פארק דה פרנס
New member
זה כמו במערכון "מגרש השדים"תודה, בועז.
שייקה: יש לה רמקולים בכסא של הנהג. פולי ז"ל: בשביל מה אני צריך רמקולים בכסא של הנהג? שייקה: אתה שמעת פעם חוליו איגלסיאס מהתחת?! חוויה תת קרקעית תאמין לי!
זה כמו במערכון "מגרש השדים"תודה, בועז.
זה כמו במערכון "מגרש השדים"
שייקה: יש לה רמקולים בכסא של הנהג. פולי ז"ל: בשביל מה אני צריך רמקולים בכסא של הנהג? שייקה: אתה שמעת פעם חוליו איגלסיאס מהתחת?! חוויה תת קרקעית תאמין לי!
אני משערומה זה תת"ק?
בועזתוכנית חומש חדשה לתיקון ליקויי תוכנית החומש
הקודמת. וזה מה שהייתי מבצע במסגרת תוכנית החומש החדשה לתיקון ליקויי הקודמת: 1. הפיכת קו המשאות של דימונה לקו נוסעים מהיר וקישור ישיר לתחנת ב"ש מרכז. 2.הקמת קו תת"ק חדש בין תחנת ההגנה לתמח"ת. 3. הקמת קו תת"ק חדש בין מלחה לתחנת בנייני האומה. 4. טילטינג בקו המשודרג לירושלים. 5.קו רכבת חדש: קרית שמונה- טבריה-ת"א. 6.הוספת תחנות רכבת בכל מרכזי הערים בהן זה ניתן.
רגע, אנחנו לא בקטע של פנטזיה?בועז
3+4. לא יקרה בתוכנית החומש הזו, או הבאה, או הבאה הבאה, או הבאה הבאה הבאה......... וחוזר חלילה. בקיצור לא בקדנציה שלנו! מסקנה: לא מתעסקים עם כת סוגדי התמח"ת
אפילו לא בפנטזיהרגע, אנחנו לא בקטע של פנטזיה?
אני מעדיף את "הסיפור שאינו נגמר"אפילו לא בפנטזיה
אבל אתה יכול לספר את זה בתור אגדת עם לבן שלך, כמו "הנסיכה הקסומה".
קבל רמיאפילו לא בפנטזיה
אבל אתה יכול לספר את זה בתור אגדת עם לבן שלך, כמו "הנסיכה הקסומה".
תת"ק נוסףתוכנית חומש חדשה לתיקון ליקויי תוכנית החומש
הקודמת. וזה מה שהייתי מבצע במסגרת תוכנית החומש החדשה לתיקון ליקויי הקודמת: 1. הפיכת קו המשאות של דימונה לקו נוסעים מהיר וקישור ישיר לתחנת ב"ש מרכז. 2.הקמת קו תת"ק חדש בין תחנת ההגנה לתמח"ת. 3. הקמת קו תת"ק חדש בין מלחה לתחנת בנייני האומה. 4. טילטינג בקו המשודרג לירושלים. 5.קו רכבת חדש: קרית שמונה- טבריה-ת"א. 6.הוספת תחנות רכבת בכל מרכזי הערים בהן זה ניתן.
אם כבר, רכבת קלה/תחתית בהרצליה ובסביבתה.תת"ק נוסף
7. קו תת"ק חדש בין תחנת הרצליה לאזור התעשיה. אגב, גם אני חשבתי על קו רכבת גהה, ועל קו תחנת רכבת במרכז אשדוד. יחי הפנטזיות
יש כבר תכנית כזו לרכבת קלהאם כבר, רכבת קלה/תחתית בהרצליה ובסביבתה.
אין ספק שהישראלים חזקים בלצייר תוכניותיש כבר תכנית כזו לרכבת קלה
http://www.nta.org.il/site/he/neta.asp?pi=433
אני מציענוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
אוטובוסים שאוספים אותך מהתחנהנוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
לדעתי המצב האידיאלי הוא (במידה והפנטזיהאוטובוסים שאוספים אותך מהתחנה
ואוטובוסים שלוקחים אותך אליה
רכבת לילה לאיסנטבול!נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
זה לא יקרה כל עוד ישראל מוסרת שטחים בזול:רכבת לילה לאיסנטבול!
חיבור המסילה מנהריה ללבנון עד סופה (לאורך החוף) משם ללטקיה אנטקיה (אנטיוכיה) ומשם דרך ההרים לאנקרה ואיסטנבול. תחשבו על הכרוז הרכבת הישירה לאיסטנבול תצא בשעה 7:30 הרכבת תעצור בתחנות חיפה , נהריה ,צור ,צידון ,בירות, גבל , לטקיה , אנטקיה ומשם ישיר לתחנה אחרונה איסטנבול.
ישראל הרסה את המסילה של המצרים בסיניזה לא יקרה כל עוד ישראל מוסרת שטחים בזול:
חבל שבגין לא דרש רכבת מישראל לקהיר ולשראם אל שייך בתהליך השלום עם מצרים!
מעניין!ישראל הרסה את המסילה של המצרים בסיני
כדי להשתמש בתשתית כדי לבנות את מוצבי קו בר-לב. אני לא חושב שיש לנו ממש זכות לדרוש רכבת לקהיר (למרות שדבר כזה, שהיה קיים בעבר, יהיה נחמד מאוד)
כ"כ מהר ויתרתם על רכבת לגולן?נוסעים נכבדים - סיימנו את כל תוכנית החומש
קצת פנטזיה מענין אותי לשמוע מה הפרוייקט שעוד לא נכתב בשום מקום, שעליו אתם חושבים אחרי שסיימנו את מסילות חולון-בת ים, כרמיאל, העמק, השרון, A1 , המזרחית, העיירות ואפילו אילת אחרי שפתחנו את המסילה הרביעית באיילון, אחרי שחשמלנו את כל מה שרצינו לחשמל, הצטיידנו ב-1000 קרונות חדשים והגענו ליותר ממאה מליון נוסעים בשנה. אפילו אחרי שיש לנו ארבע מסילות כל הדרך מחיפה עד לוד וארבע מסילות מבאר שבע עד קרית גת (לרכבות משא עד מסילת חלץ). אחרי כל זה, מה הלאה? המלצה שלי - בשלב הזה כנראה שאיילון יהיה שוב צוואר בקבוק, הייתי מציע לעשות מסילה חמישית ושישית על חשבון נתיב רכב פרטי בכל צד של האיילון. למי יש עוד רעיונות?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.