נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש

  • פותח הנושא amirv
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
זה כמו במערכון "מגרש השדים"
שייקה: יש לה רמקולים בכסא של הנהג. פולי ז"ל: בשביל מה אני צריך רמקולים בכסא של הנהג? שייקה: אתה שמעת פעם חוליו איגלסיאס מהתחת?! חוויה תת קרקעית תאמין לי!
 

raminec

New member
תוכנית חומש חדשה לתיקון ליקויי תוכנית החומש
הקודמת. וזה מה שהייתי מבצע במסגרת תוכנית החומש החדשה לתיקון ליקויי הקודמת: 1. הפיכת קו המשאות של דימונה לקו נוסעים מהיר וקישור ישיר לתחנת ב"ש מרכז. 2.הקמת קו תת"ק חדש בין תחנת ההגנה לתמח"ת. 3. הקמת קו תת"ק חדש בין מלחה לתחנת בנייני האומה. 4. טילטינג בקו המשודרג לירושלים. 5.קו רכבת חדש: קרית שמונה- טבריה-ת"א. 6.הוספת תחנות רכבת בכל מרכזי הערים בהן זה ניתן.
בועז
3+4. לא יקרה בתוכנית החומש הזו, או הבאה, או הבאה הבאה, או הבאה הבאה הבאה......... וחוזר חלילה. בקיצור לא בקדנציה שלנו! מסקנה: לא מתעסקים עם כת סוגדי התמח"ת
 

בועז ל

New member
בועז
3+4. לא יקרה בתוכנית החומש הזו, או הבאה, או הבאה הבאה, או הבאה הבאה הבאה......... וחוזר חלילה. בקיצור לא בקדנציה שלנו! מסקנה: לא מתעסקים עם כת סוגדי התמח"ת
רגע, אנחנו לא בקטע של פנטזיה?
 

amirv

New member
תוכנית חומש חדשה לתיקון ליקויי תוכנית החומש
הקודמת. וזה מה שהייתי מבצע במסגרת תוכנית החומש החדשה לתיקון ליקויי הקודמת: 1. הפיכת קו המשאות של דימונה לקו נוסעים מהיר וקישור ישיר לתחנת ב"ש מרכז. 2.הקמת קו תת"ק חדש בין תחנת ההגנה לתמח"ת. 3. הקמת קו תת"ק חדש בין מלחה לתחנת בנייני האומה. 4. טילטינג בקו המשודרג לירושלים. 5.קו רכבת חדש: קרית שמונה- טבריה-ת"א. 6.הוספת תחנות רכבת בכל מרכזי הערים בהן זה ניתן.
תת"ק נוסף
7. קו תת"ק חדש בין תחנת הרצליה לאזור התעשיה. אגב, גם אני חשבתי על קו רכבת גהה, ועל קו תחנת רכבת במרכז אשדוד. יחי הפנטזיות
 

אורי404

New member
תת"ק נוסף
7. קו תת"ק חדש בין תחנת הרצליה לאזור התעשיה. אגב, גם אני חשבתי על קו רכבת גהה, ועל קו תחנת רכבת במרכז אשדוד. יחי הפנטזיות
אם כבר, רכבת קלה/תחתית בהרצליה ובסביבתה.
 

ronatd

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
אני מציע
קווי רכבת לצפת, טבריה וקרית שמונה בצפון. קווי רכבת למצפה רמון, ירוחם, ושדה בוקר בדרום. ולהקים לתחייה מסילות שאינן פעילות, כמו המסילה המזרחית מלוד לראש העין דרך רינתיה, והמסילה המזרחית הראש העין לחדרה (מופיעה באטלסים של משה ברוור). אה, וכמובן רכבת לנצרת ולנצרת עלית. ושכחנו את 8 הקוים של הרכבת הקלה בירושלים, ואת 4 הקוים של הרכבת הקלה של גוש דן (נת"ע) דוד.
 
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
אוטובוסים שאוספים אותך מהתחנה
ואוטובוסים שלוקחים אותך אליה
 

אורי404

New member
אוטובוסים שאוספים אותך מהתחנה
ואוטובוסים שלוקחים אותך אליה
לדעתי המצב האידיאלי הוא (במידה והפנטזיה
מתגשמת) היא שילוב של רכבות קלות/תחתיות עם רכבות "כבדות" וגם תחנות רכבת במרכזי הערים (במידת האפשר, כמובן). עוד הייתי מציע מסוף משולב של רכבות ואוטובוסים וכך יהיה תיאום אופטימאלי בין האוטובוסים לרכבות. כמו כן נדרש, שאם פועלות מוניות שירות, אז שהן יהיו עם רישוי מסודר, שכל אחד ידע אם הן חוקיות או לא. הסדר זה כולל לוח זמנים מסודר ואתרי אינטרנט. כמובן נדרש שיהיה גם כרטוס משותף בין מפעילי התחבורה הציבורית.
 

bhmi100

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
רכבת לילה לאיסנטבול!
חיבור המסילה מנהריה ללבנון עד סופה (לאורך החוף) משם ללטקיה אנטקיה (אנטיוכיה) ומשם דרך ההרים לאנקרה ואיסטנבול. תחשבו על הכרוז הרכבת הישירה לאיסטנבול תצא בשעה 7:30 הרכבת תעצור בתחנות חיפה , נהריה ,צור ,צידון ,בירות, גבל , לטקיה , אנטקיה ומשם ישיר לתחנה אחרונה איסטנבול.
 

david80

Member
רכבת לילה לאיסנטבול!
חיבור המסילה מנהריה ללבנון עד סופה (לאורך החוף) משם ללטקיה אנטקיה (אנטיוכיה) ומשם דרך ההרים לאנקרה ואיסטנבול. תחשבו על הכרוז הרכבת הישירה לאיסטנבול תצא בשעה 7:30 הרכבת תעצור בתחנות חיפה , נהריה ,צור ,צידון ,בירות, גבל , לטקיה , אנטקיה ומשם ישיר לתחנה אחרונה איסטנבול.
זה לא יקרה כל עוד ישראל מוסרת שטחים בזול:
חבל שבגין לא דרש רכבת מישראל לקהיר ולשראם אל שייך בתהליך השלום עם מצרים!
 

luckydude

Active member
זה לא יקרה כל עוד ישראל מוסרת שטחים בזול:
חבל שבגין לא דרש רכבת מישראל לקהיר ולשראם אל שייך בתהליך השלום עם מצרים!
ישראל הרסה את המסילה של המצרים בסיני
כדי להשתמש בתשתית כדי לבנות את מוצבי קו בר-לב. אני לא חושב שיש לנו ממש זכות לדרוש רכבת לקהיר (למרות שדבר כזה, שהיה קיים בעבר, יהיה נחמד מאוד)
 

david80

Member
ישראל הרסה את המסילה של המצרים בסיני
כדי להשתמש בתשתית כדי לבנות את מוצבי קו בר-לב. אני לא חושב שיש לנו ממש זכות לדרוש רכבת לקהיר (למרות שדבר כזה, שהיה קיים בעבר, יהיה נחמד מאוד)
מעניין!
 

meirho

New member
נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
כ"כ מהר ויתרתם על רכבת לגולן?
למה להתייאש, אולי בסוף יהיה לנו מנהיג עם שכל שימנע את החזרתה של רמת הגולן ויהיה לנו קו רכבת לגולן... פנטזיות... פנטזיות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה