סקרנות מבלי לפגוע!

זאת אחת הבעיות שיש בקהילה הלהט"ב

אנשים בקהילה, ולא בקהילה, משייכים מראה והתנהגות לנטיה מינית אצל הומואים ולסביות. זה יוצר בעיות, כי להומואים שהם לא נשיים, להומואים שהם לא מוחצנים כל כך, קשה יותר לצאת מהארון. לי, בכל מקרה, יש עין שלישית. אני מהמרת שנשים א-מיניות פחות הולכות עם מחשופים ובגדים צמודים, כי הרעיון של מראה סקסי כמראה יפה, לא טבעי לנו.
 

korpiklaani

New member
אלב זה רק הימור

אני מאמין שיש נשים שילבשו חשוף או לפחות מעט כי לא יהיה איכפת להן להראות סקסי או חשוב להן להיראות טוב יותר מהטיבעי (או מה שיהיה)
 

korpiklaani

New member
התכוונתי לרשום אבל בהתחלה ..אופס!

חוץ מזה יש מספיק נשים לא א- מיניות שגם לא ילבשו חשוף אז זה לגמרי סטריאוטיפ מכשיל
 

dnielc

New member
זה סטראוטיפ מכשיל

משום שזה בעצם חוסר בסטראוטיפ. המכנה המשותף של הקהילה שלנו (וזה עניין ייחודי ודי קיצוני אם נחשוב על זה לרגע) מתבסס על מה שאנחנו לא עושים. זה כמו שתהיה קהילה של אנשים שנמנעת מלבוש בצבע אדום. לא כל מי שלא לובש אדום ישתייך לקהילה, אבל מה שמאחד את הקהילה היא ההמנעות מהצבע. אותו דבר א-סקסואלים...
 

Limbonic Art

New member
חהחה!

וגם שלי וגם של הקומוניסטים
 

טינגומי

New member
להיראות טוב

אני למשל נורא שונאת שמתחילים איתי. אני גם לא יודעת כלכך איך "להוריד" אנשים מהרעיון (אני לא בטוחה שלהגיד שאני אמינית יעזור ודרך אגב זה גם לא עוזר הגיד שאני לסבית) מה שהופך את הבעיה לעניין מטריד מאוד. בהתחלה חשבתי שלהיראות פחות טוב עוזר אבל האמת שבמקום לעזור זה רק גרם לאמא שלי לנג'ס לי. אז אסקסואלים באים בכל הצבעים כולל וורוד ומשובץ עם ניטים.
 
לא נראה לי שזה ממש משנה

להראות פחות טוב או פחות סקסית לא יעצור גברים מלהתחיל איתך אבל מבט או אנרגיה שנשלחת לכיוון בהחלט עושה את ההבדל, והם לא ניגשים בכלל, אלא אם כן את משדרת משהו אחר ממה שאת מרגישה ואולי זה מה שאת באמת מרגישה אבל מפחדת ללכת על זה??
 

korpiklaani

New member
???

ובחורה שנאנסת <חס וחלילה> מה היא משדרת? לא להפיל תיקים לא קשורים!
 
אל תקחי את זה קשה

לא הפלתי תיק אמרתי לך לבדוק אצלך בפנים ולראות מה את משדרת, שגברים מתחילים איתך , הרי אמרת שאת לא רוצה ולא יודעת איך להוריד אותם ממך, מניסיון אף אחד לא מתחיל איתך אם את לא רוצה ובטח לא ממשיך להתעלק אם את אומרת שזה לא מתאים! ולא אין צרוך להסביר למה זה לא מתאים. בכל מקרה אני מאחלת לך המון בהצלחה בהתנערות מגברים.
 
יש גברים שמתחילים עם כל דבר

גם עם מישהי שלא משדרת כלום. יש אנשים שמייחסים יותר מדי חשיבות לתקשורת הלא מילולית, ובטוחים שהם תמיד מפרשים אותה נכון. קשה במצב כזה, כי לפעמים יש אצלם שתי אפשרויות, אחת שמסכימה מיד, ואחת שרוצה אבל קשה להשגה. זה קורה אפילו עם חברויות רגילות.
 

טינגומי

New member
לא צריך אפילו להסתכל

לא זכור לי שהבטתי אי פעם בימי חיי במישהו במבט שעלול להתפרש כסקסי חביב מינוס אולי...
 
למעלה