מתארגנת מחאה למען ממשלת אחדות כנסו

kadimalikud1

New member
מתארגנת מחאה למען ממשלת אחדות כנסו

אנו קוראים לאיחוד של מפלגות המרכז ליכוד וקדימה למען ממשלה בריאה יותר .לשם כך נדרש להוריד את האגו של הפוליטיקאים .הפתרון הטוב ביותר הינו : ביבי כראש ממשלה כשקדימה תוביל את נושאי הבטחון והאוצר יחד עם תיק בכיר נוסף .זהו הפתרון הנאות לתיקו שנוצר . אנו קוראים להמנע בשם האינטרסים של שני המפלגות מממשלה ימנית ולכן נדרש גישור בין מפלגות המרכז .לשם כך נפעל במחאה ובהפגנתיות על מנת להגיע לתוצאה הרצויה . למען הבעת דעה בעמדה או הצטרפות למחאה ניתן לשלוח מייל: [email protected]
 

א ו ח נ ה

New member
העם בחר ברובו הברור בימין

כל פעם שדוחפים לנו את האחדות הזאת מסרסים את הדמוקרטיה ממש כפי שהליכוד זכה בענק ב-2003 וקבלנו את העבודה שוב.
 

MIIKLE

New member
עוד פעם התחלתם עם הספינים?!

למה כל פעם שהימין מנצח עולה דרישה לממשלת אחדות וכשהשמאל מנצח פתאום שוכחים מזה.קדימה מוזמנת כמו כל אחד לממשלה אבל היא חייבת לקיים את קווי היסוד של הימין ולא מדיניות שמאלנית.מה שקרה זה שהבנתם שאין לכם סיכוי להרכיב ממשלה ולכן פתאום אתם חושבים וואי כורסאות השרים הללו נראות כל כך נוחות והמיצובישי כל כך קורץ וכמו כל אופורטוניסט מצוי אתם שוב מוכנים למכור את אמא שלכם בשביל הג'ובים כמו ששרון מכר את גוש קטיף בתמורה לאי הגשת כתב אישום נגדו.
 
הספין הזה הוא מבית היוצר של ביבי

לאלה המפעילים אותו אין שום קשר לקדימה. ביבי מת מפחד מהמחשבה על ממשלת ימין צרה, וכמות המנדטים הנמוכה שקיבלה לבסוף מפלגת העבודה וחיסלה את הסיכוי הקטן שהיה שברק יסכים להיות שר הבטחון שלו, גורמת לו להתעורר שטוף זיעה בתחושת "עוד ניצחון כזה ואבדנו". כעת, לאחר שאת מר בטחון הוא לא יכול לקבל, הוא צריך בכל זאת שר בטחון נורמאלי, אבל יותר מכך, הוא צריך חיילים רודפי כסא שיעזרו לו להלחם באינתיפאדה הפנימית מקרב מורדים מבית. נתניהו צריך את קדימה, ואין כמו "מחאה ציבורית" כספין על מנת להכשיר זאת.
 

lightflake

New member
נתניהו יותר מפוקח גם בכלכלה וגם בביטחון

אז למה לתת את התיקים לקדימה? ליבני תקבל את החוץ את החינוך ועוד כמה תיקים הביטחון והאוצר ישארו של הליכוד
 
הבטחון ילך למופז.

החוץ ילך לליבני, והאוצר למי אם לא אחר מאביגדור ליברמן... "אוי איזה גועל נפש אומר כל מי שבא, הכל כאן בוץ ורפש, זוועה של מסיבה"
 
...

לאוסקר יום הולדת מסריח ומטונף וכל ילדה וילד סותמים פה את האף אוי איזה גועל נפש, אומר כל מי שבא הכל כאן בוץ ורפש, זוועה של מסיבה!!!!
 
עדיף, אבל זה לא יקרה

היות ולמרות שרוב הציבור מסכים איתך, הציבור לא נתן לו מנדט לכך. הציבור האמין שברק יהיה שר הבטחון בכל מקרה, ועכשיו נותר רק לשלם את המחיר.
 

