משפ בולביל הצבועה

y o n i 100

New member
משפ בולביל הצבועה

מגעילים עם רגשי הנחיתות שלהם . מעבירים ביקורת על כולם אבל לא רואים את הדבשת של עצמם. גזעניים בצורה חולנית . גב' בולביל פה מלוכלך ודוחה ממש כמו גבר .
 

kereniTי

New member
אין כמו בובליל בעולם!

מי עוד הייתה דואגת ככה לאבא שלה ? זה שלמזרחיים אכפת מהכבוד שלהם זה מש'ו אחד ולהיות צבוע זה משהו אחר לגמריי אני מסכימה עם כל מילה של עינב. אולי לא בטון שזה נאמר אבל בתוכן.
 

בהלםם

New member
אני איתך לגמרי../images/Emo45.gif

יש מצב שהצרחנות שלה טיפה מוגזמת... אבל אין על הבובלילים!
 

BMCB

New member
הקנאה אוכלת אותם

והם אפילו לא מודעים לזה. הקנאה יוצאת מהם בצורת רעל. דוחים זו לא מילה.
 

נונעעע1

New member
אייככ לכככי את :)

מייישלך ? מה את חחשה ? חחח סתםםםםםםםםם : P אבל סעעי\סע - משפחת בוווובליל זה המשפחה שליי חמווודה אני אחיינית של עיינב אז אל תזבלי לי בשככל אני מתה על אחיינת שלי ואת תשתתקי ובכלל על יווסי אין לך על מה לדבר את לא מכירה אותו בכלללל ! חחחח - ביייייייייייי
 

gwini1

New member
לא הבנתי...את אחיינית של עינב או היא שלך??

ומה הקטע של כל כפילות האותיות?
 

michaly2003

New member
בשם המזרחות - האם אתם מוכנים לא לקרוא לבובליל

לבובלילים מזרחים - בבקשה, אתם מביישים את כל עדות המזרח, ויש מרחק גדול גם במפה הגאוגרפית וגם במנטליות בין המזרח לאפריקה - על כל המשתמע מכך. ולמזרחים אין שום בעיות עם אשכנזים. כל הבעיות מתחילות ומסתיימות באלה שיש להם רגשי נחיתות, ובאלה שחושבים שמגיע להם הכל - ובגלל שהם חושבים שמגיע להם הכל - הם יוצאים תמיד מ-ק-ו-פ-ח-ים !!
 

michaly2003

New member
מה שכתבתי קשור לכל השירשורים גם יחד

ואני יודעת מה שאני עושה
 

gwini1

New member
זה לא נראה ככה...

אם זה קשור לכולם היית מגיבה להודעה הראשית ולא אליי. ככה זה נראה אישית מכוון אלי...
 

L m a o

New member
היא כתבה משהו שלא הסכמת איתו

והרגע הוכחת את מה שהיא כתבה.
 

YanMen

New member
אין על יוסי...עינב צריכה לעוף...

עם הפה המסריח שלה.
 

switzland

New member
צריך להוריד את הכובה מפני עדות המזרח

תגידו מה שתגידו עדות המזרח לא מוותרים ונלחמים על שלהם. בחברה מודרנית בתהליך התפתחות, נורא קשה לאנשים שבאו ממדינות המזרח, מדינות לא מפותחות שהערכים שלהם שונים מהערכים של מדינת ישראל. למרות הקושי, הם תמיד השתדלו לשלב בין שתי העולמות ולא פעם הם עברו משברים בין דורות. משפחת בובליל משקפים את אשר מתרחש בחברה כולה, קשה להם לקבל את השונה, קשה להם לגלות שיש אנשים שחושבים אחרת ויותר מכל, קשה להם להיות ראש של אריה כאשר הם מגלים שכל האמנות שלהם לא כ"כ שוות מול יתר הדיירים. למרות הכל, הם נלחמים, מגייסים את כל מה שיש להם, לא עושים חשבון והכל מותר (רמאות, שקרים, צביעות, אסטרטגיות או בכי) אין לי ספק שלולא יוסי, לעינב לא היה סיכוי לשרוד את השבוע הראשון, אבל הוא יכל גם לקלקל לה. מה שאני מנסה להגיד זה שעצם הלחימה, צריך להוריד מפנהם את הכובה, הם יכלו להשבר אבל החליטו להשאר שם ולהתמודד מול כולם. הגיבוי שהם מקבלים מכל ההצבעות נותן להם כוח וכל שעוברות השבועות הם צוברים יותר ביטחון מה שאומר שזה מצליח להם ולא אתפלא אם שניהם יגיעו עם ליאון לגמר. מעניין שבחברה שלנו העם מוכן לתת להם להיות כוכב נולד, השורד האחרון, הלרדת בגדול או הדייר האחרון בוילה אבל כשהדבר נוגע מדברים יותר מהותיים כמו להיות ראש ממשלה אז אומרים להם "עד כאן", אני משוכנע שגם לשם נגיע, בארצות הברית זה לקח 150 שנה לבחור בנשיא שחור (יש סיכוי גדול שיקרה בעוד חודש), לנו גם יקרה ואז נוכל להגיד שאנשחנו חברה אידאלית.
 
למעלה