מתחילים ללמוד

RichardSmith

New member
אולי אנחנו לא מדברים על אותו הבחור...

ללוי אין מבטא רוסי כבד... לבחור עם שם כמו "אנדריי"... ללוי יש אף בולבוסי למדי. הוא גבוה ודי קרח. הוא בן 65+. והוא יצא לפנסיה.
 
אני אבהיר את עצמי.. ../images/Emo13.gif

דברתי במייל עם עזריאל לוי, לגבי הפטורים ועל- מנת שיאשר לי לימודי כה קורסים שאני לא אמור בשנה א (בשל מצבי). הוא גם התקשר אליי לאחל לי בהצלחה בלימודי המתמטיקה (והציג את עצמו כפרופ' עזריאל לוי, ללא מבטא רוסי) ולברך אותי על בואי לעברית. בנוסף, את הפטורים שלי עזריאל לוי אישר, כי זה מה שהמזכירה של החוג אמרה לי, לפני כחודש. יותר מזה, אני לא יודע.. בחיי לא ראיתי אותו. אני לא אומר שאתמול זה לא היה אנדריי.. אני רק עכשיו מבולבל יותר כי חשבתי שזה הוא, ודברתי איתו כאילו הוא יודע מי אני, ע"י פתיחת השיחה במשפט "היי, אני עמית, דברנו במייל לגבי קורסים, כי למדתי בפתוחה.."
 

IceCold 3000

New member
אהמ..

שם/כינוי: אנדריי ובפי חבריי אנדריושה תחום לימודים: פיזיקה שנת לימודים: ראשונה זמר/ת / להקה אהובה: יש מלא.. אבל נראה לי שהכי אהובים זה פנתרה(שיר אחד מסויים) ואופספרינג.. סרט אהוב: לא יודע ספר אהוב: אין לי שמץ.. משהו שאף אחד לא יודע עליכם: הרוב לא יעלו על דעתם שאני בנאדם של פירסינגים וקעקועים (יש ברשותי קעקוע אחד ו4 פירסים)
 

ny22

New member
מנהל
הנה אני ../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

נתאי. שנה א' בפיזיקה חד-חוגי (בעיקרון זה אמור להיות מורחב, אבל אני ככל הנראה השנה את זה לחד-חוגי). מה אני עוד אספר? השאיפה שלי היא לנסות לשלב בתואר הזה גם פילוסופיה. אבל מי יודע, עוד 1001 (ואפילו יותר) דברים יכולים להשתנו. (בקשר לשאר השאלות, אני אענה עליהן בהזדמנות...) שתהיה לכולכם שנה טובה ומוצלחת! ואני ממש ממש שמח שיש את הפורום הזה!
 

unknown199

New member
אני :)

שם/כינוי: XXXX תחום לימודים: סיעוד הדסה שנת לימודים: א' זמר/ת / להקה אהובה: 3doors down סרט אהוב: אמירקן קולג' ספר אהוב: גלה את ייעודיך - רובין שארמה משהו שאף אחד לא יודע עליכם: שהשתייה האהובה עליי היא למזוג חצי כוס של קולה עם חצי כוס של ספרייט !
 

ruth1pharm

New member
אני אני!!

שם/כינוי: רות תחום לימודים: רוקחות שנת לימודים: א' זמר/ת / להקה אהובה: גלגלצ..
סרט אהוב: הדבר הטוב הבא ספר אהוב: הארי פוטר... קצת מתביישת בזה... משהו שאף אחד לא יודע עליכם: יש לי חיבה מיוחדת לגרביים. כמה שיותר מזעזע יותר טוב.
 

RichardSmith

New member
יש לך סיבה להתבייש!

סתם, סתם, מתישהו אקרא את הראשון... אבל גם מבלי לקרוא, אני מאמין שיש ספרים יותר טובים...
 

vered101186

New member
:)

שם/כינוי:ורד תחום לימודים:סיעוד זמר/ת / להקה אהובה:עידן רייכל/שלמה ארצי סרט אהוב:עיר של מלאכים ספר אהוב:מעשה תמר משהו שאף אחד לא יודע עליכם:אני לא יכולה לתת למישהו לישון עם גופיה או בלי חולצה על המיטה שלי..יש לי בעיה קשה עם בית שחי:)
 
אני ../images/Emo9.gif

שם/כינוי: ענת תחום לימודים: מדעי הצמח
שנת לימודים: ראשונה
זמר/ת / להקה אהובה: TOOL, staind, a perfect circle ספר אהוב: אלוהים יודע-ג'וסף הלר, wicked-Gregory Maguire משהו שאף אחד לא יודע עליכם: אני לא גורבת גרבים תואמים
 

שלחופה2

New member
רחובות שולטים../images/Emo11.gif

אני מרים, מתחילה שנה א' במדעי התזונה
בהצלחה לכולם!
 
למעלה