מתחילים ללמוד

עידוdee

New member
אני ../images/Emo140.gif

שם/כינוי עידו תחום לימודים משפטים
שנת לימודים שנה א' זמר/ת / להקה אהובה קולדפליי, אר.אי.אם, פינק פלויד, BLINK182 וכו' סרט אהוב רקוויאם לחלום, נפלאות התבונה ספר אהוב עידן התבונה של תומאס פיין משהו שאף אחד לא יודע עליכם אני לומד קורסים של מתמטיקה בסתר (אקדמאית)
 
אין שביתה, הגיע הזמן להפסיק להדחיק

ולהצטרף לפורום באופן רשמי..... שם/כינוי - אם מקושקשת לא מספיק אפשר גם לקרוא לי "סבתא". תחום לימודים - משפטים. שנת לימודים - ב', היתכן???? זמר / להקה אהובה - מצד אחד counting crows, מצד שני דיויד קוק. אני סובלת מפיצול אישיות מוזיקלי. סרט אהוב - "בשם האב". טיפ לסטודנטים טריים למשפטים: בעבודה בשיטות משפט אצל סיליה, שווה לבחור את הסרט הזה.... ספר אהוב - "אם יש גן עדן". משהו שאף אחד לא יודע עליכם - לא אף אחד, אבל זה בכ"ז גילוי מזעזע: אני לא יודעת לקנח את האף.
 

steelwater

New member
מה זאת אומרת?

איך את מקנחת? בשם האב סרט מעולה! דניאל דיי לואיס הוא אליל.
 
אני פשוט לא ../images/Emo122.gif

תיאורים לא סימפטיים!!!! אני בעיקר מסתמכת על תרסיסים ש"מרככים" את הנזלת, ואז כשאין אף אחד בסביבה מושכת אותה.
התוצאה - סינוסיטיס אחרי כל הצטננות + נזיפות קבועות מרופאים. בכל 28 שנותי עלי אדמות מעולם לא הצלחתי לקנח את האף, אלוהים יודע למה.....
 

steelwater

New member
זה עוד לא שמעתי

ניצחת את ידיד שלי שמתעלף כל פעם שהוא מפהק. אבל לפחות ככה את מאגניבה.
 
../images/Emo12.gifלא! הוא לוקח אותי במלא!!!

מצב המערכת החיסונית שלי עדיין לא עד כדי כך גרוע, אני מצוננת הרבה פחות ממה שאני עייפה או משועממת
אילו הייתי מתעלפת מכל פיהוק, ללא ספק כמה מהשיעורים שטרחתי להגיע אליהם השנה היו הופכים למעניינים הרבה יותר עבור שאר הנוכחים
 
סביר להניח שזה תסביך פסיכולוגי

מהמוזרים בהיסטוריה האנושית. בכמה פעמים שכל מיני חכמולוגים ניסו "ללמד" אותי, התחושה כשהצמידו לי את הטישו לאף היתה משהו בנוסח התקף חרדה קשה.
 
אז ככה..

שם/כינוי - תר תחום לימודים - מדע המדינה ומזרח תיכון שנת לימודים - שנה א; זמר/ת / להקה אהובה - אהוד בנאי סרט אהוב - THE TITANS ספר אהוב - על העיוורון משהו שאף אחד לא יודע עליכם - אני לא סומכת על בני אדם. כמעט בכלל. קשה לזכות באמון שלי וקל לאבד אותו.
 
למעלה