kadimalikud1

New member
תשובה לכך שזה ספין של ביבי אז ממש לא

אנחנו ממש לא מייצג את ביבי נתניהו ומה שמניע אותנו הוא רק החשש ממשלת ימין קיצונית . גרע מניתוח של המצב יהיה לביבי המנדט להקמת ממשלה בחסות הימין הקיצוני וזאת במידה והוא ילך על מהלך של גוש ימני שימליץ עליו ובהכרח יוליך אותו לממשלה ימנית עם התחיייבות כפליהם. מה שאני אומר זה שעל קדימה להשכיל שזה אינו המצב הראוי והרצוי והמצב הנכון הוא ממשלה כמעט דו -ראשית שבה לקדימה תהיה סמכויות רבות . זאת על מנת למנוע כל מהלך או נסיון לבנות קואלציה ימנית לכן זאת המחאה שלנו שלא תהיה אפשרות של ממשלה רחבה עם גורמים ימניים וחרדים אלה אופציה חילונית מרכזית עם אפשרות לאופק מדיני ..
 

kadimalikud1

New member
אל נועה לביא - תגובה

לא צחקתי אני ממש לא מייצג את ביבי ואני ועדותיי רחוקות מאוד מעמדות ימניות באשר הם . אך עם זאת אני מנתח את המצב כמו בדילמת האסיר : 1) אם ליבני לא מוותרת וביבי לא מוותר אז תהיה ממשלה ימנית צרה ומסוכנת ואני מאוד לא אוהב את הגישה שאומרת שתהיה "להם " ממשלה ימנית ונראה מה עם יעשו -- אני מאוד לא רוצה שזה יקרה !! האינטרס שלנו הוא שלא יקרה מצב שביבי ילך עם הסכמים קואלציונים של ש"ס ויהדות התורה והאיחוד הלאומי לנשיא בכל אופן . 2) אם ביבי (מוותר ) לא מרכיב את הממשלה וציפי כן אז איזה ממשלה היא תוכל ליצור היא לא תוכל לצערי האמיתי ולא תהיה ממשלה .בנוסף בוודאות העבודה ותהיה באופזציה ושם היא צריכה להיות כאופ' לוחמת ולהנהיג את האלטרנטיבה לשלטון . 3) המצב השלישי הוא ששניהם מנסים להקים ממשלה ומגיעים למצב שליברמן או מפלגות נוספות לא ממליצות עליהם ואז מגיעים למצב קשה שכולם מפסידים ואז זהו מצב או של ממשלת אחדות או בחירות . 4) מצב בו לשניהם יש וותור משמעותי !!! ואז לפי הרציונל לביבי יש את היתרון ועליו לוותר על מפלגות ימין קיצוני ( והכי חשוב להכניס את ש"ס במחיר נמוך מאוד !!! ) ועליו לתת סמכויות בכירות לקדימה וההתנהלות תהיה כמעט דו-ראשית שתאלץ את ליבני לוותר על כס השלטון . אם את מציעה הצעה פרגמטית אחרת אשמח ותאמיני לי שאני מעדיף לראות את ליבני על פני ביבי אבל היוזמה הזאת היא הפתרון הריאלי ביותר !!
 

בדנתמ

New member
לי יש הוכחה פשוטה לזה שאתה לא מתומכי הליכוד:

אתה מכנה את קדימה "מרכז פוליטי" רק תומכי קדימה והספינים התקשורתיים שלה באמת חושבים כך (הם ומי שבולע את הספינים האלה בלי לשאול שאלות). => אתה כנראה תומך קדימה. אתה באמת רוצה שחבורה של יועצי תקשורת חמדנים וממולחים שחברו לח"כים חמדנים וחסרי חוט שדרה פוליטי ינהלו את המדינה מאחורי הקלעים??
 

kadimalikud1

New member
ממשלת אחדות - תכנסו כדי להבין מה מניע אותנו .

הדבר היחיד שמניע אותנו להעלות את רעיון ממשלת אחדות הוא שבכל תסריט אחר כולם יפסידו. לכן פתרון זה הוא הטוב ביותר במצב הקיים ואשמח לשמוע אילו פתרון אתם מציעים ? כל מצב של ממשלת ימין צרה הוא אסון לאומי ופגיעה אמיתית ברצון הבוחר ויתן משקל סגולי ענק לגופים שהם שוליים מבחינת המנדטים את זה אתם צריכים להבין . אני לאמייצג את הליכוד ולא את קדימה באמת אני רוצה ממשלה שתהיה לה אפשרות להציג אופק מדיני וכלכלי ברור ונטול סחטנות ושתהיה לה אלטרנטיבה באופזציה בחסות עבודה ומרץ זה החזון שלי . מקווה שהנושא המדיני יעלה בממשלת אחדות כי בכל מצב אחר זה לא יקרה .
 
למעלה