סי אירחה את דני ליטני במופע מיוחד

actress

New member
אני דווקא מצאתי להלוך ואולי לחזור

אבל אם יהיה לי להלוך אני בכיף אתן לך את המקום שלי את ראויה לזה. או אופ' שניה לשלם 240 ש"ח הלוך וחזור ואני עכשיו בדילמה מה שכן חזור יש לי
 
ההודעות שלך מאוד לא ברורות מיכלי

גם זו בפורום קומיקאים...את מרגישה טוב? את שותה מספיק? את לוקחת שוקולד מדי פעם? זה בריא
 

actress

New member
תחשבי מה זה לכתוב ב 5פורומים בו זמנ

זמנית, לענות לפלא' שמצלצל ונחשי למי יש יומולדת היום? וגם בו בזמן לנגוס מהשוקולד שנמצא לידי אה.. סליחה גם במבה. מה לא היה מובן בובהל'ה?
 

איתיצוף

New member
חבל על....

היי ישנו פתגם שאומר חבל על מי שמת ואני אומר חבל על הסרט שהוא יוצא לטלויזיה אני לא אראה אותו שוב וזה מאד חבל לי בכל אופן אני מאד לא אהבתי בסרט את הגישה של נתן דטנר על סי במיוחד בקטע האחרון של הסרט שבו נתן לוקח אחריות ומתחיל לרדת על כולם ודווקא בסי הוא פגע ללא סוף. וכעת אני רוצה לשאול מדוע סי לא הייתה במקומו של נתן דטנר לדעתי סי היית צריכה לפגוע בו חזק וכואב כמו שהוא עשה. המזל הוא שזה רק סרט ולא מציאותי ונראה יותר טוב בלי להעליב את גלי עטרי, ענת עצמון, וגידי גוב שבסרט שלהם אין שום בסיס לדעתי והכל רק עוסק בסקס במיוחד עם שלושתם. לעומת זאת הסרט "שוברים" לפחות הוא מעניק השראה מיוחדת על חבורת אומנים צעירים שרוצים להיות מפורסמים וזה מראה עד כמה המציאות דומה למה שהם עברו אוכלים "קש" ללא סוף מכל הכיוונים ואז הם מצליחים לבד ללא כל תוספת הכנסה ומוכנים להרתם למטרה נעלה למרות הכל ולמרות שרצו שיילכו הבייתה הם נשארו ללא לאות וללא היסוס ולמה שיבוא וללא כל תקציב יצא סרט נהדר ויפה ומושלם ללא כל צורך בסקס כמו בסרט "דיזינוף 99" במקרה מסויים שניהם דומים אך שונים מאד מאופי הכנתם וצורת הראייה של הדברים אם כבר כדאי להשוות לסרט " הלקה" שעל אותו עיקרון של "שוברים" הם חווים את המציאות האיומה של "הביחד" הזה שלפעמים גם מאד מקשה אך לפעמים גם עוזר. אני מת על הסרט "שוברים" בייחוד על סי בכל פעם שאת מופיעה אפילו בטלוויזיה את מעלה בי זכרונות נעימים אוהב אותך מאד מאד ושוב ד"ש לכולם בבית ביי ביי
 

איתיצוף

New member
החלום שלי

היי סי מה שלומך? אני מקווה שהכל בסדר אצלך אני רוצה לשתף את כולכם במשהו נחמד פעם ביקשתי את הבקשה הכי מוזרה שביקשתי אי פעם מאומן והיא לשיר איתו דואט ולשמחתי סי הסכימה וזה היה בפתח תקוה כלכך התרגשתי אני הרגשתי כאילו אני גמד לידה ומי שיודע אני כולו 1.83 אנחנו הופענו בפתח תקוה מי שמכיר ויודע היה זה שבוע אחרי היום הולדת שלי ואני מאד שמחתי לקבל כזו מתנה במיוחד ממך סי אז שוב תודה אבל החלום כנראה יישאר בגדר חלום לשיר איתך את השיר "שושן פרא" זה שיר כלכך יפה ומפנק כזה במיוחד שאת סי מבצעת אותו זה שיר כלכך איך אומרים: מ-ד-ה-י-ם. ובמחשבה שנייה כדרך אגב לכולם אני אומר אין לי ומעולם לא הייתה לי התנגדות לשיר "חכו לי בנתב"ג" בכל פעם שאני מפעיל את הדיסק ואני שומע את השיר הזה לא רק שאני מצטרף אליו ושר אותו אלא גם מדליק את המערכת בקולי קולות עד שחמישה בלוקים ישמעו את סי שרה את השיר ואני נזכר כמובן איך לא בטרמינל 1 שנסגר לפני שבוע בערך. אז רק שתדעו שכל הרחוב שלי משתגע כשאני לבד וזה רק אני מסוגל לעשות אז ביי לכם ותודה תודה תודה.
 

איתיצוף

New member
שכחתי משהו

שכחתי משהו קטן וזה האיי מייל והדואר הזה נכון לשתי הכתובות
 

actress

New member
אולי תבוא לעין החורש ב 12.11 נחש מי

שם? דני ליטאני הם ישירו דואט "שושן פרא"
 

actress

New member
והנה הקומוניקט למי שפספס או לא ראה

את השרשור לעיונכם...
 
ומי שלא מכיר...המקור!!! ../images/Emo6.gif

יצירת מופת...אין מה לדבר עוד ולהוסיף בעניין
 

skito

New member
אני גם מגיע

באיזה שעה זה מתחיל? והאם זה בחוץ או בפנים? עכשיו חזרתי מהעבודה וכבר מתכונן לצאת (בשתיים לפנות בוקר) לירושלים אהיה שם עד אחרי התפילה החמישית. מקווה לא להיות עייף מחר.
 

actress

New member
יוווווווווווו ../images/Emo24.gif איזה כיף

זה מתחיל ב 22:00 וזה באולם המופעים של הקיבוץ תתקשר כדי לקבל מקומות טובים
 
אז מה נעשה? נחכה שיצא הDVD?../images/Emo4.gif

אני עושה שמיניות מחכה לסימן ובנתיים כבר רביעי...נראה לי שתשלחי את הצעת הנישואין לדני דרך שליח זה כבר נהיה טרנד
 

actress

New member
נו אולי תזמי יה שושן פרא ../images/Emo141.gif

ההצעה לא תחכה לך עוד הרבה זמן שימי לב כמה אופ' יש לך .... אוטו
אממ.. מונית אממ...
אוטו.... מונית
 
יכול להיות

שיהיה לנו עוד מקום באחד הרכבים... תתקשרי אלי מחר (אני אעביר לך את הטלפון). עד אז אני אדע.
 
למעלה