בעדיפות לאומית והוא ידחה בכל פעם שיצטרכו תקציב למשהו אחר.
אבל ההבדל הוא שלתחנה ההיא כבר יצא מכרזלא צריך לפרויקט כזה תקציב כל כך גדול
וזה לא חייב להיות פרויקט בעדיפות לאומית.
מדובר בהקמה של תחנת רכבת. המסילה קיימת.
גם תחנת הרכבת "ספיר" ליד אזור התעשיה של נתניה זה לא פרויקט בעדיפות לאומית ובכל זאת יצא מכרז להקמתה והיא צפויה להיבנות עד 2016.
שים לב לכתבה המצורפת שפורסמה לפני 5 ימים - בתחנת רכבת בקרית ים הכוונה לתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות שנמצאת בתכנון כבר מהעשור הקודם.
[URL]http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4540660,00.html[/URL]
אף אחד לא דיבר על פרויקט כזה מחראבל ההבדל הוא שלתחנה ההיא כבר יצא מכרז
וכבר יש לה תקצוב.
כאן מדברים על פרויקט שאין לו מכרז ולא תקצוב ובהתחשב בכך שלאחר צוק איתן הולכות להיות גזרות תקציביות לא הייתי בונה על פרויקט כזה. הוא יהיה הראשון להגנז.
לתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות יש בעיה תפעוליתלא תהייה רכבת כזאת ב 10 שנים הקרובות.
זה לא פרויקט בעדיפות לאומית והוא ידחה בכל פעם שיצטרכו תקציב למשהו אחר.
אבל כבר היום הרכבות הפרבריות ממשיכות עד עכולתחנת רכבת ליד מרכזית הקריות יש בעיה תפעולית
אין מקום מצפון לתחנה לחניה תפעולית לרכבות הפרבריות, בגלל שהמסילה (הכפולה) תחומה בגדרות של רפאל. אולי יהיה מקום לרציף שלישי בתחנה, אבל זה יחייב הרחבה של התחנה ל־3 רציפים, ויכול להיות שזו בעיה בגלל גשר הכביש הסמוך.
 
לעומת זאת, מצפון לתחנת קרית מוצקין ישנה חניה תפעולית.
לא כולםאבל כבר היום הרכבות הפרבריות ממשיכות עד עכו
ונהריה וקרית מוצקין אינה תחנת הקצה שלהן.
אין שום בעיה לרכבות פרבריות בין חיפה לעכו, נהריה וכרמיאל עם עצירה בתחנה ליד מרכזית הקריות.
לא צריך רכבות שהתחנה ליד מרכזית הקריות תהיה תחנת הקצה שלהן.
בשעות השיא יש רכבת בינעירונית שמתחילהלא כולם
אני עובר מידי פעם ליד תחנת הרכבת קרית מוצקין, ופעמים רבות יש שם רכבת חונה בחנייה תפעולית, לפעמים אפילו שתיים.
אם כך מדוע השילוט והכריזה מטעים?בשעות השיא יש רכבת בינעירונית שמתחילה
ומסתיימת בקרית מוצקין (הרכבת למודיעין שעוצרת בעתלית ובשעות השפל חיפה מרכז היא תחנת הקצה שלה), אבל הרכבות הפרבריות כולן מתחילות ומסתיימות בעכו ובנהריה בלו"ז החדש. יש שתי רכבות פרבריות בשעה - אחת מ/ל נהריה ואחת מ/ל עכו.
נוסע שלא תיכנן את המסלול שלואם כך מדוע השילוט והכריזה מטעים?
מדוע לא כורזים לנוסעים בתחנות הקריות ולב המפרץ בשעות השפל לעלות על הרכבת הפרברית לחיפה כי מחיפה מרכז יוצאת רכבת למודיעין?
למה גורמים להם לחכות לרכבת הבאה?
ישנם גם נוסעים מזדמניםנוסע שלא תיכנן את המסלול שלו
והניח משום מה שהוא יכול להגיע למודיעין בלי החלפה בחיפה, זאת בעיה שלו. כמו שנוסע שמחכה לרכבת מנתניה לחיפה לא צריך כריזה על כל רכבת שמגיעה לבנימינה עם פירוט התחנות אחרי חיפה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.