סקרנות מבלי לפגוע!

סקרנות מבלי לפגוע!

לאחר שקראתי עליכם מסקרן אותי לדעת איך אתם ניראים ולא, אני לא חושבת שאתם חייזרים אבל בכל זאת ...... מעניין איפה ניתן לראות ....
 

tapuz3k

New member
אנחנו נראים כמו בני אדם..

מכול המינים והצבעים הידיד\ה הכי טוב\ה שלך יכול\ה ליהיות א-מיני\ת ולא יהיה לך מושג מזה
 

dnielc

New member
ואיך הומואים נראים?

עם קרניים? אבל אם לענות על הסאב-טקסט של השאלה, אז ברמה העקרונית א-סקס לא הופך להיות א-סקס בגלל שהוא לא שלם עם המראה שלו. ברמה המעשית, אני חושב שיכול להיות קשר כלשהו בין דימוי הגוף לא-סקסואליות, אבל ברוב המקרים זה קשר רופף ולא קשר סיבתי. זה חלק ממכלול הדברים שמעצבים את זהותנו. המראה יכול להיות גם תוצאה של א-סקסואליות. אבל זו דעתי האישית, צריך להגדיש שא-סקסואליות היא נטייה מינית ככל הנטיות, והיא מעוצבת ע"י גורמים מולדים וגורמים סביבתיים.
 
קרניים?? :)

בהחלט לא. אבל כן הם ניראים שונה הם מתנהגים שונה ויש להם את הדברים שמאפיינים אותם לכן שאלתי לגביכם. ואני שמחה שלא לקחת את זה למקום של פגיעה. אני מתנצלת אם הדימוי שנוצר אצלי בדימיון הוא שכן, אתם כנראה שונים, וכפי שאני רואה את זה אתם גם גאים בזה , אישית אין בעיה עם שונה אבל עדיין הסקרנות טבועה עמוק כנראה.
 

LemonGirl

New member
אני לא חושבת שיש לאמיניות השפעה של

בגדול אי אפשר לפי מראה חיצוני לקבוע מה הזהות של מי... וכמו שאמר tapuz3k יכול להיות שמישהו קרוב יתברר כאמיני
 

dnielc

New member
צריך להבחין

בין עניין אקטיבי לעניין פסיבי. הומואים -כן- אוהבים בנים ולכן -יש- להם תכונות משותפות. מיניים -כן- אוהבים סקס ולכן -יש- להם תכונות משותפות. אסקסואלים -לא- אוהבים סקס ולכן -אין- להם תכונות משותפות, אבל יש להם חוסר בתכונות משותפות... זאת אומרת שהאסקסואלים יתנהגו כמו אנשים מיניים, פחות התכונות המיניות של אנשים מיניים. אז אין בינינו שום דבר משותף מלבד העובדה שאנחנו לא מיניים. מה שמאגד אותנו הוא מחסור בתכונה אחת, ולא הימצאותה של תכונה משותפת. מקווה שהצלחתי להסביר את העניין, ובשורה תחתונה א-סקסואל לא יתנהג כמו בן אדם מיני בכל הקשור למין. את לא תראי א-סקסואל שמחצין את המיניות שלו (מחשופים, רמיזות, סגנון וכו'), וזו בעצם התכונה (יותר נכון- העדר התכונה) של הא-סקסים.
 

korpiklaani

New member
טוב

כפי שרשמתי לא מסכים בעיניין סגנון ליבוש זה תלוי גם באופי ולא רק בנטייה
 

Limbonic Art

New member
אוייש!

התחלנו עם הסטיגמות? אז אני לא שייכת לכאן -אם זה כך כי לי יש סיגנון (תכונת) ליבוש שונה ממה שנקבע כאן
 

korpiklaani

New member
חחחח

אם את עוזבת אל תשכחי שאני מקבל אותך כמו שאת (רבע גותית כזאת) ומלאכית
למרות מוסיקת הבום בום
לאב יא
 

gabriel1349

New member
אבל

אינך לובשת חולצות בטן וגיזרה נמוכה או אפילו גופיות, בכל מקרה, כך שזה דיי נכון לגבייך
 

Limbonic Art

New member
נכון מאוד לגביי

יחד עם זאת אין לי בעיה ללבוש מעט חשוף, כל עוד זה לא מראה "פרוץ" בעיניי ואני אוהבת את הנשיות שלי , לא מסתירה אותה, אמנם גם לא עד כדי כך מחצינה אותה (הליבוש בהחלט מאפיין את מי שאני בלי קשר לנטייתי) עדיין, מה הקשר למשיכה לאחר או לאי משיכה לאחר ? זאת אני עצמי
 

dnielc

New member
את פוסלת את מה שאני אומר,

ואח"כ כותבת בדיוק את אותו הדבר... אני מצטט את עצמי שוב, "את לא תראי א-סקסואל שמחצין את המיניות שלו". מה סטיגמות מה?
 

Limbonic Art

New member
אבל ...

נגיד ויש לי אירוע - אני אתלבש בדיוק כמו רוב הנשים באולם אני לא תופסת את זה בתור "החצנת מיניות" אלא סיגנון ליבוש מסויים אין לי בעיה ללבוש מעט חשוף, כל עוד זה בגדר "גבול הטעם הטוב", אפילו באופן יומיומי.. כן, זה נשמע כמו סטיגמה - לא שופטים לפי סיגנון ליבוש זה עלול להטעות!
 

gabriel1349

New member
זו סטיגמה לכל דבר

ליבוש קשור להמון דברים מעבר לכך, יש לי התנגדות להחליט איך ניתן יהיה "לזהות " אותנו באמצעות דבר כה רדוד כמו מראה חיצוני או ליבוש במיליון אחוז תטעה לכאן ולכאן.
 

dnielc

New member
הא?

סטיגמה? אני אתקן את עצמי. א-סקסואל לא יתלבש באופן ש*הוא חושב* שמחצין את המיניות שלו. שזה לפחות מה שהתכוונתי לומר, כי בעיני אישה בבני ברק הוא בכל מקרה יראה כמחצין מיניות... מאוד פופוליסטי לכתוב סטיגמה-סטיגמה, אבל מה זה קשור למה שכתבתי? לא מבין...
 

Limbonic Art

New member
האמת זה באמת לא משנה

רק רציתי לציין, שלפעמים יש מצב, ובו אתלבש באופן "מיני" לטעמי רבים. סתם הוכחה שליבוש, זה לא דבר, הקובע אסקסואליות (או לפחות לא בכל המיקרים)
 
למעלה